GRAF78 napisał(a):Panowie narazie nie ma co jeszcze panikować, ale jak TWoM nie chwyci to będzie naprawdę krucho z kasa kursem i samą spółką ... bo kto obejmie nową emisje "pechowej" ekipy która wprawdzie robi niezłe gry ale nie umie ich sprzedać, bądź rynek ich nie potrzebuje...
Zdziwię się, jeśli chwyci. Sądzę, że się zwróci ale ledwo ledwo. Gra jest ponura, depresyjna i ma zbyt nieczytelną grafikę z irytującym, migającym tłem.
GRAF78 napisał(a):pomysł na TWoM jest świetny ale obecne wykonanie jest niszowe, należy pomyśleć czy nie lepiej zrobić wspólnie z CD projektem survival 3D z multiplayerem oparty na tym pomyśle, gdzie gra sie grupa kilku osobową i każdy nocą wychodzi samodzielnie bądź w grupie poszukiwać przedmiotów/jedzenia, a wszyscy spotykają się w ciągu dnia we wspólnej kryjówce?
Jeśli mechanika TWoM okaże się grywalna to 11bit powinno zrobić grę podobną do TWoM ale o grupie ludzi pierwotnych żyjących w epoce paleolitu z grafiką stylizowaną na rysunki naskalne, podobnie jak zrobiono w grze Apotheon stylizując grafikę na malunki na starożytnych, greckich wazach. Pełno jest gier survivalowych o zombie a nie ma żadnej o ludziach pierwotnych z epoki kamienia łupanego a oni to dopiero mieli survival.
Powinni też zrobić klona Anomaly ale w konwencji fantasy. SF nie pasuje do gościa, który rzuca czary obszarowe uzdrawiając sojuszników czy oślepiając wrogów, gdyby to jednak był czarodziej to wszystko by pasowało.