Tylko w głowie Prezesa. Nikt w tej branży takich danych nie podaje są one tajemnicą spółki. Nie są znane nawet dokładne ilości pracowników w spółce ani w poszczególnych zespołach a co dopiero powiązania. Te występują tylko na gruncie towarzyskim.
Każdy z zespołów ma swojego lidera który kieruje i odpowiada za produkcję i z nim ma się kontaktować członek zespołu.
Liderzy kontaktują się z Zarządem i R&D.
Pozostali pracownicy kontaktują się tylko z Zarządem w kwestiach płac ...
Owszem zgrubnie jest znana struktura ale bez szczegółów.
- zespół TWOM (pozostałość) robią DLC później staną się zespołem P9
- zespół FP później (za 3 lata) będą zespołem P10 - prawdopodobnie
- zespół P8 następna własna produkcja po FP
- zespół R&D zespół kreatywny weryfikujący projekty gier i typujący najlepsze do produkcji
Schematy struktur są praktykowane w dużych przedsiębiorstwach ale często także nie są jawne. Dla przykładu przez ostatnie 10 w mojej firmie średnio co 2 lata zmieniał się schemat. W spółkach gamedev nie ma czegoś takiego jak schemat bo to wszystko jest dość płynne.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)