fnrkdrah
Advertisement
PARTNER SERWISU
oudqvvke
621 622 623 624 625
Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 13 października 2018 00:56:18 przy kursie: 317,00 zł
I Frostpunk znów wyprzedza (choć z pewnością tylko chwilowo) PUBG thumbright I to pomimo sprzedaży i osobno i w pakiecie.
Świetnie pomyślana akcja promocyjna! Gratulacje dla zespołu 11Bit! wave
Obok bardzo dobrej sprzedaży gier warto odnotować zwiększony przyrost do grupy Children of Morta, w której jest już 12.400 osób. Na tym etapie tj. przed rozpoczęciem intensywnej promocji tytułu grupa Moonlightera liczyła 6,5 tyś osób. Dobrze to wróży premierze ChoM. thumbright


Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 13 października 2018 01:45:58 przy kursie: 317,00 zł
Za użytkownikiem HansTheSceptic warto przypomnieć, że w momencie premiery liczebność ML Steam Community Group wynosiła 20943.
Już widać zatem, że rację ma Rif pisząc o tym, że CoM ma większy potencjał niż ML. Czy osiągnie większą sprzedaż? O tym zadecydują recenzje i wrażenia graczy.

kunoj
19
Dołączył: 2015-02-14
Wpisów: 191
Wysłane: 13 października 2018 17:22:55 przy kursie: 317,00 zł
Wg mnie przychody w 3 kwartale można z dużym prawdopodobieństwem ocenić na około 11 mln PLN. Natomiast po uwzględnieniu obowiązujących na najbliższe 2 lata "stałych" kosztów, których uzbierało się już na około 5 mln PLN, czyli: 2,2 bańki rezerwy na premię motyw., kolejnej transzy rozliczenia kosztów Frosta (1/12 z 8 mln?) i oczywiście około 2 mln PLN kosztów wynagrodzeń. Do tego oczywiście cała sprzedaż Moonlightera przejdzie przez koszty a pracownicy dostaną standardowo swoje 6%, to zysk netto może być nie wyższy niż 4 mln PLN. I taka jest moja prognoza przychodów i zysku.
Ja wiem, że najsłabszy kwartał w roku itp. itd. ale mimo to nie urywa d....jak na drugi kwartał po premierze. Rozrosła nam się spółeczka po stronie kosztowej i najlepiej widać to w słabych przychodowo kwartałach jak ten miniony. A w kwartałach debiutów z wydawnictwa jak ten przyszły z CoM, kiedy to spore kwoty znowu przejdą przez usługi obce, znowu możemy zobaczyć koszty powyżej 10 mln PLN.
Narastająco po 3 kwartałach mamy około 30 mln PLN zysku netto. Czy 45 mln netto na koniec roku jest realne? Moim zdaniem mało prawdopodobne ale w ogóle na razie dałbym sobie spokój z takimi wróżbami, za mało danych. Czy ktoś w ogóle, nawet w przybliżeniu jest w stanie ocenić potencjał TWoM na switcha? A jakieś wersje na maca, które tutaj niektórzy z uporem maniaka lansują to są kompletnie marginalne sprawy, sama spółka to mówi. Poszedłbym dalej, wersja Moonlightera na switcha, odrzucając jakąś super-niespodziankę może mieć symboliczny wpływ na wyniki. Przy średnio optymistycznych założeniach sprzedaży ponad 100 tys w kwartale premiery dałoby to raptem ze 2 mln dla wydawcy(?). Czy warto się nad tym non-stop rozwodzić przy spółce o kapitalizacji 750 mln?



Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 13 października 2018 17:49:13 przy kursie: 317,00 zł
Na canal plus pojawił się pierwszy odcinek serialu dokumentalnego o rozwoju branży gamingowej w Polsce - pt. "Twórcy światów".
Warto zobaczyć - jest też fragment o koniecznym do rozwoju wzroście zatrudnienia i - co za tym idzie kosztów.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 13 października 2018 19:25:12 przy kursie: 317,00 zł
kunoj: czy wziąłeś pod uwagę rozwiązanie rezerw ze względu na spadek kursu akcji ?

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 13 października 2018 20:08:16 przy kursie: 317,00 zł
Tylko czy rozwiązanie rezerw w ogóle będzie miało miejsce i ewentualnie będzie miało wpływ na zyski czy tylko na stan gotówki?

mrk
mrk
26
Dołączył: 2008-08-30
Wpisów: 1 968
Wysłane: 13 października 2018 20:19:39 przy kursie: 317,00 zł
aircanada15 napisał(a):
kunoj: czy wziąłeś pod uwagę rozwiązanie rezerw ze względu na spadek kursu akcji ?


O ile się nie mylę, to w opcjach na akcje zmiany kursu po przyznaniu opcji nie mają znaczenia dla rozpoznawanych kosztów, liczy się tylko wartość opcji z dnia ich przyznania (podpisania umowy z pracownikiem). Wpływ na kwotę rozpoznawanych kosztów mogą mieć zmiany szacunków dotyczących tego ile faktycznie zysku netto osiągnie spółka (bo chyba taki jest warunek programu).
Edytowany: 13 października 2018 20:20

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 14 października 2018 09:30:07 przy kursie: 317,00 zł
ta obecna wyprzedaż tak nasyci rynek że w grudniu trzeba będzie dać promocję -40%

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 14 października 2018 10:03:28 przy kursie: 317,00 zł
Tak tak, a może 60%😱? Człowieku za chwilę kolejne darmowe rozszerzenie plus wersja na Maca i przy przecenie 30% z pudła nie zejdzie do końca roku.
Trzeba być ślepym albo mieć złe intencje żeby nie widzieć jak ogromny potencjał sprzedażowy ma FP

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 14 października 2018 22:52:25 przy kursie: 317,00 zł
Chyba nie było jeszcze, najlepsza gra targów PGA to.. Frostpunk! :)

"Przedstawiciele rynku game dewoloperskiego z 15 krajów Europy Środkowo-Wschodniej, wystartowali z pierwszą edycją branżowych wyróżnień. Premierowa gala Central & Eastern European Games Awards odbyła się w Poznaniu podczas targów PGA.

O tytuł najlepszych z najlepszych walczyły łącznie 32 produkcje z całego regionu. Wśród kandydatów pojawiło się 9 polskich nominacji. Najwięcej powodów do radości ma 11 bit studios, które typowano do zwycięstwa w 4 kategoriach. Ich gra pt. Frostpunk zdobyła dwie nagrody: za najlepszy design oraz w najważniejszej kategorii: najlepsza gra. Także do nich powędrowało wyróżnienie dodatkowe China’s Choice, przyznane przez najważniejszych przedstawicieli chińskiej branży gamingowej. Z kolei wyróżnienie za audio powędrowało do Reikon Games za tytuł Ruinera.

W gali CEEGA udział wziął Minister Cyfryzacji, Marek Zagórski, który wręczył nagrodę w kategorii Technologia oraz Podsekretarz Stanu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Paweł Lewandowski, który wręczył statuetkę za najlepszą grę. Przedstawiciele Rządu odwiedzili także targi i spotkali się z twórcami polskich produkcji.

CEEGA została powołana po to, by stać się opiniotwórczym podmiotem, którego rolą jest wskazywanie ciekawych gier z naszego regionu. Dodatkowo takie produkcje, dzięki prestiżowemu wyróżnieniu, zwiększą swoje szanse na rozpoznawalność na międzynarodowej arenie. Koordynatorem całego projektu jest Fundacja Indie Games. Inicjatywa jest także wspierana przez Ministerstwo Kultury."

www.gamearena.pl/pl/news/najle...


Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 15 października 2018 16:18:52 przy kursie: 333,00 zł
No to witamy kolejny fundusz z powyżej 5% na pokładzie.
Do tego spółka podpisała umowę na dystrybucję CoM w Chinach.

slider
16
Dołączył: 2013-08-03
Wpisów: 196
Wysłane: 15 października 2018 16:24:47 przy kursie: 333,00 zł
Podaj źródło proszę

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 15 października 2018 16:29:56 przy kursie: 333,00 zł

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 15 października 2018 16:50:03 przy kursie: 333,00 zł
No to witamy na pokładzie inwestorze Aviva TFI
dwie ciekawe informacje
Aviva +5% i umowa dystrybucyjna of China
drugiej się można było spodziewać ale pierwsza też miła .. salute

a i obroty ładnie podkręcili jak w piątek.

widzę Frey, że umknął mi Twój wpis o podobnej treści wave
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 15 października 2018 16:52

trudno100
6
Dołączył: 2018-07-07
Wpisów: 89
Wysłane: 15 października 2018 18:15:49 przy kursie: 333,00 zł
Patrząc z perspektywy czasu i powodzenia kończącej sie właśnie wyprzedaży, jednego naprawdę żal: że nie udało sie wydać Frosta równocześnie na PC i konsole. Gdyby się to udało, moim zdaniem nie byłoby obecnych zawirowań na kursie (a przynajmniej nie w takiej skali). Oby nowy flagowiec, zgodnie z zapowiedziami, wyszedł już na trzech głownych platformach w jednym momencie.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 15 października 2018 23:19:13 przy kursie: 333,00 zł
Można żałować ale trzeba żyć ze świadomością, że wydanie gry opóźniłoby się o 6-12 miesięcy.
I tu i tam byłoby narzekanie, że gra za krótka. Wydaje mi się, że gra tak krótka sprzedałaby się słabo na konsolach.
Teraz gra jest już stosunkowo duża a po Nowym Roku będzie jeszcze większa. Być może przygotują także jakiś dodatkowy kontent dla konsol który pozwoli na wyższą cenę gry.
Ten sam kontent będzie dostępny na PC jako płatne DLC.
Znamy ten scenariusz już z TWOM.

Trzeba pamiętać, że spółka miała na razie za małe siły na wydanie na wszystkie platformy.
Przy P8 nie powinno być już takiego problemu - chyba ........Think
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 15 października 2018 23:21

kajaki1
PREMIUM
0
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-03-09
Wpisów: 8
Wysłane: 16 października 2018 16:08:50 przy kursie: 323,00 zł
www.youtube.com/watch?v=S_mW3P...

premiera na NS 5.11

krewa
PREMIUM
1 364
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 968
Wysłane: 22 października 2018 21:05:03 przy kursie: 303,00 zł
11 bit studios - analiza techniczna na życzenie


W analizie technicznej opublikowanej pod koniec września zwracałem uwagę na brak przesłanek do zakończenia przeceny i powrotu do nadrzędnego trendu wzrostowego. Po upływie miesiąca sytuacja nie zmieniła się diametralnie - notowania osuwają się pod własnym ciężarem a popyt ani myśli przejmować inicjatywę.
Spadki powoli wytracają swój impet i kontynuację przeceny zawdzięczamy nie tyle naporowi podaży, co braku popytu. Kurs porusza się wnętrzem kanału spadkowego i aktualnie zmierza w kierunku jego dolnego pułapu, wzmocnionego ostatnią niedomkniętą tegoroczną luką hossy. To właśnie tam powinno dojść do wzmożonej aktywacji popytu.
Wskaźniki techniczne sugerują zbliżające się lokalne przesilenie, które powinno zaowocować wyprowadzeniem fali wzrostowej - linia ROC kreśli pozytywną dywergencję z wykresem cenowym a ADX od dłuższego czasu porusza się powyżej kierunkowych.
Nie ma natomiast przesłanek, by prognozować definitywne zakończenie spadków i powrót do nadrzędnej wzrostowej tendencji.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

lolek-12
0
Dołączył: 2018-10-24
Wpisów: 3
Wysłane: 24 października 2018 10:36:52 przy kursie: 298,00 zł
Witam wszystkich. Chciałem Was zapytać, czy gdzieś można znaleźć rozrysowaną strukturę organizacyjną spółki i zakres powiązań/zaleśności między poszczególnymi działami/komórkami? Z góry dziękuję.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 24 października 2018 16:29:35 przy kursie: 298,00 zł
Tylko w głowie Prezesa. Nikt w tej branży takich danych nie podaje są one tajemnicą spółki. Nie są znane nawet dokładne ilości pracowników w spółce ani w poszczególnych zespołach a co dopiero powiązania. Te występują tylko na gruncie towarzyskim.
Każdy z zespołów ma swojego lidera który kieruje i odpowiada za produkcję i z nim ma się kontaktować członek zespołu.
Liderzy kontaktują się z Zarządem i R&D.
Pozostali pracownicy kontaktują się tylko z Zarządem w kwestiach płac ... Angel

Owszem zgrubnie jest znana struktura ale bez szczegółów.
- zespół TWOM (pozostałość) robią DLC później staną się zespołem P9
- zespół FP później (za 3 lata) będą zespołem P10 - prawdopodobnie
- zespół P8 następna własna produkcja po FP
- zespół R&D zespół kreatywny weryfikujący projekty gier i typujący najlepsze do produkcji

Schematy struktur są praktykowane w dużych przedsiębiorstwach ale często także nie są jawne. Dla przykładu przez ostatnie 10 w mojej firmie średnio co 2 lata zmieniał się schemat. W spółkach gamedev nie ma czegoś takiego jak schemat bo to wszystko jest dość płynne.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



621 622 623 624 625

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,374 sek.

wdqykzpu
wzazvcmp
mhxyxhcw
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 553,06 zł +382,77% 96 553,06 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
pyxlnqnc
becuspii
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat