PARTNER SERWISU
kvmxuztj
24 25 26 27 28
krzysztofa9
0
Dołączył: 2010-09-24
Wpisów: 33
Wysłane: 20 października 2010 13:23:46 przy kursie: 2,15 zł
cos sie lekko odbija ale ciekaw jestem jak dlugo trwal bedzie ciag tej korekty ...wie ktos moze kiedy beda wyniki kwartalne ?

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 22 października 2010 01:51:03 przy kursie: 2,18 zł
Na WZA maja glosowac skup 1 MLN akcji po cenie max. 40 PLN, chetnie za 40 PLN oddam wszystkie moje akcje:)

krzysztofa9
0
Dołączył: 2010-09-24
Wpisów: 33
Wysłane: 22 października 2010 09:34:46 przy kursie: 2,15 zł
skad ty masztakie info kolego ?:)


witas
0
Dołączył: 2009-05-21
Wpisów: 25
Wysłane: 25 października 2010 17:04:55 przy kursie: 2,13 zł
Producent gier komputerowych City interactive otrzymał rekomendację „kupuj” od First Berlin Equity Research Group. Cena docelowa dla akcji spółki to 25,9 zł.


Frog
13
Dołączył: 2009-08-06
Wpisów: 5 508
Wysłane: 25 października 2010 17:40:53 przy kursie: 2,13 zł
W najnowszym Forbes'ie nieźle pojechali po Waszym prezesie... Eh?
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum

grycow
0
Dołączył: 2010-10-08
Wpisów: 8
Wysłane: 28 października 2010 13:07:39 przy kursie: 2,29 zł
Czy w końcu City ruszy w górę? Analiza techniczna nie wygląda najgorzej chyba?

Teresa
0
Dołączył: 2008-07-31
Wpisów: 4 710
Wysłane: 28 października 2010 13:22:35 przy kursie: 2,29 zł
Czy wygląda nie najgorzej?
Nie przebiło jeszcze wsparcia więc nadzieja pozostaje. Ale jak wiadomo ta zawsze umiera ostatnia.
Jeśli przebije wsparcie wyrysowane niebieską linią trendu pozostanie nadzieja i wsparcie na drugiej linii trendu


kliknij, aby powiększyć


A wiesz przynajmniej dlaczego przegrałeś?...
Edytowany: 28 października 2010 13:22

Zik
Zik
0
Dołączył: 2010-05-04
Wpisów: 9
Wysłane: 28 października 2010 14:18:01 przy kursie: 2,29 zł
www.parkiet.com/artykul/7,9811...

To dobra informacja.

Jeżeli programistom z CI uda się dosiąść zaawansowany silnik na którym powstał Crysis to będzie lepiej niż w przypadku Snipera (jakość gry). Ciekawe na kiedy planowana jest premiera na ps3... jeśli w ty roku to może być kiepsko bo końcówka roku będzie należała do nowego CoD'a oraz Battlefielda Vietnam, przy takich tytułach Sniper nie zostanie nawet zauważony na rynku ps3.

thecount
2
Dołączył: 2010-10-07
Wpisów: 115
Wysłane: 31 października 2010 13:20:11 przy kursie: 2,31 zł
Nie orientuje się ktoś z was czy w tych 5-6 mln PLN, które ma kosztowac Sniper 2 zawarte są koszty licencji CryEngine 3?

Cytat:
Giełdowa spółka już kilka miesięcy temu zaczęła tworzyć następcę Snipera: Ghost Warrior. Ruszyła też z projektem nowej gry wojennej (również będzie strzelanką). Premiera pierwszej z gier planowana jest na połowę 2011 r., a drugiej na początek 2012 r.

Produkty są tworzone w nowej technologii (na tzw. nowym silniku) niemieckiej spółki Crytek. – To najświeższy, jeden z najlepszych dostępnych na rynku silników do gier akcji. Jego użycie umożliwia stworzenie gry z jeszcze lepszą grafiką i mądrzejszymi przeciwnikami – zachwala Marek Tymiński, prezes City Interactive. – Dlatego jestem przekonany, że mamy bardzo duże szanse, że kontynuacja Snipera co najmniej powtórzy sukces poprzedniej gry – dodaje.

Przyznaje, że sequel Snipera będzie kosztował 5–6 mln zł. Budżet pierwszej części wyniósł 3 mln zł. Podobną kwotę pochłonie również gra wojenna.


Źródło:
www.parkiet.com/artykul/23,981...

Edytowany: 31 października 2010 17:02

Zacny
0
Dołączył: 2010-09-19
Wpisów: 23
Wysłane: 8 listopada 2010 19:05:12 przy kursie: 2,40 zł
Cytat:
Uchwała Nr 10
Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
spółki pod firmą: „CITY INTERACTIVE” S.A.
z siedzibą w Warszawie
z dnia 8 listopada 2010 roku
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Spółkę akcji własnych
Na podstawie art.362 §1 pkt.8) Kodeksu spółek handlowych Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie spółki pod firmą: „CITY INTERACTIVE” S.A. z siedzibą w Warszawie uchwala co następuje:
§1
1. Walne Zgromadzenie upoważnia Zarząd Spółki do nabywania akcji własnych Spółki w łącznej liczbie nie większej niż 1.000.000 (jeden milion) akcji, tj. 7,9% (siedem całych i dziewięć dziesiątych procenta) kapitału zakładowego Spółki – w terminie trzech lat od daty podjęcia niniejszej uchwały.
2. Cena nabywanych akcji nie może być niższa niż 0,01zł (jeden grosz) za akcję i nie wyższa niż 40zł (czterdzieści złotych) za akcję.
3. Łączna cena nabycia akcji Spółki, powiększona o koszty ich nabycia, w okresie udzielonego upoważnienia, nie może przekroczyć wysokości kapitału rezerwowego utworzonego na podstawie Uchwały Nr 11 niniejszego Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
§2
Akcje mogą być nabywane na rynku regulowanym oraz poza tym rynkiem z zachowaniem przepisów regulujących obrót papierami wartościowymi spółek publicznych.
19
§3
Walne Zgromadzenie upoważnia Zarząd Spółki do podjęcia wszelkich czynności faktycznych i prawnych w celu wykonania postanowień niniejszej uchwały.
§4
W okresie upoważnienia udzielonego na mocy niniejszej uchwały w zakresie jej wykonywania, Zarząd Spółki jest zobowiązany do przedstawienia na każdym Walnym Zgromadzeniu informacji o aktualnym stanie dotyczącym:
1) przyczyn lub celu nabycia akcji własnych Spółki,
2) liczbie i wartości nominalnej nabytych akcji własnych spółki, ich udziale w kapitale zakładowym,
3) łącznej ceny nabycia i innych kosztach nabycia akcji własnych spółki.
§5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
W głosowaniu: brały udział 6.480.794 akcje, wynoszące 6.480.794 głosów, co stanowi 51,23% kapitału zakładowego Spółki, oddano 6.480.794 ważne głosy, w tym za uchwałą oddano 6.480.794 głosy, głosów przeciw nie było, nikt nie wstrzymał się od głosowania.
Uchwała w brzmieniu wyżej wskazanym została podjęta.


Komentować tego chyba nie trzeba :)
Edytowany: 8 listopada 2010 19:06


danek197
0
Dołączył: 2009-02-08
Wpisów: 317
Wysłane: 8 listopada 2010 20:19:34 przy kursie: 2,40 zł
nic nowego.....najlepiej niech kupia odrazu od prazesa....:) :) :) wave wave
Edytowany: 8 listopada 2010 20:24

pimys
0
Dołączył: 2009-10-10
Wpisów: 4
Wysłane: 9 listopada 2010 12:29:52 przy kursie: 2,35 zł
Ciekawi mnie jaki wpływ mogą mieć zwolnienia w firmie na plany wypuszczania kolejnych tytułów i otwarcia na nowe konsole. W momencie gdy na przygotowanie tytułu do wydania ustala się dosyć krótkie terminy, zwolnienie ok. 1/3 załogi oddziału w Katowicach (zajmującego się właśnie konsolami głównie) może chyba powodować obsuwy w terminarzu?

quark62
0
Dołączył: 2009-12-01
Wpisów: 113
Wysłane: 9 listopada 2010 15:38:41 przy kursie: 2,35 zł
"Uchwała Nr 11
Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
spółki pod firmą: „CITY INTERACTIVE” S.A.
z siedzibą w Warszawie
z dnia 8 listopada 2010 roku
w sprawie utworzenia kapitału rezerwowego na nabycie akcji własnych Spółki
Na podstawie art.362 §2 pkt.3) Kodeksu spółek handlowych Nadzwyczajne Walne
20
Zgromadzenie spółki pod firmą: „CITY INTERACTIVE” S.A. z siedzibą w Warszawie uchwala co następuje:
§1
Spółka utworzy kapitał rezerwowy przeznaczony na pokrycie łącznej ceny nabycia przez Spółkę akcji własnych na podstawie Uchwały Nr 10 niniejszego Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia w wysokości 16.000.000zł (szesnaście milionów złotych)."

Czyli z tego wynika, że prezes nie ma zamiaru płacić więcej za akcje niż średnio 16 PLN. No niezła perspektywa wzrostu (16.000.000 PLN kapitału rezerwowego / 1.000.000 akcji).

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 9 listopada 2010 18:29:17 przy kursie: 2,35 zł
Termin na kupowanie akcji to 3 lata, zatem nie muszą od razu wszystkiego kupować. Poza tym mają kupić nie 1 mln akcji tylko nie więcej niż 1 mln akcji.

@pimys: skąd informacje o zwolnieniach w Katowicach ?

pimys
0
Dołączył: 2009-10-10
Wpisów: 4
Wysłane: 10 listopada 2010 08:28:09 przy kursie: 2,35 zł
Fantomas napisał(a):


@pimys: skąd informacje o zwolnieniach w Katowicach ?


info od zwolnionych

pies_lancuchowy
0
Dołączył: 2010-10-12
Wpisów: 136
Wysłane: 14 listopada 2010 19:25:04 przy kursie: 2,38 zł
widze że aktywność na wątku szczątkowa w porównaniu do tego było na górce - bardzo mnie to cieszy .

wklejam artykuł który daje nieco pojęcia o tym co się dzieje na świecie na rynku tzn w branży . Black Ops zarobiły 360mln usd w dobę, a do końca roku ma być miliard.

New 'Call of Duty' blasts last year's sales record
New 'Call of Duty' video game hits $360 million in 24 hours, blowing up entertainment record

In this Nov. 9, 2010 photo, Joe Chen, 18, watches as his pre-ordered copy of the new "Call of Duty: Black Ops," video game is placed in a bag after it went on sale in Sacramento, Calif. One of the most anticipated game introductions of the year, Call of Duty: Black Ops, from Activision went on sale at midnight Tuesday morning.(AP Photo/Rich Pedroncelli)

Related Quotes
Symbol Price Change
ATVI 11.50 -0.39

Barbara Ortutay, AP Technology Writer, On Thursday November 11, 2010, 7:25 pm EST
NEW YORK (AP) -- "Call of Duty: Black Ops" blasted entertainment records this week by raking in $360 million in its first 24 hours on sale, a dramatic and lucrative indication that video games have cemented their place as mainstream entertainment on a par with movies, books and music.

For the hordes of devoted fans who waited at midnight Monday to get their hands on the military shooter, this is hardly a surprise. For them, popping the new "Call of Duty" into a game console is the equivalent of turning on the TV to watch the Super Bowl or sitting back with a tub of popcorn to watch the latest blockbuster movie.

But while movies happen at you, video games allow the user to affect the story's outcome. That hands-on experience and interactions with other players fit the emerging social-media era where consumers demand a voice in whatever they do.

Across two years, with a budget well in the tens of millions of dollars, the developers of "Black Ops" created a world that immerses players in Cold War-era battles with settings ranging from 1960s Cuba to Vietnam and the Soviet Union.

Its intricate graphics and details -- down to the gruesome sound a knife makes when pulled from an enemy's neck -- are amplified in players' homes through big-screen TV sets and powerful speakers.

In one mission, which takes place with John F. Kennedy in the White House before the 1961 Bay of Pigs invasion and the 1962 Cuban Missile Crisis, players must shoot their way through Havana to assassinate a young Fidel Castro.

Cuba state-run media has leveled harsh criticism at the game, calling it "doubly perverse" by glorifying assassination and stimulating "sociopathic attitudes in North American children and adolescents."

"What the United States couldn't accomplish in more than 50 years, they are now trying to do virtually," said an article on Cubadebate, a state-run news website.

Though game developers see their creations as art, not everyone agrees. Last week, the U.S. Supreme Court heard arguments over a California law that seeks to ban the sale of ultra-violent video games to minors. Parents' groups and politicians say games should be regulated like firearms and tobacco rather than like books and movies, which are protected by the First Amendment. A ruling is expected next year.

Many liken these games to movies -- and it's an apt comparison. Along with the hyper-realistic cinematic scenery and surprise plot twists, there are well-known actors -- including Gary Oldman, Ed Harris and Sam Worthington -- lending their voices to the game's main characters. Also, the motion-capture technology used to track actors' bodies is the same that was used in "Avatar."

Activision Blizzard Inc. sold 5.6 million units the day "Call of Duty" went on sale, according to the company. Its predecessor, "Call of Duty, Modern Warfare 2," sold 4.7 million copies in 24 hours to reap $310 million on its first day of sale last year. Within a week, it made $550 million.

"Not too many years back it would have been unfathomable that the biggest entertainment launch would be a video game two years in a row," said Eric Hirshberg, CEO of Activision Publishing.

No longer. Today, such games as "Call of Duty," "Grand Theft Auto" and "Halo" all fit into the blockbuster category, and with each sequel they only get bigger. Production budgets for these games rival those of big-screen movies, as does the marketing push behind them.

"You are delivering not just a gaming experience but a cinematic experience as well," Hirshberg said. "The characters are emerging as the protagonists of the story."

The video game audience has expanded considerably in the last five years, reaching women, young children and even senior centers. But the people who flock to "Call of Duty" and other shooters are still primarily young men, just not as young as some would think. The average U.S. game player is 34 years old, according to the Entertainment Software Association.

A big part of the appeal of "Call of Duty" is its multiplayer feature, meaning gamers can fight against someone across the country or on the other side of the world.

"Everyone thinks that games are these solitary things," said Patrick Markey, a Villanova University professor who studies video games. "But now, hooked up to the Internet, it's friends and strangers we are playing with."

"Black Ops" went on sale Tuesday in North America and the U.K. It costs $60 and works on the Xbox 360 and PlayStation 3 gaming consoles, and PCs. With that cost, games have an easier time setting dollar sales records than much less expensive movies or music.

The latest "Call of Duty" game broke records set by its predecessor a year ago. The $360 million in North American and U.K. sales on the first day is higher than any other form of entertainment -- even beating box office sales of top movies in those markets over the entire opening weekend.

The game is rated M for mature -- meaning it's not meant for kids under 17. It's bloody, to be sure, but new media professor Charles Palmer says that's not the main appeal.

"It's the challenge," said Palmer, who teaches at the Harrisburg University of Science and Technology. "It's one of those areas that thrills and excites people."

Sports games, such as "Madden," from Electronic Arts, are also popular, as are music simulators such as "Guitar Hero." But shooters in the style of "Call of Duty" continue to be the most popular.

"There is a DNA-level curiosity about and attraction to battle," Hirshberg said. "That has been a staple of the entertainment industry -- movies, television, books and fiction -- forever. And the same is true for video games. 'Call of Duty" has delivered perhaps the gold standard experience of battle."

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 14 listopada 2010 19:47:54 przy kursie: 2,38 zł
@pies
Zarobiły, czy tyle warta była sprzedaż liczona po cenie półkowej?

pies_lancuchowy
0
Dołączył: 2010-10-12
Wpisów: 136
Wysłane: 14 listopada 2010 20:10:57 przy kursie: 2,38 zł
oczywiście zarobiły w sensie przychód
Edytowany: 14 listopada 2010 20:50

kereig
0
Dołączył: 2010-09-28
Wpisów: 198
Wysłane: 15 listopada 2010 17:39:51 przy kursie: 2,46 zł
Witam. Czy ktoś wie może co z raportem, miał być 15-ego a chyba go nie ma?

Szczepan Łangowski
0
Dołączył: 2010-08-01
Wpisów: 446
Wysłane: 15 listopada 2010 18:06:02 przy kursie: 2,46 zł
kereig napisał(a):
Witam. Czy ktoś wie może co z raportem, miał być 15-ego a chyba go nie ma?


Na razie cisza.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE cigames



24 25 26 27 28

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,289 sek.

bfbdkkda
inwfzenx
qowvpjxt
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
eslcnryd
xajaccho
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat