Spółka: STALEXP
-
-
Stalexport Autostrady odnotował 16,99 mln zł skonsolidowanej straty netto w II kwartale 2025 roku, przy wzroście przychodów operacyjnych i natężenia ruchu na autostradzie A4 Katowice-Kraków.
-
Grupa Stalexport Autostrady wypracowała wstępnie 48,14 mln zł zysku netto w I połowie 2025 roku, co oznacza spadek o 17 proc. rok do roku. Mimo niższej rentowności, spółka odnotowała wzrost przychodów oraz natężenia ruchu na zarządzanym odcinku autostrady A4 Katowice–Kraków.
-
Stalexport Autostrady jest gotowy współpracować ze stroną publiczną w projektowaniu i rozbudowie odcinka autostrady A4 Katowice-Kraków o trzeci pas ruchu.
-
Od kontynuacji wzrostów i nowych rekordów wszech czasów rozpoczął się tydzień na giełdzie w Warszawie. Tydzień, który na globalnych rynkach akcji będzie stał pod znakiem geopolityki, ceł i decyzji banków centralnych. Zakończy go natomiast Dzień Trzech Wiedźm.
-
-
-
Tegoroczny sezon dywidendowy rozpocznie się z przytupem. Jeszcze w kwietniu 5 spółek z GPW podzieli łączną pulę aż 10,5 mld zł. Wśród nich można znaleźć propozycje z dwucyfrową stopą dywidendy.
-
Zarząd Stalexport Autostrady zarekomendował, by z zysku netto za 2023 rok w wysokości 111,72 mln zł, przeznaczyć na wypłatę dywidendy 111,27 mln zł, co daje 0,45 zł na akcję.
-
Giełda jest pełna pozornie tanich, czyli nisko wycenianych spółek. Szukając wśród nich okazji do inwestycji obowiązkowo trzeba sięgnąć głębiej i sprawdzić, czy przy cenie nie ma przysłowiowej gwiazdki. Analitycy StockWatch.pl na przykładzie siedmiu spółek pokazują, jak nie dać się złapać na iluzję niskich wskaźników C/Z czy C/WK.
-
Środowa sesja na warszawskiej giełdzie upływa pod znakiem odreagowanie wtorkowej przeceny wywołanej danymi o inflacji w USA. Lekko nastroje wspierają dane o polskim PKB. Uwaga inwestorów jest skoncentrowana na spółkach publikujących wyniki.
-
Zarząd Stalexport Autostrady proponuje, by zysk netto za rok obrotowy 2022 w wysokości 48,98 mln zł przeznaczyć w całości na wypłatę dywidendy, razem ze środkami z zysków zatrzymanych oraz kapitału zapasowego, co razem daje 49,45 mln zł.
-
Stalexport Autostrady miał 79,28 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2022 r. wobec 90,56 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach 413,89 mln zł wobec 360,16 mln zł rok wcześniej, podała spółka, prezentując wstępne dane.
-
Stalexport Autostrady odnotował 45,88 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypadającego na właścicieli jednostki dominującej w I połowie 2022 r. wobec 47,11 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka, przedstawiając wstępne dane.
-
Sezon wyników za 2021 r. trwa, a wraz z nim rozkręca się karuzela dywidendowych rekomendacji. Na ten moment wstępne propozycje przedstawiło już ponad 30 spółek, a kolejnych kilkadziesiąt zapowiedziało ogłoszenie planów w najbliższych tygodniach. Sprawdziliśmy, jakie spółki oferują w tym roku najwyższe stopy.
-
-
Stalexport Autostrady odnotował 94,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypadającego na właścicieli jednostki dominującej w ciągu trzech kwartałów 2021 r. wobec 84,77 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka, przedstawiając wstępne dane.
-
Stalexport Autostrady odnotował 47,11 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2021 r. wobec 32,97 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
-
-
Sezon wyników rocznych powoli się rozkręca, a wraz z nim karuzela dywidend. Na ten moment zaledwie kilkanaście spółek złożyło mniej lub bardziej wiążące deklaracje dot. wypłat. Spośród nich StockWatch.pl wybrał 12 najciekawiej zapowiadających się propozycji.
-
Zarząd Stalexport Autostrady proponuje, by zysk netto za rok obrotowy 2020 w wysokości 157,58 mln zł przeznaczyć w całości na wypłatę dywidendy, razem ze środkami z zysków zatrzymanych w kwocie 671,06 mln zł, co razem daje 158,25 mln zł i 64 gr na jedną akcję.
-
Stalexport Autostrady miał 87,26 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w okresie I-IV kw. 2020 r. wobec 75,53 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach 289,55 mln zł wobec 351,49 mln zł rok wcześniej, podała spółka, prezentując wstępne dane.
-
Stalexport Autostrada Małopolska, spółka zależna Stalexportu Autostrady, działając zgodnie z postanowieniami umowy koncesyjnej, wystąpiła do Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z wnioskiem o wydanie zgody na podwyższenie od 1 października 2020 r. stawki opłaty za przejazd dla pojazdów kategorii 1 z kwoty 10 zł do kwoty 12 zł na każdym placu poboru opłat autostrady A4 Katowice-Kraków tj. w Mysłowicach i w Balicach.
-
Stalexport Autostrady odnotował 32,97 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypadającego na właścicieli jednostki dominującej w I połowie 2020 r. wobec 35,14 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka, przedstawiając wstępne dane.
-
Na ten moment plany dywidendowe na czerwiec ma 11 spółek z głównego parkietu i 4 kolejne z NewConnect. W obu grupach nie zabraknie propozycji o stopie przekraczającej 5 proc. Kilka firm szarpnie się na rekordowe stawki.
-
-
-
Operator odcinka autostrady A4 Katowice-Kraków wypłaci akcjonariuszom 10,91 mln zł zaliczki na poczet przewidywanej dywidendy na koniec roku obrotowego 2018 r.
-
-
W kwietniu na dobre rusza sezon dywidend na GPW. Jeszcze w tym miesiącu 5 spółek podzieli między akcjonariuszy 725 mln zł. Rekordzista z NewConnect wypłaci dywidendę o stopie 25 proc.
-
Zarząd Stalexportu Autostrady zdecydował o rekomendowaniu przeznaczenia na dywidendę 71,71 mln zł z zysku netto za 2017 r., tj. 0,29 zł na akcję.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Sprawdź