PARTNER SERWISU
lknawfpj
98 99 100 101 102
topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 24 października 2012 18:12:31 przy kursie: 9,20 zł
Nawiązując do wypowiedzi przedstawiciela 11BS powrócę do mojej wcześniejszej sugestii aby spółka publikowała daty premier nowych produktów (chociażby orientacyjne)-wtedy wszystko będzie dla inwestorów i rynku jasne. Dodatkowo, nie wiemy tez jakie spółka ma plany na przyszły rok, ile nowych produkcji będzie wprowadzonych do sprzedaży? Prognozy są bardzo ambitne, czekamy na realizacje.

cad_man
0
Dołączył: 2011-07-29
Wpisów: 1 159
Wysłane: 24 października 2012 19:21:58 przy kursie: 9,20 zł
otóż to! O ile takie coś:
11 bit team member napisał(a):
Uffff, no i wyrzuciłem :)

jestem w stanie zrozumieć, to również jestem w stanie rozumieć usunięty wpis z FB.
Należałoby tutaj zauważyć, że spółka oprócz plusów wynikających z uzsykania statusu spółki publicznej (pozyskanie taniego kapitału) obarczona jest również "negatywnymi" obowiązkami, w tym m.in. informacyjnymi. O ile jakoś nie dziwi mnie taki jak podany wpis na FB czy inne wpisy o działalności spółki (negatywne i pozytywne) o tyle nie bardzo rozumiem tego "uffff"? Wg mnie to po stronie spółki jest piłka jeśli chodzi o udzielanie informacji dotyczących tego co się dzieje w spółce. Tylko proszę nie traktować inwestorów jak niedorozwinięte dzieci i nie pisać, że spółka ma full roboty i robi gry. O tym wszyscy wiemy... Chodzi o bardziej złożony i profesjonalny przekaz do inwestorów (nie piszę o raportach okresowych), w którym byłoby na tyle dużo informacji odnosnie np. planów produkcyjnych gier wraz z czasowymi założeniami, które jednocześnie nie dałyby cynku konkurencji... Czy da się to zrobić? Chyba tak - patrząc na ostatnią konferencję CD Red, podczas której zapowiedzano produkcję nowej gry, której premiera będzie za .... 2 lata...
Więc macie nad czym myśleć... Pamiętajcie o inwestorach, którzy dali Wam tak naprawdę kasę na Anomaly. Wg mnie od tej kasy wszystko się zaczęło, a wejście funduszu i wyłożenie przez nich kasy to pokłosie pierwszej emisji zewnętrznej akcji. Wszyscy wiemy, że fundusze zawsze stoją w lepszej sytuacji informacyjnej względem mniejszościowych i drobnych...
Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku...
Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj

11 bit team member
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-10-14
Wpisów: 112
Wysłane: 24 października 2012 22:08:52 przy kursie: 9,20 zł
Cytat:
Chodzi o bardziej złożony i profesjonalny przekaz do inwestorów (nie piszę o raportach okresowych), w którym byłoby na tyle dużo informacji odnosnie np. planów produkcyjnych gier wraz z czasowymi założeniami, które jednocześnie nie dałyby cynku konkurencji... Czy da się to zrobić? Chyba tak - patrząc na ostatnią konferencję CD Red, podczas której zapowiedzano produkcję nowej gry, której premiera będzie za .... 2 lata...


1. Konferencje (kosztowne) dla gier mobilnych nie mają sensu. To nie ten cel. Konferencje CDP nie są adresowane do akcjonariuszy (przynajmniej nie w pierwszym rzędzie), ale do graczy. To początek kampanii marketingowej.
2. Jak do tej pory, CDP ogłaszał gry, które nigdy nie ukazywały się w planowanym terminie, więc dla jednych mają informacje o premierze, a potem wypuszczają informacje o jej przekładaniu. Gdzie jest zatem wartość tej informacji?
3. Tworzenie gier jest procesem dość elastycznym. Niektóre rzeczy trwają krócej niż plan zakłada, niektóre dłużej. Nie jestem przekonany czy informowanie o premierach gier a następnie ich przekładanie to dobra praktyka. O ile wiem, City też ogłaszało gry, których premiery konsekwentnie poprzesuwało.

Cytat:
nie bardzo rozumiem tego "uffff"


Uffff, wyrzuciłem z siebie myśl o wulgarnym użytkowniku FB. Czego tu nie da się zrozumieć?

Cytat:
Chodzi o bardziej złożony i profesjonalny przekaz do inwestorów (nie piszę o raportach okresowych), w którym byłoby na tyle dużo informacji odnosnie np. planów produkcyjnych gier


Znacie Państwo nasze plany przecież. Jeśli w imadło wejdą nowe gry, na pewno poinformujemy o tym oficjalnymi kanałami. Przecież to nie będzie tajemnica, wręcz przeciwnie - chwalenie się nowymi projektami to w zasadzie początek ich "prawdziwego życia".

Cytat:
Wszyscy wiemy, że fundusze zawsze stoją w lepszej sytuacji informacyjnej względem mniejszościowych i drobnych...


Przyjmowanie takiego założenia to - nomen omen - spekulacja.

pozdrawiam,


Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 24 października 2012 22:12:52 przy kursie: 9,20 zł
1. 11B do CDR ma się nijak - gry AAA produkowane są długo [kilka lat] i nie wymaganie takich rzeczy od spółki tworzącej małe gry nie ma sensu - za parę lat ten rynek może wyglądać zupełnie inaczej. Tu ważniejsza jest umiejętność w miarę szybkiego reagowania na trendy rynkowe [np.: mikropłatności].

2. Zapowiadanie gier z dużym wyprzedzeniem praktycznie zawsze skutkuje obsunięciami w terminie realizacji - prawo Murphy'ego się kłania. Potem inwestorzy mają pretensje do spółki, że nie realizuje swoich obietnic i może się to odbijać na poziomie kursu - patrz CI i ich S:GW2. I tak źle i tak niedobrze.

3. Nie widzę większego sensu w opowiadaniu o swoich produktach we wczesnej fazie ich tworzenia - ma to efekt najwyżej psychologiczny dla akcjonariuszy i niczego konkretnego nie wnosi. Zresztą konferencja o grze mającej się ukazać za kilka lat to przerost formy nad treścią.

4. Jeśli już to domagajcie się od spółki publikowania ile gier się sprzedaje [oczywiście w odpowiednich komunikatach, niechby w raportach okresowych] - w końcu negatywnie na sprzedaż nie wpłynie jeśli akcjonariusze poznają konkretne liczby. A takie działanie byłoby pewnym wzorem dla innych spółek giełdowych.
Tendencja obecnie jest taka, żeby mówić o fantastycznej, hitowej, świetnie, niesamowitej, przerastającej oczekiwania sprzedaży - a potem jak się weźmie pod uwagę fakty to okazuje się, że sprzedaż owszem jest zacna tylko gdzie ten hit.

cad_man
0
Dołączył: 2011-07-29
Wpisów: 1 159
Wysłane: 24 października 2012 23:01:21 przy kursie: 9,20 zł
Z tego co piszecie wynika, że informowanie rynku o nowych grach w segmencie w jakim działacie nie ma sensu...Anxious
Każdy z nas tutaj piszących ma przecież dostęp do netu, a necie różne rzeczy można znaleźć. Jak mozna znaleźć to ktoś je tam umieszcza (Funky na PC), łącznie z wstępną datą premiery. Mam nieraz wrażenie, że w sieci znajduje się informacje wcześniej od oficjalnego komunikatu spółki, więc komunikat jest raczej potwierdzeniem dokonanego faktu (patrz rozpoczęcie sprzedaży FS w App)...
Czy spółka nie może wypracować jakiegoś systemu związanego z komunikatami żeby uniknać takich sytuacji? Wszystko rozumiem: np. niepewność co do terminu rozpoczęcia sprzedaży w appstore itd. itp. Nikt chyba nie ma pretensji bo akurat takie zdarzenie w przypadku FS jest ciężkie (klasa gry) do "wstrzelenia" się... Ale nie wystarczy w takim przypadku dać np. komunikatu, że gra (FS) została "zgłoszona" do Appstore i czeka na dopuszczenie do sprzedaży? Proste, skuteczne i bez pretensji od inwestorów (obsunięcie dopuszczenia kładziemy na karb sklepu...)? To tylko przykład tego jak spółka może doprowadzić do tego, że nikt nie będzie miał pretensji (akcjonariusze/inwestorzy i sama spółka)...
Dalej pozostaje brak informacji co do produkcji przyszłorocznych... Rozumiem, że zdecydowana większość pracowników pracuje nad grami - ale chyba nie wszyscy? No chyba, że Prezes czy Wiceprezes też coś koduje lub maluje albo robi animacje...king
Co z (o ile mnie pamięć nie myli Think ) z czwartym tegorocznym tytułem?
Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku...
Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 25 października 2012 09:14:30 przy kursie: 9,30 zł
@cad_man
a mi na dodatkowej poprawie komunikacji z inwestorami specjalnie nie zależy. Może to dziwne, ale uważam że od tego mam swój rozum żeby widzieć i analizować spółkę sam. Ważne żeby poprawnie wypełniali wszystkie swoje obowiązki spółki giełdowej, i tyle mnie satysfakcjonuje.

Tak naprawdę na wyjątkowo aktywnej komunikacji to zależy spekulantom i krótkoterminowym niecierpliwym inwestorom, bo rosnąca ilość "inf" daje skumulowanie wrażenia że dzieje się na spółce, potencjalnym celu spekulacji, dużo więcej niż naprawdę się dzieje (popularny tekst dla leszczy z for "kupujcie, bo tyle fajnych info przed nami")

Za to dużo bardziej zależy mi żeby spółka wszystkie wolne moce przekierowała na reklamę socjalną, na przebijanie się do świadomości graczy, szczególnie casualowych, bo na nich kasa jest ogromna na mobilnym rynku. Jeśli zrobią wynik finansowy na tych (świetnie wykonanych i dopracowanych grach) to i tak kurs znajdzie się w odpowiednim miejscu, tyle że spokojniej i naturalniej.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 25 października 2012 09:26

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 25 października 2012 09:22:42 przy kursie: 9,30 zł
Zgadzam się z Fantomasem i zespołem 11 bit studios.

Akurat tak się składa, że bardzo mocno śledzę rynek (raz z powodów inwestycyjnych a dwa z chęci tworzenia własnych produkcji) i 11 bit obrało drogę może nie bez wad ale na pewno najuczciwszą. Czy wolelibyście na tak mało płynnym papierze i małej spółce (no offence girls and boys from 11bit) szumne zapowiedzi a potem przesunięcie terminu i spadki, które mogłyby być spore? Bo ja nie.

Kiedy spółka zarabia? Gdy gra jest już wydana. Może to być pierwszego dnia jeśli hype jest spory i gra oczekiwana (tak może być w przypadku Anomaly Korea - jest już baza wiernych klientów) lub po czasie, gdy gra "zaskoczy". Spójrzcie na obraną przez firmę drogę - jest bardzo konserwatywna i ostrożna. Robią marketing i hype (spójrzcie kto ich recenzuje i jak! Dopchanie się do tych redakcji to efekt ciężkiej pracy i renomy). Widać po działaniach, że wierzą w solidną bazę i dobry produkt a nie wybuchany marketing i domu z piasku. Sukcesywnie budują markę. Funky Smugglers - gra zrobiona przez zespół trzech ludzi, równolegle do innych produkcji. Koszty produkcji powinny się spokojnie zwrócić przy obecnych podawanych przez Was wolumenach sprzedaży. I firma wyjdzie na zero. A jak gra zaskoczy, kto wie jaki będzie zysk? Ale tego nie wie nikt, to trudny i kapryśny rynek. Ale trzeba próbować, trzymając jednocześnie ryzyko w ryzach. Innej drogi nie ma. 11 bit studios to nie jest spółka na jeden, dwa dni. Ja im co miesiąc powierzam swoją przyszła emeryturę kupując pakiety.

Spójrzcie, co się dzieje z Zyngą, asem giełdowym zeszłego roku (albo dwóch lat, nie wiem kiedy był debiut). Chcielibyście teraz być ich akcjonariuszami? Albo popatrzcie na oceny nowego "hitu" od EA, Medal of Honor. Gry tak słabej, że bali się wysłać egzemplarze recenzenckie do redakcji i teraz obrywają równo. Może część klientów kupi pierwszego dnia sporo sztuk, reszta się wstrzyma a kontynuacji MoH moim zdaniem już nie będzie.

Jeszcze jedna uwaga, wiecie, że na początku wiele gier było zupełnie czymś innym? Proces tworzenia gry to naprawdę ciężka praca i pierwsze sztywne terminy prawie nigdy nie są dotrzymywane. Więc tutaj się nie dziwię niechęci studia do podawania dat.

Zresztą są już zwiastuny zapowiedzianych gier, gameplay, pierwsza już wyszła. Tak trzymać! :)

A zachowania "inwestora" z FB nawet nie komentuję. Niestety jest sporo napaleńców na forach, ale chyba mylą inwestycje z ruletkami. Osobie odpowiedzialnej za społeczność życzę dużo cierpliwości i spokoju ducha :)

A sobie i wszystkim innym życzę dużo cierpliwości. Jest dobrze, nie mamy złych wiadomości, firma działa, pracuje, kurs jest stabilny. Ja spokojnie sypiam, czego Wam też życzę :)

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 25 października 2012 09:24:08 przy kursie: 9,30 zł
Scarry dokładnie tak, pełna zgoda :)

Asston
6
Dołączył: 2010-12-14
Wpisów: 132
Wysłane: 25 października 2012 09:52:32 przy kursie: 9,30 zł
Scarry napisał(a):
@cad_man
a mi na dodatkowej poprawie komunikacji z inwestorami specjalnie nie zależy. Może to dziwne, ale uważam że od tego mam swój rozum żeby widzieć i analizować spółkę sam. Ważne żeby poprawnie wypełniali wszystkie swoje obowiązki spółki giełdowej, i tyle mnie satysfakcjonuje.

Zgadzam się ze Scarry'm

IMHO jest to szukanie winnego własnych niepowodzeń inwestycyjnych.

Mnie bardziej zastanawia czy to że wczoraj w amerykańskim appstore liczba komentarzy dotyczących FS zwiększyła się czterokrotnie -z 52 do 217 to wynik jakichś działań marketingowych czy błąd systemu?
Edytowany: 25 października 2012 09:57

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 25 października 2012 14:22:38 przy kursie: 9,30 zł
taka ciekawostka...

w Google Play/najlepsze płatne/zręcznościowe Funky Smugglers jest już na 23 pozycji (brawo!).. a ma dopiero 1000-5000 Anxious

* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 25 października 2012 14:23


Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 25 października 2012 15:45:07 przy kursie: 9,30 zł
Asston napisał(a):

Mnie bardziej zastanawia czy to że wczoraj w amerykańskim appstore liczba komentarzy dotyczących FS zwiększyła się czterokrotnie -z 52 do 217 to wynik jakichś działań marketingowych czy błąd systemu?


raczej nie błędu bo wg applyzera gra skoczyła potężnie w górę, z 84 miejsca na 40.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 25 października 2012 16:27:49 przy kursie: 9,30 zł
Cytat:
Mnie bardziej zastanawia czy to że wczoraj w amerykańskim appstore liczba komentarzy dotyczących FS zwiększyła się czterokrotnie -z 52 do 217 to wynik jakichś działań marketingowych czy błąd systemu?


Raczej ze wzgledów optymalizacyjnych, te dane o komentarzach nie sa odswieżane na żywo.

Skok w rankingach spowodowany jest ekspozycją gry w sekcji "What's hot" w grach na Iphone w amerykańskim app storze.

Gra również nieźle sobie radzi na platformie Android - każdy kto kupił Anomaly dostał 25000 monet Whistle Wg. mnie to fajny ruch, zwiększający popularność na tej platformie.

Powoli zaczynam nabierać optymizmu bo gra:
- zebrała bardzo dobre recenzje wsród prasy jak i użytkowników
- radzi sobie całkiem dobrze na game center obserwuje prawie liniowy przyrost nowych użytkowników - już prawie 14tys
- przygotowywany jest update do gry z nowymi ulepszeniami (znalazłem to na którymś z forum)
- gra jest zauważana przez lepszą ekspozycję w app store (apple i google)
- zaczyna widać efekt synergii z Anomaly - ludzie cennią AWE i również są zadowoleni z FS - czytaj troche AWE też się sprzeda przy okazji
- widać również aktywność załogi 11b w temacie promocji - fora, twitter, promocja dla androida,

Wg. mnie wszystko idzie w dobrym kierunku Pray



Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 28 października 2012 15:04:02 przy kursie: 9,20 zł
Appshaker komórkomanii, jeden z bardziej opiniogennych programów o sofcie mobilnym w Polsce, we wczorajszym numerze zaprezentował Funky Smugglers jako gwiazdę numeru.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

endriu_l
0
Dołączył: 2009-10-19
Wpisów: 74
Wysłane: 29 października 2012 12:00:51 przy kursie: 9,15 zł
Właśnie google mi podesłało ciekawą prezentację dotyczącą planu premier na 4q 2012. Można to potraktować jako podsumowanie dotychczasowych informacji. www.slideshare.net/StanJust/li...

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 29 października 2012 13:59:32 przy kursie: 9,15 zł
Ciekawi mnie nowa duza gra w Q1 2013

koladzio
44
Dołączył: 2010-11-23
Wpisów: 117
Wysłane: 30 października 2012 07:57:01 przy kursie: 9,15 zł
Ta końcówka roku przedstawiona w prezentacji wygląda bardzo obiecująco, jeśli jeszcze będzie taki Q1 2013 za sprawą DUŻEJ gry o której nikt nic nie wie to nic tylko robić zapasy ;)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 31 października 2012 14:41:57 przy kursie: 9,20 zł
Firma szuka kolejnych osob do pracy:

Grafik 2D/UI - 11 bit studios S.A.

Zakres obowiązków

Główne obowiązki będą polegać na:
- tworzeniu grafiki 2D do gier
- tworzeniu interfac'ów do gier
- tworzeniu concept artworków
- pracy nad wizerunkiem gry, budowaniu przekazu zewnętrznego
Wymagania

Od kandydatów wymagamy świetnych zdolności rysunkowych i konceptowych, znajomości wielu styli, otwartości na eksperymenty. Ponadto bardzo pożądaną cechą jest kreatywność i zaangażowanie w tworzone projekty. Oczekujemy także znajomości podstaw animacji 2D.
Znajomość języków obcych

Angielski - podstawowy
Znajomość obsługi komputera

Duża
Firma oferuje

11 bit studios - zgrany a do tego utalentowany, doświadczony i ambitny zespół twórców gier - poszukuje grafika 2D do tworzenia Interface'u oraz konceptów do tworzonych aktualnie gier. Pracujemy w dobrze zorganizowanym modelu - u nas crunch nie występuje - i wyjątkowo przyjaznej atmosferze. Pierwsza nasza gra Anomaly Warzone Earth została wydana na niemal wszystkie wiodące platformy, zdobyła kilkadziesiąt nagród, w tym Apple Design Award. Według serwisu Metacritic.com była 3. najlepiej ocenioną grą na iPhona w 2011 r.
Informacje dodatkowe

Kandydatów prosimy o kontakt pod adresem:
tetno@11bitstudios.com
Prosimy dołączyć CV / portfolio w formacie web / pdf / image.
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez umieszczenie oświadczenia o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego w firmie 11 bit studios s.a. zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."

koladzio
44
Dołączył: 2010-11-23
Wpisów: 117
Wysłane: 3 listopada 2012 11:23:47 przy kursie: 9,30 zł
Taki pomysł którym podzielę się tutaj bo wiem że przedstawiciele 11b tutaj zaglądają...Jeśli takie tytuły jak Funky Smuglers są już gotowe to być może warto byłoby wypuścić je na system Bada? Nie wiem ile pracy od strony programistycznej z takim przeniesieniem, ale plusów może być kilka. Po pierwsze niewielka liczba aplikacji pisanych na Bada powoduje że ciekawy tytuł zdobywa dużą liczbę użytkowników ( użytkownicy głodni nowych, dobrych aplikacji), konkursy ( z nagrodami pieniężnymi) dla developerów organizowane przez samsunga, na pewno niższe koszty promocji... Tak rzucam to co mi się pomyślało jako posiadaczowi telefonu w Bada ;)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 7 listopada 2012 16:04:58 przy kursie: 9,17 zł
W tym miesiacu powinny nastapic kolejne premiery:

Sleep (miala byc w pazdzierniku)

Anomaly na iOS

Sleep jest dla mnie zagadka sprzedazowa, natomiast Anomaly to juz marka sama w sobie, powinna sie dobrze sprzedac.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 7 listopada 2012 17:17:53 przy kursie: 9,17 zł
Kolejna dobra recenzja:

"Funky Smugglers to świetna, przepełniona humorem (widok babuni przemycającej granaty, czy też pistolet maszynowy na pokład samolotu wywołuje uśmiech na twarzy) i niezwykle wciągająca gra, w którą trzeba zagrać. Zdecydowanie polecam."

www.applecenter.pl/2012/11/02/...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



98 99 100 101 102

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,407 sek.

pxfghopr
myfbkbwp
hfrucgvt
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
imivlfpr
eymkiaez
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat