PARTNER SERWISU
ipbkyksl
16 17 18 19 20
Wirtualny
2
Dołączył: 2010-01-29
Wpisów: 291
Wysłane: 28 lipca 2015 16:10:59 przy kursie: 10,60 zł
Już wiadomo, BMP sprzedaje, największy pakiet 9,99% kupiła Ipopema, resztę pozostali obecni akcjonariusze www.k2.pl/inwestorzy/prezentac...

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 29 lipca 2015 15:14:39 przy kursie: 11,24 zł
Witać rynek zareagował pozytywnie na tą informację, podaż ze strony bmp już od jakiegoś czasu stanowiła czynnik ryzyka. Podobnie pozytywnie należy ocenić pojawienie się ipopemy. W jakimś stopniu pojawia się też pytanie o ich plany inwestycyjne, bo kupno 9,99% było zapewne podyktowane czynnikami prawnymi. Gdyby chcieli przekroczyć 10% musieliby zrobić wezwanie na 33% a tak to w tej chwili siedza na 9,99% i za 60 dni potencjalnie mogą dokupować więcej bez konieczności wzywania.

Można zatem to 9,99% rozumieć jako "chcieliśmy więcej ale nie mogliśmy", ale równie dobrze może to nic nie znaczyć. W każdym razie w najblizszym czasie ciekaw jestem zachowania kursu względem oporu na 11,49.
Edytowany: 29 lipca 2015 15:17

Wirtualny
2
Dołączył: 2010-01-29
Wpisów: 291
Wysłane: 30 lipca 2015 12:08:58 przy kursie: 11,12 zł
Upubliczniona została ciekawa prezentacja z konferencji Atmosphere 2015, podczas której Maciej Kuźniar poinformował, że z chmury obliczeniowej Oktawave korzysta obecnie ponad 1000 firm, w tym wielokanałowa platforma Synerise, zbierająca i przetwarzająca dane z beaconów,
innpoland.pl/114693,beacony-gr...

Oktawave pracuje teraz nad systemem strumieniowego przetwarzania danych w czasie rzeczywistym - ma być pierwszym tak kompleksowym systemem w skali globalnej.

https://youtu.be/--m1Dcb5PCg
Do zapewnienia bezpieczeństwa danych nawiązali nawet współpracę z ekspertami współtworzącymi system głosowania elektronicznego w USA.


bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 14 listopada 2015 00:53:30 przy kursie: 14,35 zł
no i mamy raport za 3 kwartał, widać mocną poprawę, mamy 819 tys zysku netto, to jest najlepszy wynik kwartalny od kilku latthumbright a przed nami najlepszy w branży 4 kwartał, binky

na stronie Spółki jest fajne zestawienie wyników kwartalnych od 2007 roku w exelu, łatwo widać czy jest wzrost czy spadek wyników
www.k2.pl/inwestorzy/raporty/o...


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

Tomasz Nawrocki
PREMIUM
7
Dołączył: 2010-04-22
Wpisów: 739
Wysłane: 16 listopada 2015 20:46:29 przy kursie: 15,29 zł
OMÓWIENIE WYNIKÓW I SYTUACJI FINANSOWEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ K2 INTERNET S.A. (K2I) NA PODSTAWIE RAPORTU ZA 3KW 2015 ROKU

Zmiany z zakresie rachunku zysków i strat oraz sprawozdania z przepływów pieniężnych
Po szeregu słabszych okresów sprawozdawczych w 3kw b.r. GK K2Internet zaraportowała wyniki, które można ocenić w pełni pozytywnie. Ponownie odnotowano wzrost przychodów (+14%), przy czym w odróżnieniu od wcześniejszych kwartałów towarzyszyła temu również poprawa r/r na większości (a wyłączając zdarzenie jednorazowe jakim była ubiegłoroczna sprzedaż Audioteki na wszystkich) poziom(ów/ach) wynikowych rachunku zysków i strat. Zysk brutto na sprzedaży wzrósł o 23% (marża brutto poprawiła się z 12,1 do 13,1%), zysk netto na sprzedaży o 220% (ogólne koszty administracyjne zmniejszyły się r/r o 9%), a w następstwie nieznacznych przychodów wobec kosztów netto w ubiegłym roku na działalności pozostałej progresja zysku na poziomie operacyjnym urosła do 478%. Ostatecznie jednak na końcowych poziomach wynikowych brutto i netto mamy regres rzędu 85%, przy czym jak zauważono już na wstępie ma to związek ze sprzedażą udziałów w Audiotece (ponad 6 mln zł), które wykazano w okresie odniesienia jako przychody finansowe. Gdyby pominąć to zdarzenie jednorazowe progres na końcowych poziomach wynikowych byłby porównywalny z tym z poziomu operacyjnego. Od strony wartościowej przedstawioną wyżej sytuację zobrazowano na wykresie poniżej [jednostka – tys. zł].


kliknij, aby powiększyć


Patrząc się na wyniki core businessu z perspektywy segmentów działalności widać wyraźnie, że w analizowanym okresie sprawozdawczym nastąpił pewien pozytywny zwrot (wykresy poniżej; jednostki tys. zł oraz %). Głównie dotyczy on segmentu e-marketingu, w ramach którego wyraźnie wzrosły przychody, a także marża brutto i zysk brutto na sprzedaży. Jednakże pozytywną zmianę widać również w odniesieniu do drugiego z segmentów – mediowego – gdzie mimo nieco niższych przychodów, za sprawą poprawy marży brutto, odnotowano nieznaczny wzrost zyskowności. Jednocześnie nadal sporym mankamentem prezentacji rachunku segmentowego GKK2I są znaczne wartości wyłączeń, które nie są przypisane do poszczególnych segmentów i pozostawiają pewne niedomówienia.


kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć


Z punktu widzenia tendencji wynikowych i efektywnościowych w szerszej perspektywie czasowej [wykresy poniżej; ujęcie narastające za 12m; jednostki kolejno – tys. zł oraz %] bieżący kwartał stanowi na razie raptem pierwszy krok na drodze do odzyskania wcześniejszych poziomów wynikowych i rentowności. Poprawkę oczywiście w tym miejscu trzeba wziąć na pewne zniekształcenia in plus wyniku netto oraz opartych o niego wskaźników rentowności przez sprzedaż Audioteki (okres 3kw14-2kw15).


kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć


Z komentarza Zarządu można wywnioskować, że oczekiwania wynikowe na kolejne okresy sprawozdawcze są pozytywne. Grupa chwali się szeregiem nowych klientów oraz realizowanych kontraktów, a także dynamicznym rozwojem usług cloud computingu (Octawave) oraz hostingu zarządzalnego (które dodatkowo z racji prawdopodobnego przekroczenia 10% udziału w skonsolidowanych przychodach od najbliższego sprawozdania rocznego będą wyodrębnione jako osobny segment). Pewien problem w kontekście realizacji tego pozytywnego scenariusza może stanowić koniunktura gospodarcza, która cały czas jest dość niepewna.

Jeśli chodzi o sprawozdanie z przepływów pieniężnych analizowanego Emitenta to podobnie jak w przypadku rachunku zysków i strat mamy tu spore zniekształcenie transakcją zbycia Audioteki w okresie odniesienia [wykres poniżej po lewej, jednostka – tys. zł]. W rezultacie z prostego porównania można stwierdzić znaczący regres na poziomie salda ogólnego (-1,3 wobec 6,6 mln zł przed rokiem). Jednocześnie jednak odnotować należy, że ubiegłoroczny wynik przepływów był w głównej mierze efektem obszaru inwestycyjnego (+9 mln zł), przy negatywnym wpływie obszaru operacyjnego (-0,7 mln zł) i finansowego (-1,6 mln zł). W roku bieżącym mamy do czynienia z rozwojową strukturą przepływów – gotówka wypracowana na działalności operacyjnej (0,8 mln zł) przy inwestycyjnych i finansowych wydatkach netto (odpowiednio -0,4 i -1,8 mln zł). Warto przy tym odnotować, że Grupa wypłaciła w analizowanym okresie sowitą dywidendę (1zł na akcję, co kosztowało blisko 2,5 mln zł i w dużym stopniu odbiło się na wyniku przepływów finansowych).

W rezultacie, w ujęciu narastającym za 12m w porównaniu ze stanem na koniec poprzedniego okresu sprawozdawczego mamy znaczące pogorszenie na poziomie salda ogólnego przy wyraźnej korekcie struktury przepływów – zmniejszenie nadwyżki finansowej netto i negatywnych korekt związanych ze zmianami składników kapitału obrotowego oraz zamianie z dodatnich na ujemne przepływów inwestycyjnych [wykres poniżej po prawej, jednostka – tys. zł].


kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć


Ocena sytuacji finansowej
W odniesieniu do sytuacji bilansowej GKK2I można zauważyć, że względem stanu na koniec poprzedniego okresu sprawozdawczego odnotowano wzrost sumy bilansowej o ok 4%, co po stronie aktywów wiązało się ze spadkiem o 1% aktywów trwałych i wzrostem wartości składników obrotowych o 7% (głównie należności), a w przypadku pasywów ze wzrostem o 3% kapitałów własnych oraz o 4% zobowiązań ogółem (w tym zwłaszcza długoterminowych; dług oprocentowany w skali kwartału uległ zwiększeniu o 28% i na koniec września 2015r stanowił ok. 20% zadłużenia ogółem).

Zmiany te przełożyły się generalnie pozytywnie na strukturę kapitałowo-majątkową Grupy, gdzie odnotowano wzrost nadwyżki finansowania aktywów trwałych kapitałem stałym, w tym w pełni własnym. Jednocześnie jednak, z uwagi na znaczący udział zobowiązań krótkoterminowych w strukturze długu, in minus odnotować należy wyraźną dysproporcję między bieżącym stanem a potrzebami w zakresie kapitału obrotowego netto [wykresy poniżej – aktywa po lewej, pasywa po prawej, jednostka – tys. zł].


kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć


Pod względem poszczególnych relacji finansowych dotyczących płynności oraz zadłużenia sytuacja Grupy również uległa pewnej poprawie i prezentuje się generalnie bezpiecznie, czego potwierdzeniem jest także wyższy odczyt serwisowego ratingu (poprawa z BBB do BBB+).

Szczegółowe wskaźniki dotyczące sytuacji finansowej K2I można znaleźć pod linkiem
www.stockwatch.pl/gpw/k2intern...

Ocena sytuacji rynkowej
Automatyczne wyceny stosowane w serwisie jako wypadkowa wskazują na dzień analizy na przewartościowanie akcji K2I na GPW. Z jednej strony jest to efekt zakończenia uwzględniania w wynikach za 12m zysku ze sprzedaży Audioteki, co w kontekście słabych wyników w poprzednich okresach sprawozdawczych spowodowało zjazd wyceny dochodowej. Z drugiej natomiast pozytywnych oczekiwań rynku co do dalszego rozwoju Grupy, które zostały dodatkowo wzmocnione dobrym raportem za 3kw b.r.

Link do wskaźników www.stockwatch.pl/gpw/k2intern... oraz...
wycen www.stockwatch.pl/gpw/k2intern...

>> …więcej analiz najnowszych raportów finansowych innych spółek jest tutaj
Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 15 marca 2016 12:00:08 przy kursie: 18,20 zł
pulsbiznesu.pb.pl/4426609,1013...

K2I chce sprzedać część mediową globalnemu graczowi i skoncentrować się na rozwoju Octawave, butik inwestycyjny poszukuje kupca na część mediową
Wreszciesalute
od dawna to postulujęsalute
sprzedać mediową cześć zostawić OCTAWAVE i FABRITY i na nich się skupić w eksporcie...


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 22 marca 2016 13:59:36 przy kursie: 19,13 zł
jest raport roczny, jest także deklaracja wypłaty dywidendy w wysokości 1 zł

www.stockwatch.pl/przeglad-pra...

przy okazji proszę ekipę Stockwatcha o sporządzenie analizy:-)


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 2 kwietnia 2016 00:14:45 przy kursie: 20,20 zł
Omówienie rocznego skonsolidowanego sprawozdania K2 Internet za 2015 r.

Już po III kwartale wskazywaliśmy na znaczną poprawę wyników K2. Choć niektórzy użytkownicy sugerowali nawet wcześniej, że sprawy idą w dobrą stronę, zawsze lepiej ograniczyć ryzyko i poczekać na potwierdzenie w wynikach. Raport roczny za 2015:
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...
potwierdza dobre tendencje, ale sprawy idą jeszcze dalej. Po kursie widać, że już sama zapowiedź rozplątania biznesów i pozbycia się ciężkiego nierozwojowego komponentu mediowego na rzecz rozwoju globalnego części technologicznej, daje ładną premię wobec wartości księgowej. Mimo że trudno szacować czy transakcja w ogóle się uda, to zmiana nastawienia zarządczego i strategii rozwoju jest od razu premiowana na rynku. Samą dywidendę odbieram raczej jako eksperyment "uchwalmy i zobaczmy co będzie" i to nie ona buduje wartość spółki.

W poniższym omówieniu staram się ocenić celowość przyjętej strategii i taktyki, aktualny fundament finansowy i biznesowy grupy oraz docelową hipotetyczną wartość spółki możliwą do wygenerowania według nowej receptury - a także komentuję opublikowaną właśnie wycenę Vestora.

Zacznijmy od osiągniętych wyników finansowych. Na poziomie grupy nie są one wcale takie piękne, jak by się chciało sądzić. Łączne przychody w 2015 r. wyniosły 87 mln zł wobec 79 mln zł rok wcześniej, ale sam IV kwartał wypadł tylko marginalnie lepiej niż poprzednio: 25,8 mln vs. 25,3 mln zł.
Niestety, spadł zysk brutto na sprzedaży, z 10 mln zł do 8,9 mln zł, spadł też zysk na sprzedaży i zysk netto. Jest jasne, że rok wcześniej wynik poprawiła jednorazowa transakcja sprzedaży Audioteki, bez której byłoby bardzo źle. Niemniej nawet teraz, jeśli uznamy całość działalności za powtarzalną, to rentowność biznesu w porównaniu do branży jest nadal za niska: tylko 1,7% marży zysku netto i tylko 5,7% ROE. To są wskaźniki hurtownika, a nie wiodącej firmy w branży marketingowej z kapitałem intelektualnym.

Lepszy obraz, a raczej dynamika płynie z analizy rachunku segmentowego, który na szczęście został przejrzyście sporządzony. Widać, że nowe biznesy czyli Oktawave i Fabrity są wynikowo pod kreską, ale generują gotówkę - szczególnie Oktawave, którego wynik obciąża duża amortyzacja. Nie byłbym jednak taki szybki w odejmowaniu całości tej amortyzacji. W tej branży postęp jest szybki, podobnie jak starzenie technologii, toteż trzeba ciągle łożyć na odtworzenie środków trwałych - choć tak naprawdę chodzi o nieustanną inwestycję w wiedzę i technologię. Na szczęście produkt zaczyna się dobrze komercjalizować i ma szansę być wysokorentowny, o ile alokacja kosztów ogólnego zarządu odpowiada rzeczywistości.

Co ciekawe i najważniejsze, Oktawave jest niezależne od reszty grupy i zupełnie niesynergiczne - czyli może, a przynajmniej powinno bez problemu działać samodzielnie. W to się dobrze wpisuje plan sprzedaży części mediowej i/lub agencyjnej, bo tak trzeba odbierać sugestie typu "przegląd opcji strategicznych", "szukanie partnera", "możliwe całkowite lub częściowe wejście do spółki".

To bardzo dobrze, bo dalsze utrzymywanie dwóch największych segmentów nie ma sensu dla inwestorów. Może ma dla pracowników czy menedżerów, ale inwestorom przynosi zbyt niski zwrot z kapitału przy znacznym ryzyku - charakterystycznym dla branży. Co więcej, zmiana polityczna dołożyła tutaj kolejny czynnik: jeśli czytamy, że wśród kluczowych klientów jest PZU, Orlen czy PGE, to trzeba pamiętać, że niedawno zmieniły się tam zarządy.

Lepiej też nie liczyć na rozwój organiczny w biznesie reklamy internetowej. Mimo że prezes sugeruje to w wywiadach i w swoim liście do akcjonariuszy, i ten haczyk połknął DM Vestor w swojej rekomendacji, rzeczywistość jest inna. Wzrost reklamy internetowej w Polsce jakiś tam jest, ale w cenach cennikowych. Łączne wydatki tzw. netnet like-for-like stoją w miejscu, a nawet bywa, że się lekko kurczą. Większą część rosnącej części rynku przechwytuje Google i Facebook, a do tego jest trend przesuwania się budżetów z zasięgowych w sprzedażowe. Rynek w Polsce zamiast wartości dodanej szuka niższej ceny, stąd tak szybki rozwój platform RTB i ogólnie programatic buying. Polski internauta jest mało wart, co widać choćby po porównaniu średnich i maksymalnych kosztów PPC z krajami Zachodnimi. Więc tutaj dla inwestorów stawiających na rozwój i wzrost jest do odrobienia lekcja fundamentalna - osobiście byłbym bardzo ostrożny, tym bardziej czytając tak okropne banały jak wypisuje czy wygaduje pan prezes.

W raporcie analitycznym Vestora przyczepiłbym się jeszcze do kilku rzeczy. Ogólnie dokument nie niesie wielkiej wartości poznawczej, a miewa kontrowersyjne założenia. Oprócz przeszacowanych prognoz przychodów w starych segmentach, niedoszacowane są koszty Oktawave w kolejnych latach. Szczególnie jeśli słyszę "centrum danych w Wielkiej Brytanii" to zaczynam trzymać się za kieszeń. Okej, to jest sensowne, celowe i może nawet będzie za jakiś czas rentowne, ale prognozowane wydatki są raczej oszczędne. Niezrozumienie rynku mediów i technologii jako takiego pokazuje analiza SWOT w tym raporcie - zupełne brednie. Czepnąłbym się też b wysokiego WACC ok. 13%, wg mnie jest dużo mniej, ale ok, dzięki temu wycena jest bardziej konserwatywna. Natomiast wyliczenie średniej z 24,50 zł i 27,90 zł na kwotę 29,20 zł zostawię bez komentarza. Wiem o co mogło chodzić, ale tego nie napisali.

Niemniej, nawet bazując na w/w prognozach, jest jasne że lepiej uwolnić kapitał z dużych i ciężkich segmentów, zwrócić część inwestorom, a resztę zainwestować w rozwój tego, co zaczyna szybko rosnąć. Jestem zdania, że za biznes mediowy generujący ok. 70 mln zł przychodów i 4 mln zł EBITDA będzie można wziąć 25-35 mln zł, w zależności od wywartego ciśnienia. Obecna kapitalizacja K2 to 50 mln zł, więc po odjęciu ostrożnych 30 mln zł szacunkowej gotówki obecnej + tej ze sprzedaży, zostaje 20 mln zł na wycenę Oktawave (resztę mikrobiznesów pomijam). Sam Vestor wycenia ten segment na 33 mln zł przy obecnych 8 mln zł przychodów i 2,2 mln zł EBITDA - czyli zakłada premię, bo po mnożniku giełdowym EV/EBITDA około 8 Okta powinien być wart ok. 18 mln zł. I dokładnie tak wycenia go rynek. Zatem wbrew pierwszemu wrażeniu, obecna wycena nie dyskontuje jeszcze wzrostu. Wystarczy jednak podwoić przychody, co powiedzmy potroi EBITDĘ, aby wygenerować ok. 40 mln zł wartości dodanej w wycenie. I o to zacznie toczyć się gra, jeśli realne wydarzenia potwierdzą dwie rzeczy: możliwość wyjścia ze starych biznesów i umiejętność ekspansji zagranicznej.

Proszę też pamiętać, że wskaźniki i wyliczenia na stronie spółki
www.stockwatch.pl/gpw/k2intern...
oparte są o dane historyczne. Mimo i tak wysokich benchmarków w sektorze mediowym, widać jedno: inwestorzy zaczęli stawiać na K2 pieniądze.
To co się nie udało z Audioteką, czyli dopieszczenie do dojrzalszej formy i wielkości, może udać się z Oktawave. Trzeba jednak uwzględnić, że K2 technologiczne będzie zupełnie inną firmą niż jest obecnie: znacznie mniejszą i wymagającą znacznie węższych, za to głębszych kompetencji. Obecna poprawa wartości rynkowej zaczyna powoli być niesiona oczekiwaniami, ale K2 jako taka nie wymyśliła prochu i nadal ma problemy strukturalne w obecnym biznesie - ale jak widać, jasne i proste decyzje strategiczne są lepiej odbierane przez inwestorów niż obietnice mozolnego micromanagementu.
(Może zmieni też wreszcie swoje okropne logo).

Powyższa treść przez 90 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 4 kwietnia 2016 11:36:07 przy kursie: 20,68 zł
@Watchdog dzięki thumbright

powiem tak w większości zgadzam się z szacunkami i wnioskami, które zaprezentowałeś w analizie, jedyne do czego mam wątpliwości i widzę niedoceniony potencjał to Fabrity.
PGS pokazuje do czego ta spółka powinna dąrzyć...Whistle Fabrity pod kątem zatrudniania jest jakies 6 x mniejsza od PGS, więc uwzględniając proporcję zatrudnienia to powinna z tych ok. 75-80 "informatyków" generować ok. 2-3 mln zysku a wtedy dawałoby to wycenę samego Fabrity na poziomie ok. 40 mln zł..problem w tym że na razie nie generuje takiego dochodu ale widać, że Zarząd K2 "nakazał" Fabrity pójście na eksport usług więc liczę na poprawębinky


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 4 kwietnia 2016 12:15:15 przy kursie: 20,68 zł
Zgoda, że software development jest obiecujący: jako biznes ma potencjalnie skalę, marżę i dźwignię operacyjną. Jednak moje podejście analityczne zawsze jest zachowawcze. Dopóki nie pokażą, że umieją sprzedawać i rosnąć, to wyceniam sobie ten segment w głowie na zero. Marzenia to nie moja specjalność.


Wirtualny
2
Dołączył: 2010-01-29
Wpisów: 291
Wysłane: 27 lipca 2017 13:52:58 przy kursie: 15,89 zł
Fabrity K2 wystartowało w konsorcjum z Atosem w przetargu dla Min. Cyfryzacji


mc.bip.gov.pl/fobjects/downloa...

Szykuje się umowa

"Zarząd K2 Internet S.A. (Spółka, Emitent) informuje, iż w dniu dzisiejszym otrzymał pismo Ministra Cyfryzacji dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest Zawarcie umowy ramowej na świadczenie kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT, oznaczonego numerem 6/MC/PN/17"


"Umowa ramowa zostanie zawarta na okres 36 miesięcy ze wszystkimi wybranymi podmiotami w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, tj. od dnia 26 lipca br. Maksymalny budżet umowy wynosi 54 529 200 zł brutto."




yodyod
24
Dołączył: 2011-11-23
Wpisów: 480
Wysłane: 21 marca 2018 21:49:56 przy kursie: 14,50 zł
Jutro wyniki roczne za 2017. Fajnie poczytać analizy WatchDoga za 2015 kiedy EBITDA była 6,5 mln PLN kapitalizacja 50 mln PLN. Teraz mamy ponad 10 mln EBITDA i kapitalizację ledwo powyżej 30 mln PLN.

I trwające już nie pamiętam jak długo rozmowy... O sprzedaży biznesu.
Jestem ciekaw czy te mocno zaciśnięte usta zarządu dla inwestorów to taka nowa moda czy wymóg rozmów które w końcu przyniosą owoc. Ciąża u słonia trwa krócej niż te ich shaking handsy

maccc
PREMIUM
101
Dołączył: 2017-09-04
Wpisów: 329
Wysłane: 28 grudnia 2019 16:38:16 przy kursie: 9,00 zł
Szewc bez butów chodzi - omówienie sprawozdania finansowego K2 Internet po III kw. 2019 r

K2 Internet jest grupą spółek zajmujących się tworzeniem rozwiązań dla handlu elektronicznego, serwisów internetowych na stronach www, reklamą internetową, usługami IT oraz świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej. Jej usługi obejmują marketing, sprzedaż i obsługę klienta głównie z wykorzystaniem internetu i nowych mediów

Wyniki skonsolidowane
Skonsolidowane przychody spółki wyniosły w III kw. 2019 r. 26 mln zł (+0,98 mln zł r/r, +3,9 proc.), a w ujęciu narastającym za 9 miesięcy 76,4 mln zł (+0,71 mln zł r/r, +0,9 proc.). Bardziej szczegółowo sprzedaż spółki zostanie omówiona przy okazji analizy segmentów operacyjnych. Patrząc jednak na poniższy wykres przychodów od razu w oczy rzuca się ich stagnacja. Dobitnie przedstawia to linia kroczących przychodów z 12-stu ostatnich miesięcy.

Będąc przy przychodach chciałbym zwrócić uwagę na jedną rzecz. Przychody z tytułu umów o świadczenie usług o charakterze długoterminowym, realizowanych na przełomie okresów sprawozdawczych, ujmuje się poprzez odniesienie do stopnia zaawansowania realizacji danej umowy. Część zaraportowanej sprzedaży pozostaje więc mniejszym lub większym oszacowaniem. Na koniec III kw. 2019 r. oszacowane przychody wyniosły 2,16 mln zł podczas gdy rok wcześniej była to wartość 7,15 mln zł. Z jednej strony świadczy to o lepszej „jakości” przychodów, ale z drugiej wskazuje na dużo niższy poziom kontraktów długoterminowych.


kliknij, aby powiększyć


Przy stagnacji przychodów spółka doświadczyła znacznego wzrostu kosztów. W III kw. koszty sprzedanych usług wyniosły 24,5 mln zł (+1,68 mln zł r/r, +7,4 proc.), a od początku roku 72,86 mln zł (+3,95 mln zł r/r, +5,7 proc.). Doprowadziło to do spadku zysku brutto ze sprzedaży do poziomu 1.576 tys. zł w III kw. (-699 tys. zł r/r, -30,7 proc.) oraz 3.554 tys. zł od początku roku (-3.240 tys. zł r/r, - 47,7 proc.). Jak możemy się spodziewać istotnie spadła marża brutto na sprzedaży, która w ujęciu kwartalnym wyniosła 6,1 proc. (vs 9,1 proc. rok wcześniej), a narastająco za okres 9m 4,7 proc. (vs. 9 proc. rok wcześniej).

Ponieważ spółka w istotnym stopniu korzysta z leasingu (aktywa wynikające z prawa do użytkowania stanowią ok. 12 proc. łącznej sumy bilansowej), to wprowadzenie nowego standardu rachunkowości tj. MSSF 16 wpłynęło na poszczególne poziomy rachunku zysków i strat. Opłaty leasingowe ujmowane wcześniej w całości w wyniku operacyjnym są obecnie rozdzielone na amortyzację (wynik operacyjny) oraz koszty odsetek (wynik finansowy). W związku z tym porównywalne r/r wyniki będziemy mieć w zasadzie dopiero na poziomie wyniku brutto. W III kw. spółka pokazała tutaj stratę na poziomie 622 tys. zł (vs. 568 tys. zł zysku rok wcześniej). W ujęciu narastającym za 9m strata wyniosła aż 2.684 tys. zł (vs. 1.271 tys. zł zysku rok wcześniej). Widzimy więc, że złe wyniki na podstawowej działalności operacyjnej zostały jeszcze pogłębione na niższych poziomach rachunku wyników.


kliknij, aby powiększyć


Patrząc na koszty w ujęciu rodzajowym możemy zauważyć, że największy wpływ na ich łączną wartość mają usługi obce. Na tę pozycję składają się głównie koszty zakupu usług mediowych, produkcji reklamowych oraz innych podwykonawców. Należy również zwrócić uwagę, że do końca 2018 r. pozycja ta obejmowała również najem powierzchni biurowych (którego koszty zostały przez MSSF 16 rozbite na amortyzację oraz odsetki leasingowe). Korygując więc wartość usług obcych o powyższą zmianę (zmiana amortyzacji oraz nieujęte poniżej koszty odsetkowe), to ich wzrost jest tym bardziej znaczny.


kliknij, aby powiększyć


Wyniki segmentowe
Skonsolidowane wyniki spółki w 2019 r. są krótko mówiąc bardzo złe. Sprawdźmy więc czy były one wywołane w szczególny sposób przez któryś z segmentów, czy może za zły obraz odpowiedzialny był całokształt działalności.

Grupa K2 z początkiem 2018 r. zmieniła sposób prezentacji segmentów operacyjnych. Modyfikacja dotyczyła przede wszystkim wyodrębnienia z segmentu agencyjnego usług związanych z działalnością centrum usług wspólnych (SSC, Shared Services Centers) oraz pozostałej działalności niezwiązanej z innymi segmentami.

Obecnie grupa wyróżnia więc 5 obszarów operacyjnych:
− segment agencyjny skupiający działalność agencji reklamowych (Agencja K2);
− segment mediowy obejmujący m.in. działania marketingowe w wyszukiwarkach oraz badania i pośrednictwo mediowe (biznesy K2 Precise - dawniej K2 Media, K2 Search);
− segment FABRITY (dawniej segment rozwiązań IT) dostarczający wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, doradztwa i realizacji projektów informatycznych;
− segment OKTAWAVE (dawniej segment infrastrukturalny) świadczący usługi przetwarzania danych w chmurze (IaaS), migracji do chmur obliczeniowych i zarządzania ich usługami (Managed Cloud) oraz usługi hostingu zarządzanego;
− segment SSC i pozostałe usługi – segment związany z działalnością centrum usług wspólnych świadczonych przez podmiot dominujący K2 Internet SA oraz z pozostałą działalnością niezwiązaną z wyodrębnionymi segmentami (segment pominięty w dalszej analizie).

Wyniki finansowe poszczególnych segmentów w III kw. oraz narastająco za okres 9-ciu miesięcy przedstawiają wykresy poniżej.


kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć


Segment agencyjny
Segment agencyjny osiągnął w trzecim kwartale oraz w ujęciu narastającym od początku 2019 roku wyniki finansowe na znacznie niższym poziomie w porównaniu do analogicznych okresów roku ubiegłego. Kwartalne przychody segmentu wyniosły 6,96 mln zł (-0,9 mln zł r/r, - 11,6 proc.), a narastająco za 9m 21,57 mln zł (-3,77 mln zł r/r, - 14,9 proc.). Za spadek sprzedaży odpowiadało przede wszystkim zmniejszenie aktywności kilku kluczowych klientów oraz brak nowych kontraktów. Przy niższych przychodach spółce nie udało się ograniczyć kosztów. Kwartalna marża brutto na sprzedaży spadła do poziomu 9,7 proc. (vs. 14,3 proc. rok wcześniej), a za okres 9-ciu miesięcy 9 proc. (vs. 13,8 proc. rok wcześniej). Segment ten w III kw. wykazał stratę brutto w wysokości 372 tys. zł (wobec 21 tys. zł zysku rok wcześniej), a od początku roku 1,55 mln zł (zysk 140 tys. zł rok wcześniej). Spółka w raporcie kwartalnym wskazuje, że podjęte zostały kroki mające na celu dostosowanie wielkości zespołu do aktualnej sytuacji biznesowej (co wskazuje na trwałe zmniejszenie potencjału klientów). Prowadzone są także prace nad nową strategią i organizacją tego segmentu.

Odnosząc się do działań, które mogą mieć wpływ na wyniki przyszłych okresów należy wskazać na wygrany przetarg na kompleksową obsługę firmy UPC w zakresie strategii i kreacji w mediach tradycyjnych, internecie i BTL-u. Przedłużona została również umowa z Centrum Nauki Kopernik.

W ramach segmentu agencyjnego grupa rozwija chatboty drugiej generacji - boty tekstowe, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu jako pierwsze realnie odciążają Contact Center. W III kw. dla dużego klienta z branży retail, zespół realizował wdrożenie pierwszego projektu, którego start zaplanowany jest na przełom roku. Opracowano również koncepcję wdrożenia chatbota dla jednego z banków oraz rozwijano własną technologię „K2BotsFramework”, umożliwiającą efektywne wdrażanie chatbotów opartych o sztuczną inteligencję od Google. Należy zwrócić uwagę, że działania te w bieżącym okresie nie generowały jeszcze przychodów, z pewnością jednak mogły mieć wpływ na koszty działalności. Mamy więc tutaj pewien potencjał do poprawy wyników w przyszłości.

Segment mediowy
Sprzedaż segmentu mediowego wzrosła zarówno w samym III kw. (+750 tys. zł r/r, +7,6 proc.), jak również w ujęciu narastającym za 9m (+1,79 mln zł r/r, +5,9 proc.). Do grona nowych klientów dołączyła między innymi firma Yope, polska marka naturalnych kosmetyków i ekologicznych środków czystości. W obrębie SEO poszerzono również współpracę z Toyota Bank i PKO Leasing. Analizując dalsze wyniki zaobserwować możemy ich poprawę r/r w samym III kw. oraz pogorszenie w przekroju całego roku. W III kw. marża brutto na sprzedaży wzrosła do poziomu 5,8 proc. (vs. 3,9 proc. rok wcześniej), a zysk brutto segmentu wyniósł 3 tys. zł (wobec 176 tys. zł straty rok wcześniej). Patrząc na wyniki trzech kwartałów roku widzimy taką samą wartość marży brutto na sprzedaży tj. 5,8 proc. (przy czym rok wcześniej było to 7 proc.), oraz zysk brutto 50 tys. zł (wobec 204 tys. zł rok wcześniej).

Segment Fabrity
Trzeci kwartał 2019 był dla tego segmentu zdecydowanie dobrym okresem pod względem sprzedaży. Fabrity zanotowało najwyższe w historii kwartalne przychody w wysokości 4,8 mln zł (+747 tys. zł r/r, +18,3 proc.), co przełożyło się w dużym stopniu na ich poprawę o 821 tys. (+7,3 proc.) r/r w ujęciu narastającym za 9m. Jeszcze szybciej od sprzedaży rosły jednak koszty, co doprowadziło do spadku kwartalnej marży brutto na sprzedaży do poziomu 26,9 proc. (vs. 30,7 proc. rok wcześniej), a w okresie I-III kw. do poziomu 19,5 proc. (vs. 23,8 proc. rok wcześniej). Kwartalny zysk brutto segmentu wyniósł 0,6 mln zł (+171 tys. zł r/r, +39,6 proc.), a narastający od początku roku 125 tys. zł (-125 tys. zł r/r, -50 proc.). Na uwagę zasługuje fakt, że segment ten poniósł dodatkowe koszty związane z programem opcyjnym dla kluczowego personelu spółki wynoszące odpowiednio 0,3 mln zł w trzech kwartałach 2019 r. oraz 0,6 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Wyniki Fabrity były w największym stopniu pochodną zbudowanego w pierwszej połowie roku znacznego backlogu projektów (w tym poniesionych na nie kosztów), który w poprzednich kwartałach nie przekładał się jeszcze w znaczącym stopniu na wyniki sprzedaży. W rezultacie, pomimo gorszych od zakładanych wyników w drugim kwartale, firma zabezpieczyła kontrakty do realizacji do końca 2019 r.

Fabrity systematycznie zwiększał w portfelu projektowym udział przychodów pochodzących z rynków zagranicznych. Zakończono również kilka większych projektów rozliczanych w modelu „fixed fee”, w szczególności trwający blisko rok projekt wdrożenia systemu „Rejestr podmiotów ubezpieczeniowych” dla KNF. Do grona klientów FABRITY na przełomie trzeciego i czwartego kwartału dołączył wiodący koncern samochodowy.

Należy wspomnieć, że w dniu 2 października 2019 zostało podpisane porozumienie w sprawie wykonania umowy opcji call, dotyczącej programu motywacyjnego dla kadry zarządzającej Fabrity, wskutek czego nabyli oni łącznie 7.074 udziały w kapitale zakładowym spółki, co stanowi 19,12 proc. kapitału zakładowego. To spowoduje rozwodnienie zysku segmentu w kolejnych okresach, ale wyniki spółki nie będą jednak obciążone kosztami programu opcyjnego.

Segment Oktawave
Przychody tego segmentu wyniosły w III kw. 3,68 mln zł (+123 tys. zł r/r, +3,5 proc.), a narastająco za trzy kwartały roku 11,1 mln zł (+726 tys. zł, +7 proc.). Jednocześnie byliśmy świadkami znacznego wzrostu kosztów, co doprowadziło do powstania straty brutto na sprzedaży, a w konsekwencji ujemnej marży w wysokości -5 proc. (vs. 8,9 proc. rok wcześniej) w III kw. oraz -4 proc. narastająco za 9m (vs. 8,1 proc. rok wcześniej). Negatywny był również wynik brutto segmentu: -444 tys. zł w III kw. (vs. +114 tys. zł rok wcześniej) oraz -1.158 tys. zł od początku roku (vs. +292 tys. zł rok wcześniej).

Pogorszenie rentowności Oktawave związane jest ze zwiększeniem amortyzacji po zakończeniu projektu HORIZON oraz wyższymi niż w ubiegłym roku kosztami wynagrodzeń. Dodatkowo w związku z poszerzaniem portfolio świadczonych usług segment ponosił koszty związane z rozwojem kompetencji oraz reorganizacją sprzedaży.

Pozytywnym sygnałem jest fakt podpisania pierwszych umów realizujących założenia rozwoju w oparciu o podejście „Multicloud”, w szczególności polegające na budowie środowisk opartych o usługę Oktawave Kubernetes as a Service (OKS). Na uwagę zasługuje kontrakt z Instytutem Ochrony Środowiska na dostarczenie OKS w projekcie ewidencji odpadów w ramach BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), realizowanym we współpracy z Ministerstwem Środowiska.

Sytuacja majątkowa
Suma bilansowa spółki wyniosła na koniec września 57,8 mln zł, co było wzrostem o 1,9 mln zł r/r (+3,4%). W związku z MSSF 16 w bilansie pojawiła się nowa kategoria tj. aktywa z tytułu prawa do użytkowania, o wartości 7 mln zł na koniec III kw., co stanowiło ok. 12 proc. sumy bilansowej. Największy udział w aktywach mają należności z tytułu dostaw i usług, które wyniosły 26,8 mln zł (spadek o 1,8 mln zł r/r, -6,3 proc.) i stanowiły 46 proc. aktywów. Spółka na koniec okresu posiadała jedynie 1,3 mln zł gotówki (-1,3 mln zł r/r, -49 proc.).


kliknij, aby powiększyć


Ponieważ znaczną część aktywów spółki stanowią należności, to warto się przyjrzeć ich strukturze terminowej. Na koniec września 2019 r. należności bieżące i przeterminowane do jednego miesiąca stanowiły 87 proc. łącznej wartości, a należności oszacowane 8 proc.. Należności przeterminowane o więcej niż jeden miesiąc wynosiły więc ok. 5 proc. całości, przy czym znaczna ich część objęta była odpisami aktualizującymi. Rok wcześniej należności bieżące stanowiły 69 proc., a oszacowane 25 proc. Należności przeterminowane o więcej niż jeden miesiąc wynosiły więc wtedy ok. 6 proc. W tym wypadku odpisy pokrywały ok. jedną czwartą ich wartości. Możemy więc stwierdzić niewielką poprawę w zakresie struktury terminowej należności.


kliknij, aby powiększyć


Patrząc na wskaźniki rotacji zapasów i zobowiązań zauważyć można ich cykliczny przebieg. Historycznie konwersja należności osiągała najwyższe wartości w trzecich kwartałach roku, a najniższe w pierwszych. Na przestrzeni analizowanego okresu widzimy również nieznaczne skrócenie cyklu gotówkowego. Po zakończeniu III kw. 2019 r. spółka średnio otrzymywała płatności po 95 dniach (ok. 4 dni szybciej niż rok wcześniej) oraz regulowała swoje zobowiązania w średnim terminie 40 dni (ok. 6 dni dłużej niż rok wcześniej). W konsekwencji cykl konwersji gotówki uległ skróceniu r/r o ok. 10 dni i wynosił 54 na koniec września 2019 r.


kliknij, aby powiększyć


Po stronie pasywów kapitał własny stanowi ok. 40 proc. sumy bilansowej, co oznacza, że nie finansuje już całości aktywów trwałych. Jest to jednak spowodowane ujęciem aktywów z tytułu prawa do użytkowania. MSSF 16 spowodował również wzrost zadłużenia odsetkowego. Gdybyśmy jednak wykluczyli wpływ nowego standardu to dług netto nie uległby większej zmianie na przestrzeni 2019 r., co jest widoczne na wykresie poniżej. Sama wartość kredytów i pożyczek zmniejszyła się w bieżącym roku o ok. 0,9 mln zł i wyniosła na koniec września 1,9 mln zł. Poziom zadłużenia spółki jest więc na dość bezpiecznym poziomie.


kliknij, aby powiększyć


Podsumowanie
Bieżący rok z pewnością nie jest dla grupy K2 łatwy. Spółka w wyniku mniejszej aktywności klientów i niemożności pozyskania nowych doświadczyła spadku przychodów w jednym z dwóch najważniejszych na razie segmentów. Jednocześnie nie potrafiła poradzić sobie z rosnącymi kosztami działalności. Po części jednak wynikały one z realizacji nowych projektów co daje nadzieję na poprawę wyników w przyszłości. Jedynym segmentem, którego wyniki nie odbiegały znacząco od poprzedniego roku były media. W przypadku Fabrity pozytywną informacją był z kolei znaczny wzrost przychodów w III kw.

Przypomnijmy, że w 2018 r. spółka zakończyła przegląd opcji strategicznych. W jego wyniku zrezygnowano ze zbycia udziałów spółek segmentu agencyjnego, mediowego oraz Oktawave, ze względu na niesatysfakcjonujące oferty. W związku z tym K2 musi znaleźć pomysł na dwa największe, mało rentowne segmenty.

W segmencie agencyjnym spółka prowadzi prace nad nową strategią i jego organizacją w związku z mniejszą aktywnością klientów. Rozwijany jest również obszar chatbotów – pierwszy projekt już jest w fazie realizacji. W segmencie mediowym grupa pracuje nad długoterminowym pozycjonowaniem i skupia się na marketingu precyzyjnym. Najszybciej rosnąca spółka - Fabrity – ma kontynuować rozwój organiczny w usługach produkcji oprogramowania na zamówienie oraz analityki, projektowania i wdrażania systemów wspierających procesy biznesowe. Z kolei Oktawave pracuje nad realizacją projektów w oparciu o podejście „Multicloud”.

Po fiasku sprzedaży największych dwóch biznesów K2 zdaje się szukać pomysłu na dalszą działalność. Na razie mniejsza sprzedaż segmentu agencyjnego wymusiła poszukiwanie nowych projektów w innych obszarach. Konsekwencją były wyższe koszty i pojawienie się ujemnych wyników. Kolejne okresy będą więc wymagać od spółki większej uwagi w kwestii ponoszonych kosztów.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj
Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 2 stycznia 2020 11:47

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 1 czerwca 2020 08:41:47 przy kursie: 9,00 zł
K2INTERNET - analiza techniczna na życzenie


Krótko, gdyż niewiele o tym walorze da się powiedzieć. Wykres długoterminowy w interwale tygodniowym. Obowiązuje trend spadkowy a ostatnie wzrosty należy traktować w kategorii odreagowania. Dopóki kurs akcji nie wydostanie się z obszaru kanału spadkowego i nie pokona strefy oporu 10,40-10,50 zł, o rozbudowie zwyżki nie ma co myśleć.


kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 6 sierpnia 2020 10:46:36 przy kursie: 12,90 zł
Zawsze zastanawiałem się, czy spółkę z branży mediów/reklamy/marketingu/informatyki, czyli o dużym kapitale intelektualnym i wysokiej wartości dodanej, a zarazem długiej historii i ustabilizowanych wynikach, wyceniać na 1/5 przychodów? Można, i to wcale nie w ramach sztuczki matematycznej. K2 przy swoich ~100 mln zł rocznych przychodów, najczęściej bywa wyceniana między 20 a 30 mln zł, chyba nigdy dużo więcej.

Śledzę firmę i jej działalność, jako że mam do niej jako do organizacji wielki sentyment, oraz szacunek do ludzi, którzy ją założyli, prowadzą i czują się odpowiedzialni za to co robią. Przy tych wielkich zaletach, oraz niekłamanym intelekcie i sądzę że dość wysokim poziomie etyki, brakuje im jednego: rentowności. Bo nie być w stanie zarobić kilku do kilkunastu twardych milionów rocznie przy przychodach na poziomie 100 mln to jest po prostu wstyd. Jak dla spółki giełdowej. Stoją za tym trudne wybory, przede wszystkim dbanie o utrzymanie dobrych pracowników, zapewnienie atrakcyjnych warunków pracy, konkurowanie jakością a nie ceną itd.

Ale spółka z agendą "fajnie żyjmy nie dla zysku" nie ma sensu giełdowego, toteż z drobnym zaintrygowaniem patrzę na ostatnie zmiany organizacyjne. Drugi kwartał poprawy rentowności, ciągle na mizernym poziomie, ale z wektorem w górę. Gotówkowo na plusie, jako że w kosztach jest spora amortyzacja. Sporadyczny zwrot gotówki na rynek poprzez skup akcji własnych. Niby nic, ale w coś się to zaczyna ostrożnie składać.
Edytowany: 6 sierpnia 2020 10:47

pacpaw
3
Dołączył: 2008-07-30
Wpisów: 228
Wysłane: 6 sierpnia 2020 21:29:07 przy kursie: 12,90 zł
Może do miana gwiazdy GPW nigdy nie pretendowała, ale dobrą dywidendę cyklicznie też wypłacała. Także takim dokońca zapomnianym kopciuszkiem nie była. Fakt, że potencjał z takim portfolio dużo, dużo większy.

MrBlue2
91
Dołączył: 2019-11-24
Wpisów: 830
Wysłane: 20 sierpnia 2020 16:36:06 przy kursie: 13,10 zł
Podoba mi się, że spółka umarza kupione akcje własne a nie trzyma je w nieskończoność lub rozdaje zarządowi za darmo. Powinny tak robić wszystkie spółki skupujące akcje własne.

Uchwała Nr 20 WZA z dnia 20 sierpnia 2020
o umorzeniu 166.027 akcji własnych kupionych za 1,725 mln tj średnio 10,39 za akcje.

Kapitał akcyjny zmniejszył się z 2,485 mln akcji do 2,319 mln akcji


yodyod
24
Dołączył: 2011-11-23
Wpisów: 480
Wysłane: 20 sierpnia 2020 20:04:17 przy kursie: 13,10 zł
Wystarczyła zmiana tylko 1 klocka w układance i mamy taką zmianę. Dzisiejsze wstępne dane za I półrocze wskazują że mamy nową jakość w liczbach. I Zebrowski ciągle dokupujacy akcji, jak żyw przypomina innego człowieka który był wcześniej znany tylko z tego, a co sie potem wydarzyło, każdy wie

MrBlue2
91
Dołączył: 2019-11-24
Wpisów: 830
Wysłane: 20 sierpnia 2020 21:47:12 przy kursie: 13,10 zł
Zarząd K2 Internet S.A. przekazuje do wiadomości publicznej wybrane nieaudytowane szacunkowe skonsolidowane dane finansowe Grupy Kapitałowej K2 Internet za okres pierwszego półrocza 2020 (okres sześciu miesięcy zakończony 30 czerwca 2020 roku).
* Przychody ze sprzedaży usług:54,2 mln zł wobec 50,4 mln zł w I poł. 2019 (wzrost o 3,8 mln zł);
* Wynik na działalności operacyjnej (EBIT): 3,4 mln zł wobec -1,9 mln zł w I poł. 2019 (wzrost o 5,3 mln zł);
* EBITDA:
6,8 mln zł wobec 1,9 mln zł w I poł 2019 (wzrost o 4,9 mln zł).
W ujęciu kwartalnym:
* I kwartał 2020 (dane opublikowane w raporcie okresowym za I kw. 2020) - Przychody: 27,0 mln zł, EBIT: 1,5 mln zł, EBITDA: 3,2 mln zł;
* II kwartał 2020 - Przychody: 27,2 mln zł, EBIT: 1,9 mln zł, EBITDA: 3,6 mln zł.

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

Moderator:
Dodano brakujący link do raportu
Edytowany: 20 sierpnia 2020 22:10

MrBlue2
91
Dołączył: 2019-11-24
Wpisów: 830
Wysłane: 14 września 2020 19:14:02 przy kursie: 15,00 zł
Dla przypomnienia

CD Projekt powierzył agencji K2 działania digital i opracowanie strony WWW kampanii promocyjnej gry "Cyberpunk 2077". Współpraca ma charakter projektowy.

K2 współpracuje z CD Projekt od 2015 roku w zakresie działań digital.

www.press.pl/tresc/58641,agenc...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE fabrity



16 17 18 19 20

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,467 sek.

bdpiqqpn
oaaitnqo
kvhswtyk
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ennwfmwd
xspkslko
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat