PARTNER SERWISU
yhdkxehs
13 14 15 16 17
Tatatata
0
Dołączył: 2011-02-26
Wpisów: 15
Wysłane: 30 października 2011 09:42:29 przy kursie: 6,20 zł
Nie nie nie!

1. Teraz mamy prototyp. Prototyp zawsze różni się wyglądem od auta produkcyjnego. Tylko oni robią dużo szumu wokół tego. Arrinera może mieć sporo cech tego prototypu, ale na pewno nie będzie identyczna.
2. Skrzynia jest taka sama jaka jest/będzie. Tylko nikt wcześniej tu nie pisał o tym (przynajmniej ja się nie doczytałem), dlatego napisałem.
3. Na razie produkcja ma zostać zaczęta w 2012r. Pierwsze auta w rękach klientów w 2013r. I to pozostaje bez zmian.
_____________________
4. Ale tak jak już pisałem myślę, że cena wzrośnie, ale czy naprawdę tak będzie?
5. Czy terminy się zmienią?
6. No i kto będzie zarobiony?

To są pytania na które teraz nikt nie odpowie.

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 30 października 2011 10:59:04 przy kursie: 6,20 zł
@tatatata, widac, nie czytales poprzednich stron watku, albo nie zrozumiales o czym pisalismy, zatem 'play it again, Sam'

zacznijmy od ceny.
piszesz 500.000zl + ewentualnie 10%. teraz podlicz sobie ile kosztuje silnik, skrzynia biegow, hamulce, zawieszenie, szkielet z alu, karo z wegla, recznie szyte skorki, 'lotnicze' przyciski - wyjdzie tego troche.
dobra, brniemy dalej - mamy juz wszystkie czesci - teraz trzeba je zlozyc. oczywiscie linia nie wchodzi w rachube, wiec potrzebujemy ludzi, ktorzy beda mieli pojecie o skladaniu takich aut. po zlozeniu trzeba takie autko przetestowac, bo wszak to produkcja jednostkowa - kazde bedzie nieco inne. takiemu tez trzeba zaplacic. teraz juz wystarczy je sprzedac i zalozmy, ze pomijamy koszt sprzedazy - mniejsza o to, czy ktos kupuje juz wyprodukowane, czy na papierze i autko dostaje po X czasie.

duzo tego? nie - to tylko koncowka calego procesu. na poczatku masz idee i do roboty zaprzegasz designer'a zeby nadal ksztalt takiemu autku, ktore ma byc niebanalne (ma w koncu kosztowac od cholery i ciutke) i ktoremu pewne niedoskonalosci wynikajace z recznej produkcji bedzie mozna wybaczyc. designer kosztuje. duzo. potem potrzeba ekipy inzynierow, ktora to w zewnetrzna powloke powciska silnik, fotele, rozwiaze problemy powstale z braku miejsca na komponenty, bo wszystko ma byc powciskane tek, by auto nie stracilo na wlasciwosciach jezdnych. potrzebujesz programowanie (na s-shotach widac Catie - licence basic to 12.000$ rocznie + maintance, a potrzebujesz co najmniej 3 odrebnych modulow do elektryki, blach i powierzchni - karoseria, wnetrze).
dla poszczegolnych komponentow trzeba zrobic testy - czy jakis wspornik z gietego alu wytrzyma, a jak nie, to czy robic go z gietej blachy stalowej (ciezar), czy moze frezowac z buca aluminium? pal licho, jezeli to wspornik pod zbiornik na plyn do spryskiwaczy, ale jezeli podtrzymuje on wazniejszy komponent, to robisz testy na wplyw roznych czynnikow (ot chocby na drgania harmoniczne pochodzace od pracy silnika). takich problemow jest mnostwo, bo z kazdej strony musisz isc na kompromis - czesc ma byc lekka, wytrzymala, kompaktowa, tania, trzeba ja upchac najczesciej tam, gdzie design nie przewiduje miejsca na techniczne 'pierdoly'.
problemow w tego typu projektach jest multum - potrzebujesz nie jednego czlowieka z doswiadczeniem, ale calej ekipy, bo jeden czlowiek nie ogarnie calosciowo tematu (zawieszenie, elektryka, naped...). czas takich fachowcow duzo kosztuje, a projekt nie trwa 3 miesiace.
powiedzmy, ze projekt trwa od czerwca 2008-go. zalozmy, ze we wczesnej fazie pracowalo tylko 10 osob, z czego 3 fachowcow. zalozmy fantastyczna hipoteze, ze fachowcy zgodzili sie pracowac za 10.000 Euro brutto (zeby bylo latwiej liczyc) - tylko za prace trzech mozgow placisz rocznie prawie 1.5 mln zl. dodaj do tego reszte ekipy, dodaj dwa lata. owszem, mozna tez zrobic to inaczej - miec jeden megamozg i zlecac poszczegolne ekspertyzy, ale nie wiem, czy to ma sens przy budowaniu prototypu (duzo nieprzewidzianych zmian).

teraz mozemy wrocic do Twojego pytania - po iu sprzedanych autach zaczna zarabiac? najpierw nalezaloby wiedziec ile tak naprawde Veno wpakowalo w ten projekt, ale watpie by podali rzetelne liczby. teraz wystarczy wiedziec ile planuja zysku netto na egzemplarzu i wiemy po ilu autach teoretycznie projekt zacznie sie zwracac. zakladajac, ze wywalili do tej pory tylko 5 baniek i beda miec fantastyczny zysk na aucie 100.000zl wychodzi mi, ze na zero wyjda po sprzedazy 50 sztuk. brnac dalej zakladam, ze wypuszczaja 2 egzemplarze miesiecznie, i po dwoch latach bez niespodzianek i sprzedazy zgodnej z planem, wychodza na zero. i akurat czas na co najmniej jakis facelifting.
a to wszystko przy zyczeniowych zalozeniach, zarowno co do kosztow jak i zyskow.

raz jeszcze podepre sie przykladem Mercedesa SLS'a AMG - kosztuje tez okolo 500.000zl, a klepie sie go wiecej niz 5 aut rocznie, konstruowala go ekipa wsparta doswiadczniem calego koncernu, zapleczem laboratoryjnym, finansowym itd. kosztuje pol banki, ale przynajmniej wiesz co kupujesz.
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

Tatatata
0
Dołączył: 2011-02-26
Wpisów: 15
Wysłane: 30 października 2011 11:27:01 przy kursie: 6,20 zł
Wszystko się zgadza,

nie wiemy ile będzie kosztowało wyprodukowanie jednej Arrinery (na video z TVN-u Pan mówił, że w ciągu 3tygodni będą wiedzieć), trudno więc oszacować zysk z jednego auta itp. itd. Pomińmy fakt, że wyczytałem iż chcą sprzedać 350-400szt Arrinery, bo nawet ja w to nie wierzę.

Po ilu egzemplarzach wyjdą na zero? Pewnie chcieliby po 50ciu. A po ilu wyjdą...?

Co do SLSa, nie wiem gdzie znalazłeś cenę rzędu 500tyś zł, chyba, że w USA. Na allegro używane zaczynają się od 600-650tyś i nowe za około 850-900tyś zł.






siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 30 października 2011 11:39:13 przy kursie: 6,20 zł
fakt, podalem cene z zeszlego roku (z pamieci) przeliczona z dolarow. obecnie to 183.000$, co daje ~560.000zl
consumerguideauto.howstuffwork...

faktycznie w Niemczech roczny to koszt co najmniej 200.000 Euro.

tym bardziej nie stawia Venocara w lepszej sytuacji.
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...
Edytowany: 30 października 2011 11:39

Tatatata
0
Dołączył: 2011-02-26
Wpisów: 15
Wysłane: 30 października 2011 11:49:11 przy kursie: 6,20 zł
Dlaczego nie stawia Arrinery w lepszej sytuacji, skoro ma być o 300tyś zł tańsza???

500tyś za takie auto to naprawdę niezła opcja.

Fajnie jakby pokazali Arrinerę w Top Gear...
Edytowany: 30 października 2011 11:52

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 30 października 2011 12:54:45 przy kursie: 6,20 zł
tatatata,
en.wikipedia.org/wiki/Mercedes...

abstrahujac od kosztow R&D, Veno bedzie zamawiac czesci w ilosci maksymalnie dziesiatek sztuk, Mercedes w dziesiatkach tysiecy, czesc elementow moze zastosowac z innych modeli - to znacznie wplywa na cene.
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

Abner1984
0
Dołączył: 2009-12-01
Wpisów: 696
Wysłane: 30 października 2011 13:17:12 przy kursie: 6,20 zł
Tatatata napisał(a):
Fajnie jakby pokazali Arrinerę w Top Gear...


Myślisz że w momencie gdy Arrinera będzie gotowa do jazdy po torze nadal będą kręcili Top Gear'a?king

Tam żeby zostać pokazanym trzeba mieć coś więcej niż efektowny filmik...

Jeśli to prawda co piszesz że teraz wszystko będzie przygotowane od nowa to po co był ten cały czas oczekiwania? Po co pokazali Arrinere jeśli to nie jest Arrinera? Prototyp różnić od produkcyjnego modelu może się w seryjnych samochodach gdzie takie coś ma uzasadnienie ekonomiczne... Tutaj takiego nie widzę i jeśli faktycznie spółka teraz zacznie przygotowywać nowy samochód to gratulujethumbright ...

Za 500-550K jeśli chciałbym sobie kupić samochód którego nie ma "pełno jak 911'ek" to zastanowiłbym się poważnie nad R8. Oryginalny design, nie ma ich tak wiele i przyjemność z jazdy gwarantowana...

@ Siekoo

Co do zatrudniania bardzo drogich fachowców to w przypadku Veno nie jestem pewien, nie wiem jak wyglądają stawki oferowane przez Veno. "Projektantem" Arrinery jest niejaki Pavlo Burkatskyy. Po jego stronie widać że jest to raczej grafik komputerowy niż projektant samochodów. No w ostateczności projektant nadwoziathumbright

"Ekonomista to ekspert który będzie wiedział jutro dlaczego nie sprawdziło się dzisiaj to co prognozował wczoraj..."

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 30 października 2011 13:51:28 przy kursie: 6,20 zł
@Abner1984 - tak, to stylista. nie wiem ile kosztuje godzina jego pracy, ale firmy placa za inzynierow 'zewnetrznych' po 50 Euro/h i wiecej (zalezy od stanowiska), bo jest taniej. a zazwyczaj jest to 'jednostka robocza', majaca wykonywac zlecone zadania. prowadzacy projekt kosztuje polowe wiecej, a co dopiero specjalisci z wieloletnim doswiadczeniem.
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

Tatatata
0
Dołączył: 2011-02-26
Wpisów: 15
Wysłane: 31 października 2011 09:08:42 przy kursie: 4,65 zł
Abner1984 napisał(a):

Myślisz że w momencie gdy Arrinera będzie gotowa do jazdy po torze nadal będą kręcili Top Gear'a?king

Tam żeby zostać pokazanym trzeba mieć coś więcej niż efektowny filmik...

Jeśli to prawda co piszesz że teraz wszystko będzie przygotowane od nowa to po co był ten cały czas oczekiwania? Po co pokazali Arrinere jeśli to nie jest Arrinera? Prototyp różnić od produkcyjnego modelu może się w seryjnych samochodach gdzie takie coś ma uzasadnienie ekonomiczne... Tutaj takiego nie widzę i jeśli faktycznie spółka teraz zacznie przygotowywać nowy samochód to gratulujethumbright ...

Za 500-550K jeśli chciałbym sobie kupić samochód którego nie ma "pełno jak 911'ek" to zastanowiłbym się poważnie nad R8. Oryginalny design, nie ma ich tak wiele i przyjemność z jazdy gwarantowana...


Myślę, że jeszcze będzie. No chyba, że nigdy nie wypuszczą tego samochodu.

Też mnie to zdziwiło, ale Panowie potrzebują jeszcze trochę czasu, żeby...

R8 -> tfu tfu. Mało atrakcyjne jest to auto, żeby nie powiedzieć, że szkaradne. Arrinera przy R8 jest naprawdę ładna.

borys220
0
Dołączył: 2011-05-23
Wpisów: 16
Wysłane: 8 listopada 2011 10:22:58 przy kursie: 4,65 zł
Raport EBI
typ raportu Raport bieżący
numer 47/2011
data dodania 2011-11-08 06:52:24
spółka VENO
Informacja z Arrinera Automotive S.A. dotycząca objęcia udziałów w Fenix Automotive Ltd
Zarząd VENO S.A. informuje, iż otrzymał ze spółki zależnej Arrinera Automotive S.A. informację o podpisaniu w dniu wczorajszym umowy inwestycyjnej dotyczącej objęcia udziałów poprzez podwyższenie kapitału w spółce Fenix Automotive Ltd kontrolowanej przez Lee Noble, realizującej projekt budowy samochodu sportowego 'Fenix'.

Umowa przewiduje objęcie 50% udziałów w Fenix Automotive Ltd za całkowitą kwotę 380.000,00 GBP płatną w 14 transzach: pierwsza transza 100.000,00 GBP płatna do 06/01/2012, transze od drugiej do trzynastej płatne po 15.000,00 GBP każdego miesiąca począwszy najpóźniej od 06/03/2012 (w sumie 180.000,00 GBP), ostatnia transza płatna w ciągu 2 miesięcy od otrzymania przez samochód 'Fenix' homologacji 'Individual Vehicle Approval'.
Ze względu na równocześnie prowadzone prace przez Lee Noble nad supersamochodem 'Arrinera' traktowane jako priorytetowe, data do jakiej ma być ukończona prototyp samochodu 'Fenix' została ustalona na 01/05/2013.

Dzięki inwestycji w Fenix Automotive Ltd, Arrinera Automotive S.A. realizuje strategię budowy grupy, która będzie miała bardzo silną pozycję na światowym rynku małoseryjnych samochodów z segmentów: 'supercars' i sportowych. Arrinera Automotive ma w planach uruchomienie produkcji samochodów 'Arrinera' i 'Fenix' w Polsce oraz rozpoczęcie prace nad autem klasy 'fun car' (jedno- lub dwuosobowy całkowicie otwarty pojazd bez bagażnika w cenie do 70 tysięcy GBP, o masie do 500 kg i mocy 200-300 KM).

Ze względu na fakt, iż Lee Noble jest członkiem Rady Nadzorczej Arrinera Automotive S.A., natomiast inwestycja w Arrinera Automotive S.A. ma znaczący wpływ na wyniki VENO, Zarząd postanowił opublikować niniejszy raport.

Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt. 1 załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.


Osoby reprezentujące spółkę:

Arkadiusz Kuich - Prezes Zarządu


Abner1984
0
Dołączył: 2009-12-01
Wpisów: 696
Wysłane: 8 listopada 2011 18:04:08 przy kursie: 4,65 zł
Hmmm całkiem ciekawe info. Fenix Automotive pasuje bardzo do Veno. Historia Veno jest podobna do Fenix Automotive. Supersamochód tej firmy też ma problemy z dotrzymaniem terminów i na chwilę obecną tak samo jak Veno sprzedaje obietnice.

Cytat:
A currently unnamed car is currently under development and was revealed to the press in November 2009. The car is said to have a V8 from the Corvette ZR1, lightweight, below the £75,000 mark and will be due for release near the end of 2010. It will also be manufactured in South Africa. The first images of the prototype car were released in January 2010. [3] In September 2010 Lee Noble told a BBC reporter the Fenix sports car was preparing to move into production.
Wikipedia...

Brzmi prawie jak Veno? Dla mnie to prawie blizniacze firmy. Ciekawe ile z tych 380K GBP wpadło do kieszeni Lee?thumbright

"Ekonomista to ekspert który będzie wiedział jutro dlaczego nie sprawdziło się dzisiaj to co prognozował wczoraj..."

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 8 listopada 2011 20:46:56 przy kursie: 4,65 zł
powiecie, ze sie czepiam, ale:
'objęcie 50% udziałów w Fenix Automotive Ltd za całkowitą kwotę 380.000,00 GBP płatną w 14 transzach: pierwsza transza 100.000,00 GBP płatna do 06/01/2012, transze od drugiej do trzynastej płatne po 15.000,00 GBP każdego miesiąca począwszy najpóźniej od 06/03/2012 (w sumie 180.000,00 GBP), ostatnia transza płatna w ciągu 2 miesięcy od otrzymania przez samochód 'Fenix' homologacji 'Individual Vehicle Approval'
i
'Dzięki inwestycji w Fenix Automotive Ltd, Arrinera Automotive S.A. realizuje strategię budowy grupy, która będzie miała bardzo silną pozycję na światowym rynku małoseryjnych samochodów z segmentów: 'supercars' i sportowych'??
he? d'oh!
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

Abner1984
0
Dołączył: 2009-12-01
Wpisów: 696
Wysłane: 8 listopada 2011 21:30:48 przy kursie: 4,65 zł
Siekoo,

Nie czepiasz się... też mi się to rzuciło w oczy. 50% udziałów w "potentacie na rynku samochodów małoseryjnych z segmentu supercars" za 380 tysięcy funtów? To są śmieszne pieniądze. Cała perspektywiczna firma warta 3/4 miliona funtów?

To wszystko i opinie na temat historii Fenix'a sprawia że uważam iż to jest nic więcej jak Veno 2... Ale może tylko zaraziłem się naszym narodowym "narzekaniem i marudzeniem"...

"Ekonomista to ekspert który będzie wiedział jutro dlaczego nie sprawdziło się dzisiaj to co prognozował wczoraj..."

borys220
0
Dołączył: 2011-05-23
Wpisów: 16
Wysłane: 10 listopada 2011 09:05:43 przy kursie: 4,65 zł
Abner1984 napisał(a):
Hmmm całkiem ciekawe info. Fenix Automotive pasuje bardzo do Veno. Historia Veno jest podobna do Fenix Automotive. Supersamochód tej firmy też ma problemy z dotrzymaniem terminów i na chwilę obecną tak samo jak Veno sprzedaje obietnice.

Cytat:
A currently unnamed car is currently under development and was revealed to the press in November 2009. The car is said to have a V8 from the Corvette ZR1, lightweight, below the £75,000 mark and will be due for release near the end of 2010. It will also be manufactured in South Africa. The first images of the prototype car were released in January 2010. [3] In September 2010 Lee Noble told a BBC reporter the Fenix sports car was preparing to move into production.
Wikipedia...

Brzmi prawie jak Veno? Dla mnie to prawie blizniacze firmy. Ciekawe ile z tych 380K GBP wpadło do kieszeni Lee?thumbright



Być może nic
Fenix miał dwóch udziałowców z tego co wiem - Nobla i Christopher Murray , którzy mieli po 50%
Coś mi się wydaje że Noble nie sprzedawał swoich udziałów
Edytowany: 10 listopada 2011 09:06

Kasia Stefanska
4
Dołączył: 2009-05-05
Wpisów: 1 251
Wysłane: 24 listopada 2011 16:50:26 przy kursie: 4,65 zł
Omówienie kwartalnych wyników Grupy VENO za 3 kwartał 2011 roku

Kurs Veno oscyluje wokół tego samego poziomu od dłuższego czasu. Z pewnością przyczyniła się do tego zła prasa dotycząca VenoCaru. Trzeba jednak pamiętać, że Veno to przede wszystkim spółka inwestycyjna, która z dnia na dzień może opublikować informację o znaczącym wzroście wartości lub spieniężeniu któregoś projektu.

Póki co takie rzeczy jednak nie następują. W trzecim kwartale 2011 roku Veno nie odnotowało żadnych przychodów z działalności operacyjnej. Strata wyniosła więc niecałe 300 kPLN.

Taka sytuacja – brak przychodów i generowanie straty – utrzymuje się od początku tego roku kalendarzowego. W związku z tym od początku roku nastąpiło uszczuplenie wartości kapitału własnego grupy. W porównaniu do danych na koniec 2010 roku zysk pojawił się jedynie z przeszacowań.
Zgodnie z zasadami rachunkowości spółki, przeszacowania w górę mogą występować tylko dla inwestycji notowanych na giełdach lub rynkach regulowanych. Wszelkie inne są wyceniane w wartości nabycia pomniejszonej o odpisy. W takim razie nie widać tutaj nieweryfikowalnych przeszacowań. To akurat dobrze.

Wydaje mi się, że dość istotnym elementem wyceny Veno będzie upłynnienie akcji Arrinera Automotive,czyli producenta VenoCara właśnie. Jeśli obecnie producent auta wyceniany jest w ramach Veno za ostatnio 3 grosze za akcję, to jaka może być wysokość ceny spółki zależnej?

Do tego pozwolę sobie dołożyć jeszcze jedną uwagę co do pozostałych spółek zależnych. Veno posiada w nich nieznaczne pakiety udziałów: maksimum to 20%. Nie daje to ani kontroli, ani możliwości wpływania na spółkę ani nawet zabawy. Sprzedaż mniejszościowego pakietu akcji poza giełdą jest utrudniona, bo inwestorzy nie interesują się podmiotami, na które nie mają wpływu. Zastanawiam się więc, czemu taka strategia inwestycyjna ma służyć. Bo zgodnie z metodami wyceny sam wzrost wartości tych spółek zależnych nie powoduje wzrostu wartości Veno.

www.stockwatch.pl/gpw/veno,wyk... – pod tym linkiem znajdują się wszelkie wskaźniki i informacje o spółce.

Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

borys220
0
Dołączył: 2011-05-23
Wpisów: 16
Wysłane: 28 listopada 2011 10:54:36 przy kursie: 4,65 zł
spieniężeniu któregoś z projektów?
to jakiś żart

Tylko arrinera mogłaby dać przyzwoity zysk bo pozostałe inwestycje to jakieś drobiazgi
nie wierzę by znaleźli na to kupca - no chyba że transakcja wymiany - veno kupuje od zen capital akcje abo serii B za które kumpel Kuicha płacił 60 gr a veno zapłaci 2,5 zł lub więcej a zen kupi akcje arrinery po np 45 gr by później veno mogło kupić za te pieniądze nowe akcje arrinery po około złotówkę (wynik takiej operacji będzie taki że veno będzie posiadać akcje abo których nigdy nie będzie w stanie sprzedać z zyskiem bo do obrotu w każdej chwili może trafić pozostałe kilkaset tysięcy akcji - chyba było tego z 600 tys akcji po 60 gr)

pozostałe projekty? to jakieś drobiazgi na których mogą zarobić kilkanaście / kilkadziesiąt tys zł więc szkoda czasu by o tym gadać

to jest Fundacja Arka a nie spółka akcyjna.............

sbyszek
0
Dołączył: 2009-12-04
Wpisów: 807
Wysłane: 12 grudnia 2011 12:23:36 przy kursie: 3,10 zł
Interesujący artykuł o Veno i Arrinerze w dzisiejszym Parkiecie na str 4. Ciekawe jaką wydmuszką z NC się interesują?
Kopanie się z koniem jest najlepszą reklamą konia.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 14 lutego 2012 09:05:37 przy kursie: 4,65 zł
nikt nic nie pisze o perle "NC", to pozwolę sobie zacytować przedwczorajszy komunikat PAP/ESPI

Cytat:
14.02. Warszawa (PAP/ESPI) - Raport bieżący 5/2012
Postawa prawna: Art. 70 pkt 1 Ustawy o ofercie - nabycie lub zbycie znacznego pakietu akcji
Go Fund 2 Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych wpisany do rejestru funduszy inwestycyjnych pod pozycją RFI 670 (dalej zwany "Funduszem") reprezentowany przez GO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA na podstawie art. 69 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych niniejszym zawiadamia, że w dniu 08.02.2012 w wyniku pakietowej transakcji sprzedaży nastąpiło zmniejszenie stanu posiadania Funduszu poniżej 33 % ogólnej liczby głosów w spółce publicznej VENO S.A.
Przed dokonaniem sprzedaży Fundusz był posiadaczem 208.333.334 akcji serii G Spółki stanowiących 33,26% udziału w kapitale zakładowym Spółki oraz reprezentujących 33,26% ogólnej liczby głosów w Spółce.
Po dokonaniu sprzedaży Fundusz jest posiadaczem 200.833.334 akcji serii G Spółki stanowiących 32,07% udziału w kapitale zakładowym Spółki oraz reprezentujących 32,07% ogólnej liczby głosów w Spółce.
Fundusz oświadcza, że:
1) podmioty zależne od Funduszu nie posiadają akcji Spółki,
2) nie zawarł żadnych umów z osobami trzecimi, której przedmiotem byłoby przekazanie uprawnienia do wykonywania prawa głosu z posiadanych akcji,
3) inne fundusze zarządzane przez GO TFI SA nie są w posiadaniu akcji Spółki.


wyboldowanie moje.

No i wygląda na kompletnie pozamiatane, Fundusz ucieka z akcji za 0,02 zł (kurs wisi na tej wartości z -33%)
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 14 lutego 2012 09:06

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 17 lutego 2012 15:06:17 przy kursie: 4,65 zł
Scarry, no co Ty? przeciez dzisiaj ukazal sie na wirtualnej filmik jak krecono klip!
niestety, do pelnego wyrazenia moich uczuc brakuje czegos w tym stylu
kliknij, aby powiększyć
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

borys220
0
Dołączył: 2011-05-23
Wpisów: 16
Wysłane: 21 kwietnia 2012 15:57:20 przy kursie: 1,55 zł
Scarry napisał(a):
nikt nic nie pisze o perle "NC", to pozwolę sobie zacytować przedwczorajszy komunikat PAP/ESPI

Cytat:
14.02. Warszawa (PAP/ESPI) - Raport bieżący 5/2012
Postawa prawna: Art. 70 pkt 1 Ustawy o ofercie - nabycie lub zbycie znacznego pakietu akcji
Go Fund 2 Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych wpisany do rejestru funduszy inwestycyjnych pod pozycją RFI 670 (dalej zwany "Funduszem") reprezentowany przez GO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA na podstawie art. 69 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych niniejszym zawiadamia, że w dniu 08.02.2012 w wyniku pakietowej transakcji sprzedaży nastąpiło zmniejszenie stanu posiadania Funduszu poniżej 33 % ogólnej liczby głosów w spółce publicznej VENO S.A.
Przed dokonaniem sprzedaży Fundusz był posiadaczem 208.333.334 akcji serii G Spółki stanowiących 33,26% udziału w kapitale zakładowym Spółki oraz reprezentujących 33,26% ogólnej liczby głosów w Spółce.
Po dokonaniu sprzedaży Fundusz jest posiadaczem 200.833.334 akcji serii G Spółki stanowiących 32,07% udziału w kapitale zakładowym Spółki oraz reprezentujących 32,07% ogólnej liczby głosów w Spółce.
Fundusz oświadcza, że:
1) podmioty zależne od Funduszu nie posiadają akcji Spółki,
2) nie zawarł żadnych umów z osobami trzecimi, której przedmiotem byłoby przekazanie uprawnienia do wykonywania prawa głosu z posiadanych akcji,
3) inne fundusze zarządzane przez GO TFI SA nie są w posiadaniu akcji Spółki.


wyboldowanie moje.

No i wygląda na kompletnie pozamiatane, Fundusz ucieka z akcji za 0,02 zł (kurs wisi na tej wartości z -33%)



veno po 1 grosz - wygląda na ewakuację większych graczy - mam wrażenie że defraudują kasę kupując jakieś gówno warte gówna po kosmicznych cenach

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


13 14 15 16 17

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,044 sek.

wnnjfzzf
gaftluzf
blnurvaf
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
jrgdmtbm
yqmjohcs
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat