PARTNER SERWISU
dwemejxg
1 2 3 4
ramirez1
13
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2020-03-16
Wpisów: 416
Wysłane: 30 maja 2020 12:52:52 przy kursie: 71,40 zł
Czy znacie moze jakies swieze prognozy dotyczace potencjalu gry Lust for darkness, ktora ma zostac wydana teoretycznie w czerwcu? Zastanawiam sie czy jej tematyka nie jest zbyt niszowa np w porownaniu z Drug dealer simulator (zdaje sie ze byla podobna ilosc obserwujacych wg rangingu z lutego)
Edytowany: 30 maja 2020 12:54

m66_pl
3
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 83
Wysłane: 6 sierpnia 2020 15:48:23 przy kursie: 138,00 zł
Robert Lewandowski inwestuje w spółkę :)

moviegames.pl/robert-lewandows...

Ciekawe czy będzie to miało wplyw również na kurs PlayWaya.

slaszu
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-03
Wpisów: 81
Wysłane: 6 sierpnia 2020 16:00:10 przy kursie: 138,00 zł
nie mam słów d'oh!
Dodam tylko, że przeważnie inwestycje znanych sportowców kończą się niepowodzeniem.

bankructwa znanych sportowców


m66_pl
3
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 83
Wysłane: 6 sierpnia 2020 16:03:49 przy kursie: 138,00 zł
Ważne żebyśmy my zarobili. Jest gaming, jest znane nazwisko, wisi na widłach.

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 6 sierpnia 2020 23:20:35 przy kursie: 138,00 zł
Obecnie rynek zakłada powtarzalny wynik spółki w okolicach 17,75 mln zł rocznie. Zakładające P/E na 20. Nie dyskutuje jednak z rynkiem.

Ciekawe jaki podział zysku występuje w tym wspólnym przedsięwzięciu.

Spin
14
Dołączył: 2010-07-21
Wpisów: 364
Wysłane: 7 sierpnia 2020 02:11:46 przy kursie: 138,00 zł
Szacunkowe wyniki na plus, DDS zrobił swoje.

Cytat:
- przychody netto ze sprzedaży: 6 141 tys. zł (wobec 1 059 tys. zł w II kwartale 2019r.); - zysk z działalności operacyjnej: 4 930 tys. zł (wobec 266 tys. zł w II kwartale 2019r.);
- zysk netto: 3 897 tys. zł (wobec 226 tys. zł w II kwartale 2019

źródło: www.stockwatch.pl/komunikaty-s...
Wycena już dość konkretna, zobaczymy co 3Q przyniesie. Na razie spółka ma pewnie poduszkę finansową na rok/dwa dzięki wynikom i wczorajszej umowie inwestycyjnej z RL. Ciekawe co na to rynek Think

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 7 sierpnia 2020 08:44:19 przy kursie: 138,00 zł
Wyniki Movie trochę powyżej moich oczekiwań, w szczególności przez stronę kosztową:

Tak to sobie szacowałem:


kliknij, aby powiększyć

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 17 sierpnia 2020 17:34:26 przy kursie: 125,00 zł
Copy-paste mode ON – omówienie sytuacji fundamentalnej Movie Games po II kw. 2020 r.


Movie Games to kolejna spółka z grupy PlayWay (udział w kapitale na poziomie 33,44 proc.), która naśladuje model biznesowy spółki matki. Studio kierowane przez Mateusza Wcześniaka też jest grupą kapitałową. Na koniec II kw. Movie Games posiadało 19 proc. udziałów w Drago Entertainment (dla którego pełni rolę wydawcy), czy 40 proc. udziałów w MD Games (spółka JV powołana do portowania tytułów), ale te spółki w związku z brakiem kontroli traktowane są jako spółki stowarzyszone. Jednocześnie Movie posiada większościowe udziały w innych podmiotach - na przykład 79 proc. akcji w True Games (wspólna inwestycja z Małolatem i Sokołem), a mimo to pokazuje nam w tej chwili tylko sprawozdania jednostkowe.

Movie Games rozpoczęło swoją przygodę z rynkiem gier od działalności wydawniczej. W połowie 2017 r. wydało Project Remedium, a w grudniu tego roku Orbital Racer, natomiast w I kw. 2018 r. Soulblight. Nie znamy co prawda dokładnych umów, więc jest możliwe, iż tytuły te zostały wyprodukowane przez studia zewnętrzne na zlecenie spółki, choć to mniej prawdopodobny scenariusz. Pierwszą własną grę spółka wyprodukowała i wydała w połowie 2018 r., ale sukces był bardzo umiarkowany – łączne przychody w kwartale premiery wyniosły zaledwie 0,6 mln zł, a kwartał później 0,7 mln zł, z czego na Lust of Darkness przypadło 685 tys. zł. W IV kw. spółka wydała grę Drago Entertainment - Treasure Hunter Simulator, ale też bez większego echa. Choć spółka prawie co kwartał wydawała jakąś produkcję, to przychodami nie grzeszyła aż do IV kw. 2019 r. W kwartale tym udało się przebić granicę 1 mln zł przychodów, a konkretnie Movie zaraportowała 1,66 mln zł przychodów z gry The Beast Inside. Choć obserwowaliśmy poprawę względem poprzednich kwartałów, to sama premiera okazała się rozczarowaniem ze względu na budżet. Dopiero parę tygodni temu Movie poinformowała o zwrocie kosztów z tej produkcji.

Przełamanie przyniósł dopiero Drug Dealer Simulator (DDS) wydany w II kw. br. Już na premierze było wiadomo, że to gra o nieco innym kalibrze niż dotychczasowe produkcje – udało się jej na krótko wdrapać na sam szczyt rankingu najlepiej sprzedających się gier na Steam. Dzięki temu w minionym kwartale przychody wyniosły 7 mln zł, z czego DDS przyniósł ok. 5,7 mln zł (szacunki własne na podstawie komunikatów spółki i liczby komentarzy na Steam).


kliknij, aby powiększyć


Strona kosztowa jest, a w zasadzie była, dość stabilna. Do tej pory kwartalne koszty nie przekroczyły 1,2 mln zł, a średnia wynosi ok. 0,8 mln zł. Tradycyjnie największymi pozycjami są koszty wynagrodzeń i usług obcych. W III kw. koszty usług obcych mocno podskoczyły, co można wiązać z koniecznością wypłaty tantiem na rzecz Atomic Jely za Squadron 303. Podobnie było w IV kw. 2018 r., kiedy spółka prawdopodobnie płaciła tantiemy na rzecz Drago. Za to koszty pracownicze zwiększyły się w tym kwartale, co jak mniemam ma związek z podziałem przychodów z DDS z wewnętrznym studiem.


kliknij, aby powiększyć


Do momentu wydania DDS spółka cierpiała na braki gotówkowe, ale warto zwrócić uwagę na rozkład poziomu zapasów. O ile na koniec 2018 r. zdecydowaną większość kosztów stanowiła produkcja w toku, o tyle na koniec poprzedniego roku ponad 1,3 mln zł wisiało jako produkty gotowe. Mogłoby się wydawać, że to nierozliczone jeszcze koszty The Beast Inside, ale na koniec II kw. pozycja ta wyniosła 1 mln zł, a spółka pod koniec czerwca poinformowała o zwrocie kosztów. Z tego wynikałoby, że są to nierozliczone koszty innych gier, choć nie do końca wiadomo jakich. Na koniec II kw. 2019 r. nierozliczone koszty wydanych już gier wynosiły 200 tys. zł, więc musi to dotyczyć takich pozycji jak Lust of Darkness wydanej na Switch, The Beast Inside, lub Drug Dealer Simulator. W przypadku dwóch ostatnich pozycji mieliśmy jednak komunikaty o zwrocie kosztów, więc w grę wchodzi port gry na Switch – kwota wydaje się całkiem spora. Być może spółka wydawała coś czego niekomunikowała, albo wypuściła dość drogie w produkcji DLC. Zapytałem o to na Twitterze, więc jak uzyskam odpowiedź z nią do Państwa wrócę.


kliknij, aby powiększyć


Movie Games zaraportowała w II kw. 4 mln zł zysk netto, ale to nie bieżące, a przyszłe wyniki kupuje w tej chwili rynek – kapitalizacja wynosi ok. 300 mln zł. W portfelu wydawniczym znajduje się całkiem sporo gier. Według harmonogramu zamieszczonego na stronie spółki, kalendarz jest mocno w tym roku zapełniony:


kliknij, aby powiększyć


Nie do końca chce mi się wierzyć, że wszystko to spółce uda się wydać. Na dowód wystarczy zerknąć do kalendarza z dokumentu informacyjnego. Według informacji z debiutu, Plane Mechanic Simulator, Alaskan Truck Simulator, The Beast Inside miały wyjść…. w I kw. 2019 r. Lust of Darkness 2 (Lust from Beyond) miał się ukazać w III kw. 2019 r. Mamy już za sobą pół roku 2020, a debiut miała tylko The Beast Inside i to 9 miesięcy po terminie. Tym niemniej gry, które spółka zamierza wydać mają dość obiecujące wishlisty (dalej WL). Zgodnie z nimi Alaskan Truck Simulator (dalej ATS) i Lust from Beyond (LFB) liczą po 115 tys. Warto zwrócić uwagę także na American Motorcycle Simulator (AMS), które choć ma mniejszy poziom WL (38 tys.), to przyrasta dość dynamicznie.


kliknij, aby powiększyć


Choć w natłok premier ciężko uwierzyć, to należałoby jakoś zwymiarować wartość fundamentalną, do czego oczywiście musimy poczynić pewne założenia. Zacznijmy od planu wydawniczego.
Plan wydawniczy
W mojej wersji przyjąłem, że spółka nie będzie dublować swoich hitów w jednym kwartale, a ponadto nieco bardziej rozłożyłem w czasie pozostałe pozycje. Pominąłem wpływ wydania gier na wyniki, gdyż:
1 – ciężko znaleźć dane porównywalne dla gier, które mają zostać wydane
2 – ze sprawozdań PlayWay wynika, że sprzedaż symulatorów jest znacznie niższa na konsolach
3 – spółka nie konsoliduje podmiotu, który jest odpowiedzialny za portowanie gier na konsole.

Wolumeny
Wolumeny sprzedaży w kwartale premiery postanowiłem zaprognozować na podstawie wielkości wishlist. Z ujawnionego przez PlayWay rozkładu wolumenu względem WL wynika, że w ciągu 90 dni od premiery można liczyć nawet na trzykrotność wishlisty. To jednak wyliczenia dla największych hitów, a w niektórych przypadkach mamy istotne rozbieżności. W niniejszej estymacji przyjąłem mnożnik 2, wynikający także z wielkości WL DDS przed premierą (80 tys.) i szacowanym wolumenem. Spółka ujawniła, że 27 kwietnia wolumen przekroczył 100 tys. sztuk, co daje nam 31,8 kopii na komentarz w okresie od premiery. Z takiego przelicznika wynikałoby, że do końca czerwca sprzedało się kolejne 66 tys. sztuk, czyli razem 166 tys. Rozkład w kolejnych kwartałach przyjąłem na podstawie gier innych producentów nieco przeze mnie skorygowany:
Q+1 – 35 proc. przychodów kwartału premiery
Q+2 – 35 proc. przychodów kwartału premiery
Q+3 – 20 proc. przychodów kwartału premiery
Q+4 – 70 proc. przychodów kwartału Q+3

Oryginalny wektor był nieco korzystniejszy (38 proc., 43 proc., 20 proc.), ale tworzące go gry były prawdziwymi longsellerami. Ponadto z szacunków wolumenu sprzedaży w tym kwartale (6 tygodni), którego już przekroczyliśmy połowę mamy dopiero ok. 17 tys. kopii, które odnosimy do 10 tygodni sprzedaży w Q1. Oczywiście wakacje są słabym okresem, ale aby utrzymać przelicznik do końca września spółka musiałaby sprzedać ok. 50 tys. kopii w zbliżonej cenie. Moje założenie i tak wydaje się jeśli chodzi o kwartał Q+1 dość agresywne. Oczywiście można przyjąć inne rozkłady, bo ja nie mam szklanej kuli.

Cena sprzedaży
Cenę sprzedaży pozostałych gier z portfela przyjąłem na poziomie DDS, czyli 19,99 USD, przy czym dla gier, których Movie jest wydawcą od razu odjąłem od przychodu wpływy należne producentowi (podzieliłem przychód z gry przez dwa zakładając podział 50/50). Dodatkowo przyjąłem na podstawie historycznych danych, że stary portfel generuje ok. 800 tys. przychodów kwartalnie.

Z takich założeń dostałem poniższy rozkład przychodów, przy czym jak wspomniałem dla gier obcych mamy ich połowę, a faktycznie pojawi się całość, natomiast połowa zostanie potrącona jako koszt tantiem.


kliknij, aby powiększyć


Jak widać spółkę prawdopodobnie czeka znaczący wzrost sprzedaży i skali działalności, choć przyznam, że jeśli chodzi o wolumeny to w mojej opinii założenia nie są konserwatywne (celowy zabieg, który wytłumaczę później).

Koszty
Przychody to tylko parę linii w rachunku wyników, a równie istotną pozycją są koszty. Przyjąłem dość efektywny model, w którym spółka będzie ponosić ok. 1 mln kosztów niezwiązanych wprost z produkcją gier. Dodatkowo w każdym kwartale premiery rozliczam jako koszt całość nakładów na grę/y. Przyjąłem też dla własnych gier 10 proc. zysku wygenerowanego przez grę jako premię dla twórców (studia). Oczywiście mamy także koszty fiskalne - 19 proc. zysku operacyjnego.


kliknij, aby powiększyć


Jak widać przy tych założeniach spółka w Q1 2021 r. będzie miała za ostatnie 4 kwartały 28 mln zł zysku netto, kwartał później 31,5 mln zł, a jeszcze kwartał dalej 28,8 mln zł. Wygląda na to, że można w tej chwili przyjąć, iż powtarzalny zysk jaki jest w stanie wygenerować Movie wynosi ok. 30 mln zł. Przy koszcie kapitału własnego na poziomie 12 proc. i stopie stałego wzrostu na poziomie 2 proc. dostaniemy 300 mln zł wartości wewnętrznej spółki, która jest zbieżna z obecną kapitalizacją.
Niby spółka jest wyceniona optymalnie, ale:
1. Moje estymacje dotyczące wolumenów sprzedaży wydają się dość agresywne
2. Podobnie agresywne wydaje się założenie o utrzymaniu efektywności kosztowej

Z drugiej strony:
1. Estymacje nie uwzględniają konsol, a w spółce portingowej Movie posiada 40 proc.
2. Nie są uwzględnione nowo-zawiązywane spółki jak ta z Małolatem czy Robertem Lewandowskim. Na razie jednak poza efektem marketingowym, jeśli chodzi o markę, ciężko jest cokolwiek wyceniać.

Żeby inwestycja w Movie Games była opłacalna z ekonomicznego punktu widzenia musielibyśmy uważać, że plusy wnoszą więcej niż wymienione więcej minusy, lub założenia co do harmonogramu są zbyt konserwatywne. Jak jest tradycyjnie każdy musi zdecydować samemu, a najlepiej wykonać zbliżoną pracę na własnych założeniach.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 18 sierpnia 2020 11:10

bams
0
Dołączył: 2020-02-26
Wpisów: 2
Wysłane: 26 sierpnia 2020 07:11:49 przy kursie: 134,00 zł
Anty-terasa - dzięki za wnikliwą analizę, niemniej nie ze wszystkim można się zgozic. Zakładanie, że LfB sprzeda się tak jak DDS jest naprawdę sporym przeszacowaniem (6,9 mln zł) - jeśli chodzi o horror, to one się tak dobrze nie sprzedają, nawet jeśli WL jest niezła. Z drugiej strony nie uwzględniasz portów DDS na konsole, a z tego będzie pokaźne wpływy (patrząc na sukces Thief Simulatora), więc przeszacowanie LfB jakoś się pewnie równoważy. Będą też DLC do DDS-a wspierające sprzedaż, w tym ponoć planują tryb Coop, który mołgby dać grze drugie życie (choć może nie aż tak jak CRJ...). Przy ATS i Myth dodatkowo dochodzą tantiemy dla Discovery.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 10 września 2020 08:27:23 przy kursie: 115,50 zł
MOVIE GAMES - analiza techniczna na życzenie


Wykres w interwale dziennym. Wygląda na to, że fazę wzrostów mamy już za sobą i gracze już od kilku tygodni pobierają DLC pt "Symulator korekty".
Pierwsze symptomy wytracania impetu zwyżki można było dostrzec w pierwszej dekadzie sierpnia, kiedy to RSI nakreślił negatywną dywergencją z wykresem cenowym. Gdyby tego było mało, drugi szczyt linii oscylatora wypadł poza strefa sygnalną, co wzmacnia negatywną wymowę dywergencji.
Teraz dalsze losy notowań zależą od zachowania kursu akcji względem poziomu 100 zł - spadek do strefy dwucyfrowych cen poskutkuje zejściem w pesymistycznym wariancie do poziomu 66 zł - na wyższych poziomach cenowych nie było możliwości zbudowania solidnej pozycji, a więc nie będzie też komu bronić kursu.
Kolejna negatywna rysa na całokształcie to zachowanie podaży po mocniejszych wybiciach - zaznaczyłem to czerwonymi kółkami na słupkach wolumenu. Po każdym mocniejszym wybiciu miała miejsce agresywna dystrybucja. A to nie jest najlepsze świadectwo sentymentu do posiadanych walorów.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 13 września 2020 16:51:48 przy kursie: 116,00 zł
bams napisał(a):
Anty-terasa - dzięki za wnikliwą analizę, niemniej nie ze wszystkim można się zgozic. Zakładanie, że LfB sprzeda się tak jak DDS jest naprawdę sporym przeszacowaniem (6,9 mln zł) - jeśli chodzi o horror, to one się tak dobrze nie sprzedają, nawet jeśli WL jest niezła. Z drugiej strony nie uwzględniasz portów DDS na konsole, a z tego będzie pokaźne wpływy (patrząc na sukces Thief Simulatora), więc przeszacowanie LfB jakoś się pewnie równoważy. Będą też DLC do DDS-a wspierające sprzedaż, w tym ponoć planują tryb Coop, który mołgby dać grze drugie życie (choć może nie aż tak jak CRJ...). Przy ATS i Myth dodatkowo dochodzą tantiemy dla Discovery.


W analizie masz wyjaśnienie dlaczego pominąłem konsole. 1. Spółka nie konsoliduje podmiotu odpowiadającego za portowanie. 2. Symulatory na konsolach sprzedają się raczej słabo.
Jeśli chodzi o DLC, to ich wpływ jest odwzorowany w przychodach, bo spółki porównywalne też takowe wydawały. Zgoda, nie uwzględniam trybu coop, ale to dlatego, że nie mam przekonania, czy akurat w tej grze wpłynie to istotnie na sprzedaż. Założenia są optymistyczne (napisałem to w analizie) i takie miały być, aby pokazać ile jest w wycenie spółki.

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 15 września 2020 22:48:37 przy kursie: 114,00 zł
Anty,

Cz może zrobić analizę przy założeniach pesymistycznych?
Edytowany: 15 września 2020 22:48

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 17 listopada 2020 00:45:34 przy kursie: 104,00 zł
Spółka opublikowała wczoraj raport jednostkowy - trochę to słabo wygląda jeżeli chodzi o politykę informacyjną.

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 17 listopada 2020 12:50:37 przy kursie: 107,00 zł
Powinien być raport skonsolidowany.

W raporcie jednostkowym są wykazane przychody od jednostek powiązanych na ponad 2 mln zł. Jeżeli je wyłączymy to wyniki nie powalają.

montanes2
20
Dołączył: 2016-08-03
Wpisów: 288
Wysłane: 11 grudnia 2020 23:19:19 przy kursie: 99,20 zł
Dlaczego spółka pokazała w RZIS - Zysk z tytułu rozchodu aktywów finansowych, w tym 1 203 060,68, a następnie w rachunku przepływów wykazała go z wartością ujemną?

Wyzerowali przez to wpływy operacyjne, a jeśli odpowiadają za to inne korekty to wartość się generalnie nie spina z RZiS.


1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 11 grudnia 2020 23:26:10 przy kursie: 99,20 zł
Czy zysk z rozchodu aktywów finansowych to działalność operacyjna czy raczej finansowa?
Skoro tego zysku nie ma w działalności operacyjnej to jest zapewne w działalności finansowej. Nie analizowałem tego ale tak powinno być zgodnie z zasadami sztuki.

montanes2
20
Dołączył: 2016-08-03
Wpisów: 288
Wysłane: 12 grudnia 2020 13:33:18 przy kursie: 99,20 zł
Przepływy finansowe są na zero.

Dziwna sytuacją z tą banieczką, która generalnie zmienia pozycję gotówkową spółki.

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 12 grudnia 2020 14:14:44 przy kursie: 99,20 zł
Może nie dostali jeszcze kasy i dlatego w działalności finansowej jest zero. Tak jak pisałem nie analizowalem tego .

leszczPospolity
0
Dołączył: 2020-10-22
Wpisów: 14
Wysłane: 17 grudnia 2020 09:48:33 przy kursie: 97,00 zł
strefainwestorow.pl/wiadomosci...

"Movie Games Mobile, warszawski producent gier mobilnych wchodzący w skład Rodziny Movie Games, planuje wejść na rynek NewConnect poprzez transakcję połączenia lub odwrotnego przejęcia podmiotu już notowanego na tym rynku."

"Spółka zamierza wprowadzić na platformy mobilne 4 gry z Rodziny Movie Games. Premiera Drug Dealer Simulator Mobile zaplanowana jest na 2021 roku. Mobilna wersja Alaskan Truck Simulator ma trafić na rynek w III kwartale 2021 roku, a American Motorcycle Simulator na przełomie 2021 i 2022 roku. W roku 2022 do rąk inwestorów ma trafić także mobilna wersja Gangster Simulator. "

Ciekawa informacja, szczególnie w kontekście Drug Dealer Simulator który sprzedał się świetnie na PC.

pivovarit
70
Dołączył: 2020-03-29
Wpisów: 317
Wysłane: 17 marca 2021 11:45:29 przy kursie: 96,60 zł
Czy ktoś już ustalił o co chodzi z tym ponowionym raportem za Q3 2020? :)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE MOVIEGAMES



1 2 3 4

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,171 sek.

mrnvmzln
heabqouv
andtnjot
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
giymjofe
svwavcll
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat