BLOOBER - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

BLOOBER [BLO]

AKTUALNY KURS: 46,30 zł (-1,91%) 22-05-2019 17:00
Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 86
Wysłane: 20 sierpnia 2017 15:17:22 przy kursie: 86,12 zł
Dodatkowo, w ogóle nie brana jest tu pod uwagę możliwość wprowadzenia bardzo obszernego DLC lub nawet Observer2, ten kto widział końcówkę gry wie, że jest to bardzo prawdopodobne, można nawet pokusić się o swego rodzaju trylogie tej gry gdzie w następnych częściach będziemy mieli do czynienia ze zdecydowanie bardziej otwartym światem, dodane zostaną nowe funkcje (może broń). Moim zdaniem kontynuacja Observera jest wielce prawdopodobna bardzo możliwe, że prace nad kontynuacją historii z gry już trwają od jakiegoś czasu... pytanie tylko co z Medium, które przecież jest w zaawansowanej produkcji (jak przypuszczam), ale to już pytanie do Bloober Team...

Scipio
Dołączył: 2017-06-17
Wpisów: 122
Wysłane: 20 sierpnia 2017 17:55:47 przy kursie: 86,12 zł
Jasne, liczy się kolorowa przyszłość, a nie szara rzeczywistość...


Oczywiście że banner był, i jeszcze pewnie wróci. Emisje przychodzą falami. Natomiast fakty są takie, że właśnie pojawiło się podsumowanie 10 najlepiej sprzedających się gier na Steam w zeszłym tygodniu (link), i Observer się do niego nie załapał. Do tego gra zaledwie kilka dni po premierze zaliczyła końcówkę trzeciej strony listy bestsellerów, a to raczej nie jest dobry prognostyk.

Gdyby w 2014 roku tak przebiegała premiera TWoM, to wątpię by kapitalizacja 11B w tamtym okresie przebiła 60 milionów złotych. A tymczasem tutaj mamy 150 milionów kapitalizacji i niemal 20 milionów złotych nie wiadomo czego w zapasach (ryzyko wielkich odpisów).

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 86
Wysłane: 20 sierpnia 2017 22:18:10 przy kursie: 86,12 zł
ok nie będę się kłócił czy był baner czy nie było chociaż jestem na 99% pewny, że już w nocy z 17 na 18 sierpnia Observer nie miał baneru na głównej steam, tak samo jak nie będę się z Tobą ścigał w podawaniu miejsca na steam (obecnie okolice 38 pozycji) to wszystko nie ważne, ważne że Bloober udowodnił, że jest w stanie stworzyć grę lepszą od poprzedniczki i każdy to przyzna, czy sprzedażowo wyjdzie na tym lepiej niż na LOF ? myślę, że tak ... ale cóż czarnowidztwo na spółkach gamingowych jest teraz w modzie więc masz pole do popisu... Pozdro


Scipio
Dołączył: 2017-06-17
Wpisów: 122
Wysłane: 20 sierpnia 2017 23:13:48 przy kursie: 86,12 zł
To nie czarnowidztwo, tylko po prostu przyszedł czas „Show me the Money”. Myślisz że rynek napompował Bloobera z 50 milionów złotych kapitalizacji, na 220, bo liczył na grę która „może” sprzeda się jak LoF?

Ja myślę że spółka jest w niezłych tarapatach, bo mamy potwierdzenie że swoje gry adresuje do mocno niszowego odbiorcy, i kolejne bardzo kosztowne produkcje mogą nie sprzedać się wiele lepiej. 20 milionów złotych w zapasach za jeszcze nieukończone gry to nie są żarty. Ile gier będą musieli sprzedać by wyjść na zero? A przecież do tych premier mogą być jeszcze ze dwa lata, a już teraz co kwartał odkładają w zapasach po kolejne 3 miliony złotych. Przy takim tempie do najbliższej premiery może zrobić się i 40 milionów (skąd je wezmą? Podpiszą cyrograf z wydawcą?). Ile gier trzeba sprzedać by wtedy wyjść na zero? I czy myślisz że ktoś inwestuje w spółki z myślą o wyjściu na zero?
Edytowany: 20 sierpnia 2017 23:15

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 86
Wysłane: 21 sierpnia 2017 00:36:02 przy kursie: 86,12 zł
Cytat:
To nie czarnowidztwo, tylko po prostu przyszedł czas „Show me the Money”. Myślisz że rynek napompował Bloobera z 50 milionów złotych kapitalizacji, na 220, bo liczył na grę która „może” sprzeda się jak LoF?


Kolego znów bardzo zręcznie manipulujesz faktami, na tę chwilę kapitalizacja BT wynosi ok. 150 mln

Cytat:
20 milionów złotych w zapasach za jeszcze nieukończone gry to nie są żarty. Ile gier będą musieli sprzedać by wyjść na zero? A przecież do tych premier mogą być jeszcze ze dwa lata,


Kolejna manipulacja mająca na celu wzbudzenie niepewności/zwątpienia co do dalekosiężnych planów BT, a mianowicie... sprawdź ile samo Medium pochłonęło już środków z dofinansowań itd. .. mówisz o 2 latach do premiery... to się wkrótce okaże...

Cytat:
I czy myślisz że ktoś inwestuje w spółki z myślą o wyjściu na zero?


A czy ja mówię, że inwestuję w BT z myślą o wyjściu na zero ? czy uważasz mnie za głupca ? mam nadzieje, że nie, bo ja uważam Ciebie za bardzo inteligentnego człowieka, który zainwestował gdzie indziej swoje pieniądze (bardzo możliwe że w 11bit lub CDP, co jest bardzo rozsądnym rozwiązaniem), ale czy to uprawnia do hejtu na jedną ze spółek polskiego gamedivu, która właśnie odnosi swój drugi sukces w karierze ?

Oczywiście nie jest to TWOM, CMS18, Wiesiek itp. ale naprawdę nie widzisz tu niczego pozytywnego ?
Edytowany: 21 sierpnia 2017 00:49

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 628
Wysłane: 21 sierpnia 2017 01:00:21 przy kursie: 86,12 zł
@Daimyo
To nie jest hejt. To jest próba odniesienia umiarkowanych sukcesów do obecnej kapitalizacji spółki. Bloober jest wyceniany obecnie na 150 mln zł, co odpowiada kapitalizacji 11Bit po pierwszych dniach sprzedaży TWOM. Tam jednak w ciągu 1,5 miesiąca sprzedało się ok. 350 tys. egzemplarzy gry i to bez zewnętrznego wydawcy. Skala sukcesów jest znacząco różna, a kapitalizacja spółek taka sama (na moment po sukcesie). I to są kwestie które słusznie można podnosić. Inna sprawa, że to co jest ryzykiem dla Scipio czyli zapasy może świadczyć o przewadze Bloobera nad 11B, czyli szerszym portfelu wydawniczym.

Scipio
Dołączył: 2017-06-17
Wpisów: 122
Wysłane: 21 sierpnia 2017 01:18:11 przy kursie: 86,12 zł
Daimyo napisał(a):
Cytat:
To nie czarnowidztwo, tylko po prostu przyszedł czas „Show me the Money”. Myślisz że rynek napompował Bloobera z 50 milionów złotych kapitalizacji, na 220, bo liczył na grę która „może” sprzeda się jak LoF?


Kolego znów bardzo zręcznie manipulujesz faktami, na tę chwilę kapitalizacja BT wynosi ok. 150 mln


Żadna manipulacja, dokładnie to samo napisałem we wcześniejszym wpisie. Rozumiem że według Ciebie ten szczyt na 220 milionach to nie był pod premierę gry, tylko pod piękny uśmiech Prezesa?


Daimyo napisał(a):

Oczywiście nie jest to TWOM, CMS18, Wiesiek itp. ale naprawdę nie widzisz tu niczego pozytywnego ?


Ale jesteś członkiem fanklubu twórczości Bloobera, czy inwestorem? Członkowie fanklubu mogą sobie patrzeć wyłącznie na jakość twórczości i świętować pojawienie się nowego dzieła. Inwestorzy muszą przede wszystkim patrzeć na to czy kupka pieniędzy rośnie czy maleje. Pazerne groszołapy jesteśmy. Zero kultury. To jest forum inwestorskie, więc wybacz że się czepiam problematycznego modelu biznesu. Do jakość gry nie mam zastrzeżeń, choć to nie moja NISZA.

PS. Banerek znowu śmiga z dużą regularnością.

Scipio
Dołączył: 2017-06-17
Wpisów: 122
Wysłane: 21 sierpnia 2017 01:59:56 przy kursie: 86,12 zł
Jeszcze, na zakończenie dyskusji, dodam, że sprzedaży tej gry chyba najbardziej szkodzi Twitch i Youtube. Gra jest całkowicie liniowa, więc dosłownie tysiące potencjalnych klientów, zamiast kupić Observera, oglądają go sobie w całości na tych kanałach chrupiąc popcorn i popijając piwko. Chyba spółka powinna zastanowić się nad wprowadzeniem jakichś ograniczeń w udostępnianiu treści gry na kanałach filmowych, bo udostępnianie 100% treści gry ewidentnie kanibalizuje sprzedaż.

PS. Do oglądactwa w sumie może też zachęcać wysoka cena gry.
Edytowany: 21 sierpnia 2017 02:01

Scipio
Dołączył: 2017-06-17
Wpisów: 122
Wysłane: 21 sierpnia 2017 02:36:08 przy kursie: 86,12 zł
@Daimyo

Tak sobie uświadomiłem, że w sumie może faktycznie trochę za mocno najeżdżam na producentów gier, ale po prostu doskonale pamiętam jak fantastyczne były premiery TWoM i trzeciego Wiedźmina, i obserwując kolejne średnio udane premiery, człowiek coraz bardziej uświadamia sobie jak unikalne w skali całej branży były to sukcesy.

Intensywne studiowanie bazy danych Steamspy też nie nastraja optymistycznie, bo na każdym kroku natykam się na statystyki potwierdzające że ten biznes stał się koszmarnie konkurencyjny, i o zyski nie jest łatwo.
Edytowany: 21 sierpnia 2017 02:42

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 333
Wysłane: 21 sierpnia 2017 07:15:22 przy kursie: 86,12 zł
Scipio napisał(a):
To jest forum inwestorskie, więc wybacz że się czepiam problematycznego modelu biznesu. Do jakość gry nie mam zastrzeżeń, choć to nie moja NISZA.

Ten model biznesowy nie był wcale tak głupio pomyślany - że przypomnę:
Cytat:
Jeśli chodzi o przyszłość, to chcemy robić gry za do 1 mln USD i wydawać 2 tytuły rocznie" - powiedział Babieno podczas spotkania z dziennikarzami.
biznes.onet.pl/gielda/wiadomos...
Czyli miały być co roku dwa stosunkowo tanie i wysokiej jakości tytuły, co znacznie obniżało ryzyko biznesowej porażki, bo nawet pozostawanie w niszy horroru psychologicznego, pozwalało na godne zwroty z inwestycji. Niestety można odnieść wrażenie, że ten model powoli się zmienia w karykaturę: zamiast 2 gier rocznie jest jedna gra co półtora roku (pretekstem opóźnień premier jest wzajemna kanibalizacja tytułów - a wystarczy popatrzeć na wysokość sprzedaży w I półroczu żeby widzieć, że po roku od premiery LoF nie bardzo było już czego kanibalizować), w efekcie mamy puchnące zapasy, przychody odsuwane w czasie i spadający poziom gotówki mimo wykazywanych księgowych zysków. Muszą wrócić do pierwotnych założeń i szybciej przygotowywać premiery, wtedy ani zapasy ani wyższe koszty gier nie będą stanowiły problemu - tylko nie wiadomo czy to jest możliwe.


rubik
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 318
Wysłane: 21 sierpnia 2017 11:05:42 przy kursie: 81,67 zł
By uzasadnić kapitalizację na poziomie 150kk BLO powinien zarabiać co roku przynajmniej 10kk pln netto - racjonalna C/Z 15 (po premierze - gdy kolejna duża gra wychodzi w ciągu 12 miesięcy) na wypadek gdyby "przydarzył" się jakiś hicior (dotyczy to też innych spółek gamedev).

Jakie są szanse by BLO zarobił 10kk netto? Dzięki rankingom i danym porównawczym z wcześniejszych gier nie trzeba czekać do wyników kwartalnych by przekonać się jakie spółka osiąga przychody.

lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 515
Wysłane: 21 sierpnia 2017 11:35:12 przy kursie: 81,67 zł
Ja bym podsumował sytuację z Observerem w następujący sposób. Rynek gier jest obecnie tak szalenie konkurencyjny, że nawet wydanie gry w okresie ogórkowym, świetnie ocenianej przez media branżowe i graczy (odpowiednio 80/100 Metacritic i 86% pozytywnych opinii na steamie), z fantastycznymi ocenami od opiniotwórczych Gamespot i GameInformer, nie jest gwarantem sukcesu sprzedażowego. Co więcej, nie jest gwarantem choćby umiarkowanie dobrej sprzedaży. Porównania do sprzedaży TWOM i kapitalizacji 11bit w tamtym czasie są jednak tylko częściowo trafione. Należy zwrócić uwagę, że Bloober ma obecnie w zaawansowanej produkcji dwie gry – Medium i Scopophobię. Obie te gry mają być większe i z większym budżetem niż Observer. 11 bit nie miało po wydaniu TWOM w produkcji żadnej gry, czego dowód mamy dzisiaj, gdy za kilka miesięcy miną trzy lata od premiery TWOM. Tak więc sytuacja Bloobera jest diametralnie inna od tej 11 bit z tamtego okresu. Inna sprawa, którą podnosił wielokrotnie Anty_teresa, to, że ich harmonogram wydawniczy to raczej tylko luźne przemyślenia, a nie sztywny plan i osobiście nie wierzę, że Bloober wyda, którąś ze wspomnianych dwóch gier do końca roku, choć tak wynikałoby z aktualnego harmonogramu. Będę się jednak trzymał tego, że to w jakim miejscu polskiego i światowego gamedevu jest Bloober będzie można rzetelnie ocenić dopiero po wydaniu ich głównej, sztandarowej produkcji, czyli Medium, bo to właśnie tę grę spółka komunikuje jako najważniejszą dla swojej przyszłości. W przeciwnym razie, przy zachowaniu wszelkich proporcji, ocenianie dziś godziwej wartości spółki, może być jak ocenianie godziwej wartości CD Projektu przed pokazaniem pierwszych materiałów z Wiedźmina 3. Krótko mówiąc, można się przejechać.

PS. Czytając recenzje na PS4 i XOne widać, że gra ma problemy ze spadkami płynności na obu konsolach. Kiepsko, bo jak sam prezes zakomunikował, potencjał sprzedażowy horrorów na konsolach jest nawet większy niż na PC-ty. Szkoda też, że Observer nie dostał żadnego znaczącego wsparcia na PS4 w postaci bannerów i lepszej widoczności, na pewno by to pomogło w lepszej sprzedaży.

rubik
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 318
Wysłane: 21 sierpnia 2017 11:47:01 przy kursie: 81,67 zł
To prawda - rynek gier jest szalenie konkurencyjny.

Zakładanie, że Medium lub Scopophobia sprzed się wybitnie dobrze (powyżej sprzedaży LoF) jest wyrazem sporego optymizmu :)

Premiera Frostpunk "ustawi" nastawienie do branży w kolejnych miesiącach - by uzasadnić 400kk kapitalizacji sukces musi być znaczący.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 628
Wysłane: 21 sierpnia 2017 13:12:55 przy kursie: 81,67 zł
Edytowany: 21 sierpnia 2017 13:15

jurror
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 21 sierpnia 2017 13:31:33 przy kursie: 81,67 zł
Słaby debiut i sprzedaż observera pokazuje ,że obecna kapitalizacja jest przez rynek na wyrost wyznaczana. patrząc na rosnące koszty operacyjne spółki, na wielkość zapasów i mała ilość gotówki w kasie spółki nie zdziwię się jeśli będą już pod koniec roku mieli problemy z cash flow. Nie zdziwię się jeśli będą musieli szukać finansowania zewnętrznego czy to w postaci zadłużenia czy emisji akcji. Sytuacja spółki wydaje się bardzo niepewna tym bardziej przy takiej kapitalizacji i przy fakcie wypuszczenia kolejnej produkcji "scopophobii"( bo sorki , ale już sam temat gry ucieczka chłopca przed bazyliszkiem i vice versa wydaje się zbyt trywialny i mało pociągający na jakaś znaczącą sprzedaż) .Jeśli scopophobia również się słabo sprzeda to już będzie mocne zastanawianie się, czy te nawisy na zapasach nie trzeba będzie odpisywać i czy wzorem CIGa ( enemy front, alien rage) nie pójdą z tego tytułu na " medium " duże straty . Tyle że CIG wtedy jeszcze miał kasę, a BLO już teraz cienizną pachnie.

Reasumując moim zdaniem 150 MLN kapitalizacji za BLO jest dużo za dużo i w mojej ocenie jest spore prawdopodobieństwo,że kurs będzie się zachowywał jak często się zachowuje w obliczu kiepskich sprzedaży wypuszczanych gier, czyli dalszymi spadkami ( VVD. CIG. JJb IF4 itp itd) tym bardziej ,że debiut scopophobii może się zdarzyć np za rok a do tej pory spółka prawdopodobnie będzie miała problem z generowanie kasy, co już od jakiegoś czasu widać w raportach, gdzie kasa ze sprzedaży nie pokrywa nawet kosztów operacyjnych spółki, co powoduje iż mimo wykazywanych zysków poziom gotówki w spółce spada.
Edytowany: 21 sierpnia 2017 13:40

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 333
Wysłane: 21 sierpnia 2017 15:54:34 przy kursie: 81,67 zł
Przesada z tymi ewentualnymi problemami z cash flow - nawet jeśli wpływy z observera nie byłyby większe niż z LoF to i tak będą wystarczające żeby pokryć potrzeby finansowe do kolejnej premiery w 2018, zwłaszcza jak wydawca wypłaci im częściowo wynagrodzenie z góry za kolejną grę (jak to było np. przy LoF). O możliwości odpisów a la CIG też nie ma sensu mówić w sytuacji gdy wszystkie kolejne produkcje z mniejszym lub większym powodzeniem zarabiają ponad koszty.

Scipio
Dołączył: 2017-06-17
Wpisów: 122
Wysłane: 21 sierpnia 2017 15:58:50 przy kursie: 81,67 zł
To po co tworzyli własny pion wydawniczy? Bo chyba nie po to by wydawać kolejne gry z wydawcą? A jak zamierzają wydawać samodzielnie, to skąd finansowanie?

jurror
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 22 sierpnia 2017 10:49:54 przy kursie: 76,00 zł
Utnapisztim napisał(a):
Przesada z tymi ewentualnymi problemami z cash flow - nawet jeśli wpływy z observera nie byłyby większe niż z LoF to i tak będą wystarczające żeby pokryć potrzeby finansowe do kolejnej premiery w 2018, zwłaszcza jak wydawca wypłaci im częściowo wynagrodzenie z góry za kolejną grę (jak to było np. przy LoF). O możliwości odpisów a la CIG też nie ma sensu mówić w sytuacji gdy wszystkie kolejne produkcje z mniejszym lub większym powodzeniem zarabiają ponad koszty.


Opierajmy się na liczbach.

W 1 wszym półroczu mieli kosztów operacyjnych ok 6 mln PLN . 30 czerwca mieli 3.6 mln PLN kasy.

Zakładając ze w 2 półroczu tez będą mieli ok 6 mln pln kosztów operacyjnych( chociaż to nie jest takie pewne bo z qw na qw koszty im rosną), to oznacza że musieliby ze sprzedaży wygenerować ok 6 mln PLN.

Ile musiałoby się sprzedać kopii observera w te 4 miesiące, żeby wygenerować 6 mln PLN? lub np nawet 4 mln PLN , bo załóżmy ze 2 mln wygenerują inne produkty.

I tu jest pytanie ile z 1 kopii, wpada do BLO , jeśli założymy ze z promocjami itp ok 20 PLN średnio to, żeby mieli wpływów 4 mln muszą sprzedać do końca roku 200 K kopi. Patrząc na LoF na steamie to po 1.5 roku ma sprzedanych 360 K kopii, także te 200 K kopii wydaje się mało realne do osiągnięcia, szczególnie ze na konsole sprzedaz observera versus LOF to już w ogóle wygląda bardzo kiepsko.

Pozostaje jeszcze jedna kwestia. LOF finansowali sami wydawca wszedł jak , już gra miała swój debiut EA na steamie. Kasa popłynęła od wydawcy szerszym strumieniem jak księgowali sprzedaż ( bardzo możliwe że np wydawca robił "hurtowe" zakupy gry itp). koszt LOF wynosił ok 2 mln pln , jaki koszt jest observera? zapewne sporo większy ,założmy ze 3 mln, w księgach BLO wisiało niecały 1 mln to znaczy ze 2/3 kosztów może być po stronie wydawcy. Kto wie jakie są umowy dystrybucyjne? Być może będzie musiał być przekroczony poziom sprzedaży żeby do BLO tez kasa jakaś z każdej kopii wpływała.

wbrew pozorom nic nie jest takie oczywiste, jedno wydaje się póki co pewne observer raczej gorzej się sprzedaje niż LOF. LoF tez nie był jakimś mega hitem , przypomnę że przed LOF spółka zrobiła emisję na 10 mln PLN ,spółka miała kasę większą "przed LOF niż PO LOF". To oznacza że LOF co najwyżej dał spółce możliwość podtrzymania działalności operacyjnej taka jaką sobie zamierzyli. CZy to jest synonim HITU? Tak podchodząc do sprawy mozna mieć wątpliwości co do tego jak bardzo PRowo był nagłosniony ten SUkces LOF a na ile on w rzeczywistości miał wymiar keszowy. TWoM to był kamien milowy w rozwoju BITÓW maja 30 baniek i pokryli kolejne 20 baniek kosztów operacyjnych w przypadku LOF było duzo duzo orzej a observer zapowiada sie jeszcze gorzej wpływami pieniężnymi.

Tymczasem BLO ma taka kapitalizacje jak przez 2 lata miał 11 bit po wydaniu prawdziwego hitu jakim jest TWoM.

Fundusze fakt sa ubrane w kwity,ale jeśli ktoś twierdzi że tylko dlatego będą bronili kurów na maxa to się myli, dlaczego? Jakie procentowe straty na portfelu pokażą poszczególne fundy jeśli BLO będzie dołowało. Co to jest dla fundów strata paru mln PLN na danej pozycji? itp itd.

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 333
Wysłane: 22 sierpnia 2017 14:05:36 przy kursie: 76,00 zł
Więc mają 3,6mln w kasie, nadwyżkę należności krótkoterminowych nad zobowiązaniami (ponad 1 mln) - zatem nie potrzebują na ten rok 6 mln dodatkowych środków tylko góra półtora mln - i jeszcze dopiero co zaczęli monetaryzację nowego tytułu z którego na pewno przynajmniej kilka mln do końca roku im spłynie. Zakładasz 20zł z kopii a ja zakładam przynajmniej 35zł po promocjach bo nie wyobrażam sobie żeby przy wyższej cenie gry mieli zarabiać na kopii mniej niż wyciągali z LoF (a tam wychodzi ok. 25zł z kopii sprzedanych do końca 2016).

rubik
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 318
Wysłane: 22 sierpnia 2017 14:33:46 przy kursie: 76,00 zł
To, że Spółka posiada środki na działalność operacyjną na najbliższe pół roku to raczej nie jest powód by być wycenianą na 140kk.

Spółki gamedev muszą mieć przychody (zyski) adekwatne do swoich kapitalizacji po premierach flagowych gier.


Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,660 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d