11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 393,50 zł (+0,00%) 19-06-2019 14:33
sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 19
Wysłane: 4 kwietnia 2019 15:28:04 przy kursie: 399,00 zł
Panowie i Panie wyceny wycenami i nie do końca im ufam ale czy ktoś z was próbował wyliczać możliwy zysk na ten rok bo ma swoje przemyślenia i chce je skonfrontować

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 4 kwietnia 2019 15:31:38 przy kursie: 399,00 zł
sledzik007 napisał(a):
Ha ha twoja mina jak zobaczysz że masz więcej akcji niż nie jeden TFI w Polsce bezcenna a tak poważnie przed Anomaly i po akcje potrafiły być w granicach 7-12 zł a wtedy ktoś kto miał 10 k mógł kupić ok 1300 akcji więc dziś to wartość 550 tyś. Nawet jak kowalski zainwestował tyś i dostał 100 akcji to dziś ma 40 tyś zł. Fajna stopa zwrotu

I człowiek sobie teraz pluje w brodę czemu więcej nie inwestował .No ale tylko ci co nie mają akcji kupują idealnie na dołkach i górkach


Pluć sobie można ...... tylko szkoda lustra. Nie przejmuj się zawsze każdy jest mądrzejszy po fakcie. Zobacz ostatnie spadki wyobraź sobie ile każdy z nas mógłby zarobić gdyby sprzedał w okolicy 550 - tylko, że tam był malutki pakiecik - ale wyobraźnia pracuje. A ile akcji można było mieć więcej nawet ponad 2 razy ale to fatamorgana
Policz sobie ile można by mieć akcji licząc tylko większe korekty. W 2011 wiosną poszło z 9 na 25,50 i później spadło znów na 9. W 2014 kolejne duże zmiany.
Sam mógłbym mieć około 10 razy więcej akcji niż mam - ale co z tego.

Najgorszym rozwiązaniem jest dłubanie się w błędach a wszystkiego nie jesteś w stanie przewidzieć. Kto przewidział GetBack albo aferę KNF ?
Zaglądanie do czyiś kieszeni tylko stresuje. Lepiej się motywować patrząc na szanse.
Ja nawet się nie chwalę ..... a życie idzie naprzód tak jak kurs ostatnio salute

Wynik tegoroczny powinien wyglądać dość solidnie ja oczekuję, że uda się osiągnąć 0,8 z 2018 ale wszystko zależy od premiery CoM. Myślę, że jest w stanie wygenerować wyższe przychody i zyski niż ML. ML dało ok 14mln przychodów (10 przelali do ML) a 4 do kasy.
Przy tym założeniu i wszystkich platformach w 4 miesiące powinien dać 18-20mln przychodu i 8mln zysku. Połowę z tego dorzuci ML. A FP łączną kwotę z CoM i ML co da gdzie ok 70-80mln.
Mie robię tu podziału na gry i DLC. DLC wyjdzie na ML i FP płatne a do CoM jakieś wyjdzie w tym roku ale bezpłatne.
Wynik 70mln raczej nie zagrożony według mnie.
Jednak kluczowe jest jak wypadnie premiera CoM bo to może być ciągnik wyników i kursu.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 4 kwietnia 2019 15:38

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 4 kwietnia 2019 16:27:32 przy kursie: 399,00 zł
Tak patrzę i się zastanawiam.
Czy artykuł o CDP był napisany na zamówienie czy inwestorzy go nie zrozumieli.

Tytuł brzmi masakrycznie.
"Wykastrowali Wiedźmina" tyle, że chyba nie zrozumiano o czym piszą w artykule. Może nie jest dość jasno. Fakt, że można to różnie rozumieć. Między wierszami wynika, że grę okrojono przed premierą. Jednak inwestorzy najwyraźniej źle to zrozumieli. Tak już to bywa z niedomówieniami. Dobrze, że my tylko dostajemy rykoszetem - albo i nie dobrze ... Angel

Wiedźmin 3 - CD Projekt Red usunął 10 godzin gry i pomniejszył dodatki o połowę

„Wycięto” jedną trzecią Skellige.
www.eurogamer.pl/articles/2019...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 347
Wysłane: 4 kwietnia 2019 19:41:13 przy kursie: 399,00 zł
slider napisał(a):
No i dzisiaj Santander zaprezentował nową wycenę DCF 679 zł i nową rekomendacje kupuj ceną 524 zł.love4


To już PIĄTA próba wyceny 11bit przez to biur maklerskie w okresie ostatniego roku. Zaczeło się 6.04.2018 gdy tuż przed premierą FP zarekomendowali 316 zł, po premierze dawali 710 zł, potem coś im się odwidziło i ścięli wycenę najpierw do 471 a następnie do 356 (czyli o połowę), teraz znowu znacznie podwyższyli - strasznie chaotycznie się miotają. Sick

sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 19
Wysłane: 4 kwietnia 2019 20:25:45 przy kursie: 399,00 zł
Baks

Też mam duże nadzieje wobec COM szczególnie że debiutuje na 4 platformy naraz. Dla mnie ważną informacją jest sprzedaż moonlightera na switcha w Japonii bo nie oszukujmy się ta gra najbardziej skrojona jest pod rynek azjatycki i może się okazac że sprzedaż w Japonii będzie większa niż na całym świecie. Zresztą same Bity nie wiedzą co i jak. My natomiast wiemy że w Japonii ma lepsze miejsca niż w globalnej sprzedaży co jest na plus

Jak większe szanse widzę w DLC dla Forstpunka ponieważ do końca tamtego roku sprzedało się 1,4 mln egzemplarzy a do premiery DLC myśle w listopadzie będzie ok 1,6 mln potencjalnych klientów.

Pytanie jaką politykę cenową zastosują 1/3 ceny czy możę więcej

Musimy wziąć po uwagę wzrost kosztów pracowników z 4 do 8 mln ( z tego co pamiętam )

Patrząc na wynik ostatniego kwartału czyli 9 mln zł to dało by to ok 32 mln zł zysku ( odjąć 6 mln na ten program) czyli prawie 0,8

Wiem że teraz wróże z fusów ale sądzę że bedzie 45-50 mln

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 347
Wysłane: 4 kwietnia 2019 20:36:10 przy kursie: 399,00 zł
Cytat:
Jak większe szanse widzę w DLC dla Forstpunka ponieważ do końca tamtego roku sprzedało się 1,4 mln egzemplarzy a do premiery DLC myśle w listopadzie będzie ok 1,6 mln potencjalnych klientów.

1,4mln sprzeało sie do konferencji wynikowej, 1,6mln to bedzie najpóźniej przed SummeSale, a do listopada to może być już ze 2 mln.

sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 19
Wysłane: 4 kwietnia 2019 22:02:52 przy kursie: 399,00 zł
Ja sądze że w pierwszym kwartale od wydania zejdzie 1/4 kopi Dlc frostpunkt czyli 0,4 do 0,5 mln i cene obstawiam 15 $ co by dało 4-5 mln dolarów po odjęciu prowizji steama

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 811
Wysłane: 5 kwietnia 2019 07:53:04 przy kursie: 399,00 zł
Moonlighter dostał 8/10 od japońskiego IGN thumbright


baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 5 kwietnia 2019 10:56:34 przy kursie: 392,00 zł
sledzik007 napisał(a):
Ja sądze że w pierwszym kwartale od wydania zejdzie 1/4 kopi Dlc frostpunkt czyli 0,4 do 0,5 mln i cene obstawiam 15 $ co by dało 4-5 mln dolarów po odjęciu prowizji steama

To chyba zbytni optymizm. Sama spółka przyznawała, że w przypadku TWOM spodziewają się 10% sprzedaży DLC i podobny jest też "konsensus" rynkowy.
Zapewne jakieś gry sprzedają lepiej dodatki ale to musi być wyjątkowy kontent. Czy tak będzie tutaj mam nadzieję tak samo jak z ML i CoM gdzie dodatki mogłyby i powinny znacznie podnieść dochody a także wpłynąć na sprzedaż samej gry.
Oby tak było ale 25% w kwartał to zbytni optymizm. Co do ceny to jestem skłonny się zgodzić.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 19
Wysłane: 5 kwietnia 2019 12:24:54 przy kursie: 392,00 zł
Baksą

Masz racje trochę czasowo przegiełem ,pytanie jest kiedy wyjdzie bo ja obstawiam listopad a wtedy będzie ok 1,5 miesiąca sprzedaży do końca roku. Jednak nie porównywałbym TWOM do Frostpunka bo to dwie innego rodzaje gry. To tak samo jakby porównywać anomaly do TWOM .Anomaly była fajną odskocznią do poklikania po pracy. TWOM to już odpowiednia historia która pociągała na dłużej. Natomiast Frostpunk daje rózne możliwości więcej niż te dwie opcje. Tak duża sprzedaż DLC wziełem pod uwagę dlatego że 11 bit zapowiedział że będzie wielkości całej kampanii Frostpunka więc to może skusić graczy. Sprzedaż DLC podciągnie sprzedaż Frostpunka. Już chyba wiem dlaczego taka cisza z wersją PS4/xbox - będzie pewnie wersja wraz z dodatkiem.


sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 19
Wysłane: 5 kwietnia 2019 12:54:55 przy kursie: 392,00 zł
Baks sorry ale słownik się włączył z tą baksą

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 5 kwietnia 2019 15:49:10 przy kursie: 392,00 zł
sledzik007 napisał(a):
Baksą

Masz racje trochę czasowo przegiełem ,pytanie jest kiedy wyjdzie bo ja obstawiam listopad a wtedy będzie ok 1,5 miesiąca sprzedaży do końca roku. Jednak nie porównywałbym TWOM do Frostpunka bo to dwie innego rodzaje gry. To tak samo jakby porównywać anomaly do TWOM .Anomaly była fajną odskocznią do poklikania po pracy. TWOM to już odpowiednia historia która pociągała na dłużej. Natomiast Frostpunk daje rózne możliwości więcej niż te dwie opcje. Tak duża sprzedaż DLC wziełem pod uwagę dlatego że 11 bit zapowiedział że będzie wielkości całej kampanii Frostpunka więc to może skusić graczy. Sprzedaż DLC podciągnie sprzedaż Frostpunka. Już chyba wiem dlaczego taka cisza z wersją PS4/xbox - będzie pewnie wersja wraz z dodatkiem.

Słowników sam nie lubię a jeśli już to eng ..... bo bez niego czasem trudno się obyć jeśli eng nie jest "pierwszym językiem" ....d'oh!

O ile pamiętam to dodatki mają wyjść latem - przynajmniej planowo.
Wersja na konsole będzie zawierała płatny DLC to o nie ulega wątpliwości. Pozwoli to zaoferować bardzo dużą grę za konkretne pieniądze. To dość dobry ruch bo podniesie przychód jednostkowy a spora część graczy nie kupiła by dodatku.
To dość dobry ruch marketingowo i sprzedażowo. Wersja konsolowa raczej nie da takich przychodów jak PC z dodatkami ale kto wie.
Dla sprzedaży DLC kluczowa będzie miodność zawartości. Jeśli będzie sporo rewelacyjnej nowości jak we wcześniejszych to przy dużej ilości rozgrywki może dać nawet 40% wolumenu podstawowego. Czas pokarze. Mnie cieszy to, że 11bit jest zauważane nie tylko w kraju. Jeśli Norwegowie zainwestowali ponad 1mln EURO to chyba też wierzą w spółkę.
To fundusz raczej długoterminowy więc jeśli spółka nie spuści mocno z tonu względem konferencji to szybko nie zejdą z pokładu. To dobrze rokuje i widać efekty międzynarodowych kontaktów o których mówił Zarząd jakiś rok temu.
Podsumowując konsole raczej wrzesień lub październik - chyba.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

pikupiku
Dołączył: 2016-08-14
Wpisów: 22
Wysłane: 5 kwietnia 2019 18:29:38 przy kursie: 392,00 zł
Moonlighter na piątym miejscu w rankingu tygodniowym japońskiego e-sklepu Switcha: gonintendo.com/stories/332484-... - najwyżej wśród niejapońskich producentów. thumbright

Elemis
Elemis PREMIUM
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 165
Wysłane: 5 kwietnia 2019 19:56:35 przy kursie: 392,00 zł
Za starą poczciwą Wikipedią NS sprzedał się do końca roku 2018 w około 32 milionach egzemplarzy. Około 7 milionów z nich przypada na Japonię więc grubo ponad 20%. Jeśli policzyć, że w czwartym kwartale przychód z Moonlightera wyniósłby 4 bańki gdyby sprzedawał się przez cały kwartał ( a debiutował 5 listopada) to teraz sprzedając cały kwartał razy 20% trzeba kolejne źródełko na kilkaset grubych tysi doliczyć. No chyba, że Japończycy rozbiją bank. Z tego co czytam są tam gry, które posiada co druga osoba posiadająca konsolę NS blackeye

Na prezentacji był też fajny slajdzik... Do końca roku przychody z FP wyniosły 14 milionów dolarów. Przychody rzecz jasna tylko PC towe. Dla zapominalskich przypominam, że tytuły które wygenerowały przychód ponad 10 milionowy ( niestety od 1 października ) wchodzą w niższe Steamowe marże.... Można chyba przyjąć, że 14 mln złotych przychodu Bitów za 4kw pochodzi z FP na Steam. Średnia cena dolara do pln w 4 kwartale to 3,7682. A zatem po czwartym kwartale jesteśmy około 3,72 miliona zielonych bliżej do krainy steamowej szczęśliwości :)

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 545
Wysłane: 5 kwietnia 2019 20:11:41 przy kursie: 392,00 zł
Dodam, że do tych 10mln $ zaliczają się również wszelkie dodatki do gry, zatem ciekawe ile kasy wygeneruje dodatkowo płatne DLC. Moonlighter w Japonii serce raduje, a jeszcze oczekuje tam na premierę wersja PS4 i pudełka. Nadal wielkie nadzieje wiążę z Children of Morta. Najlepsze w tym roku jeszcze przed nami :)

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 096
Wysłane: 6 kwietnia 2019 00:46:14 przy kursie: 392,00 zł
Ciekawe który kwartał będzie najmocniejszy q3 czy q4 ?
Trudno na razie szacować. Q3 będzie miał powera w postaci umowy na 3mln USD to poważny argument. W dodatku będą premiery DLC do FP i ML.
Być może a nawet bardzo prawdopodobna premiera CoM. Zależnie od tego czy będzie to początek czy koniec kwartału może zależeć kiedy przypadnie gros przychodów z premiery o okresu tuż po gdzie przychody są najwyższe.
Q4 może mieć powera w postaci konsol.
Czyli ostatnie 2 kwartały może być mocna bitwa na wyniki - który lepszy ... d'oh!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Elemis
Elemis PREMIUM
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 165
Wysłane: 6 kwietnia 2019 10:21:50 przy kursie: 392,00 zł
Los tak jakoś zawsze nas łączy z FarCry. Najpierw czwórka rywalizowała z TWoM, teraz piątka zawsze gdzieś kole FP się pałęta blah5 No i FC 5 zawsze był "krok przed nami". Ilekroć przychodziły promocje ekipa z Ubisoftu dawała większe przeceny od 11tki i FC5 był zawsze dużo wyżej na listach. No i od premier obu gier minął mniej więcej rok. FC5 przeceniony o 67% FP 40% i idą już w zasadzie bardzo podobnie. Po raz kolejny kłaniam się nisko sposobowi w jaki studio monetyzuje swoje tytuły. wav Applause

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 789
Wysłane: 6 kwietnia 2019 13:20:04 przy kursie: 392,00 zł
Elemis napisał(a):
Za starą poczciwą Wikipedią NS sprzedał się do końca roku 2018 w około 32 milionach egzemplarzy. Około 7 milionów z nich przypada na Japonię więc grubo ponad 20%.


Jako, że tydzień temu widziałem nowsze dane, to uściślę :)
PS4 właśnie osiągnęło poziom 8 mln sprzedanych w Japonii konsol od momentu premiery.
Tymczasem Nintendo Switch (będący na rynku od 2 lat) zaciekle goni rywali i zmniejsza dystans z każdym tygodniem. Na koniec marca wynik NS to 7,75 mln sztuk.
Patrząc globalnie, wiemy, że do ostatniego Sylwestra rozeszło się 32,27 mln konsoli Switch.
Jako, że tygodniowa sprzedaż to 220-250 tys., można zakładać, że na świecie już ponad 35 milionów ludzi kupiło Nintendo Switch.

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 347
Wysłane: 6 kwietnia 2019 23:21:13 przy kursie: 392,00 zł
Elemis napisał(a):

Dla zapominalskich przypominam, że tytuły które wygenerowały przychód ponad 10 milionowy ( niestety od 1 października ) wchodzą w niższe Steamowe marże.... Można chyba przyjąć, że 14 mln złotych przychodu Bitów za 4kw pochodzi z FP na Steam. Średnia cena dolara do pln w 4 kwartale to 3,7682. A zatem po czwartym kwartale jesteśmy około 3,72 miliona zielonych bliżej do krainy steamowej szczęśliwości :)

Hmmm, powiedziałbym że bardziej niż przychody 11bit z FP istotne są wpływy jakie wygenerował FP na steam. Jeśli przyjąć że na koniec 3 kwartału sprzedanych był niecały milion kopii a do dziś sprzedaż przekracza 1,4 mln, to można przyjąć że od 1.10.2018 poszło 450k kopii ogółem z tego przez steam 80% (trzeba przyjąć trochę mniej niż wynika z proporcji komentarzy na steam). Przy założeniu że efektywna cena w tym okresie wyniosła 18USD otrzymamy 6,5 mln USD wygenerowanego przychodu na steam (ale to razem z podatkami). Kolejnych 200k sprzedanych kopii powinno chyba wystarczyć by zmienić FP w produkt wysokomarżowy.

Elemis
Elemis PREMIUM
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 165
Wysłane: 7 kwietnia 2019 00:34:39 przy kursie: 392,00 zł
Utnapisztim napisał(a):
Hmmm, powiedziałbym że bardziej niż przychody 11bit z FP istotne są wpływy jakie wygenerował FP na steam. Jeśli przyjąć że na koniec 3 kwartału sprzedanych był niecały milion kopii a do dziś sprzedaż przekracza 1,4 mln, to można przyjąć że od 1.10.2018 poszło 450k kopii ogółem z tego przez steam 80% (trzeba przyjąć trochę mniej niż wynika z proporcji komentarzy na steam). Przy założeniu że efektywna cena w tym okresie wyniosła 18USD otrzymamy 6,5 mln USD wygenerowanego przychodu na steam (ale to razem z podatkami). Kolejnych 200k sprzedanych kopii powinno chyba wystarczyć by zmienić FP w produkt wysokomarżowy.


O motyla noga. Masz rację. Steam liczy przecież pieniądz wygenerowany przez grę a nie zysk producenta: "Valve Corporation, właściciel platformy Steam, poinformowało, że prowizja portalu od sprzedaży gier, których dochody od 1 października przekraczają 10 mln USD, będzie wynosiła 25 proc. Po przekroczeniu progu 50 mln USD dochodu prowizja spadnie natomiast do 20 proc. Jako dochód rozumiane będą zarówno wpływy ze sprzedaży samej gry, ale także i dodatków oraz z mikropłatności"

No to jest bliżej niż napisałem z pewnościąhello1

Wartość o której pisałem ( 14mln pln = 3,72mln zielonych) stanowiła by zatem 70% całości dochodu osiągniętego przez FP na Steam. Dało by to circa 5,31mln zielonych wygenerowanych w 4 kwartale. Oczywiście minął już cały pierwszy kwartał też i można estymować od 1 października aż do teraz jak to zrobiłeś Ty. Dla mnie jest już jednak za późno żeby do tego dziś przysiąść king

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,349 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d