PARTNER SERWISU
djktxang
14 15 16 17 18
topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 7 lutego 2013 18:03:54 przy kursie: 0,10 zł
10 groszy to cena emisyjna dopiero, a raport juz 14stego :)

Amphibious
6
Dołączył: 2009-12-04
Wpisów: 495
Wysłane: 8 lutego 2013 15:49:16
MyMamy już na 3 pozycji w Appstore w dziale darmowych publikacji

www.appannie.com/top/ipad/pola...
Water=70% Land=30% Its a Divers World !!!

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 8 lutego 2013 19:47:27
Pojawiły się tez już nowe numery EGO i iAM.


Amphibious
6
Dołączył: 2009-12-04
Wpisów: 495
Wysłane: 9 lutego 2013 14:37:13
Tak się zastanawiam nad statystykami pobrań z Appstore , czy to czasem nie jest tak że do statystyk zalicza się pobrania samej aplikacji ? Mam wrażenie że pobieranie magazynów juz nie nabija licznika , tłumaczylo by to początkowe wysokie pozycję Ego i jAN , taka sama sytuacja jest teraz z mymamy , może ktoś się orientuje jak to wygląda ?
Water=70% Land=30% Its a Divers World !!!

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 9 lutego 2013 22:32:34
Sam sie kiedys nad tym zastanawialem i do konca nie wiem jak to jest Think

A patrzyl ktos jakie reklamy sa w nowych numerach?

AnitaT
0
Dołączył: 2009-11-03
Wpisów: 119
Wysłane: 10 lutego 2013 10:52:48
Będzie trudno Ci uzyskać odpowiedź na to pytanie, bo nikt z nas nie ma iPada.
My przecież drobne inwestory na dorobku a nie wypasione beneficjenty.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 10 lutego 2013 23:13:50
Ja mam wiec napisze, myslalem ze mnie ktos wyreczy :)

Amphibious
6
Dołączył: 2009-12-04
Wpisów: 495
Wysłane: 10 lutego 2013 23:44:16
Pytanie czy jak pobieramy nowe comiesięczne wydanie magazynu to czy statystyki pobrań aplikacji w Appstore to uwzględniają ? mam wątpliwości co do tego , myślę że tylko to się dzieje za pierwszym razem gdy zamawiamy subskrypcje i wrzucamy do ,, Kiosku ,, - tytuł , potem comiesięczne aktualizacje już nie , pomimo że sciągamy ważący 200-300 mb plik . Tylko jak to jest z innymi wydawnictwami ? Może chodzi tutaj o narzędzie na jakim pracują , większość chyba używa Adobe . No nie wiem ...tak sobie rozważam .
Water=70% Land=30% Its a Divers World !!!

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 11 lutego 2013 00:02:57
Takie rankingi maja sens tylko, jesli biora pod uwage ilosc pobran konkretnego numeru. Wiec logicznie rozumujac, tak wlasnie powinno byc.

SimonS
0
Dołączył: 2011-10-31
Wpisów: 65
Wysłane: 14 lutego 2013 23:03:52
a miało nie być korekty ... :)
Cytat:
Zarząd Yellow Hat S.A. ogłasza korektę zysku netto Spółki na koniec 2012 roku w stosunku do prognozy zamieszczonej w komunikacie nr 16/2012 z dnia 2012-11-14.

Prognoza zysku netto wg. emitenta będzie się kształtować na poziomie:

zysk netto pierwotnie - 20.000 PLN

zysk (strata) netto po korekcie - (143.000) PLN

Zarząd chciałby zaznaczyć, że znaczący wpływ na poziom wyniku miała amortyzacja wartości firmy związana ze zmianą stosowanego standardu rachunkowości w wysokości 155 tys. PLN.


www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl...


topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 14 lutego 2013 23:10:44
Strona newconnect.pl nie dziala Whistle

Korekty mialo nie byc, ale skoro jest to teoria Anity juz upada do konca, bo korekta pojawila sie po raporcie za Q4.

Niemniej sam raport moim zdaniem bardzo pozytywny- kolejny kwartal kiedy na wszystkich poziomach sa na plusie.

Dodatkowo bardzo wazna informacja o kampanii reklamowej dla Kindera- mialem wrazenie ze teraz YH to tylko teraz wydawca na tablety:

"Spółka w IV kwartale rozpoczęła realizację zaawansowanego projektu wykorzystujące na dużą skalę
najnowsze technologie multimedialne augmented reality dla marki Kinder Ferrero, który będzie realizowany
w kilku etapach w 2013 roku. "

AnitaT
0
Dołączył: 2009-11-03
Wpisów: 119
Wysłane: 15 lutego 2013 13:40:19
Yellow Hat S.A. (YEL): Korekta prognozy wyników finansowych na koniec 2012 roku Yellow Hat S.A. (raport nr 2/2013 )
2013-02-14 21:25:02 /GPW/


Yellow Hat S.A. (YEL): Raport okresowy za IV kwartał 2012 r. (raport nr 3/2013 )
2013-02-14 21:35:02 /GPW/

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 15 lutego 2013 18:19:13
14.02.2013

21:33 YELLOW HAT SA Korekta prognozy wyników finansowych na koniec 2012 roku Yellow Hat S.A. (EBI)
21:30 YELLOW HAT SA Raport okresowy za IV kwartał 2012 r. (EBI)

www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl...

Kończę dyskusje na ten temat.

AnitaT
0
Dołączył: 2009-11-03
Wpisów: 119
Wysłane: 15 lutego 2013 19:00:45

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 15 lutego 2013 19:29:31
Dobra dajcie spokój - weekend nadszedł nie ma co się zżmyać Shhh

Ja osobiście jestem zadowolony z raportu - widać, że model biznesowy, który obrali jest rentowny. Póki co nie ma też zbyt dużej konkurencji, więc i marże wysokie. Zauważcie, że jest wiele jeszcze segmentów do zagospodarowania w magach tabletowych - są już obecni w segmencie kobiecym, męskim, teraz MyMamy - a przecież rynek jest bardzo szeroki. To wszystko wspiera jeszcze "tabletyzacja" narodu - nie trzeba daleko szukać by zobaczyć dynamikę wzrostu rynku tabletów.

Mnie jednak nadal niepokoi podejście spółki do innych niż iOs systemów operacyjnych - ignorując inne systemy uzależniają się od rozwoju technologicznego i kondycji Apple. Usilnie twierdzą, że to segment posiadaczy ipadów jest najbardziej "magazynochłonny" i downloadujący takie rzeczy. Może, ale nic nie trwa wiecznie. Kiedyś przytaczaliśmy statystyki pokazujące sprzedaż nowych tabletów - przynajmniej w Polsce - ipady będą wg mnie marginalizowane - na razie jeszcze jadą na odium wielkości marki apple, ale to się zapewne zmieni - ludzie pójda po rozum do głowy - jak zobaczą, że konkurencyjne tablety oferują podobne rozwiązania i jakość za dużo niższą cenę... Stąd myślę, że spółka powinna zrewidować swoją strategię i zacząć wydawać na androida - i to jak najszybciej.

Pozdrawiam

Frogger

AnitaT
0
Dołączył: 2009-11-03
Wpisów: 119
Wysłane: 15 lutego 2013 20:22:05
Cytat:
Wzrost przychodów oraz zysku w porównaniu do III kwartału 2012 roku wynika z intensywnego budowania pozycji lidera w segmencie premium magazynów na tablety.


Wynika z tego, że należy zapomnieć o Androidzie.

Ale najważniejsza przeszkoda to, że tanie tablety są niestabilne i mają zmienną konfigurację podzespołów co sprawia, że Mag+ też nie jest identyczny na każdym urządzeniu.
Ale to właśnie dobrze, że nie zajmują się androidem. Co by tam mieli reklamować? Wodę mineralną czy coca-colę? Bo posiadaczy androida nie stać na:
Cytat:
Klienci reklamowi "EGO" to między innymi: Lexus,
Tissot, Opel, Adidas, Ford.
.

Moim zdaniem nigdy nie będzie potrzeby reklam na androida, bo jeśli już ktoś kupi taki tani tablet to po kilku dniach wie, że zrobił błąd.

Tylko segment premium ma siłę nabywczą dóbr luksusowych.
I to do nich są kierowany magazyny YH

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 16 lutego 2013 16:04:25
Bardzo uogólniasz. Zakładasz, że ludzie, którzy kupują ciuchy adidasa i samochody Lexus kupują wyłącznie ipady, a pod żadnym pozorem już nie galaxy taby. Drugie założenie jakie czynisz jest takie, że firmy, które są reklamodawcami odstąpiłyby od współpracy ze spółką gdyby ta zaczęła udostępniać magazyn na androida lub też zażądałyby obniżek cen... Nie rozumiem, dlaczego tak miałoby się stać?

rybeusz
23
Dołączył: 2011-09-15
Wpisów: 243
Wysłane: 17 lutego 2013 07:16:02
@AnitaT
Albo twoja argumentacja się kupy nie trzyma, alebo użyłaś jakiegoś kosmicznego skrótu myślowego, za którym po prostu nie nadążam. Przeczytałem dwa razy, ale dalej nie rozumiem. Daj znać czy dobrze kombinuję, ale:

- większość z wymienionych przez Ciebie marek (Adidas, Opel, Ford), które miały reklamę w EGO to marki absolutnie masowe. Wykupują reklamy swoich produktów w Newsweeku, Pani Domu, Bravo czy w Super Expressie i Fakcie. Mówiąc krótko, kierują komunikację najszerzej jak się da.

- najwięcej pieniędzy na reklamę wydają producenci marek masowych, telekomy, FMCG, farmaceutyki czy bankowość. Ale nie ta private banking'owa, tylko właśnie Pekao dla zwykłego Kowalskiego. Tyle dane, w sumie dosyć oczywiste. Zdobycie klienta takiego jak Coca Cola to swoisty święty graal dla każdego marketingowca w biurze reklamy któregokolwiek z mediów. Dlaczego?

* tacy klienci robią kilkanaście lub kilkadziesiąt kampanii w ciągu roku - łatwo więc wpasować się harmonogramem wydawniczym
* mają zwykle kampanie rozplanowane na bardzo duże budżety,
* nie kłócą się o rabaty i ceny reklam (wyższa marża dla wydawcy),
* kampanie są multimediowe, więc łatwiej coś 'uszczknąć z tortu' nawet mniejszym mediom, a
* każdej kampanii towarzyszy potrzeba znalezienia tzw. 'wisienki na torcie', spróbowanie czegoś nowego, niestandardowego (Magazyn tworzony na tablety? Hmmn, czemu nie? Spróbujmy. I tak koszt tego nie przekroczy 0,1% całego budżetu na kampanię, więc nawet jak coś wyjdzie nie tak, to nic się nie stanie i nikt nie zauważy).

- sam wydawca targetuje swoje magazyny do "ogółu" (patrz: profil czytelnika np. EGO, informacje na stronie AtMedia)

- marki luksusowe zwykle wydają na reklamę mało lub bardzo mało. Znam osobiście przykład marki luksusowych aut, która będąc obecna w prasie w danym roku na kilkudziesięciu okładkach (a więc najdroższy z możliwych format reklamowy) i to zwykle magazynów zaliczanych do Premium (Forbes, Harvard RB etc) wydała w całym roku na reklamę łącznie 1800 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych). I to nawet nie na samą reklamę, tylko na grafika, który musiał przeformatować kreację otrzymaną z centrali pod wymiary konkretnej reklamy. Poza tym marki Premium nie wybierają mediów darmowych, czyli z definicji masowych i ogólnodostępnych, bo to stracone pieniądze - zbyt duzo 'martwych' kontaktów. Te pieniądze można wykorzystać o wiele bardziej efektywnie, chociażby poprzez precyzyjne geotargetowanie kampanii reklamowych.

- magazyny YH są darmowe, YH zarabia JEDYNIE na sprzedaży reklam -> patrz punkty powyżej.

Poza tym posiadanie tabletu (tableta ?), choćby takiego tańszego, może nie robi z człowieka od razu osoby specjalnie majętnej, ale samo w sobie jest już jakimś wyznacznikiem potencjału zakupowego. Jeśli sprawdzisz średnie zarobki posiadaczy tabletów, podejrzewam że wyjdą lekko powyżej średniej. W takim ujęciu użytkownik zarówno iPada, jak ten Androidowy jest atrakcyjną grupą.

Napisz proszę coś więcej, bo póki co nie rozumiem lub nie dostrzegam jeszcze czegoś - jak poszerzenie grupy odbiorców wydawnictwa o użytkowników Androida miałoby wpłynąc negatywnie na postrzeganie potencjalnych klientów reklamowych i zmniejszenie przychodów?

AnitaT
0
Dołączył: 2009-11-03
Wpisów: 119
Wysłane: 17 lutego 2013 13:43:07
Koledzy,
oczywiście macie rację co do reklamodawców
jednak oczekujecie niemożliwego.

Pisałam o tym może miesiąc może dwa miesiące wcześniej.

A teraz to już tylko między wierszami zniechęcałam was do waszych oczekiwań.

No to wyjaśnię to czarno na białym.
Indesign to świetne narzędzie, a stworzone dzieła na platformie Mag+ wyglądają znakomicie.
Platforma Mag+ znakomicie współpracuje z iOS. Yellow Hat ma wyłączność na rok na Mag+ na Polskę.
Robią świetne rzeczy, zarabiają, jest znakomicie, pną się w rankingach, budują pozycje lidera na iPady - re-wel-ka.

I koniec, bo mają związane ręce. Niby mogą za pomocą Mag+ zamieścić coś na Androida, ale (i o tym pisałam) wychodzi mały koszmarek, bo w każdym tablecie nawet Galaxy są różna matryce, rózne procesory i różnie zmodyfikowane systemy Android. Nikt nad tym nie panuje i (próbowałam robić to sama dla zabawy) na każdym tablecie dzieło wygląda inaczej, to jest obcięte z lewej to u góry, to czegoś nie wyświetla, to się nie przewija - kosz-ma-rek.

A Apple tak dopracował iOS, że wszystko działa nawet na mini iPadach wszystko ładnie się skaluje i wygląda identycznie i nie ma znaczenia czy to iPad1 czy iPad4.
Po prosty działa i nie wystawia Yellow Hat na pośmiewisko, które by miało miejsce jakby puścili coś na jedną specyfikację tabletu z Androidem, a na innych kilkunastu by magazyn wyglądał inaczej.
Nie mogą sobie na to pozwolić, bo robią bardzo nowoczesne reklamy, a konkurencja tylko czeka na ich potknięcie.

Konkluzja, niech Google poprawi Androida, lub niech YH robi zwykłe pdf'y swoich magazynów tak jak AutoŚwiat.pl, Dziecko.pl i pdf'y EGO czy iAM będą działać równie dobrze jak Rzeczpospolita, Puls biznesu i in. na tanich tabletach z Androidem.

Nie oczekujmy, że na Androida będzie ten sam magazyn co na iOS, bo nie będzie z powyższych przyczyn.

Zarząd nie może tego powiedzieć wprost choć o tym doskonale wiedzą, ale ja mogę bo już to sama sprawdzałam.

wave
Edytowany: 17 lutego 2013 13:49

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 17 lutego 2013 20:48:29
@AnitaT

któryś raz z rzędu czytam Twoje wypowiedzi o technikaliach, tak dziwne że głowa mała
Cytat:
rózne procesory i różnie zmodyfikowane systemy Android


od kiedy to procesory przeszkadzają w osiągnięciu efektu stałego layout?? d'oh! d'oh! blah5

Google pozwala na zmienną gęstość pikseli, nazywa się to Density independent Pixels", jeśli program umie współpracować z tą warstwą abstrakcji softwarowej to jest wszystko w porządku i potrafi się skalować. Mag+ nie umie, nie jest w żaden sposób dynamiczny i ma przez to spory problem....

Pisałem o tym parę miesięcy temu że Yellowhat jest ograniczony ze względu na to że Apple ma tak naprawdę tylko jedną rozdzielczość i jedną proporcję ekranów (w wariancie z retina i bzy), i Mag+ nie jest uniwersalny przez to i bardzo ogranicza sobie potencjał.

Cytat:
Konkluzja, niech Google poprawi Androida

ta jasne.. dla YH? A może jednak to niech YH w końcu zbuduje bardziej dynamiczny engine? Wg mnie Android dzięki tej uniwersalności to krok do przodu, a Ty byś chciała żeby się cofał. Dlaczego czytam różne specjalizowane programy - Flipboard, Pocket, BBCNews na róznych Androidach i nie mam żadnych problemów?

najbardziej jestem ciekawy co Mag+ zrobi jak Apple po raz pierwszy w historii zmieni (co jest wysoce prawdopodobne) proporcje ekranów nowej generacji tabletów...
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 17 lutego 2013 21:01

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


14 15 16 17 18

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,386 sek.

ultqcpbd
vkhwnypj
cxfyiprk
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
bhwelqra
ovumyogk
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat