PARTNER SERWISU
rtaeveco
492 493 494 495 496
micmak
103
Dołączył: 2011-02-18
Wpisów: 1 520
Wysłane: 16 września 2022 19:02:12 przy kursie: 88,77 zł
Pozytywne informacje a kurs spada...? bessa.
ujeżdżam byki ===>>


kmsc2
12
Dołączył: 2014-02-16
Wpisów: 295
Wysłane: 16 września 2022 22:42:09 przy kursie: 88,77 zł
Dzisiaj był największy wolumen obrotu od półtorej roku... Co to może oznaczać?
Edytowany: 16 września 2022 22:42

Tyle
33
Dołączył: 2010-03-28
Wpisów: 237
Wysłane: 16 września 2022 22:47:27 przy kursie: 88,77 zł
Dzisiejszy wolumen niewiele znaczy - rozliczono kontrakty. Na W20 ogon macha psem
Edytowany: 16 września 2022 22:48


krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 16 września 2022 22:51:44 przy kursie: 88,77 zł
Jak wytniesz z tego wolumen dogrywki, to nie będzie niczego nadzwyczajnego. Po prostu przerzucenie z jednej kieszeni do drugiej.


kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 16 września 2022 22:52

imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 17 września 2022 08:04:26 przy kursie: 88,77 zł
Szczerze mówiąc nie sądziłem że serial anime odniesie tak wielki sukces. Może Cd pokusi się o wersję fabularną. Ja sam za anime nie przepadam ale serial mnie wciągnął na tyle że znów odpaliłem cyber na ps. Coraz więcej portali branżowych to też widzi. Według portalu gry-online
Cytat:
Cyberpunk 2077 odzyskuje graczy. Według bazy danych SteamDB wczoraj, czyli 15 września, w grze bawiło się aż 36 806 graczy, co jest najlepszym wynikiem od dawna, a należy zaznaczyć, że są to wyłącznie dane ze Steama. Gdyby zsumować liczbę osób grających w Cyberpunka poprzez aplikacje innych sklepów oraz na konsolach, wynik ten byłby znacznie wyższy. Jednocześnie warto zaznaczyć, że tytuł powrócił do grona najczęściej ogrywanych gier single player na Steamie, wyprzedzając w tej kwestii nawet Elden Ringa.
Dzisiaj 17-09 już gra na steam średnio 46 tyś graczy. Bardzo mocno rosną też oceny na steam gdzie zbliżamy się do 90% pozytywów.

Gra wydaje się dostała drugie życie i to jeszcze bez dodatku DLC. Dalej gra okupuje pozycje TOP 1 do top 3 Steam gog czy epic a w PS 5 store jest 6 w sprzedaży w USA. Coraz więcej youtuberów też się przeprasza po serialu z grą.

Podsumowując serial ma ogromny wpływ zapanował szał na cyber i tak powinno być od dnia premiery. Sezon drugi cyber moim zdaniem jest pewny i w przypadku pierwszym netflixowi Cd oddał serial po kosztach tak po sukcesie pierwszego sezonu Cd może za dużo większa kasę sprzedać sezon 2. Jeszcze Cd będzie zarabiał na produkcji bajek co sam nie wierzyłem np 3 mc temu a teraz to się urealnia.,

sprzedaż ps 5
sprzedaż steam
oceny steam
gry online o wzroście graczy

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 17 września 2022 13:54:50 przy kursie: 88,77 zł
imp-p napisał(a):


Podsumowując serial ma ogromny wpływ zapanował szał na cyber i tak powinno być od dnia premiery. Sezon drugi cyber moim zdaniem jest pewny i w przypadku pierwszym Netflixowi Cd oddał serial po kosztach tak po sukcesie pierwszego sezonu Cd może za dużo większą kasę sprzedać sezon 2. Jeszcze Cd będzie zarabiał na produkcji bajek co sam nie wierzyłem np 3 mc temu a teraz to się urealnia.,


Ja powiem szczerze, że trochę trzymałem kciuki, żeby Anime wypaliło, bo uważam, że CD Projekt ma odpowiednich ludzi do tworzenia dobrych scenariuszy i historii. Za to Studio Trigger zawsze było cenione za wizualną stronę swoich produkcji, ale u nich zawsze trochę szwankował scenariusz.

Trochę liczę, że po tak dobrym przyjęciu Cyberpunk Edgerunners, wyniki oglądalności potwierdzą to co widać w ostatnich dniach na listach top 10 w wielu dużych rynkach. Patrząc na wykres z prezentacji wynikowej to wydatki na Anime wyniosły ok. 20-25 mln złotych, więc jak na 10 odcinkowe Anime to sporo, ale jak na produkcje dla Netflixa to nie są duże pieniądze.

Zresztą na twitterze i YouTube, na kanałach Netflixa promujących CP:E, widać duże poruszenie i prośby o kolejny sezon.

EDIT: Obecnie na Steam gra ponad 55 tys. graczy. Tylko raz od lutego 2021 r. (3 miesiące od premiery) było więcej graczy niż obecnie i było to przy okazji premiery patcha 1.5. Do tego wynik brakuje już tylko 4 tys. graczy, więc wynik ten zostanie przebity. To tylko świadczy, jak pozytywny wpływ ma serial Anime na Cyberpunka 2077.
Edytowany: 17 września 2022 14:04

michal-j
22
Dołączył: 2018-09-08
Wpisów: 89
Wysłane: 18 września 2022 09:33:20 przy kursie: 88,77 zł
No dobrze, mamy dzisiaj szansę na 85K, może nawet otrzemy się o 90K. Wynik znakomity, w porównaniu do efektu po fabularnym Wiedźminie i dużo lepiej odbieranej wówczas grze W3. To teraz wytłumaczcie mi proszę, dlaczego po 2 latach ogromnych wysiłków by poprawić podstawkę gry i odwrócić sentyment do niej, po zakończeniu dużej, drogiej i ryzykownej inwestycji w anime, gdy w końcu odnieśli sukces i osiągneli najwyższy wynik w liczbie jednoczesnych graczy od lat, a ludzie czekają na drugi sezon serialu, zarząd postanawia wydać tylko jeden płatny dodatek. To jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe, bo właśnie osiągnęli poziom zero, którego spodziewaliśmy się w dniu premiery (ew kwartał po niej) i mogliby na nim zacząć budować wynik zbliżony sprzedażowo do tego, na jaki wszyscy liczyliśmy. A zamiast tego firma rezygnuje z inwestycji w rozszerzenia o relatywnie niskim ryzyku i postanawia rozpocząć nowy projekt o ryzyku większym niż podstawka, bo oparty o nieznaną technologię. Już W3 miał za mało rozszerzeń, bo ludzie domagali się trzeciego. Niektórzy twierdzą, że firma zrobiła to celowo, żeby nie drenować uniwersum. Nie zgadzam się, drenowaniem są te mobilne gierki, których nikt nie chce. Wszyscy chcą dużego dodatku do znakomitej gry, a nie spóźnionego AR, czy karcianki. Tak samo będzie z CP, zaczynam ponownie wierzyć w firmę i myślę, że za rok gracze dostaną świetny dodatek, ale za dwa powinni dostać kolejny.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 18 września 2022 09:44:41 przy kursie: 88,77 zł
Przyczyną rezygnacji z drugiego dodatku jest to dwuletnie opóźnienie w wydaniu pierwszego dodatku. W tej chwili mamy czas najwyższy, żeby firma zaczęła pracować nad kontynuacją Cyberpunka, jeśli ma się ukazać przed końcem dekady. Liczę na premierę Cyberpunka 2 w 2026-2027 roku (to i tak bardzo późno w stosunku do premiery z 2020 roku).
Liczę jednak, że Dodatek przyszłoroczny będzie grą olbrzymią, na 20-30 godzin - czyli porównywalną z topowymi exami Sony.

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 18 września 2022 10:18:10 przy kursie: 88,77 zł
Dodatki w pierwszych planach miały być takiej wielkości, jak w Wiedźminie 3. Jeden mały na ok. 10 godz. i drugi większy na 20 godz. Teraz z przecieków wynika, że będzie to jeden duży dodatek na ponad 20 godzin.
Co będzie później, to pewnie w spółce sami nie wiedzą, bo mam wrażenie, że tak duży sukces Anime jest zaskakujący, zarówno dla nas, jak i dla nich.

Bartas_Gda
67
Dołączył: 2018-05-12
Wpisów: 308
Wysłane: 18 września 2022 11:10:32 przy kursie: 88,77 zł
Jestem tego samego zdania co @chimpo. Najważniejsze, że spółka będzie miała teraz bardzo duże możliwości. W ostatnim wywiadzie mówili, że dalej będą chcieli rozwijać markę CP2077 i całkiem prawdopodobne, że po sukcesie anime (spodziewam się kolejnych sezonów) dobrej (miejmy nadzieję ) sprzedaży pierwszego DLC zobaczymy kolejne


tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 18 września 2022 11:37:21 przy kursie: 88,77 zł
Dla mnie pewne jest, że nie będzie kolejnych dodatków. Nad obecnie produkowanym pracuje większość deweloperów zatrudnionych przy nowo powstających produkcjach. Ci ludzie już lada kwartał będą musieli zasilać zespół Wiedźmina 4. Natomiast 100-200 deweloperów rozpocznie prace nad CP 2 już na nowym silniku UE5. Nie będzie więc komu pracować przy kolejnych dodatkach jeśli miałyby zachować jakość AAA.
Natomiast kolejny sezon anime byłby bardzo przydatny jako wsparcie dla marki. Niestety musielibyśmy poczekać ze 3 lata na jego realizację.

Bartas_Gda
67
Dołączył: 2018-05-12
Wpisów: 308
Wysłane: 18 września 2022 12:15:36 przy kursie: 88,77 zł
@tgolik Dużo pewności w Twoim wpisie - być może masz rację, a może jednak nie - chyba, że jesteś bisko spółki. Zgodzę się na pewno, że prace na W4 będą miały priorytet.

Skąd jedna pomysł na 3 lata oczekiwania na nowy sezon serialu? Takie produkcje zajmują tak dużo czasu? - pytam bo nie mam wiedzy. Patrząc na serial Wiedźmina czy GoT - jak są pieniądze to nowy sezon jest co roku.

W tej chwili REDzi mają ~800 deweloperów (razem ze Spokko i TMF) czy wiadomo ile osób w "szczycie" pracowało nad CP2077. Ten podział na poszczególne projekty graficznie pokazują od niedawna.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 18 września 2022 12:40:48 przy kursie: 88,77 zł
Prace nad Cyberpunk Edgerunners rozpoczęły się w 2018 roku.
Seriale, które wymieniłeś to seriale aktorskie - te, o ile są pieniądze, powstają dużo szybciej niż seriale animowane, które cechuje olbrzymi nakład ręcznej pracy.
Nowy sezon Edgerunners mógłby powstać, gdyby prace nad nim rozpoczęto już jakiś czas temu. Nie sądzę, że jest to możliwe, gdyż wcześniej nikt nie miał pojęcia, jak nowa marka zostanie przyjęta. Dzisiaj też nie ma pewności - jednak jest to anime i nie ma już szans na netflixowe TOP10. Nie wiemy, czy mimo, że CP:E produkuje i finansuje CD-Projekt, Netflix zgodziłby się na wyemitowanie 2 sezonu na swojej platformie. Z drugiej strony seriale anime raczej nie trafiają na tę listę. Nie wiem jak sprawdzić, jaka jest popularność Edgerunners wśród innych seriali anime za ostatni tydzień.

W połowie 2019 roku ( źródło) CDR zatrudniał 600 developerów. Nad CP2077 pracowało w szczycie 450.
Edytowany: 18 września 2022 12:52

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 18 września 2022 13:22:42 przy kursie: 88,77 zł
Netflix ogólnie ocenia produkcje na podstawie:
1) ile godzin widzowie spędzili przy danej produkcji (top 10 jest wyliczany na tej podstawie) w ciągu pierwszego miesiąca wyświetlania.
2) ile osób obejrzało cały sezon do końca. np. 3 miliony abonentów oglądających serial w całości jest warte więcej niż 10 mln abonentów, którzy obejrzą 2-3 odcinki i zapomną o jego istnieniu.
3) oceny recenzentów i widzów oraz nagrody dla danej produkcji
4) koszty produkcji (im droższa produkcja, tym większe wymagania odnośnie punktów 1-3)

imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 18 września 2022 18:18:07 przy kursie: 88,77 zł
serial robi niesamowitą robotę cyber ewidentnie dostał drugie życie. Dzisiaj w top sprzedaży steam przegonił nawet nowość Call of Duty : Modern Warfare II. Aktualnie gra 85 tyś graczy na steam czyli jest w top 10 pod względem ilości graczy an steam wyżej są już tylko gry sieciowe. Od pierwszego kwartału nie było tylu graczy. Według mojej opinii CD serialem rozbił bank i musi się to przełożyć na sprzedaż

Co do DLC to Cd zawsze może zmienić zdanie i wydać kolejne tylko według mnie nie ma to sensu gdyż Cd przerzuca się na UR5 więc lepiej tworzyć cyber dwa na nowym silniku trzymać dwa zespoły na dwa silniki.


top sprzedaży steam

ilośc graczy steam

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 18 września 2022 20:29:31 przy kursie: 88,77 zł
imp-p: COD to nie nowość, a preorder gry, która wychodzi dopiero na koniec października.
Fakty, których możemy być pewni, to znaczny wzrost liczby grających ( zapewne napędzane głównie serialem). Nie wiemy jednak, w jakim stopniu za peak graczy odpowiadają nowe zakupy, a w jakim dotychczasowi posiadacze Cyberpunk 2077. Sprzedaż nie jest na pewno na jakimś kosmicznym poziomie, gdyż w topsellers jednak prowadzi typowo konsolowe Call of Duty, dla którego rynek PC od zawsze jest tylko uzupełnieniem dla głównej bazy graczy.
Ja ciągle jestem ciekawy jak zachowa się C2077 po zakończeniu promocji i czy dobry trend na Steam zostanie podtrzymany.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 18 września 2022 20:49:31 przy kursie: 88,77 zł
Mamy pierwsze w ostatnich miesiącach podium w tygodniowych TOP10 na STEAM. Obstawiam, że mimo, że promocja kończy się za 46 godzin, CP jeszcze znajdzie się w tym tygodniu w TOP 10.
Do tej pory jest to 7 TOP10 na STEAM w 2022 roku.

@aircanada15

Odpowiadam na Twoją wątpliwość co do sprzedaży w okresach międzypromocyjnych. Wyniki z tych okresów są bez znaczenia dla starszych gier. Spójrz na poniższy wykres.
Na moje oko, obecny tydzień da sprzedaż taką jak cały kwartał sprzedaży bez promocji. Jest szansa jednak, że dzięki serialowi CP2077 nie spadnie w najbliższym czasie na STEAM poniżej 40 pozycji.
Edytowany: 18 września 2022 21:05

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 18 września 2022 21:20:30 przy kursie: 88,77 zł
Steam zazwyczaj robi 3 wielkie wyprzedaże do końca roku: Halloween Sale, Black Friday/Autumn Sale i Winter Sale na koniec roku. Do tego podejrzewam, że przy okazji pojawienia się Next Gen Update dla Wiedźmina 3 też zrobią tygodniową wyprzedaż, jak zrobili teraz przy okazji premiery Edgerunners.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 18 września 2022 22:26:16 przy kursie: 88,77 zł
tgolik napisał(a):
@aircanada15

Odpowiadam na Twoją wątpliwość co do sprzedaży w okresach międzypromocyjnych. Wyniki z tych okresów są bez znaczenia dla starszych gier.


Bez takich żartów ;] widzę, że coś tam czytałeś, ale to akurat nie ten przypadek.
W dużym uproszczeniu można przyjąć, że ponad 90% gier na Steam notuje 90% rocznych przychodów w czasie wyprzedaży. Tu zgoda. Jest jednak pewna elitarna grupa tytułów, które mimo upływu kolejnych lat od premiery, przez okrągły rok sprzedaje się na bardzo dobrym, stabilnym poziomie. W przypadku większości z nich, warunkiem koniecznym jest regularne rozwijanie gry, np. jak ma to w przypadku rodzimego Green Hell. Na szybko z głowy można rzucić nazwy Raft, Satisfactory, Factorio, Phasmophobia, Stardew Valley i inne. O strzelankach multiplayer czy GTA 5 nawet nie wspominam. Elden Ring mimo upływu 7 miesięcy od premiery nie opuszcza pierwszej strony topsellers.
Według mnie Cyberpunk powinien aspirować w tym kierunku, jako, że CDR cały czas angażuje ogrom środków w poprawki i rozwój gry.

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 18 września 2022 23:05:26 przy kursie: 88,77 zł
W globalnych bestsellerach na Steam Cyberpunk wyprzedził właśnie Steam Deck i wylądował na #1.

Tego nie widuje się na Steam zbyt często.


Edytowany: 18 września 2022 23:07

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




492 493 494 495 496

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,392 sek.

dcvlmzlv
tjavpivf
stwazyje
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
qpasokqg
psnxrvfv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat