pixelg
11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 489,00 zł (-0,41%) 14-06-2021 17:03
baks
27
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 591
Wysłane: 30 sierpnia 2015 23:14:57 przy kursie: 69,50 zł
vladinho napisał(a):
no nie wiem, w zeszłym roku w grudniu właśnie na wyprzedażach TWOM udanie konkurował z far cray, czy też football managerem, call of duty i był to tu na forum powód do dumy większości z inwestorów.
Dla mnie wystarczającym argumentem jest odpowiednio długa i kosztowna kampania marketingowa - efekt widać właśnie po wiedźminie 3, który z mojego punktu widzenia rozgłosem najbardziej wyróżniał się w stosunku do poprzedników (plus oczywiście nic nie schrzanili w odróżnieniu od lords of the fallen).

Tyle, że TWOM był wtedy świeżynką a na W3 zostało wydane mnóstwo kasy zewnętrznej. Wydaje mi się, że nie należy liczyć na tak duże zainwestowanie w marketing przez Deep ..... Angel
Może chcą dać zapas czasowy na proces certyfikacji na PS4 było już Anomaly - mi osobiście wydaje się, że bardzo dużo czasu zajmują te rozszerzenia na konsole i dodatkowa zawartość na PS4. Tego nie da się zrobić w kilka tygodni. Jestem przekonany, że aktualnie są robione już tylko szlify i poprawiane lub dodawane jakieś szczegóły w dodatkach.
Jest dość prawdopodobne, że pierwotny termin wydania (październik) mógł być brany pod uwagę i to nawet w czerwcu ale być może zaraz potem została podjęta decyzja o rozbudowie wersji podobnie jak Industriala. Powiem, że moim zdaniem jest to w pełni uzasadnione biznesowo.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
27
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 591
Wysłane: 30 sierpnia 2015 23:19:29 przy kursie: 69,50 zł
rockq napisał(a):
I jeszcze w kwestii tematyki gry. Już w dniu ogłoszenia wersji konsolowej miałem mieszane uczucia co do wykorzystania dzieci, a z każdym kolejnym dniem ten temat coraz mniej mi się nie podoba. Nie wiem czy spółka nie zaczęła za bardzo żerować na ludzkich emocjach, i zacznie to być postrzegane przez publikę nie jako przejaw empatii, ale prymitywnego oportunizmu (pamiętacie artykuł w Newsweeku?). Już przy okazji premiery pierwszego trailera wersji mobilnej nie podobało mi się, że do reklamy gry użyli sceny gwałtu. A teraz to.

Odnoszę wrażenie, że nie czytasz prasy - co się tam sprzedaje sensacja i tajemnice alkowy.
Ta scena w reklamie nie wydaje mi się szczególnie szczęśliwa ale to standard w czasie konfliktów wojennych a to przecież o doli ofiar jest gra.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Frey
26
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 941
Wysłane: 30 sierpnia 2015 23:44:46 przy kursie: 69,50 zł
Pamiętam artykuł w Newsweeku. Pamiętam też odpowiedź w serwisie Technopolis. Pamiętam też ten artykuł:
zgranarodzina.edu.pl/2014/12/0...
(warto spojrzeć do komentarzy - w jednym z nich autor pierwotnego artykułu w newsweeku wyraźnie wycofuje się z pierwotnych sformułowań).
Pamiętam też wiele recenzji z całego świata - bardzo pozytywnych. Oprócz moim zdaniem szukającego taniej sensacji artykułu w newsweeku, napisanego przez osobę, która jak sama przyznała nie zna się na grach i nie jest ich wielbicielem, nie spotkałem żadnej recenzji, której autor wysuwałby wobec twórców TWOM zarzuty żerowania na ludzkim nieszczęściu....
Już wiadomo, że dzieci w TWOM TLO umierać nie będą. Pojawienie się ich uatrakcyjni za to z pewnością fazę dzienną - której zarzucano, że jest dość nudna.
W tej grze chodzi o emocje i pojawienie się dzieci jeszcze je pewnie zwiększy - ale jak widać w rozsądnych granicach.


chimpo
0
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 509
Wysłane: 31 sierpnia 2015 00:35:22 przy kursie: 69,50 zł
rockq napisał(a):
I jeszcze w kwestii tematyki gry. Już w dniu ogłoszenia wersji konsolowej miałem mieszane uczucia co do wykorzystania dzieci, a z każdym kolejnym dniem ten temat coraz mniej mi się nie podoba. Nie wiem czy spółka nie zaczęła za bardzo żerować na ludzkich emocjach, i zacznie to być postrzegane przez publikę nie jako przejaw empatii, ale prymitywnego oportunizmu (pamiętacie artykuł w Newsweeku?). Już przy okazji premiery pierwszego trailera wersji mobilnej nie podobało mi się, że do reklamy gry użyli sceny gwałtu. A teraz to.

Na potrzeby konsol temat TWoM można było rozbudować na wiele różnych sposobów, w wielu różnych kierunkach, tak by przyciągnąć zainteresowanie typowego gracza konsolowego. Było tyle możliwości, więc zupełnie nie rozumiem dlaczego zdecydowali się akurat na dodanie tematyki tak kontrowersyjnej, że może zniechęcić wiele osób do zakupu gry? Mam wrażenie, że to przedstawianie konsolowej wersji gry jako symulatora wychowania dziecka w wojnie, głodzie i chłodzie może mocno ograniczyć grono potencjalnych odbiorców i uczynić z wersji „The Little Ones” produkt niszowy. Przynajmniej takie są moje odczucia.


Chciałbym poznać twoje odczucia odnośnie gier typu Call of Duty, Battlefront, GTA itp. Bo to są najlepsze przykłady prymitywnego oportunizmu, które przynoszą rocznie miliardy $.

Czemu niby dodanie dzieci do gry ma być takie kontrowersyjne? Twórcy wspierają finansowo Fundację War Child, czyli fundację pomagającą dzieciom na terenach konfliktów zbrojnych. Sądzę, że dla tej fundacji dodanie dzieci do gry może być bardzo dobrym sposobem na pokazanie zwykłym ludziom ile dzieci muszą przejść by przeżyć konflikt zbrojny.

lelo-pakero
10
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 697
Wysłane: 31 sierpnia 2015 08:46:08 przy kursie: 69,50 zł
rockq napisał(a):
Panowie, nie umiecie, lub nie chcecie, czytać między wierszami. Wydawca przesuwając premierę gry z najbardziej dochodowego okresu roku, na najsłabszy sprzedażowo okres (gorszy byłby tylko środek lata), wysłał nam niezbyt optymistyczną wiadomość. W IV kwartale ilość dostępnej przestrzeni półkowej, reklamowej i dostęp do mocy produkcyjnych tłoczni jest mocno ograniczony. Dlatego wydawcy przygotowując się do okresu świątecznego bardzo dokładnie analizują które gry wtedy wydać, starając się wybrać tytuły o największym potencjale. To że TWoM nie załapał się do świątecznego portfolio KOCHa jest dla mnie sygnałem że wydawca niespecjalnie wierzy w duży sukces konsolowej wersji gry.

To że spółka do ostatniej chwili obstawała przy tym że premiera będzie w tym roku, może świadczyć o tym, że i dla zarządu decyzja wydawcy o przesunięciu premiery była zaskoczeniem. Możliwe że za tym odstawieniem na boczny tor stoją słabe wyniki sprzedaży wersji pudełkowej oraz ciężka tematyka gry.


A zauważyłeś specjalisto od czytania między wierszami, że Dying Light zadebiutowało 27 stycznia 2015 r.? Gdyby tylko im zależało to wydaliby grę miesiąc wcześniej w grudniu. Zauważyłeś, że przed ostatnią obsuwą terminu, premiera Wiedźmina 3 była planowana na połowę lutego 2015 r.? Pamiętam jak wielu takich czytających między wierszami, wypisywali na forum CDP, że to dlatego, że gra nie ma potencjału.

Asston
1
Dołączył: 2010-12-14
Wpisów: 111
Wysłane: 31 sierpnia 2015 08:47:52 przy kursie: 69,50 zł
Dobrze Rocqu zauważył, najwyraźniej wydawca nie widzi potencjału w TLO i dlatego nie dał mu szans wyjścia w najlepszym okresie sprzedażowym.
Takie negatywne scenariusze i ostrzeżenia są jak najbardziej potrzebne na forum.
Jeśli mógł bym cię Rocq prosić, skoro tak trafnie wynajdujesz zagrożenia to napisz proszę jakie widzisz plusy inwestycji w akcje przedmiotowej spółki.

Scarry
184
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 915
Wysłane: 31 sierpnia 2015 09:00:14 przy kursie: 67,50 zł
a ja stanę w obronie rockq-a, mi się temat wsadzania dzieci totalnie nie podoba. Jakby to powiedzieć: maksymalnie przegięty love attack.

Ile można? Czy firma robiła jakieś badania socjologiczne na temat potrzeb graczy konsolowych?

Można było zrobić TWOM 2 "Ukraina, piekło Doniecka" albo "Syria piekło Homs", czy cokolwiek, z nawiązaniem do realniejszej historii, można było pójść w klimaty ala Sims - więcej budowania i projektowania, ale akurat dzieci?



Homs, które obecnie wygląda tak

kliknij, aby powiększyć

nadawałoby się (niestety) idealnie w klimaty gry.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 31 sierpnia 2015 09:01

bbartt
bbartt PREMIUM
1
Dołączył: 2010-11-25
Wpisów: 73
Wysłane: 31 sierpnia 2015 09:29:44 przy kursie: 67,50 zł
TWOM jako free bonus na Games Republic. Tylko 1000 sztuk. Ciekawe czy wszystkie znika z półki?

Moim zdaniem oddawanie kasy na organizację charytatywną WAR CHILD już wprowadziło wątek dzieci do GRY pośrednio. Teraz dostaniecie dopełnienie z dziećmi w grze. NIEEEEE dzieci nie umierają podczas wojny(?) krzyczycie. Moim zdaniem doskonałe dopełnienie i urealnienie gry. Dostępne dla dorosłych EMOCJONALNIE, może nie wszyscy zasłużyli na to miano ? : ) No i z tego co wyczytałem to jednak żadne dziecko w GRZE nie zginie od kuli zapewne z głodu też.

Trailer The Little Ones super zrobiony. Buduje prostą - niesamowitą opowieść widzianą oczyma najmłodszych. Genialnie dobrana piosenka The Kids Aren't Alright trochę zapomnianej już kapeli Offspring. Zrobione z premedytacją, dziś słuchacze tej kapeli mają 30-40 lat i mieszkają w USA oraz krajach zachodu. Czyż to nie nasz target sprzedażowy?

Jedyny minusik to ten styczeń. Gwiazdka przynosi super sprzedaż, byłoby fajnie ją zaksięgować w wynikach za 2015 rok. Ale co się odwlecze...

Scarry
184
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 915
Wysłane: 31 sierpnia 2015 09:36:52 przy kursie: 67,50 zł
@bbart

napisał bym raczej że niedojrzała emocjonalnie to osoba używająca caps locka w dyskusji, którego to użycie jest równoznaczne z podnoszeniem głosu. Jak możesz mieszać zarzuty ad personam do dorosłych osób (mam dawno dorosłe dzieci)... jest to po prostu totalnie nie na miejscu.


btw: ta dyskusyjna wersja gry z zasady trafi do zupełnie niedojrzałego emocjonalnie odbiorcy konsolowego, gdzie procent graczy dorosłych jest dużo niższy niż na PC, czy nawet na iOS.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 31 sierpnia 2015 09:39

baks
27
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 591
Wysłane: 31 sierpnia 2015 09:39:28 przy kursie: 67,50 zł
A moim zdaniem nie ma powodu przemilczenie sytuacji dzieci w czasie konfliktów. Giną tak samo jak dorośli a często odsetek jest wyższy - dlaczego ?
Ponieważ dzieci są znacznie bardziej bezbronne, bo mają mniejsze doświadczenie życiowe, mniej sił i nie zdają sobie sprawy z konsekwencji zachowań. Więc jest im trudniej przetrwać - dlaczego więc przemilczeć ten temat ?
Moim zdanie można a nawet powinno się poruszyć ten temat - dla mnie to naturalny rozwój gry i nie ma to nic wspólnego z niemoralnym podejściem. Powiedziałbym inaczej .... dziwi mnie, że wcześniej nie było dzieci w grze.
Co do moralności i innych zarzutów. Czy moralne jest, że dzieci grają w gry w których "rozwalają" dziesiątki innych osób czy istot a później niektórzy "próbują" tego w realu wzorując się na grach.
Czy to jest moralne - moim zdaniem dużo bardziej niemoralne.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 31 sierpnia 2015 09:42


GRAF78
44
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 242
Wysłane: 31 sierpnia 2015 09:43:58 przy kursie: 67,50 zł
Asston napisał(a):
Dobrze Rocqu zauważył, najwyraźniej wydawca nie widzi potencjału w TLO i dlatego nie dał mu szans wyjścia w najlepszym okresie sprzedażowym.

jak by nie widział potencjału to by nie podpisali umowy wiele miesięcy temu z 11Bit a bez tej umowy nie było by TWOM na konsole...

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 31 sierpnia 2015 09:50:20 przy kursie: 67,50 zł
Wojna oczami dziecka. Jak w ciągu roku zmieniło się życie dziewczynki?
Dziewczynka obchodzi swoje 9. urodziny. Jej życie jest spokojne i przepełnione radością. Po roku wszystko się zmienia. Dziewczynka zaczyna żyć w rzeczywistości wojny, a obchodząc 10. urodziny prawie w ogóle nie przypomina dziecka sprzed roku.Organizacja Save the Children stworzyła wideo, które pokazuje w jaki sposób zmienia się życie dziecka w obliczu wojny. Bohaterką wideo jest dziewczynka mieszkająca w Wielkiej Brytanii.

Na początku widzimy szczęśliwą dziewczynkę. Radość dziecka przemija z chwilą, kiedy Londyn staje się środkiem wojny. Budynki są bombardowane, dzieci noszą maski gazowe.
Na końcu wideo pojawia się hasło: "To, że nie dzieje się to tutaj, nie znaczy, że nie dzieje się nigdzie indziej".


To przejmujące wideo, w momencie przygotowywania tego materiału, miało ponad 3,7 miliona wyświetleń.


(żg)


DZIS 49 mln wyświetlen !!!!

www.youtube.com/watch?v=RBQ-Io...



wiadomosci.onet.pl/wielka-bryt...
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 31 sierpnia 2015 10:08

baks
27
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 591
Wysłane: 31 sierpnia 2015 09:51:01 przy kursie: 67,50 zł
Scarry napisał(a):
@bbart

napisał bym raczej że niedojrzała emocjonalnie to osoba używająca caps locka w dyskusji, którego to użycie jest równoznaczne z podnoszeniem głosu. Jak możesz mieszać zarzuty ad personam do dorosłych osób (mam dawno dorosłe dzieci)... jest to po prostu totalnie nie na miejscu.


btw: ta dyskusyjna wersja gry z zasady trafi do zupełnie niedojrzałego emocjonalnie odbiorcy konsolowego, gdzie procent graczy dorosłych jest dużo niższy niż na PC, czy nawet na iOS.

Znam sporo (kilkanaście rodzin i w zasadzie w każdej konsola służy do grania zarówno dla dorosłych jak i dzieci. Czy znasz kogoś z dorosłych (przynajmniej mężczyzn) którzy nie chcieliby zagrać w FIFA czy inną "piłkę" z Ronaldo, Messim czy Lewandowskim ?
Według mojego rozeznania część rodzin ma konsole już gdy dzieci są jeszcze tak małe, że nie za bardzo mają pojęcie w co grają (znam kilka przypadków) więc nie sądzę aby konsola się marnowała gdy obok leżą poważne tytuły. Byłbym więc o to spokojny. Dla mieszkańca USA, Niemiec czy Francji koszt konsoli to koszt kilku gier - więc chcąc zagrać w 2-3 dobre wartościowe gry nie stanowi problemu zakup sprzętu.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

chimpo
0
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 509
Wysłane: 31 sierpnia 2015 10:52:18 przy kursie: 67,50 zł
Gra jest dla dorosłego gracza, a nie dla dzieci.

A Scarry teraz to przywaliłeś z tym TWOM 2 dziejącymi się na Ukrainie czy w Syrii. Popierasz tezę "Nie dodawajmy dzieci do gry, bo to oportunizm!!", po czym piszesz "Zróbmy grę o obecnie trwających konfliktach" i zarabiajmy na tragedii ludzkiej. To jest dopiero moralne.

Przecież TWOM jest grą o fikcyjnym konflikcie zbrojnym, w którym mamy za zadanie przeżyć naszymi bohaterami przez konflikt zbrojny. Dodanie dzieci jako dodatkowych bohaterów tylko dodaje grze realizmu, a dorosłym graczą ma dać do myślenia, że może jednak wojenki z Call of Duty czy Battlefronta nie są wcale takie fajne, jak się spojrzy na nie z innej strony.

Izolda
1
Dołączył: 2015-08-31
Wpisów: 18
Wysłane: 31 sierpnia 2015 12:12:32 przy kursie: 67,50 zł
Chimpo...bardzo trafnie opisaleś reakcje jednego z kolegów z forum. Nieadekwatna do wartosci przesłania tworcow gry.
To ze ktos jest doroslym i ma dzieci nie oznacza, że od zrozumie głowne zalozenie płynące z tresci gry i co najwazniejsze - intencje producentów.
Paradoksalnie chlopaki z 11 bit maja "chyba" w sobie potencjał ideologiczny. Pokazują cos co dzisiaj wielu uzna za niemoralne, nieetyczne - ale w jakim kontekscie?
Glownie w kontekscie drenowania rynku, czerpania korzysci z cudzej tragedii ...bo takich tematow nie pokazujemy jako glowny w mediach (cassus Faktu) lub staramy sie je szybko wyprzec ze swiadomosci. W dzisiejszych czasach to wręcz niezrozumiale...mozna tworzyc gry gdzie rozjezdzamy staruszki i zabijać setki postaci w grze, a nie możemy pokazać okrucieństwa wojny i to w wersji soft - bo nie dotyczy to przekazu wizualnego, a stricte emocjonalnego???
Albo po prostu trafili w niszę emocjonalną wspolczesnego Gracza.
Jesli Scarry rozpatrywal nowa propozycje 11 bit tylko ze wzgledow ekonomicznych to rzeczywiscie moze to byc problem na gruncie swiata odsuwajacego brzydką strone rzeczywistosci....swiat moze tego nie chcieć kupić.
Ze wzgledów moralnych i etycznych jest to strzał w dziesiatkę, bowiem nie ma tego typu gier i człowiek, który ma w sobie za grosz empatii, dostrzega problem wojny w oczach dziecka.

Ten produkt moze byc idealnym sposobem na edukację nawet tych "konsolowych dzieci", ktore przeciez nie zwiedzają obozow smierci w trakcie wycieczek szkolnych, a jak juz to bez zrozumienia bo czlowiek bez doswiadczen na własnej skórze nie rozumie skali i mocy problemu. Dzisiaj fikcja jest tak realnie przedstawiana, że człowieka może wyzerować :)

Na pewno podzial na zwolennikow i przeciwnikow wtopienia dzieci w wymyslony konflikt o realnych psychologicznych konsekwencjach w trakcie kazdej wojny juz nam sugeruje ze ta gra ma ....rownież potencjał sprzedażowy.
Edytowany: 31 sierpnia 2015 12:13

Frey
26
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 941
Wysłane: 31 sierpnia 2015 12:33:38 przy kursie: 67,50 zł
Zaczynają się pojawiać pierwsze opinie o TWoM TLO:
operationrainfall.com/2015/08/...

Cytat:
Though I did not experience it in my playthrough, the true hook of the This War of Mine: TLO was that you eventually have to care for young children, with all the accompanying hardships. On top of the wartime setting, and fighting threats like scavengers, snipers and constant military attacks, this becomes an impossible task, and ultimately will always result in hard decisions. Think of it as Oregon Trail with wartime and kids, and you’re on the right track.

Scarry
184
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 915
Wysłane: 31 sierpnia 2015 14:45:54 przy kursie: 67,50 zł
chimpo napisał(a):
Gra jest dla dorosłego gracza, a nie dla dzieci.

A Scarry teraz to przywaliłeś z tym TWOM 2 dziejącymi się na Ukrainie czy w Syrii. Popierasz tezę "Nie dodawajmy dzieci do gry, bo to oportunizm!!", po czym piszesz "Zróbmy grę o obecnie trwających konfliktach" i zarabiajmy na tragedii ludzkiej. To jest dopiero moralne.

Przecież TWOM jest grą o fikcyjnym konflikcie zbrojnym, w którym mamy za zadanie przeżyć naszymi bohaterami przez konflikt zbrojny. Dodanie dzieci jako dodatkowych bohaterów tylko dodaje grze realizmu, a dorosłym graczą ma dać do myślenia, że może jednak wojenki z Call of Duty czy Battlefronta nie są wcale takie fajne, jak się spojrzy na nie z innej strony.


wytłumacz mi jak antywojenna gra o konflikcie miałaby być amoralna ? Serio nie rozumiem takiego rozumowania. Coś Ci się w pokićkało chyba.

świat marketingu znam doskonale od 20 lat, i jestem absolutnie przeciwny wykorzystywaniu dzieci w reklamie i w takich tanich przesadzonych emocjach jak gra komputerowa. To nie jest gra dla dzieci tylko o dzieciach.

Nie podoba mi się to bardzo, druga sprawa że jestem przekonany że konsolowa wersja polegnie. Mniej lub bardziej, ale polegnie. Ale co ja tam się znam.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 31 sierpnia 2015 14:49

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
249
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 650
Wysłane: 31 sierpnia 2015 15:05:08 przy kursie: 67,50 zł
Cytat:
druga sprawa że jestem przekonany że konsolowa wersja polegnie. Mniej lub bardziej, ale polegnie.

Profil gracza i w jakimś sensie sterowanie?

Dla mnie także niemal pewne jest, że nie powtórzą sukcesu PC, ale polegnie to mocne słowo...

GRAF78
44
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 242
Wysłane: 31 sierpnia 2015 15:12:52 przy kursie: 67,50 zł
W tym wypadku gdy wydawcą jest KOCH, współfinansuje on też produkcję wersji na konsole? czy cały projekt jest finansowany ze środków 11Bit.

niedźwiedź
43
Dołączył: 2015-02-06
Wpisów: 508
Wysłane: 31 sierpnia 2015 15:15:20 przy kursie: 67,50 zł
Dla mnie jest niemal pewne, ze sukces konsol będzie dwukrotnie większy niż PC
wszystkie argumenty za tym przemawiają

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 4,425 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +170,17% +34 033,03 zł 54 033,03 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło