CSharpBeginner napisał(a):The Thaumaturge w pełnej okazałości.
Bardzo słaba premiera w moim odczuciu, ale mówie tutaj tylko o liczbach, bo od strony technicznej/ocen wygląda to wszystko bardzo dobrze. Niestety gra z budżetem 20 mln, która robi peak 1600 z groszami na premierę...
Nie chce tutaj się pastwić i pokazywać przelicznik koszt/peak jakie miał Techland, CDR czy inne udane premiery, ale trzeba sobie to powiedzieć otwarcie - premiera zawiodła. Należy szybko wyciągnąć wnioski bo zbliżają się najważniejsze premiery studia i spróbować wyciągnać jakąś lekcję. Nieśmiało patrzyłbym w kierunku marketingu, czy nie był on zbyt mały przy takiej produkcji.
Jest lepiej niż się spodziewałem. Praktycznie od samej premiery a już 12 godzin jest praktycznie cały czas w TOP 10 global.
Po spadku na 11 około północy spodziewałem się ciągłego zjazdu w dół. Jednak gra przezwyciężyła grawitację i dają radę.
Bardzo dobre (lepsze od spodziewanych) oceny wyraźnie pomagają. Dodatkowy czas został bardzo dobrze wykorzystany.
Niestety gra jest dość typowa dla "niszy Bitów" stąd nie znajdzie wielomilionowej rzeszy graczy. Biorąc pod uwagę prawie brak szeroko rozumianego marketingu to pozycja gry jest więcej niż dobra.
Jednak kluczowy będzie koniec tygodnia - zdecyduje o sprzedaży.Dobra sprzedaż w kolejnym tygodniu i utrzymanie zainteresowania grą może przybliżyć do zwrotu kosztów.
Pytanie jakie plany co do gry mają Bitowcy. Czy i kiedy mogą zainicjować obecność w GP ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)