PARTNER SERWISU
baggfsho
93 94 95 96
baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 2 kwietnia 2024 00:49:41 przy kursie: 10,20 zł
GRAF78 napisał(a):
baks napisał(a):
.. i na pożyczkach nie ma co liczyć aby złożoną grę dobrej jakości zrobili wcześniej niż 2028..

to wg ciebie pożyczony pieniądz śmierdzi? i nie da się zrobic dobrego produktu wypłacając pensje z takich pieniedzy?d'oh! czym owa gotówka jest gorsza od gotówki pozyskanej z emisji czy sprzedaży?

Najwyraźniej nie kumasz o co chodzi. Każdy pieniądz jest dobry o ile układ jest uczciwy a bywa z tym różnie.
Nie chcę wytykać bo przykładów nieuczciwości jest dużo - chociażby słynny o pewnej grze na konsolę PS5 ....d'oh! Shame on you
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jak długo potrwa produkcja dobrej jakościowo gry .... a także ile pieniędzy na to potrzeba.
Zastanawiam się gdzie spółka chce szukać takiej ilości pieniędzy na tak długi okres ?
Jeśli nawet znajdzie się chętny na pożyczenie to za jaką cenę i jakie są szanse, że pożyczka zostanie spłacona ?
Może Ty widzisz interes w pożyczaniu spółce ale ja dla siebie nie widzę żadnego interesu. Wolałbym zagrać w kasynie lub w Totolotku czy jak to się teraz nazywa.
Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby zamknięcie spółki i stworzenie nowego tworu i nowej emisji - tylko pytanie czy ktoś by kupił akcje ?
Przykładem sprzedawania nadziei był dość charakterystyczny przypadek Jujubee. Nawet stworzyli jakieś gry które w kolejnych wersjach mogły rokować ... i minęły lata z nowymi nadziejami i nowymi emisjami. Jedyne do czego spółka doszła to próba znalezienia i dogadania się z inwestorem - ale i to nie wyszło.
Teraz rynek jest jeszcze dużo trudniejszy niż w latach 2015-2018 gdy Jujubee testował przetrwanie i nie udało się.
Zakładasz, że tu są geniusze którzy następną grę stworzą tak dobrą, że nie tylko zwrócą pożyczki ale dadzą zarobić ?
Zdejmij okulary i policz jaka na to szansa. Na rynku trwa i raczej rozpędza się konsolidacja. Zakładam, że Zarządowi na długo nie wystarczy kasy na pożyczki dla spółki. Na dzień dzisiejszy nie mają czego zaoferować inwestorowi. Przespali szanse na tanie finansowanie przed premierą.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 2 maja 2024 12:32:03 przy kursie: 10,00 zł
baks napisał(a):

Nie jest tajemnicą, że gry najlepiej sprzedają się zaraz po premierze i w okresie promocji.


Tak jak i nie jest tajemnicą to, że sprzedają się również w okresach bez promocji, jednak w mniejszej ilości. Blair Witch nadal się sprzedaje w pewnej skromnej ilości w pełnej cenie pomimo tego, że minęło już 4,5 roku od premiery.

Blair Witch w pierwszych 4mc przyniósł 6.5 mln co nie stanowiło przeszkody, mimo braku DLC aby w kolejnych 4 latach zarobić dodatkowe 14,3 mln.


baks napisał(a):

Szacowanie na podstawie opinii na Steam jest absolutnie niewiarygodne. Tym bardzie ocenianie kondycji spółki po ilości opinii - to ciekawy instrument analizy finansowejAngel


Wystawienie komentarza jest możliwe tylko dla gracza który posiada dany tytuł, z reguły uzyskuje go kupując, tak więc każdy komentarz oznacza z reguły 1 kupioną kopię gry. Znając współczynnik jak wielu graczy jest chętnych aby wystawić komentarz można odwzorować aktualną sprzedaż. Jednak w przypadku Invincible możliwe było wyznaczenie współczynnika jaki przychód ze sprzedaży przypada na jeden komentarz. Znając ten współczynnik można odwzorować aktualną sprzedaż, mnożąc liczbę komentarzy razy wyliczony w tym wątku współczynnik 3232 zł/komentarz. Jest to szacowanie sprzedaży (jak dokładne dowiemy się po pewnym czasie), więc Pańskie twierdzenie odnoszące się do przedstawionej przeze mnie metody w tym przypadku jest równoznaczne z

"Tym bardziej ocenianie kondycji spółki (która żyje tylko dzięki sprzedaży) po szacowaniu sprzedaży - to ciekawy instrument analizy finansowej"

co jest dość osobliwą tezą, jednak doskonale wyjaśnia rozważanie opcji wyłącznie w postaci finansowania w pełnej kwocie tylko z pożyczek, emisji akcji lub zewnętrznego inwestora bez rozważania jaki procent potrzebnej gotówki do wydania nowej gry może przynieść Invincible na przestrzeni najbliższych 3-4 lat.
Prowadzi również do wysnuwania kolejnych wniosków w postaci:

baks napisał(a):

Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby zamknięcie spółki i stworzenie nowego tworu i nowej emisji - tylko pytanie czy ktoś by kupił akcje ?


Rozwiązanie spółki oznacza utratę praw do gry Invincible, prawa do rozwijania opowieści na planecie Regis do 2028 oraz utratę zdobytej już rozpoznawalności (około 100 tyś graczy Invinicble kojarzy już zespół Starward). Jednym słowem po bardzo długim czasie tworzenia gry, w momencie w którym udało się grę wprowadzić na rynek, kiedy zwróciła koszty wydawnicze i zaczęła generować przychód dla spółki to mają zamknąć spółkę i zacząć wszystko od nowa?

W moim odczuciu rada dobra jedynie dla spółki która miała coś wydać ale jej się to nie udało, która przejadła cały kapitał i poza złą sławą nie ma już nic. Niestety nie uwzględnia Pan w swoich dywagacjach faktu, że Invincible zaistniał na ryku i w najbliższych latach będzie generował przychód dla spółki.


Patrząc na kwotę podwyżek jakie uzyskał Starward wychodzi na to, że spółka potrzebuje minimalnie 200tyś na miesiąc. Przyjmując, że nie przekroczą 250 tyś na miesiąc to można wyliczyć, że do wydania kolejnej gry za 4 lata potrzebują 12 mln. Tyle musieli by teraz pożyczyć gdyby nie fakt, że mają źródło przychodów w postaci Invincible.

Kwiecień był obecnie najgorszym miesiącem sprzedażowym Invincible, brak jakichkolwiek promocji spowodował, że pojawiło się tylko 111 nowych komentarzy, dawało by to około 358 (111 * 3232) tyś przychodu z czego do Invinicible mogło by wpaść 175 tyś (358 * 0,7 * 0,7). Jeśli średnioroczna sprzedaż Invincible utrzymała by się na wspomnianym wyżej poziomie i spółka nie miała by żadnych zapasów to miesięcznie brakowało by im 93 (250-175) tyś. Czyli musieli by pożyczyć w przybliżeniu 4,5 mln (93 * 48). Jeżeli okazało by się, łączna sprzedaż Invincible do dnia dzisiejszego zapewniła by finansowanie działalności spółki na 9 mc, to brakująca kwota spadnie w okolice 3,5 mln.

Zwrócę uwagę na fakt, że według ostatniego raportu Starwarda wynika, że na dokończenie Invincible otrzymali równe 3 mln, więc można też rozważać scenariusze gdzie 11bit zostanie znowu wydawcą kolejnej gry.

Biorąc pod uwagę fakt, że nie było żadnych promocji w kwietniu (mimo że mogły być) oraz informację opublikowaną na przez Starward na twitter twitter.com/StarwardInd/status... to zakładam, że jesteśmy bardzo blisko wydania DLC który wydłuży czas rozgrywki. W zależności od tego wydarzenia może również okazać się, że przychody wygenerowane przez Invincible sfinansują w całości nową grę.

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 22 maja 2024 07:43:25 przy kursie: 9,88 zł
Taka ciekawostka dzisiaj po 199 dniach sprzedaży Invincible według VG Insights osiągnął 119,5 kopi co stanowi 50.12% sprzedanych kopi Blair Witch (238,4 według VG Insights) w ciągu 1728 dni.

Ciekawe po jakim czasie Invincible uzyska dzisiejszą ilość kopi Blair Witch reportowaną przez VG Insights?


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 27 maja 2024 13:53:53 przy kursie: 9,79 zł
Przemekn napisał(a):


Patrząc na kwotę podwyżek jakie uzyskał Starward wychodzi na to, że spółka potrzebuje minimalnie 200tyś na miesiąc. Przyjmując, że nie przekroczą 250 tyś na miesiąc to można wyliczyć, że do wydania kolejnej gry za 4 lata potrzebują 12 mln. Tyle musieli by teraz pożyczyć gdyby nie fakt, że mają źródło przychodów w postaci Invincible.

Kwiecień był obecnie najgorszym miesiącem sprzedażowym Invincible, brak jakichkolwiek promocji spowodował, że pojawiło się tylko 111 nowych komentarzy, dawało by to około 358 (111 * 3232) tyś przychodu z czego do Invinicible mogło by wpaść 175 tyś (358 * 0,7 * 0,7). Jeśli średnioroczna sprzedaż Invincible utrzymała by się na wspomnianym wyżej poziomie i spółka nie miała by żadnych zapasów to miesięcznie brakowało by im 93 (250-175) tyś. Czyli musieli by pożyczyć w przybliżeniu 4,5 mln (93 * 48). Jeżeli okazało by się, łączna sprzedaż Invincible do dnia dzisiejszego zapewniła by finansowanie działalności spółki na 9 mc, to brakująca kwota spadnie w okolice 3,5 mln.

Zwrócę uwagę na fakt, że według ostatniego raportu Starwarda wynika, że na dokończenie Invincible otrzymali równe 3 mln, więc można też rozważać scenariusze gdzie 11bit zostanie znowu wydawcą kolejnej gry.

Biorąc pod uwagę fakt, że nie było żadnych promocji w kwietniu (mimo że mogły być) oraz informację opublikowaną na przez Starward na twitter twitter.com/StarwardInd/status... to zakładam, że jesteśmy bardzo blisko wydania DLC który wydłuży czas rozgrywki. W zależności od tego wydarzenia może również okazać się, że przychody wygenerowane przez Invincible sfinansują w całości nową grę.



Przemekn napisał(a):

Taka ciekawostka dzisiaj po 199 dniach sprzedaży Invincible według VG Insights osiągnął 119,5 kopi co stanowi 50.12% sprzedanych kopi Blair Witch (238,4 według VG Insights) w ciągu 1728 dni.

Ciekawe po jakim czasie Invincible uzyska dzisiejszą ilość kopi Blair Witch reportowaną przez VG Insights?


Aż nie chce się z Tobą dyskutować i najlepiej gdy będziesz właśnie sam z sobą dyskutował. Już większość najwierniejszych fanów ewakuowała się. Jak widać jeden a może 2 zostało.
Najwyraźniej wierzysz, że sprzedaż gry będzie rosła. Jednak dane z innych spółek mówią coś innego.
Sprzedaż w miarę starzenia się gier spada. Chyba, że pracuje nad tym zespół taki jak w CDP....300-500 osób wtedy całkiem skopaną grę można naprawić do obecnego poziomu.Zajmuje to jednak 1,5-2 lata.
Możenie pamiętasz ale nad rozwijaniem gry pracuje 2-3 osoby (podobno).
A wiesz co może zrobić taki zespół ? Pokolorować kartkę świąteczną a nie zrobić DLC do gry - jeśli już to małe DLC ukaże się za 2-3 lata. Do tego czasu ta podobno rozpoznawalność zniknie.

Jednak Twoje prognozy a także spółki o finansowaniu nowej gry obala poziom sprzedaży.
Te nawet 120 tyś w 7 mies to max 200 tyś rocznie. Dla podtrzymania sprzedaży będą potrzebne duże przeceny a mały DLC nic tu nie zmieni.
W kolejnych okresach sprzedaż gier spada 2-5 krotnie.

Nikt nie broni Ci wierzyć, że w przyszłym roku gra będzie hitem.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 24 czerwca 2024 19:50:20 przy kursie: 8,63 zł
baks napisał(a):

Najwyraźniej wierzysz, że sprzedaż gry będzie rosła. Jednak dane z innych spółek mówią coś innego.

Nie. Zakładam falowanie przychodów z Invincible w zależności od występowania różnych akcji promocyjnych (nowe DLC, przeceny), lub ich braku. Założenie średniego przychodu miesięcznego na wartości obecnie najniższego przychodu odnotowanego w kwietniu wydaje się do osiągnięcia biorąc również pod uwagę możliwość stopniowego obniżania się przychodów wraz z upływem czasu.


baks napisał(a):

Sprzedaż w miarę starzenia się gier spada. Chyba, że pracuje nad tym zespół taki jak w CDP....300-500 osób wtedy całkiem skopaną grę można naprawić do obecnego poziomu.Zajmuje to jednak 1,5-2 lata.
Możenie pamiętasz ale nad rozwijaniem gry pracuje 2-3 osoby (podobno).
A wiesz co może zrobić taki zespół ? Pokolorować kartkę świąteczną a nie zrobić DLC do gry - jeśli już to małe DLC ukaże się za 2-3 lata. Do tego czasu ta podobno rozpoznawalność zniknie.

Do tej pory te "2-3 osoby" wydały "Voyager update", który wraz z przeceną 33%
spowodował wygenerowanie przychodów ze sprzedaży za cały maj wyższych niż wygenerowane przychody za cały luty. 407 komentarzy za maj (0,9838 mln * 0,7 * 0,7 = 0,4820 mln szacowanych przeze mnie przychodów) vs 247 komentarzy za luty (0,7789 mln * 0,7 * 0,7 = 0,3816 szacunkowych przychodów).

Następnie w ciągu mniej niż miesiąc przyszykowały kolejną aktualizację "Chameleon update" (twitter.com/StarwardInd/status...), jednak zamiast malowania kartek wybrali malowanie samochodów. Co jest dość zaskakujące. Aktualizacja ma się pojawić 27 czerwca, ciekawe na ile malowanie samochodzików wpłynie na dalszą 34% wyprzedaż, która ma trwać do 11 lipca. Wkrótce zobaczymy.


baks napisał(a):

Jednak Twoje prognozy a także spółki o finansowaniu nowej gry obala poziom sprzedaży.
Te nawet 120 tyś w 7 mies to max 200 tyś rocznie. Dla podtrzymania sprzedaży będą potrzebne duże przeceny a mały DLC nic tu nie zmieni.
W kolejnych okresach sprzedaż gier spada 2-5 krotnie.

Już w chwili obecnej przychody za czerwiec są wyższe niż za kwiecień. Lipiec ze względu na letnią sezonową wyprzedaż też nie powinien być słabszy niż przychód za kwiecień. Zobaczymy jak się sprzedaż ułoży w sierpniu. Nadal widzę możliwość tego, że Invincible w dużym zakresie sfinansuje nowy projekt.


baks napisał(a):

Nikt nie broni Ci wierzyć, że w przyszłym roku gra będzie hitem.

Może doprecyzujmy co znaczy hit dla gier typu walking simulator. Czy według Ciebie "What Remains of Edith Finch" jest hitem czy nie?

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 24 czerwca 2024 22:34:36 przy kursie: 8,63 zł
czy pudelka kolekcjonerskie już dojechały?

dobre pytanie na czat inwestorski

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 25 czerwca 2024 15:13:17 przy kursie: 11,08 zł
ładne wzrosty. widać 122 tys kopii to dobry wynik

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 25 czerwca 2024 16:21:49 przy kursie: 11,08 zł
STARWARD - spojrzenie na wykres


Wykres w interwale dziennym. Dzisiejsze wybicie imponuje, ale o niczym jeszcze nie przesądza. Do zmiany sentymentu droga daleka a po drodze są strefy cenowe obfitujące w naturalne pokłady podaży.
Najpierw kupującym przyjdzie stawić czoła oporowi wynikającemu z układu lokalnych ekstremów (okolice 11,10 - 11,40 zł). Gdyby udało się wybić ten opór, zwyżka mogłaby się rozwinąć w okolice kolejnej strefy oporu, zaznaczonej na wykresie cenowym czerwonym prostokątem. Ten obszar cenowy będzie dość trudno przebrnąć, gdyż doszło tam do największej wolumenowo wymiany akcji. Pokłady podaży są stosunkowo świeże i mogą sprawić nie lada niespodziankę rozentuzjazmowanemu popytowi.


kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

d2fan
31
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2020-10-02
Wpisów: 168
Wysłane: 25 czerwca 2024 17:15:35 przy kursie: 11,08 zł
Przemekn napisał(a):
Taka ciekawostka dzisiaj po 199 dniach sprzedaży Invincible według VG Insights osiągnął 119,5 kopi co stanowi 50.12% sprzedanych kopi Blair Witch (238,4 według VG Insights) w ciągu 1728 dni.

Ciekawe po jakim czasie Invincible uzyska dzisiejszą ilość kopi Blair Witch reportowaną przez VG Insights?


Ładne wzrosty, okazuje się, że to jednak może być long-seller. Gratz dla Ciebie za poprawną analizę wbrew głównemu nurtowi na tym wątku. Mam nadzieję, że kupiłeś po 8 i jesteś 20% do przodu :)

MarekPtrl
24
Dołączył: 2016-11-09
Wpisów: 68
Wysłane: 25 czerwca 2024 17:59:10 przy kursie: 11,08 zł
A ja podtrzymam swoją opinię, że doskonale by się sprzedawał przy niższej cenie. Może w tym roku, wydawca zdecyduje się na bardziej zachęcającą promocję.
Edytowany: 25 czerwca 2024 19:15


1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 3 lipca 2024 14:23:58 przy kursie: 13,82 zł
Info o nowej grze:

Cytat:

Phoenix to roboczy tytuł nowej gry Starward Industries


www.stockwatch.pl/wiadomosci/s...

Moderator:
Podmieniam link na wewnętrzny. Pierwszy raz te i inne informacje padły na czacie w StockWatch, który odbył się 27 czerwca.


Link: www.stockwatch.pl/czat-inwesto...

Edytowany: 3 lipca 2024 14:56

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 9 lipca 2024 10:41:50 przy kursie: 12,96 zł
WatchDog napisał(a):


Cóż, to było ciekawe pięć lat, i pouczające parę tygodni. Ale po 20 latach na rynku, nie komentuję obecnego, ani żadnego kursu. Zapis w książce notowań mówi o transakcjach, które odbyły się w przeszłości w konkretnym kontekście i wolumenie. Mam szacunek tak dla sprzedających jak i dla kupujących, i nie ośmielam się nikogo recenzować, bo nie znam [i nie chcę znać] niczyjej osobistej sytuacji, które nierzadko bywają dramatyczne. Giełda ma jednak tę leczącą funkcję, że patrzy w przyszłość i nie zważa na nic. A analizę SWOT trzeba robić codziennie od nowa po przebudzeniu, zostawiając całą przeszłość za sobą jako niebyłą.

Na koniec, w imię zasad, będę w najbliższym czasie odczepiał od spółki swoje nazwisko. Tak będzie zdrowiej dla wszystkich.



Po lekturze tego mocno krytycznego wpisu i po jego zakończeniu, odniosłem wrażenie, że zamierzasz wyjść na tarczy z tego romansu.
Może było ono mylne, niemniej co się Marcinie zmieniło przez te nieco ponad pół roku, że nie tylko samo nazwisko, ale i portfel jeszcze mocniej związałeś z tą spółką?

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 10 lipca 2024 18:59:10 przy kursie: 14,22 zł
Za czerwiec było 268 komentarzy co według moich szacunków daje 661 tyś przychodu z czego do Starwarda mogło by trafić około 324 tyś.
Podsumowując drugi kwartał: Invincible wygenerował 2,01 mln przychodu (około 0,984 mln przychodu dla Starwarda).

Do dnia dzisiejszego przychód za lipiec wynosi już 64% przychodu za kwiecień. Ciekawe o ile lipiec będzie słabszy od czerwca.

Jeśli przychody za III i IV kwartał były by zbliżone do przychodów za II kwartał to myślę że mieliby zapewnione finansowanie do grudnia, powinno też starczyć na podatki. Jednak nie starczy im na spłatę 680 tyś pożyczek.

Pozostaje tylko czekać jak na finanse spółki wpłynie sierpień (wydanie japońskiej wersji) oraz przełom września/października (obiecane DLC zwiększające regrywalność Invincible).

MarekPtrl napisał(a):
A ja podtrzymam swoją opinię, że doskonale by się sprzedawał przy niższej cenie. Może w tym roku, wydawca zdecyduje się na bardziej zachęcającą promocję.


Pewnie i tak. Pytanie tylko czy 50% obniżka wygeneruje znacząco większe przychody niż te z czerwca/lipca. Ciekawe czy wraz z obiecanym DLC na przełom września/października obniżka będzie w okolicy 40%, czy też może będzie już potrzeba sięgnięcia do większych upustów.

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 1 września 2024 21:21:09 przy kursie: 10,88 zł
Przychody ogółem według moich szacunków za lipiec 701 tyś. są troszkę lepsze niż za czerwiec. Za sierpień tylko 413 tyś., kwiecień 2024 jest nadal miesiącem z najsłabszym przychodem.

Według raportu za II kwartał Starward na dzień 30 czerwca dysponował środkami pieniężnymi w wysokości 101 tyś, w lipcu pozyskał 150 tyś z pożyczki. Szacując przelaną gotówkę od 11 bit w III kwartale na około 827 tyś., to dało by razem około 1mln 78 tyś. Zakładając, że koszty za III kwartał będą takie same jak za drugi (751tyś) dawało by szacunkowo około 327 tyś. środków pieniężnych w spółce na koniec III kwartału.

Ciekawe czy przychód netto ze sprzedaży produktów za III kwartał wyniesie około 626 tyś.

Przy założeniu, że w kasie na początku IV kwartału było by 327 tyś, przychody ze sprzedaży Invinicble w miesiącu wrześniu i październiku były by takie same jak w kwietniu, oraz kosztach za IV kwartał równych 751 tyś. to w grudniu zabrakło by im około 20 tyś., czyli potrzeba było by pożyczyć pewną kwotę na przełomie listopada/grudnia.

Wersja japońska już jest gotowa (dla PS5 zadebiutowała 28 sierpnia twitter.com/StarwardInd/status...).

Ciekawe czy japońska wersja oraz wyprzedaż trwająca do 9 września spowoduje, że w tym roku uda się uniknąć pożyczki.

Edytowany: 1 września 2024 21:23

twitan
PREMIUM
1
Dołączył: 2010-09-16
Wpisów: 19
Wysłane: 13 listopada 2024 08:41:08 przy kursie: 9,78 zł
no w końcu coś się będzie działo
jest nowy klip z lawą i fajną muzyką na yt
i oficjalny teaser pojawi się na imprezie
Joystick Awards 21 Listopada

randomdziad
27
Dołączył: 2020-12-23
Wpisów: 108
Wysłane: 13 listopada 2024 10:57:36 przy kursie: 10,10 zł
w porownaniu do obrazka z chelmem jest spory postep to na pewno. pytanie czy inwestorzy kupia video z lawa i muzyka w tle tym razem :D

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 17 listopada 2024 12:21:31 przy kursie: 10,88 zł

Przychód za cyfrową sprzedaż Invincible (przed odliczeniem prowizji, podatków) za miesiąc październik był najsłabszym miesiącem w całym okresie sprzedażowym, według moich szacunków wyniósł około 343 tyś.

Według raportu za III kwartał Starward na dzień 30 września miał 388 tyś. środków pieniężnych. Szacując gotówkę od 11 bit za IV kwartał na około 465 tyś., oraz koszt na 702 tyś (uwzględniając odejście 3 współpracujących/zatrudnionych osób), to dawało by około 151 tyś. środków pieniężnych w spółce na koniec IV kwartału.

Jeśli przychód w każdym miesiącu (listopadzie, grudniu i styczniu) był by taki sam jak w październiku a koszty za pierwszy kwartał będą wynosiły około 662 tyś., to spółka miała by zapewnione środki do lutego (w marcu będzie potrzebne dofinansowanie). Więc trochę dziwi mnie optymistyczny opis w raporcie:

Cytat:

Wyższe od zakładanych przychody, niższe koszty i korzystniejszy kurs dolara spowodowały, że sytuacja finansowa spółki jest lepsza niż sądziliśmy jeszcze we wrześniu. Liczymy też na zwiększone przychody z grudniowych okresowych promocji własnych oraz Autumn i Winter Sale na Steam. Jednocześnie rozmawiamy z dotychczasowymi pożyczkodawcami w sprawie ewentualnego przedłużenia terminów spłaty pożyczek, a także jak wskazano wcześniej, z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Nie jesteśmy obecnie w złej sytuacji, nie szukamy jakiegokolwiek finansowania w pośpiechu, ale bierzemy pod uwagę, że ciekawa forma współpracy mogłaby przyspieszyć rozwój Spółki i dać jej dodatkowe zabezpieczenie. Na tym etapie nie możemy jeszcze mówić o żadnych konkretnych decyzjach. Będą one podejmowane po dokładnej analizie dostępnych możliwości i z uwzględnieniem najlepszego interesu Spółki. Wszystkie istotne informacje w tym zakresie będą przekazywane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi Spółkę przepisami.


Mając 151 tyś., wolnych środków na koniec grudnia raczej trzeba mówić o konieczności przedłużenia pożyczek a nie o ewentualności.

Powyższy cytat z raportu jest albo dobrą miną do złej gry, gdzie spółka nadal jest pod presja, w związku z czym można by przypuszczać premierę Phoenix w I kwartale 2025, w celu uzyskania płynności finansowej spółki bez konieczności dofinansowania co parę miesięcy.

Albo spółka oczekuje skądś przychodu do końca grudnia w kwocie powyżej 600 tyś. który by wyjaśnił obecny optymizm w raporcie, co mogło by też oznaczać późniejszą premierę Phoenix np. w II lub III kwartale 2025.

Przemekn
7
Dołączył: 2018-03-27
Wpisów: 41
Wysłane: 21 listopada 2024 19:33:00 przy kursie: 11,10 zł
Kolejną grą od Starward będzie Dante's Ring
store.steampowered.com/app/298...
Edytowany: 21 listopada 2024 19:32

juniorAccount
PREMIUM
41
Dołączył: 2020-02-26
Wpisów: 172
Wysłane: 21 listopada 2024 22:55:34 przy kursie: 11,10 zł
Przemekn napisał(a):
Kolejną grą od Starward będzie Dante's Ring


Dante’s Ring is an action-adventure RPG with survival and arcade elements, and a disaster combat theme, where you confront the deadliest forces of nature — from raging fires and molten lava to powerful earthquakes.

Action Adventure RPG... będziemy walczyć z lawą :) Okej... czekam na ekscytujący gameplay :)

twitan
PREMIUM
1
Dołączył: 2010-09-16
Wpisów: 19
Wysłane: 22 listopada 2024 08:35:01 przy kursie: 11,10 zł
z opisu na steam to będzie raczej gra o ratowaniu ludzi, i dylematach komu pomóc w pierwszej kolejności
siły natury które będą nam to utrudniać to pożary, trzęsienia ziemi itd, gra przygodowo - zręcznościowa z elementami rpg
może być piekielnie trudną grą :)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE STARWARD



93 94 95 96

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,470 sek.

iwvuwzos
sckgqtav
bvjsslyt
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
lqnciwzs
jpcsjvji
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat