0 Dołączył: 2009-07-31 Wpisów: 358
Wysłane:
9 lipca 2011 07:49:20
przy kursie: 13,10 zł
Wiesz wydaje mi sie ze nie jest to takie proste - przystosowanie grafiki, różne wersje Androida, płynność itp itd - nie jest to takie trywialne.
|
|
0 Dołączył: 2010-11-10 Wpisów: 808
Wysłane:
9 lipca 2011 09:13:25
przy kursie: 13,10 zł
A czy problem nie jest tu natury hardwaru? Mianowicie AWE to gra wbrew pozorom... dość wymagajaca sprzętowo. i o ile Iphone i Ipad to sprzęty dość mocne, to na niektórych sprzętach z androidem nawet angry birds się przycina. Myślę, że przyjęta strategia jest ok, bo ten czas "żeby zobaczyć jak sobie iOs radzi" to nie tylko czas na obserwację, ale też czas na rozwój technologiczny smartphonów.
|
|
13 Dołączył: 2009-08-06 Wpisów: 5 508
Wysłane:
9 lipca 2011 21:10:30
przy kursie: 13,10 zł
A tutaj najnowszy preview wersji na Ipad. Szczerze mówiąc gra wydaje się fajniejsza z punktu widzenia posiadacza Ipad'a niż PC, ale to moja subiektywna opinia. Nie ma dowódcy, więc łatwiej jest wszystkim sterować. Grałem na PC w demo i szczerze mówiąc nie kojarzę takich układów. Czyżby scenariusz i poszczególne misje były inne niż w wersji na platformy stacjonarne?
Edytowany: 9 lipca 2011 21:12
|
|
|
|
0 Dołączył: 2011-04-05 Wpisów: 145
Wysłane:
9 lipca 2011 21:19:30
przy kursie: 13,10 zł
Frog mówisz ze zaniżanie na fixie to tylko jakiś fan. A nie sądzisz że takie zaniżanie może ma na celu maksymalne obniżenie ceny aby tanio odkupić? Mimo wszystko jeżeli cena spada to i ludzie zmieniają swoją sprzedaż/kupno. Ludzie mają tendencje do zapominania np tego że przez 99% dnia było na "+", ważne jest to że ktoś na koniec dnia sprzedał na "-"
|
|
0 Dołączył: 2010-11-10 Wpisów: 808
Wysłane:
9 lipca 2011 21:46:14
przy kursie: 13,10 zł
Frog jeśli dobrze pamietam z wywiadu przewodniczący Przasnyski tłumaczył redaktorowi, że właśnie o to w tych 11 produktach chodzi - że delikatnie bo delikatnie, ale różnią się od siebie - nie są to proste konwersje na kolejne platformy.
|
|
13 Dołączył: 2009-08-06 Wpisów: 5 508
Wysłane:
9 lipca 2011 22:20:03
przy kursie: 13,10 zł
Zarkan napisał(a):Frog mówisz ze zaniżanie na fixie to tylko jakiś fan. A nie sądzisz że takie zaniżanie może ma na celu maksymalne obniżenie ceny aby tanio odkupić? Mimo wszystko jeżeli cena spada to i ludzie zmieniają swoją sprzedaż/kupno. Ludzie mają tendencje do zapominania np tego że przez 99% dnia było na "+", ważne jest to że ktoś na koniec dnia sprzedał na "-" Czy to jakiś antyfan, czy też "zaniżacz chcący taniej odkupić" w dłuższej perspektywie nie pokonają rynku. Że wspomnę Helio, na którym "zawyżacz" dziarsko działał na trasie od 26 zł do 10 zł i nadal działa kupując po sztuce na fix Takie ustalanie kursu może cieszyć/martwić, ale na dłuższą metę to tylko szum. Kurs zależy od innych czynników.
|
|
0 Dołączył: 2011-02-16 Wpisów: 16
Wysłane:
10 lipca 2011 09:59:21
przy kursie: 13,10 zł
@pablo_n dlatego napisalem ze jeśli to nie jest zbyt kosztowne no i czasochłonne.. jeśli chodzi o hardware to market androida nie wyszukuje aplikacji jeśli urządzenie jej nie obsluzy. podejrzewam, ze tablety z chin by sobie poradziły z gra, a jest ich coraz więcej na rynku..
|
|
0 Dołączył: 2011-01-14 Wpisów: 183
Wysłane:
11 lipca 2011 09:55:24
przy kursie: 13,10 zł
@cheyou Tworzenie aplikacji na androida jest bardzo trudne, wiem coś o tym bo sam piszę. Masz wiele różnych sprzętów ciągnących na przykład Androida 2.2 i bądź tu mądry i obsłuż wszystko, testowanie to mordęga, jest to otwarta platforma ale ma to swoje minusy niestety. Tablety z Chin... proszę Cię, klęknąłby przy pierwszym uruchomieniu :)
|
|
0 Dołączył: 2009-11-04 Wpisów: 100
Wysłane:
11 lipca 2011 09:59:20
przy kursie: 13,10 zł
piotrch napisał(a):A czy problem nie jest tu natury hardwaru? Mianowicie AWE to gra wbrew pozorom... dość wymagajaca sprzętowo. i o ile Iphone i Ipad to sprzęty dość mocne, to na niektórych sprzętach z androidem nawet angry birds się przycina. Myślę, że przyjęta strategia jest ok, bo ten czas "żeby zobaczyć jak sobie iOs radzi" to nie tylko czas na obserwację, ale też czas na rozwój technologiczny smartphonów. No z androidem jest różnie, ale to działa w dwie strony - są również smartphony z androidem dużo mocniejsze niż iPhone :), a takich będzie coraz więcej. Frog napisał(a): Szczerze mówiąc gra wydaje się fajniejsza z punktu widzenia posiadacza Ipad'a niż PC, ale to moja subiektywna opinia. Nie ma dowódcy, więc łatwiej jest wszystkim sterować.
Grałem na PC w demo i szczerze mówiąc nie kojarzę takich układów. Czyżby scenariusz i poszczególne misje były inne niż w wersji na platformy stacjonarne?
Według mnie obsługa gry "palcem" będzie dużo ciekawszą opcją, gra na pewno sporo dzięki temu zyska. Cała zabawa będzie bardziej dynamiczna i intuicyjna. W demie nie było wszystkich misji, tej możliwe że nie było (sam nie pamiętam), chyba że to rzeczywiście coś nowego.
|
|
0 Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-10-14 Wpisów: 112
Wysłane:
11 lipca 2011 11:59:14
przy kursie: 13,10 zł
Frog napisał(a):Grałem na PC w demo i szczerze mówiąc nie kojarzę takich układów. Czyżby scenariusz i poszczególne misje były inne niż w wersji na platformy stacjonarne? Witam, Tak, levele zostały przygotowane specjalnie pod urządzenia iOS z kilku powodów: 1) Usuniety został Dowódca - z prostego powodu - sterowanie jednoczesnie Dowódcą i oddziałem i wykorzystywanie Zdolnosci byłoby ciezkie i niegrywalne na malym ekranie iPhona. Dlatego levele zostaly zbudowane pod katem grania oddziałem bez Dowódcy. Jego rolę spelnia teraz Gracz. (porownywanie z wersja PC touch screen nie ma tu sensu, bowiem PC moze wyswietlic o wiele wiekszy level "fizycznie" niz iPhone). 2) Otóż właśnie Touch screen, czyli ekran dotykowy. Rozgrywka została stworzona pod katem ekranu dotykowego. Wszystkie strategiczne akcje mozna wykonac z pomocą dotykania - intuicyjnie i wygodnie. Cala frajda plynie tu z grania poprzez dotyk. 3) Moc urządzenia - iPhone nie byłby w stanie plynnie wyswietlic duzego levelu, na ktorym jednoczesnie bylyby zachowane wszystkie bajerki graficzne - swiatla, efekty etc. Stad wiecej leveli, ale mniejszych. 4) Filozofia grania - na urzadzeniach dotykowych Apple'a gracz przyzwyczajony jest do czestych, ale krotkich sesji grania, stad przystosowanie gry do tego schematu. Tymaczasem wrazenia z pokazu gier EA Mobile i Chillingo na serwisie TouchArcade - w tym naturalnie Anomaly.Cytat:it’s easy to see why Anomaly Warzone Earth won an Apple Design Award at WWDC this year for the Mac version pozdrowienia
|
|
|
|
0 Dołączył: 2009-07-31 Wpisów: 358
Wysłane:
11 lipca 2011 11:59:43
przy kursie: 13,10 zł
Widze ze ktos z załogi jest na forum wiec zapytam - wszedzie piszecie o wersji na Ipada a nie wspominacie o iphonie? Czy to tylko przez przeoczenie czy tez w tej chwili bedziemy mieli tylko debiut na ipada?
|
|
0 Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-10-14 Wpisów: 112
Wysłane:
11 lipca 2011 12:14:27
przy kursie: 13,10 zł
Poniewaz jest tam pokazany iPad (w zapowiedzach video). iPhone i iPad oraz iPod touch wchodza na AppStore w tym samym momencie.
|
|
0 Dołączył: 2011-03-07 Wpisów: 110
Wysłane:
11 lipca 2011 14:28:29
przy kursie: 13,10 zł
Co się stało z kursem? Z okolic 14 złotych do 12,91?
|
|
0 Dołączył: 2009-07-31 Wpisów: 358
Wysłane:
11 lipca 2011 15:56:48
przy kursie: 13,10 zł
Ktos wyszedł z akcji potrzebował kasy - a tu niewiele trzeba jak widac po wolumenie.
|
|
0 Dołączył: 2010-11-10 Wpisów: 808
Wysłane:
11 lipca 2011 16:04:38
przy kursie: 13,10 zł
A mnie się wydaje, że ten spadek jak i ostatnia sytuacja na spółce to efekt jutrzejszego zdjecia lockupów. Generalnie rynek nie lubi takich zdarzeń, bez względu na to jak duże jest prawdopodobieństwo, że ktoś będzie sprzedawał. Na wieść o premierze AWE był wzrost 44%, tu mamy chyba zdarzenie ważniejsze, mianowicie jeszcze nie skonkretyzowany, ale bliski termin premiery na iOS, a rynek nic...
Edytowany: 11 lipca 2011 16:12
|
|
11 Dołączył: 2010-09-13 Wpisów: 336
Wysłane:
11 lipca 2011 23:30:14
przy kursie: 13,10 zł
Jakie ważniejsze wydarzenie, premiera iOS sama w sobie niczego nie wnosi. Przecież od początku było wiadomo, że do niej dojdzie.
Na kurs będą miały wpływ pierwsze wyniki za Q2 (a tu szału raczej nie będzie) oraz sprzedaż/brak sprzedaży akcji przez insiderów jutro. Bardzo ciekawie będzie jak towarzystwo podstawi wory, a nie zacznie nic kapać. Oby :)
|
|
0 Dołączył: 2011-03-06 Wpisów: 75
Wysłane:
12 lipca 2011 02:25:53
przy kursie: 13,10 zł
Przed debiutem Anomaly na iOS warto sprawdzić na to jak rozwija się sam AppStore. tech.fortune.cnn.com/2011/07/1...Otworzenie tego sklepu to był chyba jeden z lepszych pomysłów Apple. Obecnie jest to największy atut iPhonea w walce z konkurencją.
|
|
0 Dołączył: 2010-11-10 Wpisów: 808
Wysłane:
13 lipca 2011 18:03:58
przy kursie: 13,20 zł
Mam wrażenie, że czas marazmu powoli się już kończy. Arkusz obstawiony do 12 zł ok. 2500 akcji. To niby bez znaczenia, ale biorąc pod uwagę dzienne obroty, taka ilość daje dośćdobry bufor. kreseczki  kliknij, aby powiększyćz niecierpliwością czekam więc na zapowiedź premiery na stronie chillingo.
|
|
13 Dołączył: 2009-08-06 Wpisów: 5 508
Wysłane:
20 lipca 2011 15:26:34
przy kursie: 13,00 zł
Niewielu chętnych do handlu na 11B. Wsparcie w okolicach 12,5 trzyma bardzo mocno. Czyli cena mniej więcej uwzględnia realizację prognoz z DI lub lekkie ich przekroczenie. Na obecnym etapie cena ma swoje fundamentalne uzasadnienie. Oczywiście nie minął rozpowszechniony na forach strach przed podażą akcji serii A i B. Sentyment na rynku też nie pomaga. Myślę że spółka radzi sobie całkiem nieźle biorąc powyższe pod uwagę. Myślę że zbliżająca się premiera na iOS, wyniki Q2 oraz spodziewana (przeze mnie) poprawa sentymentu na rynku będzie wpływać na kurs raczej pozytywnie niż negatywnie.
|
|
11 Dołączył: 2010-09-13 Wpisów: 336
Wysłane:
20 lipca 2011 17:14:04
przy kursie: 13,00 zł
MACD, TRIX i STS zieleniły mi w lutym, niedługo przed odpałem marcowym, a także na początku czerwca. Od 13 do 18 znów wszystkie się zapaliły - rynek jest dość wyprzedany :)
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.