PARTNER SERWISU
sloymybk
473 474 475 476 477
007
007
PREMIUM
131
Dołączył: 2009-09-04
Wpisów: 578
Wysłane: 14 sierpnia 2017 22:30:24 przy kursie: 184,00 zł
Zgadzam się, że obecna kapitalizacja uwzględnia już sukces FP, tyle że nie zgadzam się że FP musi ilościowo sprzedać się lepiej od TWOM by ją uzasadnić. I stąd te wyliczenia, które jak zaznaczyłem odnoszą się do perspektywy 2-3 lat a nie tu i teraz lub na koniec roku. W tym roku pewnie emocję będą grały większą rolę niż fundamenty, a przecież na przyszły rok nie przewidziana jest żadna większa premiera, więc ryzyko korekty po premierze jest całkiem spore i to bez względu na wielkość sprzedaży.

Tak jak zauważył to Rif strategia Zarządu przewiduje wydawanie gry co roku dlatego na każdy tytuł będą przypadały roczne koszty ogólne, a nie tak ja w przypadku TWOM trzyletnie.
Cytat ze sprawozdania rocznego str. 67

Cytat:
Strategia Spółki w obszarze produkcyjnym, po zbudowaniu drugiego zespołu deweloperskiego, zakłada równoczesną pracę nad dwoma tytułami. Ich premiery będą odbywały się w odstępach co kilka kwartałów. W dłuższym terminie Spółka chciałaby wydawać co roku jedną własną grę co powinno mieć przełożenie na stabilizację wyników finansowych, które nie będą podlegały dużym wahaniom z roku na rok.


O ile przy dwóch zespołach wydawanie gry co roku nie będzie zadaniem prostym, to przy trzech zespołach nie będzie już niczym nadzwyczajnym, a środki finansowe zdecydowanie pozwalają na to by po zbudowaniu drugiego od razu zacząć pracę nad trzecim. Można się zastanawiać ile zespołów na raz jest w stanie ogarnąć Zarząd i przy którym zacznie spadać jakość produktów. Czy w przypadku dobrej sprzedaży FP i dalszego rozwoju po trzecim powstanie czwarty, piąty i siódmy, czy raczej zespoły będą powiększane, a gry coraz większe.

Do obliczeń wziąłem P/E = 12 co odpowiada rentowności 8%, bo uważam że normalna spółka z taką wyceną jest ciągle atrakcyjna. Niemniej jednak jeżeli sprzedaż FP oraz kolejnego tytułu „8” będzie zbliżona do TWOM to moim zdaniem całkiem prawdopodobne jest że rynek uwierzy w szybki rozwój spółki i bliżej mu będzie do P/E na poziomie 30 niż 12.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 15 sierpnia 2017 09:59:16 przy kursie: 184,00 zł
Na wycenę spółki wpływa dość sporo czynników:
Oczekiwania co do sprzedaży FP
Oczekiwania co do sprzedaży TWOM DLC
Oczekiwania co do sprzedaży 8
Oczekiwania co do sprzedaży Moonlighter
Oczekiwania co do sprzedaży Tower 57
Oczekiwania co do ceny FP
Oczekiwania co do ceny TWOM DLC
Oczekiwania co do ceny 8
Oczekiwania co do kosztów TWOM DLC
Oczekiwania co do kosztów 8
Oczekiwania co do budżetów projektów z nogi wydawniczej
Oczekiwania co do kursu USD/PLN
Oczekiwania co do kursu EUR/PLN

Zgodzimy się co do tego, że najważniejszy jest tutaj na obecną chwilę FP. I teraz zerknijmy do rekomendacji od Vestora:

Cytat:
Sprzedaż gry Frostpunk głównym czynnikiem wzrostu wyników w 2017 r. Prognozujemy, że przychody spółki wzrosną o 79% r/r do PLN 49m w 2017p. na co wpływ będzie miała sprzedaż 360tys. kopii gry Frostpunk, 50 tys. kopii gry Beat Cop oraz po 75 tys. kopii grier Tower 57 i Moonlighter. Dodatkowo, zakładamy, że spółka wyda DLC do gry This War of Mine, który znajdzie 160 tys. nabywców. Nasze oczekiwana dotyczące sprzedaży gry Frostpunk oparliśmy na dotychczasowych osiągnięciach sprzedażowych oraz rozpoznawalności spółki jako producenta wysokiej jakości innowacyjnych gier.

Strategia spółki zakłada debiut gier własnej produkcji co 1-1.5 roku. Spółka rozbudowuje zespół produkcyjny, co powinno przełożyć się na premierę nowej gry co 1-1.5 roku. Drugi zespół produkcyjny rozpoczął pracę nad grą o roboczym tytule „8” dlatego w naszych prognozach uwzględniamy debiut tej produkcji w 4Q19. Zwracamy uwagę na fakt, że gra musi spełniać określone kryterium jakości, co wpłynie na ostateczny termin premiery.

Przychody z segmentu wydawniczego powinny stabilnie rosnąć zapewniając środki na dalszy dynamiczny rozwój spółki. Oczekujemy, że spółka będzie wydawała 4 zewnętrzne produkcje rocznie. Prognozujemy przychody z segmentu wydawniczego na poziomie PLN 3.4m w 2017p oraz PLN 7.7m w 2018p. Zapowiedzi spółki sugerują, że wraz ze wzrostem przychodów z tego segmentu, finansowane będą coraz większe zewnętrzne produkcje z coraz większym potencjałem sprzedażowym. Nasze prognozy sprzedażowe gier z segmentu wydawniczego są niższe od sprzedaży gier porównawczych, ze względu na początkową fazę rozwoju segmentu wydawniczego oraz na niższy od oczekiwanej sprzedaż gry Beat Cop w pierwszym okresie po premierze tytułu. Na podstawie wyceny DCF oraz wyceny porównawczej wyceniliśmy 11 bit studios na 255.8/akcję


vestor.pl/wp-content/uploads/2...

Jak widać rekomendacja ta zakłada sprzedaż FP większą od sprzedaży TWOM, wydawanie gry co 1-1,5 roku, wydawanie 4 gier obcych produkcji, a także DLC do TWOM i prawdopodobnie DLC do kolejnych tytułów. To nie są konserwatywne założenia, a raczej dość optymistyczne (zakładają, że wszystko co zostało zapowiedziane uda się spełnić).

I z tych założeń wynika cena na poziomie 255 zł za akcję (niestety nie wiadomo w jakiej części przypada na DCF a jakiej na porównawczą). Ale jeśli teraz założylibyśmy sprzedaż FP nieco niższą niż dla TWOM to nie zmieniając innych czynników może i udałoby się wycenić spółkę na poziomie obecnej kapitalizacji. Problem polega jednak na tym, ze sukces jednej gry implikuje założenia dla pozostałych... Tak jak w przywoływanej przeze mnie wcześniejszej rekomendacji BOŚ - "8" ma mieć sprzedaż 1,1 FP. Jak widać ruszenie założenia o FP przewraca cały domek z kart i sukcesy kolejnych gier. Dlatego moim zdaniem przy sprzedaży FP niższej niż dla TWOM obecna cena się nie utrzyma (w rekomendacjach). Oczywiście przy założeniu obecnej polityki informacyjnej zarządu. Bo jestem w stanie sobie wyobrazić ofensywę informacyjną która zwiększy oczekiwania co do przyszłości i dalej za tym wyceny w przypadku raczej umiarkowanego sukcesu FP.

Wracając jednak do kosztów. Ty zakładasz, jak rozumiem, że koszty ogólne które teraz rozłożyły się na 3 lata pozostaną na tym samym poziomie i rozłożą się na większą liczbę tytułów. Moim zdaniem to karkołomne założenie choćby z tego powodu, że premie dla zarządu czy pracowników będą istotnie wyższe, także wyższe będą koszty marketingu itd. Może nie będzie to wzrost 1:1 co do skali, ale istotnego efektu dźwigni operacyjnej się nie spodziewam.

007
007
PREMIUM
131
Dołączył: 2009-09-04
Wpisów: 578
Wysłane: 15 sierpnia 2017 11:15:07 przy kursie: 184,00 zł
Z wycenami analityków jest trochę tak że czasami cena generuje tabelki do wyliczeń, a nie wyliczenia determinują cenę. Jak już jakiś dom maklerski polubi spółkę, a ta się rozwija i nie daje powodów do zmiany nastawienia, to rekomendacje potrafią całkiem ładnie podążać przed ceną. Ilość podana w rekomendacji Vestora dla sprzedaży FP to mniej więcej tyle samo ile sprzedało się TWOM. Z kolei z rekomendacji BOŚ wynika, że o ile wierzą, że potencjał FP jest wyższy od TWOM to z racji wysokiej bazy do obliczeń przyjmują sprzedaż taką samą czyli ok. 760 tyś w ciągu 4 kwartałów (z moich danych wynika że na steamspy na koniec września 2015 było ok 700 tyś, a część sprzedaży przeszła również poza steam).

Co do samej wyceny, to sprzedaż FP będzie kluczowa, bo na tej podstawie powstaną kolejne rekomendacje i jeżeli będzie ona podobna do TWOM to da to pełne pole do popisu analitykom. Wynika to z faktu, że 2 mln sprzedanych gier dla tej wielkości projektu daje bardzo dużą rentowność, nawet jeśli wzrosną koszty produkcji i administracji. Wystarczy założyć, że tak rentowne projekty będą się pojawiać częściej, co w gruncie rzeczy jest dość naturalnym założeniem dla rozwijającej się spółki, a wynik rekomendacji może być w zasadzie dowolny.


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 15 sierpnia 2017 16:18:05 przy kursie: 184,00 zł
Cytat:
Co do samej wyceny, to sprzedaż FP będzie kluczowa, bo na tej podstawie powstaną kolejne rekomendacje i jeżeli będzie ona podobna do TWOM to da to pełne pole do popisu analitykom. Wynika to z faktu, że 2 mln sprzedanych gier dla tej wielkości projektu daje bardzo dużą rentowność, nawet jeśli wzrosną koszty produkcji i administracji. Wystarczy założyć, że tak rentowne projekty będą się pojawiać częściej, co w gruncie rzeczy jest dość naturalnym założeniem dla rozwijającej się spółki, a wynik rekomendacji może być w zasadzie dowolny.

Ale przecież ta wysoka rentowność jest uwzględniona w tych rekomendacjach. Podobnie z resztą jak wzrost częstotliwości tych rentownych projektów (rekomendacja Vestor). Dlatego jeśli nie pojawią się nowe przesłanki w stylu: 8 będzie grą AAA, to na istotny wzrost kursu w rekomendacjach nie ma co liczyć - bez zmiany założeń będzie rósł w tempie stopy dyskontowej. Może się najwyżej zmienić wycena porównawcza jeśli w tym czasie wzrosłyby kursy innych spółek gamingowych, ale to też nie powinno mieć istotnego wpływu bo wyceny porównawcze (jej waga) są najczęściej minimalizowane względem DCF.

Taka sama sprzedaż FP jak TWOM przy potencjalnie większym kręgu odbiorców nie daje też podstaw do zakładania wzrostu sprzedaży dla projekt 8, a przecież tak jest w rekomendacji Boś także nie widzę tutaj żadnego pola do popisu w kwestii podnoszenia wycen z reko: 220-250 zł. Żeby wyceny poszły w górę muszą zaistnieć jakieś katalizatory, czyli lepsza sprzedaż niż zakładana w rekomendacjach, wyższa cena sprzedaży FP (albo Projekt 8), czy zmiana kategorii gier na poziom wyżej.




rubik
56
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 738
Wysłane: 15 sierpnia 2017 16:25:29 przy kursie: 184,00 zł
Obecna kapitalizacja 11bit to 420kk.

Anty-teresa jakie Twoim zadaniem powinny być przychody z FP w ciągu 12 miesięcy od premiery aby taką wycenę uzasadnić?

007
007
PREMIUM
131
Dołączył: 2009-09-04
Wpisów: 578
Wysłane: 15 sierpnia 2017 22:55:56 przy kursie: 184,00 zł
A z czego to wynika, że 11bit musi podążać drogą CDP? Skorą chcą pozostać w segmencie indie to mogą przecież zarządzać 10 zespołami i wydawać 3 gry wielkości FP w ciągu roku. Rekomendacje i owszem uwzględniają rentowność projektów, ale nie uwzględniają częstotliwości. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w przyszłym roku powstał 3 zespół, a w latach 2019-2021 pojawiły się rok po roku trzy premiery gier wielkości FP. Jeżeli uśredniając każda z nich sprzeda się jak TWOM przy prognozowanej cenie dla FP 30 EUR, czyli o 58% wyższej niż dla TWOM to w 2021 przychody mogą wynosić ok. 110 mln (zakładając dla TWOM 60 mln do końca 2016 i 10 mln w 2017). Jeżeli podniesiemy koszty ogólne do 12 mln a koszty produkcji do 10 mln otrzymujemy w 2021 wynik w okolicach 71 mln netto co przy P/E=12 daje cenę w wysokości ok. 370 zł.

Biorąc to pod uwagę uważam, że sprzedaż FP na poziomie TWOM w pełni uzasadnia bieżącą kapitalizację, natomiast warto wziąć pod uwagę że sprzedaż 2 mln szt. w ciągu 2 lat to nie jest bułka z masłem, zwłaszcza że nowych gier indie pojawia się na rynku całkiem sporo, a tylko nieliczne osiągają taką sprzedaż.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 16 sierpnia 2017 10:35:09 przy kursie: 187,00 zł
rubik napisał(a):
Obecna kapitalizacja 11bit to 420kk.
Anty-teresa jakie Twoim zadaniem powinny być przychody z FP w ciągu 12 miesięcy od premiery aby taką wycenę uzasadnić?

Z reko BOŚ można szacować, że FP w ciągu 12 miesięcy od premiery sprzeda się w nakładzie 1,05 mln sztuk (wszystkie platformy i DLC). To daje po założeniu 10 proc. stawki podatku i o 10 proc. niższej ceny efektywnej (promocje) ok. 66 mln zł przychodów przy cenie USD/PLN 3,8. DCF w tej prognozie wychodzi na 206 zł, więc aby uzyskać dzisiejszą kapitalizację trzeba ściąć przychody o 10 proc. we wszystkich latach. Trochę mniej, bo kapitał obrotowy część zabiera, ale myślę, że ok. 60 mln przychodów powinno być by uzasadnić dzisiejszą kapitalizację.

007 napisał(a):
A z czego to wynika, że 11bit musi podążać drogą CDP? Skorą chcą pozostać w segmencie indie to mogą przecież zarządzać 10 zespołami i wydawać 3 gry wielkości FP w ciągu roku.

Ja nie twierdzę, że muszą iść drogą CDP. Pisałem tylko, że coś się musi zmienić istotnego w założeniach w rekomendacjach.
Obecnie mamy 3 letni cykl produkcyjny - odstęp między premierami 4q15-4q17.
W reko Boś mamy założenie wydania projekt 8 w 2019 skraca ten cykl do 2 lat (przy założeniu wydania w 4q), lub 1,5 roku (założenie wydania w 2q), czyli o 30 proc. - 50 proc. względem obecnego stanu.
W reko Vestora mamy skrócenie cyklu do 1-1,5 roku czyli o 50-66 proc. Co to jest jak nie wzrost częstotliwości?

Oczywiście możemy zakładać dalszy rozwój studiów i działalność równoległą 4 zespołów, ale na razie mało na to wskazuje. Mowa była o 2 więc tyle pojawiło się w rekomendacjach i ma to swoje odzwierciedlenie w wycenach z tych rekomendacji.

rubik
56
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 738
Wysłane: 16 sierpnia 2017 11:46:25 przy kursie: 187,00 zł

Czy są znane zestawienie ile tytułów indie w 2016 roku przyniosło ponad 15kk USD przychodów developerowi?

Założenie, że każda następna gra sprzeda się lepiej niż poprzednia wydaje się mocno optymistyczne.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 16 sierpnia 2017 12:24:29 przy kursie: 187,00 zł
Myślę, że w temacie Frostpunka nie należy trzymać się sztywno sformułowania indie.
Spółka od dawna już komunikowała, że gra wykracza poza ten segment, choć nie jest przy tym grą AAA.
Klasyfikacja gier nie jest zero-jedynkowa w sensie indie-AAA. Pomiędzy mieści się cała masa produkcji.
Zwłaszcza w temacie nakładów na marketing, trudno by 11bit nagle rzuciło się i realizowało tytuł AAA.
Realizują własną strategię. Paradox Interactive też nie jawi się jako producent gier z najwyższego segmentu, a raczej dobrze funkcjonują.

Za tydzień zaczyna się Gamescom. Będziemy mieli wiele do czytania w temacie przyjęcia przez graczy Frostpunka. Osobiście czekam jeszcze na prezentację trzeciej z czterech gier, które mają wyjść z wydawnictwa.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 16 sierpnia 2017 12:51:44 przy kursie: 187,00 zł
Szanowni Panowie z 11b,

doskonale rozumiem, że jesteście producentami gier i - w co wierzę - jesteście w tym dobrzy.
Niestety, organizacja udziału w imprezach targowych nie idzie Wam tak dobrze, jak produkcja gier.
Gdybyście potrzebowali merytorycznego wsparcia w tym zakresie - służę pomocą.

kliknij, aby powiększyć

Do licha, tak trudno podać adres witryny? To nie jest opcja dodatkowo płatna.


Scipio
1
Dołączył: 2017-06-17
Wpisów: 163
Wysłane: 16 sierpnia 2017 14:54:52 przy kursie: 187,00 zł
rubik napisał(a):

Czy są znane zestawienie ile tytułów indie w 2016 roku przyniosło ponad 15kk USD przychodów developerowi?

Założenie, że każda następna gra sprzeda się lepiej niż poprzednia wydaje się mocno optymistyczne.


W tym roku nie ma takiego tytułu. Co więcej, w tym roku tylko PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS sprzedało się na Steam w nakładzie przekraczającym milion kopii. Nawet tytuły AAA miały problem z osiągnięciem progu pół miliona sprzedanych kopii, i zazwyczaj dobijały do niego dopiero po znaczących przecenach. Nie wiem skąd u analityków bierze się ten optymizm, ale najwyraźniej według nich Frostpunk będzie w tym roku drugą najlepiej sprzedającą się grą na Steam.

sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 16 sierpnia 2017 17:17:41 przy kursie: 187,00 zł
Nowy tytuł w portfolio

Cytat:
- ‚Children of Morta’ to tytuł kolejnej gry, której wydawcą będzie 11 bit studios w ramach działalności wydawniczej 11 bit publishing. Producentem ‚Children of Morta’ jest studio Dead Mage z siedzibą w Austin, USA


www.stockwatch.pl/wiadomosci/1...
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą

Scipio
1
Dołączył: 2017-06-17
Wpisów: 163
Wysłane: 16 sierpnia 2017 17:52:51 przy kursie: 187,00 zł
Czwarta gra w stylu pixelart? To już trochę monotonne się robi.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 16 sierpnia 2017 19:00:54 przy kursie: 187,00 zł
Przypadła mi do gustu jeszcze bardziej niż Moonlighter. W dodatku ma wyjść na Vitę,na której Lubie się bawić mniejszymi tytułami.
Ufundowana dwa lata temu na kickstarterze. Trochę długo ją dłubią, ale efekt może być dobry.
Fajnie, że spółka dobiera tytuły z charakterem.
Gra ma fajne opinie na steam.
store.steampowered.com/app/330...
Edytowany: 16 sierpnia 2017 19:06

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 16 sierpnia 2017 22:55:55 przy kursie: 187,00 zł
Fajnie, że spółka ujawniła "menu" na targiAngel
Na pewno sporym zaskoczeniem jest aż tyle gier a w szczególności niejawny dotychczas (projekt Iran-USA). Wersja grywalna i deklaracja 1 połowa 2018. Jest całkiem nieźle. PO targach pewnie nie zabraknie materiałów w mediach...Angel

11 bit studios będzie wydawcą gry Children of Morta studia Dead Mage
www.stockwatch.pl/wiadomosci/1...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 18 sierpnia 2017 12:58:08 przy kursie: 189,00 zł
Ale zagwozdka z Blooberem. Czy nas to też czeka po premierze?Think

rustical
1
Dołączył: 2009-09-20
Wpisów: 24
Wysłane: 18 sierpnia 2017 14:02:45 przy kursie: 189,00 zł
Ja bym nie doszukiwal sie analogii. Jak Observer byl wysoko, to kurs sie jeszcze jako tako trzymal (mimo, ze ktos wysypal w srodku dnia). Natomiast, jesli jest juz na 2 stronie globalnych bestsellerow to nie ma sie co dziwic zachowaniu kursu.

Weryfikacja dla 11bita jak zwykle po premierze FP. Przyklad Observera pokazuje, ze wystarczy dzien, dwa, zeby miec jakies chocby mgliste rozeznanie.

mori
0
Dołączył: 2015-03-13
Wpisów: 127
Wysłane: 18 sierpnia 2017 17:24:29 przy kursie: 189,00 zł
Scipio napisał(a):
rubik napisał(a):

Czy są znane zestawienie ile tytułów indie w 2016 roku przyniosło ponad 15kk USD przychodów developerowi?

Założenie, że każda następna gra sprzeda się lepiej niż poprzednia wydaje się mocno optymistyczne.


W tym roku nie ma takiego tytułu. Co więcej, w tym roku tylko PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS sprzedało się na Steam w nakładzie przekraczającym milion kopii. Nawet tytuły AAA miały problem z osiągnięciem progu pół miliona sprzedanych kopii, i zazwyczaj dobijały do niego dopiero po znaczących przecenach. Nie wiem skąd u analityków bierze się ten optymizm, ale najwyraźniej według nich Frostpunk będzie w tym roku drugą najlepiej sprzedającą się grą na Steam.


que? przynajmniej kilku tytulom przybylo w tym roku +1 milion uzytkownikow (chyba, ze mowimy tylko o grach ktore mialy premiere w tym roku). Nawet indykom sie zdarzalo, ale to juz czesto zasluga bundli. A w tym roku beda jeszcze premiery z +1m (choc listopada '16 sie nie przebije, gdzie F4 mial prawie 2m w tydzien, Cywilizacja slabiej, ale tez grubo, w tym dzieki wtopie 11bit'a).

MODERATOR
80
Dołączył: 2014-02-12
Wpisów: 211
Wysłane: 18 sierpnia 2017 17:26:09 przy kursie: 189,00 zł
Przypominam, że na wątkach spółek rozmawiamy o tylko o podmiocie tytularnym. Nie o innych z tej samej branży, nie branżach pokrewnych i nie o innych użytkownikach forum.

007
007
PREMIUM
131
Dołączył: 2009-09-04
Wpisów: 578
Wysłane: 21 sierpnia 2017 20:31:48 przy kursie: 193,55 zł
Najważniejsze to porównywać agrest do dyni. W końcu nie ma prawie żadnej różnicy pomiędzy sprzedażą na wszystkie platformy w ciągu roku, ze sprzedażą na steam w tym roku. Patrząc na steamspy kilka tytułów, niekoniecznie AAA, od początku 2016 ze sprzedażą zbliżoną lub powyżej oczekiwań do FP by się jednak znalazło.
Black Desert Online – 570 tyś – 3 miesiące
RimWorld – 760 tyś – 13 miesiący
Factorio – 960 tyś – 18 miesiący
Stardew Valley – 3.000 tyś – 18 miesięcy

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11bit



473 474 475 476 477

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,399 sek.

hqtrwtpi
okhktdmt
najdwdzh
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
djolndmu
eisgptls
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat