PARTNER SERWISU
kckenmms
56 57 58 59 60
robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 29 lutego 2012 10:15:32 przy kursie: 2,98 zł
Witam serdecznie,

Miło mi poinformować, że City Interactive zawarło umowę z Namco Bandai.

Fragment informacji prasowej:

Cytat:
Kontynuacja bestsellerowej gry Sniper: Ghost Warrior oraz gra Combat Wings będą dystrybuowane przez NAMCO BANDAI Partners na terenie Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii i Grecji.

Firmy NAMCO BANDAI Partners S.A.S i City Interactive S.A. mają przyjemność ogłosić podpisanie umowy dystrybucyjnej, dotyczącej gier Sniper: Ghost Warrior 2 oraz Combat Wings. Obydwa tytuły będą dystrybuowane przez NAMCO BANDAI Partners S.A.S na terenie Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii i Grecji.


city-interactive.com/pl/Aktual...
Edytowany: 29 lutego 2012 10:18

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 1 marca 2012 00:20:39 przy kursie: 2,98 zł
Za nami kolejny kwartał życia Snipera wśród graczy. Kwartał w którym zderzyły się dwa czynniki determinujące sprzedaż. Prezenty gwiazdkowe i Mikołajki nakręcają sprzedaż gier. Ostatni kwartał roku jest okresem w którym rynek jako całość notuje najwyższe przychody i popyt
Z drugiej strony spółka w tym szczególnym okresie nie zaprezentowała żadnego nowego produktu. Mieliśmy do czynienia z gasnącym popytem na Snipera zgodnie z cyklem życia produktu oraz z sezonową stymulacją tegoż popytu.

Tak się szczęśliwie składa, że w okresie porównywalnym(4Q2010) także nie było istotnych premier, w związku z tym dostajemy dość dokładny obraz zainteresowania serią, która odmieniła oblicze spółki.
Prognoza postawiona w poprzednim kwartale na podstawie wspomnianego cyklu okazała się niestety zbyt optymistyczna. Przychody wyniosły 15,4M wobec prognozowanych 18M i raportowanych 22M w poprzednim roku


kliknij, aby powiększyć


Zgodnie z oczekiwaniami spada marża zysku brutto na sprzedaży. Zjawisko to ma dwa kluczowe czynniki. Pierwszym jest obniżająca się jednostkowa cena sprzedaży. Rzecz w branży zupełnie normalna podczas eksploatacji danego tytułu. Drugim powodem jest stałe obciążenie amortyzacji wartości niematerialnych i prawnych, niezależnie od ilości sprzedanych egzemplarzy, co przy gasnącym popycie zwiększa jednostkowy koszt własny.
Przypomnę, że prace rozwojowe, czyli tak naprawdę koszty programistyczne są kapitalizowane przez City w wartościach niematerialnych i prawnych. W większości koszty produkcji rozliczane są dopiero ze sprzedażą i nie obciążają okresów kiedy trwają prace nad wydaniem gry. Jak podaje spółka okresy amortyzacji wynoszą od trochę ponad roku aż do 5-u lat, przy czym jest to czynnik uznaniowy i zależy od opinii zarządu na temat okresu generowania korzyści ekonomicznych przez takie aktywo. Koszt jednostkowego egzemplarza jest zmienny i zależny od sprzedaży. Można powiedzieć iż posiada część stałą w postaci kosztu produkcji nośnika z grą, oraz część zmienną związaną z kosztem amortyzacji wartości niematerialnych(czyli skapitalizowanych prac programistycznych). Przez przyjęcie takiej konwencji mamy najczęściej znaczące zyski na początku sprzedaży gry na daną platformę i dość szybką erozję marży wraz z upływającym czasem i malejącym wolumenem sprzedaży.

Ostatni kwartał roku miał jak widać najgorszą marżę handlową od początku przygody spółki z serią Sniper. Od wydań PC minęło już sporo czasu, więc można się domyślać, że cena sprzedaży się zmniejsza. Dodatkowo koszty produkcji wersji gold( jest cały czas w sprzedaży) ze względu na zawartość pudełka są wyższe, co także negatywnie oddziałuje na poziom rentowności.

Na wykresie zaprezentowałem także wynik na sprzedaży rozumiany jako zysk brutto ze sprzedaży pomniejszony o koszty sprzedaży. Taka prezentacja daje lepszy obraz kompetencji rozwijania/wspierania/promocji sprzedaży, czyli inaczej mówiąc zarządzania cyklem produktu. Spojrzenie od tej strony jest jednak obarczone sporym błędem, bo nakłady promocyjne w większości ponoszone są przed pierwszą premierą gry tzn na pierwszą platformę sprzętową.
Jak wspominałem w poprzednim omówieniu spółka od połowy roku zmieniała zasady rachunkowości, a konkretniej księgowania bonusów sprzedażowych. W związku z tym mamy dostępne porównywalne dane za ostatnie półrocze, a także przekształcone dane z drugiego półrocza poprzedniego roku. Co ciekawe, koszty sprzedaży za cały rok 2010 spinają się z sumą za poszczególne kwartały pomimo tego, że pierwsze półrocze miało inne zasady rachunkowości. Albo nie było wtedy bonusów, albo w sprawozdaniu jest błąd. Okres pierwszego półrocza został przeze mnie przekształcony. Od kosztów rocznych odjąłem koszty drugiego półrocza i dystrybuowałem na kwartały stosownie do sprzedaży. Oczywiście taka estymacja może zawierać większe lub mniejsze błędy, ale jakoś trzeba sobie w takich sytuacjach radzić.

Z wykresu rentowności sprzedaży widać, że koszty sprzedaży także muszą mieć jakiś czynnik stały. Tak czy owak z porównania pomiędzy kwartałami wynika, że na osiągnięcie mniejszego o niecałe 30% przychodu trzeba było ponieść 2,5 raza większe nakłady. W roku 2010 gra promowała się w tym okresie już prawie sama. W każdym czasopiśmie czy portalu branżowym były artykuły na temat Snipera, czy wywiady z przedstawicielami spółki.
Wniosek jaki można postawić, to że jest po prostu już dużo trudniej sprzedać egzemplarz, bo produkt zamiera. Koszty zarządu są w porównywalnych okresach bardzo podobne. Ostatecznie EBIT wyniósł tylko 840 tysięcy w porównaniu do niecałych 4 milionów przed rokiem, pomimo tego, że koszty pozostałej działalności były o 1,7M mniejsze.

Wynik całego roku pomimo sprzedaży na PS3 oraz wydawania serii gold na PC i XBOXa jest także dużo mniejszy - > 21,1 vs 34,2 pomimo tego iż sprzedaż Snipera prowadzona była dwa razy dłużej niż w roku 2010(debiut na PC pod koniec czerwca)

Wynik IV kwartały poprawia się mocno(prawie podwaja) na działalności finansowej, ale netto wynosi zero z niewielkim błędem przez duży podatek.

Największym plusem w wynikach tego kwartału jest spory CF z działalności operacyjnej spółki. Zapasy spadły, należności zmalały, kapitał obrotowy wrócił do spółki i w większości poszedł na produkcję nowych produktów, co widać w wydatkach inwestycyjnych(Nie w zwiększeniu zapasów!) W całym roku do kasy wpłynęło 25 milionów, z czego ogromna większość została zainwestowana w prace nad nowymi tytułami ->wydatki na prace rozwojowe 17 milionów.

Mamy dwa pełne lata życia z produktem. Od promocji, wspierania sprzedaży, szumu medialnego w pierwszej połowie 2010r, aż do schyłkowej fazy sprzedaży jaka miała miejsce w ostatnim kwartale. Zysk netto roku 2010 to prawie 27 milionów złotych, natomiast ostatni rok pozwolił wykazać zysk na poziomie 17 MPLN. Średniorocznie tytuł dał 24 miliony zysku netto. Druga część której premier planowana jest na bardzo podobny okres roku jak część pierwsza prawdopodobnie przejdzie podobny cykl życia, choć wedle informacji powinno wszystko być bardziej skumulowane w czasie, bo zakłada się premierę na wszystkich platformach na raz, bądź w niewielkim odstępie czasowym. Przykład części pierwszej pokazuje natomiast jedną ważną sprawę, a mianowicie niepowtarzalność zysku. Z tego powodu nie można estymować zysków z tytułu na jeden rok. Wszystko wymaga czasu. Jeśli premiera będzie faktycznie na wszystkie platformy w zbliżonym czasie to będzie to duży sukces. Plan wydawniczy jest bardzo ambitny. 4 tytuły na wszystkie możliwe platformy. Jeśli by się to udało, to nawet racjonalnie zakładając dużo mniejsze sukcesy poza Sniprem tytułów, kurs ma szansę na wzrost. Trzeba tylko pamiętać, że cykl życia części pierwszej wyniósł prawie dwa lata, tyleż trwały także prace nad wydaniem na nowe platformy, a plan wydawniczy zakłada wydanie 4 tytułów średnio na 3 platformy w niecały rok. Dynamika prac wzrosłaby wtedy 15-20 razy. Możliwe to?


Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Lukasz_Mach_City
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-12-02
Wpisów: 23
Wysłane: 6 marca 2012 14:34:22 przy kursie: 2,82 zł
Witam serdecznie,

Szybka informacja sprzed kilku chwil. City Interactive ma swoją ekspozycję w obrębie imponującego stoiska polskiego Ministerstwa Gospodarki na targach CeBIT 2012 w Hanowerze.

Na naszym stoisku przed chwilą pojawił się wicepremier Waldemar Pawlak i poświęcił dłuższą chwilę na rozmowę o osiągnięciach City Interactive i rozwoju całej branży.

Zarówno wizyta wicepremiera jak i obecność City Interactive na polskim stoisku są wydarzeniami przełomowymi dla branży gier. Cieszymy się, że mogliśmy spotkać się z wicepremierem i dzięki temu zwrócić uwagę na nasz rynek.

Więcej szczegółów na Polygamia.pl


rychu22
3
Dołączył: 2011-03-21
Wpisów: 120
Wysłane: 28 marca 2012 09:07:06 przy kursie: 2,81 zł
Wątek trochę zakurzony. Czy oprócz kosztów nieuwzględniających marketingu dla nowej gry oraz snipera tak wystraszyły rynek? Spadek był dość solidny dodatkowo przy wysokim wolumenie. Było jeszcze jakieś info, które przeoczyłem? Proszę jakiegoś wprawnego technika o analizę. Pozdrawiam

thecount
2
Dołączył: 2010-10-07
Wpisów: 115
Wysłane: 28 marca 2012 12:11:07 przy kursie: 2,81 zł
Myślę, że inwestorzy się trochę przestraszyli przesunięcia premiery i groźby że może to nastąpić jeszcze raz. Tak jak ze Sniperem 1 były przesunięcia premiery w związku z certyfikacją gry na PS3, tak i tutaj może mieć to miejsce. Może właśnie to jest przyczyną zmiany terminu wydania gry.

Poza tym spółka nie planuje wypłacenia dywidendy. Może fundusz który zszedł poniżej 5% realizuje zyski i planuje wejść później z jakąś kasą parę złotych niżej.

Wracając do przesunięcia premiery, to przesunięcie jej o 2 miesiące może mieć znaczny wpływ na poziom zysków w TYM roku.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 22 kwietnia 2012 12:54:00 przy kursie: 2,79 zł
Chyba na spółce jest nie najlepiej bo widać, że komentator nabrał wody w usta .... pewnie nie ma nic pozytywnego do przekazania a wydawało mi się, że spółka ma ciekawe perspektywy. Szkoda, że zamierzenia przerastają zespół .. a może jednak się mylę ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 30 kwietnia 2012 06:44:22 przy kursie: 2,79 zł
Dzisiaj rano sprawdzamy co tam u Snajpera. Laba na całego.


kliknij, aby powiększyć


Omówienie w Wiadomościach SW
www.stockwatch.pl/wiadomosci/s...

Jordan
5
Dołączył: 2010-11-26
Wpisów: 166
Wysłane: 14 maja 2012 23:27:53 przy kursie: 2,65 zł
Bardzo ładne wyniki Sniper V2 Elite ( 265 tys. w I tygodniu), wg mnie to dobry prognostyk.
A co tam w CIA? Combat Wings miał wyjść w marcu, a tu brak jakichkolwiek informacji czy ta gra
w ogóle ma wyjść. Enemy Front przełożony na przyszły rok. Alien Fear to też odległa przyszłość,
a jeszcze pod koniec marca wciskali, że w tym roku wyjdą 4 gry...

robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 24 maja 2012 10:35:42 przy kursie: 2,38 zł
Witam Państwa,

Z przyjemnością informuję o pojawieniu się nowego zwiastuna gry Sniper Ghost Warrior 2.

Zwiastun w wersji polskiej można obejrzeć tutaj:

http://youtu.be/2jVfqpw0FV0

Edytowany: 24 maja 2012 10:44

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 24 maja 2012 11:26:07 przy kursie: 2,38 zł
Niestety po raz kolejny zarząd CityInteractiv okazał się być niewiarygodny. Wyniki są takie, jakich raczej należało się spodziewać, ale to nie wynik tego okresu jest najważniejszy a możliwy do uzyskania wynik całego roku.

Niestety daty kolejny premier podawane przez zarząd i cały plan wydawniczy należy traktować z przymrużeniem oka. Moje obawy wyrażone w poprzednim omówieniu zrealizowały się kilka tygodni później. Potencjalnie najlepszy tytuł po Sniperze - Enemy Front poszedł właśnie do roku 2013. Na jego miejsce weszła gra World of Mercenaries, które potencjał jest dużo niższy, o czym świadczy choćby wydanie jej w wersji online. Na razie obietnica czterech tytułów jest zachowana, ale potencjał sprzedażowy znacznie został zrewidowany. Niestety nie mówię tutaj o twardych danych, tylko o odczuciach budowanych w komentarzach zarządu i ocenach potencjały kolejnych tytułów. To nie pierwsze kluczowe przesunięcie. Jeszcze w prezentacji dla inwestorów po wynikach półrocznych można było przeczytać obietnicę wydania CombatWings w roku 2011. Jak wiemy nic z tego nie wyszło, bo gra ma się ukazać dopiero w kolejnym kwartale. Przesunięcia rzędu kwartału mogą się wydawać nieistotne, a moja krytyka może być odebrana za czepialstwo, ale takie przesunięcia mają poważny wpływ na estymowane wyniki.
Jeśli ja mam zarobić 300 tys. w ciągu roku, a okazuje się, że zarabiam tyle ale w ciągu 1,5 roku, to moja praca jest znacznie mniej opłacalna. Roczna pensja idzie w dół o 33% i tak samo obniża się estymowany powtarzalny wynik spółki. W zasadzie obniża się jeszcze bardziej, bo ja mam tylko utracone korzyści, a spółka dodatkowo do poniesienia koszty stałe okresu, tak jak w tym kwartale.
Poniżej przedstawiam wyniku w ujęciu historycznym. Tym razem mamy w końcu dane w pełni porównywalne z uwzględnieniem bonusów sprzedażowych we wszystkich kwartałach:


kliknij, aby powiększyć


Jak widać z powyższego wykresu z tytułu wyssano już prawie wszystko co się da. Obecnie poziom przychodów nie starcza na pokrycie bieżących kosztów spółki, czyli kosztów zarządu i kosztów sprzedaży. Bez kolejnej premiery nie ma co marzyć o wynikach z połowy roku poprzedniego, czy 2010. Oczywiście nie znaczy, to że do firmy nie spływa gotówka. Dość ułomny wskaźnik, który mówi o możliwym do wygenerowania wyniku gotówkowym -EBITDA wynosi 38tys. Jeśli natomiast skorygujemy ją o pozostałą działalność operacyjną to otrzymamy około 222tys. Przepływy operacyjne wyniosły 5,4M, natomiast przed zmianami w kapitale obrotowym (-)1,6M. Teza o wyczerpaniu się potencjału sprzedażowego pierwszej części gry ma odzwierciedlenie w generowanej gotówce.

W omówieniu możemy znaleźć informację, że wynik okresy byłby dodatni, gdyby audytor nie zakwestionował 2060 tys. PLN zaliczki od Cyberfrontu. Widnieje tam zapis, że korekta ma charakter memoriałowy. W tym miejscu pragnąłbym przypomnieć, że całe sprawozdanie z całkowitych dochodów ma charakter memoriałowy i gdyby nie memoriał to wynik byłby o 5 milionów mniejszy, bo na prace rozwojowe wydatkowano ponad 7 milionów.
Krótko mówiąc zarząd spółki tak samo jak zbyt optymistycznie kreśli plany wydawnicze, tak tym razem podając szacunki wyników także okazał się zbyt optymistyczny.

Zarzutów jak widać do zarządu CIA można troszkę mieć, w szczególności jeśli chodzi o politykę informacyjną, bo szacunki podawane do publicznej wiadomości są obarczone dużym błędem. Należy jednak oddać, że to czego się nie mówi, czyli przez jaki okres planuje się sprzedawać grę zarząd ocenił z dużą dokładnością. Chodzi mi o okres użyteczności ekonomicznej wartości niematerialnych i prawnych(skapitalizowanych prac rozwojowych). Proszę zauważyć, że w tym kwartale mocno spadła amortyzacja. Z tego można sądzić, że Snipera zamortyzowano do końca w tym kwartale, co zbiegło się z końcem możliwości generowania przychodów z tego tytułu(bez wersji iOS oczywiście). Za to dla zarządu plus, że nie trzymał tego do końca roku i badania sprawozdania, albo przykrycia spisania wnipów przy sprzedaży części drugiej. Na tej podstawie można sądzić, że zaprezentowane liczby w sprawozdaniu są bardo wiarygodne.

Koszty operacyjne(bez kosztów własnych sprzedaży) spadły prawie o 0,5 miliona względem okresu porównawczego. To wynik mniejszej skali działalności spółki pod względem sprzedaży.

Sporo wyniosły koszty finansowe okresu. Nie mamy do tego noty, ale najprawdopodobniej są to ujemne różnice kursowe, związane z silnym umocnieniem złotego w okresie.

Automat twierdzi, że spółka nadal jest droga.
www.stockwatch.pl/gpw/cityinte...
Moja opinia uwzględniająca potencjalny sukces sprzedażowy SGW II cza AlienFear nie jest tak surowa. Średni zysk netto z ostatnich dwóch lat, to około 19M. Tyle średniorocznie daje dobry tytuł jakim był Sniper.
Przy powtarzalności wyniku dałoby to około 180M kapitalizacji, czyli o 100 mniej niż wynosi obecna cena spółki na rynku. No, ale w końcu SGW ma już markę, więc promocja może być tańsza, a dodatkowo sprzedaży większa. jak dołożymy do tego AlienFear, czy CombatWings to razem powinny pomóc w wygenerowaniu wyniku uzasadniającego kapitalizację. Problem w tym, czy obecne plany wydawnicze są aktualne, bo z tym jak uczy historia bywało różnie.


>> Więcej analiz najnowszych
raportów finansowych jest tutaj







Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 24 maja 2012 11:28


robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 30 maja 2012 11:31:49 przy kursie: 2,50 zł
Witam Państwa,

Poniżej znajduje się link do informacji prasowej, dotyczącej gry Dogfight 1942, do tej pory znanej jako Combat Wings. Zachęcam do zapoznania się z nią, gdyż zmiany wykraczają daleko poza samą tylko zmianę nazwy.

Cytat:
City Interactive ma przyjemność poinformować, że gra znana do tej pory jako Combat Wings, zostanie wydana pod nową nazwą – Dogfight 1942. Wraz z nazwą gry zmieni się również sposób dystrybucji. Gra zostanie wydana w 2012 roku na platformy Microsoft Xbox Live Arcade, Sony PlayStation Network i Steam.


city-interactive.com/pl/Aktual...

Pozdrawiam,
Robert

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 30 maja 2012 12:50:09 przy kursie: 2,50 zł
Jest to jakiś pozytyw ale wygląda na mało prawdopodobne aby ukazała się w czerwcu. Chyba najbardziej prawdopodobny jest sierpień lub wrzesień o ile zdążą z wszystkim i będzie odpowiadał termin. Może przyjdzie czekać do sezonu przedświątecznego.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 15 czerwca 2012 17:04:23 przy kursie: 2,56 zł
Prezes zmniejsza zaangażowanie:
city-interactive.com/pl/Relacj...
2012-05-23 - Raport bieżący - 14/2012

Informacja o darowiźnie akcji Emitenta dokonanej przez Prezesa Zarządu City Interactiva S.A.

Raport bieżący nr: 14/2012
Data sporządzenia: 2012-05-23
Skrócona nazwa emitenta: CITY INTERACTIVE S.A.
Temat: Informacja o darowiźnie akcji Emitenta dokonanej przez Prezesa Zarządu City Interactiva S.A.
Podstawa prawna: Art. 160 ust 4 Ustawy o obrocie - informacja o transakcjach osób mających dostęp do informacji poufnych


Treść raportu:
Zarząd City Interactive S.A. informuje, iż w dniu dzisiejszym do Spółki wpłynęło zawiadomienie od Pana Marka Tymińskiego - Prezesa Zarządu City Interactive S.A. o przekazaniu przez niego na rzecz osoby blisko związanej w dniu 23 maja 2012 roku, na podstawie umowy darowizny zawartej w dniu 17 maja 2012 roku, 150.000 sztuk akcji Spółki City Interactive S.A., których wartość została określona na potrzeby zawartej umowy darowizny na 26,075 zł za jedną akcję - na podstawie średniego kursu akcji Spółki notowanych na GPW z dnia poprzedzającego zawarcie umowy darowizny, tj. z dnia 16 maja 2012 roku. Aktualny stan posiadania akcji Spółki przez Pana Marka Tymińskiego wynosi 6.325.794 akcji, co stanowi 50,01 % ogólnej liczy akcji i uprawnia do 50,01 % głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy City Interactive S.A.

Jordan
5
Dołączył: 2010-11-26
Wpisów: 166
Wysłane: 18 czerwca 2012 23:24:04 przy kursie: 2,58 zł
CityInteractive ostatnio leciało w kulki z terminami i polityką informacyjną, ale fakt, że gry w końcu wyjdą, a Sniper 2 zapowiada się milionowo. Świadczyć może o tym bardzo wysoka aktywność fanów na fb. Jestem bardziej sceptyczny co do zysku z Enemy Front. Alien Fear trudno ocenić. Najbliższe 2 miesiące jednak zapowiadają się interesująco. Co myślicie?

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 19 czerwca 2012 00:55:33 przy kursie: 2,58 zł
9 czerwca ukazał się konkurencyjny Sniper Elite V2 i sprzedaż na PS3 oraz X'a szacowana jest łącznie na ok. 0,5 mln szt. wg aktualnego stanu.
www.vgchartz.com/game/50800/sn...
www.vgchartz.com/game/50799/sn...

Jordan
5
Dołączył: 2010-11-26
Wpisów: 166
Wysłane: 19 czerwca 2012 13:44:45 przy kursie: 2,67 zł
Racja, że konkurent wypadł słabiutko. Jednak jest to gra o niższym potencjale, budziła/budzi mniejsze zainteresowanie. Maksymalnie dostali 408 "lajków" za post na fb, przy 3524 "lajków" dla Sniper:GW. Śmieszna wykładnia, ale coś w tym jest. Black Ops ma około 25 tys "lajków" za post, a jak wiemy sprzedał się w 25 mln kopii. Można więc zastosować mnożnik x1000. Daje to naszej rodzimej produkcji 3,5 mln sztuk co jest wynikiem możliwym.

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 19 czerwca 2012 18:52:07 przy kursie: 2,67 zł
Ciekawa sposób techniki fundamentalnej - przeliczanie lajków na ilość sprzedanych produktów. Sorry ale to można rozpatrywać co najwyżej w kategoriach rozrywkowych.
3,5 mln (w półtora roku jak się domyślam skoro porównanie jest do BO) jest całkowicie poza zasięgiem. Nie ten budżet.

Jordan
5
Dołączył: 2010-11-26
Wpisów: 166
Wysłane: 19 czerwca 2012 19:15:08 przy kursie: 2,67 zł
To nie sposób techniki fundamentalnej tylko szukanie infantylnych analogii aczkolwiek ciekawych i mogących mieć przełożenie w rzeczywistości. Sprawdziło się też w Ghost Recon: Future Soldier.
Budżet S2 jest dwa razy wyższy niż S1, więc czemu nie 1,5x większa sprzedaż? Ja stawiam na 2 miliony jeszcze w tym roku. Czas pokaże

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 26 czerwca 2012 17:09:26 przy kursie: 2,62 zł
Do premiery S:GW 2 jest 8 tygodni i na razie przedsprzedaż nie zachwyca - na brytyjskim i niemieckim amazonie gra jest w tym momencie dość daleko, a USA vgchartz w ogóle gry nie uwzględnia. Może będzie jakaś większa kampania marketingowa - wtedy sprzedaż podskoczy.
Jest jeszcze pytanie jakie były koszty tworzenia gry i jakie będą koszty reklamy - S:GW zrobił tak dobry wynik głównie przez to, że produkcja była tania.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 3 lipca 2012 17:52:47 przy kursie: 2,64 zł
a tym czasem Premiera Snipera przesunieta po raz kolejny na 9 października 2012 Liar

"... W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 9/2012 z dnia 19.04.2012r. Zarząd City Interactive S.A. informuje o przełożeniu premiery gry Sniper: Ghost Warrior 2.
City Interactive S.A. przekłada premierę gorąco oczekiwanego tytułu Sniper: Ghost Warrior 2, aby skupić się na rozwoju dodatkowych elementów gry oraz przedłużyć okres wewnętrznych testów jakości produktu. Premiera gry będzie miała miejsce w trzecim kwartale 2012 roku, 9 października..."
źródło: www.bankier.pl/wiadomosc/CITY-...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CIGAMES



56 57 58 59 60

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,754 sek.

bbortrzr
xyufunxg
hexzeaoi
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
kmvoyllk
edjcbtlj
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat