Vox napisał(a):koszt gry dużo dużo niższy niż wychodziło z moich obliczeń.
na zapasach 6 mln ++, a gra kosztowała tylko 2 mln, pomimo tego ze robili ja tyle lat.
nie wiem jak to możliwe.
2 mln na 6 lat produkcji... to 333 tysiące złotych rocznie. Grę robiło 2 programistów?
ESPI raczej da pożywkę do dużej podbitki w poniedziałek. I może o to tutaj chodziło?
Prędzej kilku, ale np. na 1/8, 1/4, 1/2 etatu i nie byli to ci sami ludzie przez cały okres produkcji. Alternatywnie prace nad grą przypominały sztafetę, gdzie projekt trafiał po kolei do specjalistów od określonej sfery gry np. najpierw ktoś projektował same założenia rozgrywki i "metę" gry, potem ktoś zrobił jakieś grafiki tudzież wizualizację przedstawiające planowany wygląd gry, potem ktoś przeniósł mechanikę na jakieś grywalne demo ze szczątkową grafiką, potem ktoś dopracował grafikę, potem ktoś inny dograł dźwięki itd. Przez cały ten okres ktoś to wszystko nadzorował. Pewnie efektywnie wychodził z tego 1, maks 1,5 etatu.