PARTNER SERWISU
fainytgd
3 4 5 6 7
Jutrzenka
0
Dołączył: 2009-12-07
Wpisów: 16
Wysłane: 8 grudnia 2009 13:01:34 przy kursie: 1,84 zł
anty_teresa napisał(a):
Jutrzenka napisał(a):
Jakie przetargi ?????
Eh? STALEXPORT już dawno przegrał wszystkie przetargi na odcinki dróg ...
W przyszłości też STX wątpie żeby coś wygrał. Jak na razie sytuacja tej spółki jest tragiczna ... Poza owym odcinkiem za który to STX pobiera opłaty nic innego nie przemawia pozytywnego za tą spółką. Szanse rozwoju tej spółki to 0% , ze względu że nic nie budują i nie będą budować. Na innym forum parkiet dobrze nazwali tą spółkę " gniotem ".

np takie:A4
Jeśli są projekty to można oczekiwać iż realizacji może się podjąć STX. Tyle że tu już nie ma mowy o partnerstwie publiczno-prywatnym a jedynie o dostosowaniu do standardów autostrady płatnej. I takich projektów parę jeszcze będzie. Ponadto STX może być podwykonawcą tej części np dla A1, o ile BDX znajdzie finansowanie. Pozostaje jeszcze cała A2. Zmienia się model biznesu, ale nie znaczy dla mnie to iż nie ma szans zarobić. STX podobnie jak spółka matka nie jest spółką stricte budowlaną. Towarzystwo z podłogi rzuca bluzgami, bo przegrali przetarg na budowę A2, a właściwie nie znaleźli finansowania, ale takie psioczenie wynika tylko z niezrozumienia biznesu w jakim działa STX, bo spółka sama i tak by nie budowała, i zarobiła kroci tylko zleciła sprawę podwykonawcom.



Od razu mi się przypominają , dawne czasy i optymiści którzy przekonywali o wielkości tej spółki ...
Lepiej zainwestować w Jutrzenke - Szóstka solidnych i dość tanich firm" Puls Biznesu

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 8 grudnia 2009 13:42:08 przy kursie: 1,84 zł
Jutrzenka napisał(a):
Lepiej zainwestować w Jutrzenke - Szóstka solidnych i dość tanich firm" Puls Biznesu

Zwrócisz pieniądze tym, którzy wejdą i stracą?
Jeśli nie to daj spokój tej nagonce.

mroman
1
Dołączył: 2009-05-12
Wpisów: 195
Wysłane: 8 grudnia 2009 15:11:29 przy kursie: 1,84 zł
No to sytuacje mamy jasna STX jest bee.. bo jest gniotem i tak napisali na podłodze. Za to Jutrzenka to same delicje, wprawdzie urosła o 220% ale kto by sie tym przejmował skoro PB zaliczył ich do tanich firm, ciekawe czy zrobili to teraz czy poł roku temu? ;-))

Kompania jest zacna buldi, nocny, przepraszam jezeli kogos pominałem, wiec i ja sie dołącze. Sprzedaja po 1,85 wzrosł wolumen i wyglada to na wybicie z boczniaka. Wyglada na to ze da sie cos ugrac.



Miwik
0
Dołączył: 2009-01-08
Wpisów: 253
Wysłane: 8 grudnia 2009 15:30:50 przy kursie: 1,84 zł
mroman napisał(a):
No to sytuacje mamy jasna STX jest bee.. bo jest gniotem i tak napisali na podłodze. Za to Jutrzenka to same delicje, wprawdzie urosła o 220% ale kto by sie tym przejmował skoro PB zaliczył ich do tanich firm, ciekawe czy zrobili to teraz czy poł roku temu? ;-))

Kompania jest zacna buldi, nocny, przepraszam jezeli kogos pominałem, wiec i ja sie dołącze. Sprzedaja po 1,85 wzrosł wolumen i wyglada to na wybicie z boczniaka. Wyglada na to ze da sie cos ugrac.



Napisałem, że to 'wielkie nic' i dalej tak twierdzę. A że masz inny pogląd na spółkę to Twoja sprawa. Mnie równiez ucieszy wybicie , bo mam stratę na tej spółce i czekam momentu aby z niej wyjśc. Tak wiec każdy ruch w góre to dobry ruch ale co do spółki to zdania nie zmieniam, po wielkich zapowiedziach nic nie zrobiono a i przegrane przetargi nie wniosły żadnej refleksji do zarządu.
Akcje są tyle warte na ile wyceni je rynek

股票是这么多的价值,市场将会尽可能多

mroman
1
Dołączył: 2009-05-12
Wpisów: 195
Wysłane: 8 grudnia 2009 16:40:12 przy kursie: 1,84 zł
Miwik napisał(a):
mroman napisał(a):
No to sytuacje mamy jasna STX jest bee.. bo jest gniotem i tak napisali na podłodze. Za to Jutrzenka to same delicje, wprawdzie urosła o 220% ale kto by sie tym przejmował skoro PB zaliczył ich do tanich firm, ciekawe czy zrobili to teraz czy poł roku temu? ;-))

Kompania jest zacna buldi, nocny, przepraszam jezeli kogos pominałem, wiec i ja sie dołącze. Sprzedaja po 1,85 wzrosł wolumen i wyglada to na wybicie z boczniaka. Wyglada na to ze da sie cos ugrac.



Napisałem, że to 'wielkie nic' i dalej tak twierdzę. A że masz inny pogląd na spółkę to Twoja sprawa. Mnie równiez ucieszy wybicie , bo mam stratę na tej spółce i czekam momentu aby z niej wyjśc. Tak wiec każdy ruch w góre to dobry ruch ale co do spółki to zdania nie zmieniam, po wielkich zapowiedziach nic nie zrobiono a i przegrane przetargi nie wniosły żadnej refleksji do zarządu.


moj zakup nie ma charakteru fundamentalnego, a tylko i wyłącznie techniczny. Nie uwazam STX za silna solidna spólke, ale nie uwazam tez za 'wilekie nic' bo bym jej nie kupił.

Co najsmieszniejsze, jak przesledzisz watek, moj wpis nie był wcale komentarzem do Twojej wypowiedziwave Mam nadzieje ze bedziesz mogł dogodnie wyjsc z inwestycji.

Snake
0
Dołączył: 2008-07-28
Wpisów: 403
Wysłane: 18 grudnia 2009 10:21:18 przy kursie: 1,96 zł
Naprawdę myślałem, że wczoraj przejdzie przez te dwa złote. No ale w sumie czego oczekiwać po "porannym popycie"? Prawdopodobieństwo wyjścia z konsolidacji było widoczne od jakiegoś czasu, ale sądziłem, że odbędzie się to na większym powerze - a tak? Zaczynam mieć wątpliwości. To wszystko się jakoś strasznie dusi od góry.

Gdyby znów miał nastąpić powrót do boczniaka, to prawdopodobnie szkoda czasu. Na razie jeszcze potrzymam, ale jeśli szybko nie przejdzie przez 2 złote, to już sam nie wiem - czekać do następnego zebrania sił chyba.

buldi
0
Dołączył: 2009-02-21
Wpisów: 5 068
Wysłane: 19 grudnia 2009 14:33:23 przy kursie: 1,96 zł
Cierpliwości Snake. Moment wydaje się być ciekawy i technicznie i fundamentalnie.
Na liniowym, po kursach zamknięcia te 2zeta z niewielkim hakiem to bardzo istotny opór.


kliknij, aby powiększyć


Z uwagi na ostatnie doniesienia też może być mała zawierucha

Cytat:
Stalexport Autostrada Małopolska może przestać zarządzać płatnym odcnikiem A4. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad przygotowała podobno aneks do umowy koncesyjnej, który ograniczy władzę spółki nad autostradą - informuje RMF FM.
"Bierzemy pod uwagę fakt, że rozstaniemy się z koncesjonariuszem" - powiedział przedstawiciel GDDKiA w rozmowie z RMF FM.
Zapisy aneksu do umowy na razie pozostają tajemnicą. Szef GDDKiA Lech Witecki potwierdza, że taki dokument istniej i trafił już do resortu infrastruktury. Jaka będzie decyzja? tego nie wiadomo. Tak czy inaczej ministerialna akceptacja oznacza negocjacje ze Stalexportem. jak się one skończą, na razie nie wiadomo - podkreśla RMF FM.



....ale z tego co wiem obecne zapisy koncesyjne są mocnym argumentem Stalka. Wynik negocjacji i to co się ostatnio wokół tej sprawy dzieje wcale nie muszą oznaczać więc niekorzystnego dla Stalexportu rozwiązania.Think
Edytowany: 19 grudnia 2009 14:34

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 5 stycznia 2010 09:15:56 przy kursie: 1,81 zł
Jutrzenka napisał(a):
Jakie przetargi ?????


Takie:

Przetarg

Cytat:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłosiła dzisiaj 29 grudnia 2009 roku pierwszy etap przetargu na wybór wykonawcy Krajowego Systemu Poboru Opłat, w tym czynności związanych z poborem opłaty elektronicznej. Planowana data wejścia w życie systemu to druga połowa 2011 roku.

konris
0
Dołączył: 2009-06-21
Wpisów: 1 250
Wysłane: 18 stycznia 2010 12:49:50 przy kursie: 1,81 zł
Zaczyna sie coś ruszać:

18 Sty 2010, 10:45

Spółka zależna Stalexportu, Autostrada Małopolska podpisała kontrakt o wartości 103,2 mln zł z Pavimental na renowację dwudziestu dwóch mostów.

(DM BZ WBK SA)

konris
0
Dołączył: 2009-06-21
Wpisów: 1 250
Wysłane: 28 stycznia 2010 16:27:06 przy kursie: 1,80 zł
Terminy raportów okresowych w 2010:
mojeinwestycje.interia.pl/news...


buldi
0
Dołączył: 2009-02-21
Wpisów: 5 068
Wysłane: 6 lutego 2010 11:33:47 przy kursie: 1,65 zł
Na potwierdzenie linku wrzuconego przez Antyteresę

Cytat:
04.02. Warszawa (PAP) - Wśród podmiotów zainteresowanych wzięciem udziału w przetargu na "Krajowy system poboru opłat, w tym czynności związane z poborem opłaty elektronicznej" organizowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad są m.in: Stalexport Autostrada Dolnośląska, PTK-Centertel, Asseco Poland, Alcatel-Lucent Polska i Texel. Wartość przetargu szacowana jest na około 0,5 mld zł.


Coś dla długodystansowców.
Czerwony rynek spuścił ostatnio Stalka do ciekawego poziomu:


kliknij, aby powiększyć


Po wybiciu z trójkątą kurs powrócił na małym obrocie do oporu. Czy odbije jak w książkach piszą - zobaczymy.
W razie draki widać gdzie stopa postawić.

del-20130531
0
Dołączył: 2009-01-31
Wpisów: 757
Wysłane: 6 lutego 2010 15:09:20 przy kursie: 1,65 zł
buldi: jest dokładnie tak jak piszesz. Mnie się wydaje, że stx jest w trakcie odwracania trendu na wzrostowy. Co prawda idzie to mozolnie, ale mam czas

buldi
0
Dołączył: 2009-02-21
Wpisów: 5 068
Wysłane: 4 marca 2010 10:55:26 przy kursie: 1,77 zł
Sacrebleu!! angry5 angry5 angry5
Z godzinę się produkowałem nad raportem i kiedy dałem "zapisz" - wszysto zniknęłocrybaby

Więc na krótko z tego co pamiętam. W skali roku nie wiele się w stalku zmieniło. Minimalnie spadł zysk operacyjny, ale dzięki korzystnym rozliczeniom instrumentów finasowych akcjonariusze zyskali parę groszy. IV Q wypadł minimalnie słabiej od poprzedniego, ale ogólnie uważam, że jest to związane ze sporymi kosztami jakie zostały poniesione w związku z remontem A4, natomiast podniesienie opłat za autostradę pod koniec roku powinno pozytywnie wpłynąć na przyszłe wyniki spółki.
Jeżeli chodzi o przyszłe projekty nie dowiedziałem się niczego więcej ponad to o czym już tu pisaliśmy, no oczywiście po za tym że widoki na ten rok są OK.Angel

Proszę o opinię na temat raportu "tęgie głowy" tego forum, bo wiecie, rozumiecie jak to z tym moim czytaniem raportów jest.

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 4 marca 2010 10:56:41 przy kursie: 1,77 zł
Anty już ma to na warsztacie.
Buldi, pamiętaj proszę o tych nieszczęsnych ciastkach... Naprawimy to w końcu.
Ja piszę dłuższe wpisy w notepadzie i potem copy/paste. Wiem, tak nie powinno być. d'oh!

buldi
0
Dołączył: 2009-02-21
Wpisów: 5 068
Wysłane: 4 marca 2010 11:05:49 przy kursie: 1,77 zł
WatchDog napisał(a):

Buldi, pamiętaj proszę o tych nieszczęsnych ciastkach... Naprawimy to w końcu.


Ja wiem, że z tym jest problem dlatego pisząc coś dłuzszego wrzucam do pamięci podręcznej, ale dzisiaj na widok raportu zapomniałem o tym, więc pretensje mam do siebie.d'oh!

konris
0
Dołączył: 2009-06-21
Wpisów: 1 250
Wysłane: 4 marca 2010 14:46:50 przy kursie: 1,77 zł

buldi
0
Dołączył: 2009-02-21
Wpisów: 5 068
Wysłane: 4 marca 2010 15:25:42 przy kursie: 1,77 zł
Wygląda na to że niet.
To co mogli nam wypłacić pójdzie na stare długi.
Z drugiej zaś strony widać, że to całkiem niezła "ochronka" dla pana Emila i reszty kompaniji z świecznika.
Koszty ogólnego zarządu to oni zawsze mieli spore.Not talking
To może wkurzać akcjonariuszy - fakt niezaprzeczalny.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 4 marca 2010 16:30:02 przy kursie: 1,77 zł
Ileż ta spółka budzi negatywnych emocji. Ma straszną opinię wśród mediów i dużej części inwestorów. Chyba nie do końca jest to zasłużone, ale o tym szerzej w podsumowaniu.
Ten kwartał był dla spółki lepszy niżeli odpowiedni w 2008 roku, ale za cały rok istotnie gorszy. Oczywiście jest parę czynników słabszych wyników. Część jest w samej spółce, ale należy pamiętać, że transport to branża, którą najbardziej dotknął kryzys. Ponieważ spółka nie raportuje osobno czwartego kwartału to anlizkę zaczniemy od niego. W sumie 3 pozostałe już znamy i raczej omówienie rocznego będzie uzupełnieniem. Tyle tytułem wstępu.



Oczywiście wyniki znajdują się już w serwisie:
www.stockwatch.pl/gpw/stalexp,...
I. Bilans

Rzeczowe aktywa trwałe zwiększyły się o 20 milionów i obecnie wynoszą 510 milionów złotych. Zwiększenie to jest wynikiem nakładów inwestycyjnych na remonty dróg obciążone amortyzacją
O 3 miliony wzrosły inwestycje długoterminowe, czyli lokaty.

W aktywach obrotowych widać nie wielką zmianę. Jest to wynikiem jedynie ściągnięcia należności. W 4Q część inwestycji krótkoterminowych została zakończona i na podobną kwotę pojawiło się więcej gotówki.

Kapitał własny nieznacznie wzrósł i obecnie wynosi 374 mln łącznie z udziałami mniejszości. Zmiany dotyczą ujemnej wyceny akcji CZP oraz BDM na kwotę 3 baniek. Ponad 2 mln in+ wynika z rachunkowości zabezpieczeń. Oraz zmniejszono straty z lat ubiegłych w o 7 baniek czyli w zasadzie zysk netto. Bardzo dużą pozycję stanowią straty z lat ubiegłych co przekłada się na słaby rating. Straty te wynikały głównie z działalności handlowej, a ta część przedsiębiorstwa została parę lat temu sprzedana Centrostalowi Gdańsk czyli obecnemu Cognorowi.

Zobowiązania krótkoterminowe spadły ze 113 mln do 75. Jest to zasługą wypełnienia zobowiązania w postaci wykorzystania rezerw na kwotę 35 milionów oraz zmniejszenia się o 2 mln zobowiązań. 25 baniek z tej rezerwy to zwrot kasy do Krajowego Funduszu Drogowego za obniżenie stawiki winiet w 2007 oraz 2008 roku.
Zobowiązania długoterminowe wzrosły z 278 milonów do kwoty 336 mln. PLN i jest to skutkiem zaciągnięcia kredytów na kwotę 60 baniek. Sumarycznie zobowiązania wzrosły do kwoty 411 milionów i stanowią obecnie 52% aktywów.

Kredyty długoterminowe są spłacane w transzach do 2020 roku. Podobnie pozostałe zobowiązania, czyli wynikające z udzielonej koncesji będą regulowane nie wcześniej niż za 5 lat.
Aktualnie odsetki obciążają wynik netto średnio o 2 mln złotych na kwartał.
Zadłużenie jest więc spore, ale rozłożone na długi okres spłaty i z tym nie powinno być problemów.

II.RZiS
Stalexport osiągnął w 4Q2009 roku prawie 36 milionów przychodów czyli 12 baniek więcej niż w roku 2008. QdQ więc jest bardzo ładny wzrost – 50%. Jest to z pewnością efekt ożywienia w branży transportowej i wzrostu stawek od 1 grudnia 2009.
Koszty sprzedaży wyniosły w IVQ 16 milionów złotych i były o milion mniejsze nieżeli w IVQ roku poprzedniego, porównywalne zaś do IIIQ2009. Wydaje się, że mniejsze koszty sprzedaży to przede wszystkim zmniejszenia udziału usług obcych.
Osiągnięto zatem piękną marżę brutto na sprzedaży wynoszącą za 4Q 56%.

Pozostałe przychody operacyjne wynoszą 6 milionów i jest to w większości rozwiązanie odpisów na należności. W ubiegłym roku było to milion mniej, ale wynikały z tych samych powodów.
Wzrosły w porównaniu do poprzedniego roku koszty ogólnego zarządu. Obecnie wynoszą 11 baniek wobec 8 przed rokiem i w IIIQ. Tu jest zonk, Trzeba na to uważać w Q12010. Być może jest to skutkiem wypłaconych premii na koniec roku.
Tak czy owak zysk z działalności operacyjnej jest duży i wynosi 13 milionów.

Przychody finansowe w porównaniu do zeszłego kwartału spadły z 3 do 1 miliona. W IV Q 2008 było to 2 miliony PLN. Koszty finansowe stanowiły obciążenie w kwocie 5 baniek w porównaniu do 4 w IIIq oraz takiej samej kwoty w roku ubiegłym. Netto w IVQ mamy prawie 8 baniek w porównaniu do straty przed rokiem.

III.Cash Flow
Przepływy z działalności operacyjnej są ujemne co jest wynikiem dużej redukcji zobowiązań i jeszcze większego kosztu realizacji rezerw. Po odjęciu tych czynników zysk w IVQ jest potwierdzony przepływami.
Przepływy inwestycyjne są lekko ujemne, ale dużo się w nich zadziało. Poszła kaska ze zbycia aktywów na nabycie środków trwałych – remont nawierzchni?
W przepływach finansowych widać zaciągnięcie kredytu na 60 baniek.

Uff.
Podsumowując ten kwartał był bardzo dobry, ale w dużej mierze jest to zasługa ściągnięcia przeterminowanych należności. Wzrosła sprzedaż, opłaty poszły w górę więc powinno być w przyszłości lepiej pod tym względem.

Miniony rok był dla spółki w miarę udany. Wzrosły przychody przy bardzo niekorzystnym otoczeniu makroekonomicznym. Transport to branża dotkliwie obciążona przez kryzys. Na poziomie operacyjnym wynik jest o 10% gorszy niż w roku ubiegłym, ale ma to swoje uzasadnienie w przeprowadzonych remontach nawierzchni. Wzrosły koszty - głównie wynagrodzenia(powyżej średniego wzrostu płacy) oraz amortyzacja- inwestycje. Biorąc pod uwagę cały rok spółka działa dość stabilnie. W przypadku tej spółki bardzo długie są wszystkie okresy rotacji. Powodem tego jest specyfika branży.

A teraz o tym co się może wydarzyć, przy czym są to moje subiektywne odczucia i należy jest traktować jako hipotezy z niezerowym prawdopodobieństwem zaistnienia.
Większość ma związek z głównym akcjonariuszem i jego historią.

Zagrożenia:
Spółka rozwija się powoli, ale stabilnie. Taka specyfika biznesu. W tej chwili ze względu na kryzys to malo prawdopodobne – problemy z płynnością -, ale istnieje możliwość wycofania spółki z publicznego obrotu. Prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest tym bardziej prawdopodobne im więcej przetargów zostanie rozstrzygniętych. No bo niby po co dzielić się zyskami ze zdrowego długoterminowego biznesu? Do momentu kiedy można coś jeszcze ugrać, nie jest to pradopodobne, bo wiadomo jak się będzie traktować podmiot iście zagraniczny. W obecnym kształcie jest prościej. Zagrożeniem jest też silny rozwój kolejnictwa, ale na razie wygląda to bardzo niemrawo. Oczywiście nie bez znaczenia są relacje MI i uwarunkowania koncesyjne, ale przewidzieć tu coś jest niezmiernie ciężko.

Szanse:
Oczywiście to przetarg, na zbudowanie systemu do poboru opłat na budowanych autostradach. Podawałem już linki wcześniej więc nie będę się powtarzał. Akcjonariusze powinni śledzić stronę GDDKiA. Mało prawdopodobny wariant, ale nie nie możliwy to w przypadku kłopotów budżetowych. Te prawdopodobnie będą, ale nie da określić jaką droga będą organizowane wpływy. Obecnie to prywatyzacja, ale nie można wykluczyć prywatyzacji autostrad...
Tak już postąpiła Atlantia we Włoszech. Można sobie o tym poczytać na stronie spółki:
www.atlantia.it/it/profilo/sto...
Jest to jak wspomniałem mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe.









Powyższa treść przez 30 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 11 maja 2010 21:53

buldi
0
Dołączył: 2009-02-21
Wpisów: 5 068
Wysłane: 4 marca 2010 20:56:11 przy kursie: 1,77 zł
Cytat:
dzięki korzystnym rozliczeniom instrumentów finasowych akcjonariusze zyskali parę groszy.


To co napisałem w jednym z poprzednich postów to bzdura. Źle zinterpretowałem pewne dane z raportu, przyznaje się bez bicia. color
notworthy

ynwestor
0
Dołączył: 2009-09-25
Wpisów: 208
Wysłane: 11 maja 2010 21:37:35 przy kursie: 1,71 zł
Cytat:
Stalexport nieuczciwie pobierał opłaty za przejazd remontowanym odcinkiem autostrady A4 z Katowic do Krakowa i musi oddać do budżetu państwa 1,3 mln zł - orzekł Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. SOKiK rozpatrzył i oddalił odwołanie złożone przez Stalexport Autostrada Małopolska od decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Koncesjonariusz A4 zapowiedział złożenie apelacji.


www.dziennikzachodni.pl/slask/...

Mam nadzieję, że Szanowna Redakcja przyjrzy się jutrzejszemu raportowi i zamknie go na krócej niż ostatni.

Cytat:
Wysłane: 4 marca 2010 16:30:02


Cytat:
Uwaga! Pełna treść wpisu zarezerwowana jest dla osób posiadających abonament i stanie się ogólnodostępna dnia 29-12-2010 16:30:2.


Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE STALEXP



3 4 5 6 7

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,227 sek.

neeksygz
vekelgnd
qaddeuuw
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
isznteod
ghwhytdd
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat