PARTNER SERWISU
vdimlprq
54 55 56 57 58
Lukasz_Mach_City
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-12-02
Wpisów: 23
Wysłane: 9 września 2011 12:09:56 przy kursie: 2,31 zł
Witam,

piotrch napisał(a):
Szanowny Panie Robercie,
Bardzo cieszy, że wchodzicie na nowy rynek i podejmujecie trud tworzenia nowego brandu na bazie całkowicie dla was obcego gatunku.


"Szpila" zupełnie niepotrzebna:) W CI jest bardzo dużo osób, które pracowały wcześniej przy innych projektach niż te robione w City. Mówiąc bardziej wprost, są na przykład ludzie którzy mają duże pojęcie o tworzeniu i promowaniu gier RPG, również tacy którzy mają za sobą wieloletnią pracę przy Wiedźminie, czyli - jakby nie patrzeć - sztandarowej polskiej grze z tego gatunku.

Cytat:
@Scarry: Bardzo fajnie, że City przyciągnęło zdolnego czlowieka, ale czy ten człowiek sam jest w stanie zrobić dobrą grę? W CDP odpowiedzialny był w głównej mierze za PR, nie zaś koordynację projektu pod względem technicznym. Bez wątpienia ma know - how, jest świetnym klakierem który sprzeda produkt mediom ale czy to wystarczy by odnieść sukces? Bo z pustego to i salomon nie naleje.


Sądząc po avatarze jest Pan fanem serii gier o Wiedźminie, a powyższy wpis wskazuje na to, że może i pracownikiem CD Projekt RED. Inaczej nie potrafię sobie wytłumaczyć Pana dokładnej wiedzy o tym, czym dokładnie zajmował się Tomek w studiu RED. Ze swojej strony mogę powiedzieć, że pracowałem z Tomkiem przez kilka lat właśnie w tym studiu i zdecydowanie zajmował się produkcją, a nie PR (wiem, bo tym zajmowałem się ja:D). Potem rzeczywiście stał się "twarzą" firmy i jej rzecznikiem, jest to jednak normalna droga rozwoju wśród KLUCZOWYCH producentów/developerów na świecie. Ludzie Ci wiedzą najwięcej o projektach i jeśli dodatkowo mają prezencję medialną (a Tomek zdecydowanie potrafi się zachować przed kamerą) - stają się również istotnym elementem promocji gry.


Cytat:
Szkoda tylko, że nikt, również analitycy wyceniający CIA nie biorą pod uwagę faktu, że wprowadzenie nowego brandu na rynek to ogromne ryzyko, przede wszystkim dlatego, że tego moze nikt nie kupić. Co innego jest ze Sniperem, który jest rozpoznawalny i na jego bazie można zakładać pewien przychód, ale pozostałe tytuły jest szansa, że nawet się nie zwrócą.\


Akurat wprowadzenie nowego brandu na rynek to jest DOKŁADNIE case, który przerobiliśmy ze Sniperem, którego pierwsza część startowała "od zera", bez żadnej świadomości wśród graczy i dziennikarzy. I proszę, udało się. I to na rynku shooterów, który jest dużo bardziej zatłoczony niż rynek RPG.

Zatem, wiemy co robimy, proszę mi wierzyć. W naszym zespole są osoby, które wiedzą jak takie procesy przeprowadzać. Mamy Jona Goddarda, którego wieloletnie doświadczenie w EA nie wymaga rekomendacji. Mamy też w zespole ludzi, którzy promowali i wprowadzali brand pierwszego Wiedźmina na świecie kilka lat temu. Jesteśmy zatem spokojni:)

pozdrawiam,

Łukasz Mach
City Interactive

Edytowany: 9 września 2011 12:10

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 9 września 2011 12:59:05 przy kursie: 2,31 zł
Dziękuję za odpowiedź, moim zamiarem nie było żadne wsadzanie szpili, a wskazanie zagrożenia. Gdyby CDP wzięło się teraz za FPSy moje podejście byłoby takie samo.

Nie twierdzę też, ze Tomek Gop nie umie robić gier - wręcz przeciwnie, pobieżnie znam jego historię zawodową, twierdzę natomiast, że za dobrym lead designerem musi stać mocna ekipa - odpowiedzialna za fabułę, postacie oraz oprawę graficzną.

Case który dokładnie przerobiliście... W zasadzie każde studio moze powiedzieć, że po swojej pierwszej grze już umie wprowadzać nowe marki, bo to przecież case który dokładnie przerobili. Jednakże dywersyfikacja portfoli, choć ważna, czesto odbija się na jakości produktu.

Nie umnijeszając sukcesowi Snipera którego serdecznie gratuluję (a który to sukces dawnymi czasy zachęcił mnie by zostać akcjonariuszem CIA na pewien czas) sukces ten był wynikiem wielu pozytywnych czynników - wystarczy wspomnieć, że sam pomysł na przygody snajpera nie jest oryginalny, choć w waszym akurat przypadku wypalił.

Ufam, że wiecie co robicie i myślę jak napsialem - jeśli to wszystko wypali być może będziecie mogli sobie postawić takie spodek kosmiczny jak jako siedzibę stawia sobie Apple, ale to na dzień dzisiejszy pieśń przyszłości, dość odległej.

P.S. Nie jestem pracownikiem CDP a wszystko o czym piszę to informacje dostępne publicznie:) Jestem natomiast fanem CDP (bo w samego wiedźmina jeszcze nie grałem - czekam na ps3:)) choć w swoim fanostwie staram się zachować obiektywizm i odzielać to, co robi spółka od tego, co się dzieje na rynku. To niestety nie zawsze idzie w parze.

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 9 września 2011 18:02:16 przy kursie: 2,31 zł
Może będzie w tym 2013 a może nie, pewnie wyląduje w 2014r., no chyba że to jakieś budżetowe RPG będzie, co patrząc na Deck13 nie jest niemożliwe.
Ogólnie info bez większego znaczenia.

Ja jestem ciekaw co z tym FPSem Blacka - bo na razie nawet artów z niego nie ma. Coś mi mówi o przesunięciu terminu. Byłoby dziwnym wydawać jednego FPS w 1. kwartale, a następnego w kolejnym. No, ale ja się tam nie znam Whistle

No i dopracujcie S:GW2, bo ostatnio film z fragmentem rozgrywki jest miejscami mocno zabawny (bohater strzela, trafia obiekt w głowę, a ten się drze na całą okolicę).


Byłbym zapomniał: co z tym filmem o S:GW ? wave


robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 22 września 2011 14:26:41 przy kursie: 2,01 zł
W dniu dzisiejszym w TVN CNBC Biznes, w okolicach godziny 16, prezes City Interactive Marek Tymiński, będzie się wypowiadał o aktualnej sytuacji spółki. Polecam :).

robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 28 września 2011 10:13:32 przy kursie: 2,06 zł
Poniżej link do wspomnianego wyżej materiału wideo.
www.tvncnbc.pl/10385114,35979,...

ps. wybaczcie Państwo podwójny post (brak możliwości edycji) :).

robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 6 października 2011 15:51:24 przy kursie: 1,92 zł
Pojawił się właśnie pierwszy trailer Snipera Ghost Warrior 2.
Zapraszam do obejrzenia!

Edytowany: 6 października 2011 16:07

robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 19 października 2011 15:30:21 przy kursie: 2,08 zł
Za notatką prasową:

WARSZAWA, POLSKA – City Interactive informuje, że znane są już dokładne daty wydania dwóch kluczowych dla firmy produktów: Sniper: Ghost Warrior 2, oraz Combat Wings: The Great Battles of World War II.

Sniper: Ghost Warrior 2 to kontynuacja bestsellerowej gry City Interactive z 2010 roku. Druga odsłona serii wykorzystuje najnowszy silnik CryEngine3, który gwarantuje najwyższą jakość produkcji. Gracze odnajdą w kontynuacji wszystkie najmocniejsze elementy wersji oryginalnej, oraz wiele nowych rozwiązań i lokacji, m.in. dłuższy dystans możliwych strzałów, termowizję i zróżnicowane tereny walki (m.in. Sarajewo i Tybet). Gra ukaże się na platformach Xbox 360, PlayStation3 oraz PC.

Planowana premiera gry to 16.03.2012 (Europa), oraz 20.03.2012 (USA).

Combat Wings: The Great Battles of World War II to niezwykle dynamiczna strzelanina lotnicza, osadzona w realiach II Wojny Światowej. Tytuł garściami czerpie z historii lotnictwa, wykorzystując kilkadziesiąt autentycznych samolotów i lokacji bitew. Combat Wings to również pierwszy polski tytuł wykorzystujący w pełni kontroler PlayStation Move! Gra ukaże się na platformach Xbox 360, PlayStation3, PC oraz Wii.

Planowana premiera gry to 10.02.2012 (Europa), oraz 07.02.2012 (USA).

Jordan
5
Dołączył: 2010-11-26
Wpisów: 166
Wysłane: 20 października 2011 18:08:03 przy kursie: 2,16 zł
rynek bardzo pozytywnie zareagował nawet w taki słaby dzień. Widać też duży ruch na fanpage na fb.
Zobaczymy co dalej. Ja mam dobre przeczucia he. A tak na marginesie fifa12 narazie lepiej się sprzedaje niż pes12, wiara się nie zna:)

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 21 października 2011 09:01:58 przy kursie: 2,38 zł
City Interactive jest bohaterem dzisiejszego porannego Wykresu dnia.


kliknij, aby powiększyć


Omówienie pod linkiem
www.stockwatch.pl/wiadomosci/c...

Jordan
5
Dołączył: 2010-11-26
Wpisów: 166
Wysłane: 11 listopada 2011 17:08:02 przy kursie: 2,60 zł
Za nami 2 tygodnie sprzedaży Battlefield 3. Popatrzyłem trochę na liczby aby zobaczyć jak się rynek ma i jak bardzo lepiej jest niż w poprzedniej wersji. Mianowicie:
Biorąc pod uwagę ps3 i xbox360 B3 sprzedał ponad 5mln sztuk, dla porównania
Battlefield 2 po pierwszych dwóch tyg miał około 1,8mln sztuk, do dziś ma ich 5,6mln sztuk.
3dni temu wyszedł CoD MW3, który pewnie pobije rekordowego blackopsa.
Oczywiście Sniperowi jeszcze daleko do choćby serii Battlefield nie wspominając o CallofDuty,
ale są szanse, że po 2tyg osiągnie wynik zbliżony do ilości całkowitej pierwszej części czyli jakieś 1,5mln. Dane pochodzą z dość zaniżonego vgzchartz, gdzie Sniper na xboxa ma 832tys do dziś, a wiemy że już dawno przekroczyli milion
Edytowany: 11 listopada 2011 17:09


nevada
0
Dołączył: 2010-09-13
Wpisów: 34
Wysłane: 18 listopada 2011 09:37:07 przy kursie: 2,80 zł
No to CDRED największy moim zdaniem konkurent żeby nie powiedzieć wróg naszego City walnął z grubej rury przedstawiając tudzież ambitną strategię na kolejne 4 lata. Teraz należałoby się spodziewać odpowiedzi ze strony City....pytanie kiedy i w jakiej formie?Czy ktoś wie cokolwiek na ten temat?

robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 18 listopada 2011 10:28:01 przy kursie: 2,80 zł
IGN, jeden z największych światowych serwisów, poinformował wczoraj o naszej nowej grze.

Cytat:
Enough of this modern warfare -- who's ready to go back to World War II? Enemy Front will take you there next year. The first-person shooter is coming to the PlayStation 3, Xbox 360 and PC, and it just so happens to have Stuart Black -- creator of Black -- as chief designer. Developed by City Interactive, Enemy Front is using CryEngine 3.

uk.ps3.ign.com/articles/121/12...

Jordan
5
Dołączył: 2010-11-26
Wpisów: 166
Wysłane: 18 listopada 2011 11:44:56 przy kursie: 2,80 zł
Ja bym nie powiedział wróg, życzę CDRED jak najlepiej, na tym rynku jest miejsce dla kilku dobrych producentów. CiTy już nie jest wydawcą jednej gry, bo poszerza oferta. Mnie zastanawia słaba aktywność na tym wątku, mimo że od Analizy Techniczej Watchdoga minął miesiąc, kurs od tego czasu mocno wyfrunął, pokonując kolejne opory i zniesienia a tu brak jakichkolwiek komentarzy.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 18 listopada 2011 14:15:20 przy kursie: 2,80 zł
Nie rozpaczaj tak - musisz zrozumieć, że wielu ludzi kupował akcje firmy na fali wznoszącej licząc na spore zarobki. W trendzie rynkowym stało się inaczej i pomimo niezłych wyników firmy część z nich straciła i to czasem sporo. Pożegnali się więc ze spółką i obraziło pewnie także na ten portal. Bo o czym tu mówić jeśli się wtopiło. Wraz ze wzrostem nastrojów przynajmniej na części spółek sentyment wróci. Nieunikniony wzrost zainteresowania i inwestycji co bardziej przezornych w tą spółkę już widać a w perspektywie szybko zbliżających się 2 dużych debiutów po obu stronach oceanu. Zainteresowanie spółką jeszcze wzrośnie, co przełoży się także na wycenę akcji. Wydaje mi się, że w przeddzień pierwszego debiutu może przekroczyć ostatnie rekordy. Przy dużym zainteresowaniu klientów i małej korekcie kurs może wystrzelić na nowe szczyty przed debiutem S2.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

thecount
2
Dołączył: 2010-10-07
Wpisów: 115
Wysłane: 18 listopada 2011 20:37:47 przy kursie: 2,80 zł
Też myślę, że wiele osób czeka do powrotu do czasów świetności kursu.

A co do samego CIA, to ukazało się w sieci nagranie kamerką z Enemy Front, szczegóły na

polygamia.pl/Polygamia/1,10716...">Polygamia.pl

Jordan
5
Dołączył: 2010-11-26
Wpisów: 166
Wysłane: 21 listopada 2011 21:34:43 przy kursie: 2,69 zł
Tak Jak przeczuwałem CoD MW3 ładnie zaczął- ponad 11mln w tydzień na konsole...
Dzisiaj czytałem artykuł, w którym podano że zyski z produkcji gier w USA są 2,5razy
większe niż zyski całego Hollywood i wciąż powiększają różnice.
CIA pokazało dziś ładny trailer z Combat Wings.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 22 listopada 2011 20:48:09 przy kursie: 2,74 zł
Omówienie sprawozdania City Interactive S.A za III kwartał 2011r.

Niestety spółka zrobiła nam niemiłą niespodziankę i zmieniła nieco prezentację danych. Przekwalifikowała bonusy sprzedażowe z kosztów sprzedaży, na zmniejszenie przychodów spółki. To nieco utrudnia analizę wyników. Na szczęście prawdopodobnie nie ma to dużego wpływu na przychody. Jeśli zerkniemy na uzgodnienie danych za III kwartał i dziewięć miesięcy to okaże się, że koszty bonusów wyniosły 2,5 do 3,1%. To w sumie mocno nie zaburza wyniku.
Zerknijmy na przychody oraz wynik brutto na sprzedaży w szerszym ujęciu czasowym:


kliknij, aby powiększyć


Sprzedaż SGW rozpoczęła się 25 czerwca na platformy Xbox oraz PC. Sprzedaż w kwartale trwała tylko 5 dni, ale przychody wygenerowała znaczące. Tak jest już w branży, że największą sprzedaż ma się w dniu premiery kiedy idą wszystkie preordery. 3 kwartał 2010 z bardzo dużą sprzedażą. W IV który jest najlepszy dla branży(prezenty na gwiazdkę i mikołajki) a tym bardziej w I kwartale sprzedaż siadała zgodnie z cyklem życia. W II kwartale tego roku mieliśmy premierę gry na PS3, konkretniej na początku kwartału - 28 kwiecień. W tym kwartale przychody wynikały z utrzymującej się sprzedaży na platformę PS3, ale także z premiery na rynku japońskim oraz wydania złotej edycji na Xboxa oraz PC.
Eksploatacja tytułu trwa już 6 kwartałów, czyli 1,5 roku.

Należy zauważyć że koszty pisania gry kapitalizowane są w dużej części jako prace rozwojowe w wartościach niematerialnych i prawnych, czyli inaczej niż np. CD Projekt Red, które koszty rozpoznaje tylko na zapasie. Dodatkowo koszty wnip są rozliczane czasowo przez amortyzację, a nie z zerową marżą do momentu pokrycia skapitalizowanych na zapasie kosztów przez przychody. Z tego powodu siadająca z czasem sprzedaż ma bardziej negatywny wpływ na wynik w następnych po premierze kwartałach w przypadku CIA, bo zawiera więcej kosztów stałych – amortyzacja.
Na przyszły kwartał nie jest planowana żadna premiera. W związku z tym sprzedaż będzie wspierana tylko i wyłącznie przez sezonowość. Biorąc pod uwagę spadek przychodów pomiędzy III i kwartałem zeszłego roku, to spółka powinna zanotować w IV kwartale sprzedaż na poziomie około 17 milionów złotych. Zysk brutto na sprzedaży powinien siąść bardziej, ze względu na większy udział kosztów stałych.

O ile przekształcenie prezentacji nie ma bardzo dużego wpływu na sprzedaż, czy marżę, to ma kluczowe znaczenie jeśli chodzi o koszty sprzedaży. Analiza tego kosztu jest bardzo trudna raz, ze względu na przekształcenie, a dwa ze względu na nie reprezentatywność nakładów i efektów sprzedażowych. Wiadomo, że przed premierą koszty reklamy i promocji będą większe niż w późniejszych kwartałach, ale świadomość marki jest budowana na dłużej.
Dane z bonusami zmniejszającymi koszty sprzedaży wskazują na 18% spadek kosztów sprzedaży, przy spadku przychodów o 36%. Dodatkowo w III kwartale zeszłego roku byliśmy tuż po premierze więc nakłady marketingowe były pewnie spore, obecnie z pewnością mniejsze, więc koszty sprzedaży należy ocenić negatywni. Podobną notę można wystawić za koszty ogólnego zarządu, które mają tendencję rosnącą na przestrzeni ostatnich kwartałów. Troszkę jest to usprawiedliwione przez powstawanie nowych spółek, obsługę prawną itp.

Przychody finansowe troszkę podrasowały wynik, prawdopodobnie przez osłabienie złotego i powstałe w ten sposób różnice kursowe.

Lekko rozczarowujące są przepływy pieniężne z działalności operacyjnej. Są co prawda dodatnie na 6,5 miliona złotych, ale to mniej niż zysk netto okresu. Uwzględniając jeszcze, że wynik okresu obciążyła wycena derywatów, która jest wyjmowana z CFO ocena okresu jest negatywna. 2,8M pozostało w kapitale pracującym na co nie szczególnie znajduję uzasadnienie. Przecież sprzedaż na PS3 trwa już dość długo, więc należności powinny wracać do spółki. Do premiery kolejnego tytułu jest także jeszcze sporo czasu, więc ciężko mówić o robieniu zapasu na przyszłą sprzedaż.
W CF z działalności inwestycyjnej widzimy nakłady na prace rozwojowe, którymi są koszty nowych gier kapitanowane na wnipach. Minione 9 miesięcy to znacznie większe nakłady niż w roku poprzednim. 6,5M -> 10,4M. Prawdopodobnie główny powód zwiększonych inwestycji to kumulacja transferu gry na PS3 a także prac nad nowymi tytułami sprzedażowymi.

Spółka nie jest zadłużona, widoczny jest wzrost aktywów trwałych, głównie wartości niematerialnych, które w przypadku CIA są kosztami pisania nowych gier. Sytuacja gotówkowa spółki jest naprawdę komfortowa. Mała dźwignia w tym biznesie to nie jest efekt słabego zarządzania, lecz zupełnie odwrotnie. To odzwierciedlenie ryzyk. W końcu tak jak nie każdy film jest kasowy, tak nie każdy tytuł musi się stać hitem sprzedażowym. Posiadając taki tłuszczyk gotówki spółka daje sobie po prostu szanse na jakieś błędy, co oceniam akurat bardzo pozytywnie.

Do frustracji i utraty zaufania może doprowadzić ciągłe opóźnianie daty kolejnych premier. Jak nie SGW na PS3 to Combat Wings. Jeszcze w sprawozdaniu półrocznym była mowa o tym, że ma się ukazać w drugiej połowie roku. Teraz widzimy ten tytuł w planie wydawniczym na I kwartał przyszłego roku, razem z II częścią SGW oraz pierwszą na smartphony. Dużo tego troszkę, ale może spółka poradzi sobie z efektywnym zarządzaniem zapasem, windykacją itp. Takie opóźnienia przekładają się na wycenę spółki, bo zmieniają estymację rocznego powtarzalnego zysku netto.

Obecna wycena automatu: www.stockwatch.pl/gpw/cityinte... wskazuje na przewartościowanie spółki.
Gdyby był jeden tytuł, to faktycznie takowe jest. Od roku spółka wykazuje około 20-26 milionów rocznego zysku. Można założyć, że SGW2 będzie miał nie mniejszą sprzedaż, co oczywiście zwiększy roczny zysk po 1 kwartale, ale potem będzie jak to zwykle bywać tytuł się wyczerpywał. Są więc kryteria powtarzalności spełnione. Z samego Snipera niech będzie te 25 milionów powtarzalnego rocznego zysku. Tyle tylko, że w ofercie spółki znajdą się jeszcze trzy tytuły. Pytanie jest jak dobre. O jednym z nich spółka pisze, że potencjał ma taki sam jak Sniper, natomiast niewiadomą jest druga i trzecia gra. Jeśli faktycznie będzie tak, że pierwsza gra będzie podobnym sukcesem do SGW, to dwa pozostałe tytuły mogą być tylko dobre lub nawet średnie, aby był potencjał do wzrostu kursu. Trzeba jednak pamiętać, że to jest rozrywka. Albo trafi się w gust graczy, albo nie. Tego nie wie nikt.



Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

bankrucik
140
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 22 listopada 2011 22:16:03 przy kursie: 2,74 zł
Jordan napisał(a):
Ja bym nie powiedział wróg, życzę CDRED jak najlepiej, na tym rynku jest miejsce dla kilku dobrych producentów. CiTy już nie jest wydawcą jednej gry, bo poszerza oferta. Mnie zastanawia słaba aktywność na tym wątku, mimo że od Analizy Techniczej Watchdoga minął miesiąc, kurs od tego czasu mocno wyfrunął, pokonując kolejne opory i zniesienia a tu brak jakichkolwiek komentarzy.
cicho jedziesz dalej zajedziesz.. z doświadczenia wiem ze spółki z zapomnianymi wątkami daje duuuzo lesze zyski niż te ktore maja na forach mase "pozytywnych" informacji i opinii


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

sceptyk160
0
Dołączył: 2011-12-01
Wpisów: 9
Wysłane: 6 grudnia 2011 12:31:52 przy kursie: 2,77 zł
Jeśli nie będzie jakiejś paniki na całym rynku to powinno być w porządku. Fundamenty są dobre.
Edytowany: 6 grudnia 2011 12:35

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 8 grudnia 2011 10:45:23 przy kursie: 2,70 zł
A co jak napiszę, że są dobre ale wszystkie z nawiązką i to dużą są w cenie?

Spółka może być dobrze zarządzana bezpieczna perspektywiczna, zyskowna, ale cena akcji może to wszystko już uwzględniać. Podobnie spółka z złymi fundamentami, na granicy upadłości może być tak tania, że wartość likwidacyjna będzie dużo wyższa niż wycena rynkowa...

Co miałeś na myśli umieszczając wpis?
Skąd pewność, że kolejne gry będą sukcesem?

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CIGAMES



54 55 56 57 58

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,413 sek.

hxqciokh
mkccbyop
aospgdwr
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
qlaxtdbh
peenkkak
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat