Jeśli to wszystko, to jest to kiepska argumentacja.
Zamiast porównywać miarodajny ranking przychodów - wybierasz sobie porównanie miejsc w subrankingu, dla którego trzecie miejsce miejscu trzeciemu nierówne, do tego pomijasz kluczowy rynek amerykański...
Po kolei, przede wszystkim mobilne urządzenia to nie tylko telefony, ale też tablety i to tam this war of mine zadebiutowało. Jak wygląda porównanie ?
debiut this war of mine na ipadziedebiut Take off na ipadzieNajlepsze miejsce Take Off pierwszego dnia, germany - 255
Najlepsze miejsce TWOM pierwszego dnia, germany - 46
W USA Take Off nie łapie się nawet w rankingu. Znamienne jest, że po debiucie TWOM w rankingach rośnie a TO spada...
Kolejne porównanie to iphone, tutaj ważne jest, że pierwszego dnia TWOM został zablokowany w sklepie ze względu na problemy z aplikacją - powinieneś to pamiętać, bo udzielałeś się na wątku forum inwestorskiego:
problemy z aplikacją, co się działo dzień po debiucie ? Sytuacja podobna jak przy porównaniu wersji z Ipada i tu także Take Off w Usa nie łapie się w rankingu.
Debiut TWOM na IphoneDebiut Take Off na IphoneNajlepsze miejsce Take Off pierwszego dnia, germany - 231
Najlepsze miejsce TWOM pierwszego dnia, france - 364 ,drugiego to już germany - 204
I analogicznie TWOM w rankigach rośnie, TO spada.
Sumarycznie różnica w debiucie jest kolosalna pod kontem finansowym na korzyść TWOM, rynki europejskie, które wspominasz stanowią źródło zaledwie 12% przychodów w przypadku TWOM. Do tego JJBe będzie musiało oddać prowizję Astragonowi.
Debiut Take Off nie jest zły, znacznie lepszy niż produkty spółki-"córki" Bloobera. Jednak w porównaniu do This war of mine parafrazując - mogłoby co najwyżej buty czyścić.