vyxvufof
Advertisement
PARTNER SERWISU
szrwxoby
455 456 457 458 459
mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 20 kwietnia 2017 14:00:06 przy kursie: 191,40 zł
Sprawa się wyjaśniła. Nie będzie multiplayera we Frostpunku. O ile wiem nie było pytania o MP dla TWoM.
Edytowany: 20 kwietnia 2017 14:00

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 20 kwietnia 2017 15:50:10 przy kursie: 191,40 zł
mrJackson napisał(a):

Niedawno pojawiła się liczba 3 milionów kopii sprzedanych TWoMa nie wliczając mobilek a gra nadal się sprzedaje i będzie sprzedawać. Ze strony spółki docierają informacje o dalszych pracach nad grą i coraz bardziej łagodniejsze zaprzeczenia wydania kontynuacji. Czas i komfort finansowy przemawia za zrobieniem kolejnego TWoMa, który miał by to wielkie coś: czy to tryb co-playera, multiplayera, FPP czy też innego otoczenia. Jakby się sprzedało Thiz War of Mine?

Uniwersum Frostpunka daje nam wiele możliwości na tworzenie nowych gier np. pre-quela czy też innych gatunków skupionych na wybranych aspektach świata patrz historia Anomaly.

Zakładając zatem umiarkowany sukces Frostpunka to spółkę czeka bardzo "komfortowy" okres gdzie może spokojnie pracować nad kolejnymi częściami Frostpunka, nowym projektem 8 oraz po cichu nad nowym TWoMem. Jeśli zobaczymy go co najmniej 5 lat po pierwszym czyli po 2019 to wystarczający czas aby większość graczy starego TWoMa mocno zatęskniła za Pavlem, Bruno i Katią.

Wiele wskazuje, że nie bez powodu ujawniono co oznaczał symbol "3,5" na jednym ze slajdów w prezentacji. Wyjaśnienie każdy może sobie tłumaczyć w różny sposób. Spółka świetnie zarządza ludźmi i kosztami. Nie ulega wątpliwości, że są 3 zespoły TWOM, FP i P8. TWOM był spory (ok 40 osób) następnie spora część około 25-30 osób przeszła do FP gdzie liczy około 60 osób. Docelowo pisano może zbliżyć się do 100 osób - choć to chyba trochę fantazja piszącego. Po wydaniu FP część będzie pracować nad dodatkami a część zasili P8.
Zespół od TWOM produkuje kolejne dodatki mające przedłużyć strumień dochodów z tej gry. Jednak głównym celem (moim zdaniem) jest wypracowanie koncepcji kontynuacji. Oceniam, że prace powinny ruszyć w perspektywie 1-2 lat i może być to kolejny produkt - ale z premierą raczej już po P8. Choć dokładniejszych planów nikt z nas nie zna. Taki scenariusz jest jednak bardzo możliwy. Byłaby to już jednak gra z budżetem znacznie powyżej 10mln. MP wtedy byłby już zdecydowanie wskazany.Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

pluteks
0
Dołączył: 2012-01-25
Wpisów: 6
Wysłane: 20 kwietnia 2017 23:46:25 przy kursie: 191,40 zł
mrJackson napisał(a):
Sprawa się wyjaśniła. Nie będzie multiplayera we Frostpunku. O ile wiem nie było pytania o MP dla TWoM.


Niestety nie znalazlem juz tego wywiadu (chyba film zostal usuniety), ale ktos zadal pytanie czy w "jakiejs dalekiej przyszlosci", chocby w projekcie 8 (bo w FP to pewnie nie) planuja wprowadzenie trybu multi - oczywiscie to parafraza, nie cytat. Odpowiedz: wolalbym teraz nie odpowiadac na to pytanie, bo juz za kilka tygodni dowiecie sie cos wiecej w tym temacie.

Dlatego nie twierdzilbym, ze cokolwiek sie wyjasnilo, ale moze cos zle zapamietalem...


NikoPL
0
Dołączył: 2014-11-16
Wpisów: 54
Wysłane: 24 kwietnia 2017 20:41:57 przy kursie: 188,00 zł
@pluteks

Podczas video-konferencji na czacie zadałem takie pytanie i odpowiedź jaką otrzymałem własnie mniej więcej tak brzmiała (tak więc potwierdzam, że coś takiego miało miejsce).

koladzio
44
Dołączył: 2010-11-23
Wpisów: 117
Wysłane: 25 kwietnia 2017 09:41:56 przy kursie: 185,15 zł
CIG i słabsze recenzje Snipera, ciągną dzisiaj spółki gamingowe w dół...A na steam spy Beat cop ma już 23k sprzedanych kopii https://steamspy.com/app/461950.

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 27 kwietnia 2017 08:35:23 przy kursie: 181,00 zł
Tower 57 prawdopodobnie najbardziej oczekiwaną grą 2017 !

www.generationamiga.com/2017/0...


...co prawda na Amigę toothy10 ...ale zawsze to coś cheers

Jaras1
9
Dołączył: 2015-02-27
Wpisów: 49
Wysłane: 29 kwietnia 2017 21:23:30 przy kursie: 185,00 zł
11 bit Studios prognozuje że w związku ze znaczącym, 5,6-proc. spadkiem kursu USD/PLN pomiędzy 31 grudnia 2016 r. a 31 marca 2017 r. grupa zakończy I kwartał 2017 r. ujemnym wynikiem netto, podała spółka.

stooq.pl/n/?f=1175271&sear...


Dziwne ze spółka nie zabezpiecza się przed ryzykiem kursowym skoro większość dochodów ma w dolarach i euro.... Zamiast prognozowanego zysku 0,5 mln będzie strata, czyli sporo stracili na kursie.


Z innej beczki, TWoM jest w promocji gier w Biedronce, za cale 9,99:) Ciekawe ile sprzedadzą.

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 30 kwietnia 2017 22:18:49 przy kursie: 185,00 zł
Czy tylko mnie uwiera, że zarząd, po raz kolejny, wprowadził inwestorów i akcjonariuszy w błąd? Od początku 2015 roku twardo twierdzili, że „Industrial” będzie grą o dużo większym potencjale sprzedaży niż TWoM, gdyż reprezentuje gatunek popularniejszy niż Survivale. Teraz, gdy już wiadomo że chodzi o City Buildera, wystarczy rzut oka w statystyki SteamSpy, by dostrzec, że rozmijali się z prawdą.

Tutaj są statystyki sprzedaży dla gier oznaczonych jako Survivale:
http://steamspy.com/tag/Survival

A tutaj statystyki dla City Builderów:
http://steamspy.com/tag/City+Builder

Jak widać Survivale mają miażdżącą przewagę nad City Builderami, która robi się jeszcze większa gdy weźmiemy pod uwagę sprzedaż na konsolach, na których City Buildery są wyłącznie gatunkiem niszowym.


Jak ktoś chce zrozumieć dlaczego kurs spada, to odpowiedź jest w powyższych statystykach. Szczególnie polecam przyjrzenie się wynikom sprzedaży City Builderów które miały premierę w 2016 i 2017 roku.

Edytowany: 30 kwietnia 2017 22:25

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 30 kwietnia 2017 23:28:09 przy kursie: 185,00 zł
O rockq krytykuje - znak, że wzrost idą wave
Straszne te spadki - 15% od szczytu, po niemal 50% wzroście od czasu zejścia przez Watch Doga poniżej 5%. Koszmar.
Z dostępnych informacji wynika, że FP to będzie połączenie city buildera z survivalem - czyli best of both worlds. thumbright
Swoją drogą to przedstawiciele spółki twierdzili jedynie, że FP będzie grą o większym potencjale sprzedażowym niż TWOM - nie ujawniali do niedawna tematu gry i nie odnosili się do żadnych konkretnych gatunków. Po co przeinaczać ich wypowiedzi?
W każdym razie ja się w żaden sposób oszukany nie czuję. A ciebie biedaku oszukują i oszukują i tak od listopada 2014...
Ostatnia korekta jest raczej pokłosiem tego co działo się z kursem CIG, a spadek piątkowy - informacji o ujemnym wyniku netto za Q1.
Swoją drogą to mnie akurat cieszy to, że spółka trzyma $. Długoterminowy trend na $ zarówno do PLN jak i do EUR jest jeden - wzrostowy. Przemijające wahania są bez znaczenia.
Jak kogoś interesuje to jak obecne zmiany porządku światowego w tym los amerykańskiej waluty widzi Peter Zeihan - moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych współczesnych analityków geopolitycznych, to polecam ten wykład:
https://vimeo.com/215078563
Naprawdę warto to obejrzeć.


aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 30 kwietnia 2017 23:58:24 przy kursie: 185,00 zł
rockq napisał(a):
zarząd, po raz kolejny, wprowadził inwestorów i akcjonariuszy w błąd? Od początku 2015 roku twardo twierdzili, że „Industrial” będzie grą o dużo większym potencjale sprzedaży niż TWoM, gdyż reprezentuje gatunek popularniejszy niż Survivale.

Cytat albo zmień nicka na Pinokio.

rockq napisał(a):
Jak ktoś chce zrozumieć dlaczego kurs spada, to odpowiedź jest w powyższych statystykach.

Jesli tak u ciebie wygląda analiza skutkowa-przyczynowa, to mi dosłownie brak słów :D


rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 1 maja 2017 12:35:44 przy kursie: 185,00 zł
aircanada15 napisał(a):

rockq napisał(a):
zarząd, po raz kolejny, wprowadził inwestorów i akcjonariuszy w błąd? Od początku 2015 roku twardo twierdzili, że „Industrial” będzie grą o dużo większym potencjale sprzedaży niż TWoM, gdyż reprezentuje gatunek popularniejszy niż Survivale.

Cytat albo zmień nicka na Pinokio.


Nie szukając daleko, na stronie 66 raportu za 2016 rok, jest niniejsze sformułowanie.

Cytat:
„Na wyższy, niż w przypadku „TWoM” potencjał sprzedażowy „Frostpunka” może też wskazywać fakt, że będzie on reprezentował bardziej popularny gatunek gier…”

Podobne wypowiedzi pojawiają się w innych dokumentach, wywiadach i padają podczas konferencji.




aircanada15 napisał(a):

rockq napisał(a):
Jak ktoś chce zrozumieć dlaczego kurs spada, to odpowiedź jest w powyższych statystykach.

Jesli tak u ciebie wygląda analiza skutkowa-przyczynowa, to mi dosłownie brak słów :D


Tak na szybko, bo szkoda mi ładnego dnia…

Po pierwsze, można zapomnieć o dużych przychodach z konsol, bo City Buildery są na nich niszą.

Po drugie, jeżeli odsiejemy z powyższej listy Age of Empires (legendarny RTS), oraz weźmiemy poprawkę na datę wydania gier, to okazuje się, że w CAŁEJ HISTORII Steam, był tylko JEDEN City Builder który sprzedał się lepiej niż TWoM (Cities: Skylines).

Po trzecie, ŻADEN City Builder który miał premierę w 2016 i 2017 roku, nie przekroczył progu 400k sprzedanych kopii.

Po czwarte, powyższe dotyczy również roku 2015, jeżeli wyłączymy z listy wspomniane wcześniej Cities: Skylines, Prison Architect (który miał premierę w 2012 roku), oraz Train Simulator (budowanie miast jedynie w edytorze jako tła dla symulacji pociągu).

Po piąte, wśród gier które miały premiery w 2015, 2016 i 2017 roku (z wyłączeniem powyższych), żadna z gier z ceną $29.99, i wyżej, nie sprzedała się w nakładzie przekraczającym 200k kopii.


A teraz powyższe fakty skoreluj sobie z oczekiwaniami rynku z rekomendacji.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 1 maja 2017 15:48:05 przy kursie: 185,00 zł
Cytując 11Bit:
"Frostpunk is the first game of society survival. The sub-genre created by 11 bit fulfills the need to underline unusual mixture of city builder, survival and society simulation."

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 1 maja 2017 16:27:16 przy kursie: 185,00 zł
@rockq

A ile ponit and click symulatorów grzebania w śmieciach sprzedało się średnio przed TWoMem?
Rozumiem, że podobne założenia przyjął zarząd CIGu - skoro poprzednie Snajpery sprzedały się w takim nakładzie to statyka jest przecież z nami?

Czy wybranie najpopularniejszego gatunku + skopiowanie niezwykle udanej kampanii marketingowej to przepis na gwarantowany sukces?

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 3 maja 2017 21:24:38 przy kursie: 189,00 zł
aircanada15 napisał(a):
Cytując 11Bit:
"Frostpunk is the first game of society survival. The sub-genre created by 11 bit fulfills the need to underline unusual mixture of city builder, survival and society simulation."


Kolega rockq zaraz napisze, że jak to miks wszystkiego, to znaczy, że w ogóle do niczego.
Pomijając uszczypliwosci, to ta gra w koncepcji wydaje się genialna. To co najlepsze z TWOM rozwinięte o elementy innego popularnego gatunku i umieszczone w dużo bardziej uniwersalnej otoczkę, która ponadto będzie rozwijana. De facto mamy do czynienia z TWOM na sterydach, czyli porównując znaną firmę, która zrobiła Warcrafta, by później dać światu jeszcze popularniejszego Starcrafta.
Jedyny warunek sukcesu, to poziom samej gry. Jeśli gra będzie dobra i potwierdzi się to w recenzjach, to spółka znajdzie się w innej lidze. Oni są tego świadomi i dlatego produkcja trwa tak długo.
Podobało mi się jakiś czas temu stwierdzenie szefa PR cd projektu, który napisał w mediach społecznościowych, że Frostpunk to jego must have na jesieni. I tego się trzymajmy.

Co się zaś tyczy kolejnych kwartałów, to na ten moment ma to mniejsze znaczenie, podobnie jak było z CIG. Przy czym spolka jest w dużo lepszej sytuacji, bo z pewnością nie będzie generowac tak potężnych strat, a ponadto ma duże zapasy gotówki. Spadek dolar ma moim zdaniem niewielkie znaczenie. Marketing będzie opłacanych w dolarach, wiec i tak na jedno wyjdzie.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 3 maja 2017 21:27:08 przy kursie: 189,00 zł
No wygląda, że gra planszowa w najbliższym czasie trafi do sprzedaży w realu.
Ceny wydają się spoko ..... no może na nasze kieszenie to całkiem sporo..... jednak dla ciekawych i całkiem wypasionych gier w bogatszych krajach to już nie jest taka góra kasy.
Wniosek ten potwierdziła zbiórka na KS gdzie ceny były wyraźnie wyższe a było sporo "sponsorów".
Ciekawe teraz kiedy faktycznie rozpoczną wysyłki i jak wypali sprzedaż.
https://twom.gamefound.com/en
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 3 maja 2017 21:27

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 7 maja 2017 08:15:09 przy kursie: 189,00 zł
Muszę przyznać że im bliżej do premiery FP tym większe mam obawy o sukces gry. Przeciąganie w czasie wydania gry spowodowało że staje sie ona tym samym czym jest S3 dla CIG i nie chodzi mi tu o finanse bo tych mamy zapas ale o wizerunek. Bo co jezeli okaże sie ze to zwykła gierka z fajnym treailerem na którą trzeba było czekać trzy lata? Przecież Oni robili grę za 4mln przez 3 lata, i jezeli okaże się ze mieli takie wyczucie rynku jak przy grach z wydawnictwa to ja juz się boję. Czerwiec coś wyjaśni choć tez niewiele bo recenzje BC miał dobre a okazał sie porażką.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 7 maja 2017 12:40:12 przy kursie: 189,00 zł
Bzdura... czerwiec nic nie wyjaśni - poznamy tylko przybliżony scenariusz gry. O potencjale sprzedażowym nie będzie wiadomo praktycznie nic.
Nie masz o tym pojęcia bo "urodziłeś" się po epoce premiery TWOM ... więc co możesz wiedzieć na temat tego co było przed....
W 2014 roku aż do premiery TWOM prawie nikt nie dawał grze szans na zawojowanie rynku co miało miejsce później.
Sam zakładałem całkowity potencjał sprzedaży na poziom zbliżony do 200tyś .... i co ?Think
Ani trailer ani inne infa nie dawały mi podstaw do stawiania na spory chociażby sukces. Gra w odcieniach szarości wydawała mi się dosyć rozczarowująca. Jednak nie miałem racji.
Powiedziałem sobie no dobrze jest to jakiś krok w celu zwiększenia przychodów i jakiś zysk.
Teraz też nie da się nic wcześniej przewidzieć. Sukcesu tak dużego jak W3 właściwie nikt się nie spodziewał .... tak samo jak takiej klapy S3 też niewielu oczekiwało.
BC wypadł słabiej niż zakładano mimo świetnych recenzji i ocen specjalistów z branży.
Więc czerwiec nic nie pokaże najwyżej pozwoli na nowe kolejne spekulacje. Jedni będą liczyć miliony sprzedanych kopii a inni przekonywać, że sprzeda się tak jak BC.... tylko tyle i nic więcej się nie da ocenić.
Prawdziwą wiedzę będziemy mieli dopiero po 2 dniach od premiery. Warto więc z ocenami poczekać nieco. Myślę, że Sniper 3 powinien otrzeźwić wielu megalomanów i krytyków. To gracze są "sędzią ostatecznym" w tej branży. Jeszcze niejedno rozczarowanie może się wydarzyć w tej branży w tym roku i nie tylko. Ostatnim przykładem bieżącym może być wciąż opóźniająca się premiera Gwinta. Miał się ukazać już jakiś czas temu a na razie były tylko zamknięte beta. Może to powinno niektórym rozjaśnić umysł, że dotrzymywanie terminów jest dobre przy otwieraniu dróg .... choć niekoniecznie jeśli nie są gotowe i dobrze zrobione ..Angel
Tym bardziej tyczy się to gier. Sam po becie S3 a także wcześnie wypowiadałem się, że powinni wyemitować kolejny milion akcji i opóźnić premierę o kolejne 6 miesięcy i dopracować grę.
Tak robił CDRed z W3 i tak robi teraz z Gwintem. Taka decyzja jest ze wszech miar godna poparcia i całkowicie trafna.
Wydawanie niedopracowanych "półproduktów" nazywanych przez producentów grami jest godny potępienia tak przez graczy jak i potencjalnych inwestorów. Wypowiadając się na ten temat trzeba mieć pewną refleksję i nieco wiedzy w temacie.
Spółka z każdą wyprodukowaną grą prezentowała wysoki poziom jakościowy i graficzny. Inna sprawa, że nie każda gra może być hitem - to logiczne. Nie da się zagwarantować, że coś będzie hitem pomimo obietnic producenta i recenzji branży.
Gry z które wkłada się setki milionów zł lub USD można wywindować do góry marketingiem ale jeśli są niedopracowane superhitami nie będą. Trudno oczekiwać aby gra za kilka mln zł sprzedała się w 2-3 lata tak jak W3 .... czyli powyżej 10mln.
Jednak nie ma wątpliwości, że bez zainwestowania w marketing 100mln USD W 3 też nie sprzedałby się w takiej ilości.
Podsumowując 11bit nie zainwestuje w marketing takich pieniędzy i nie zarobi tyle. Jednak możemy być pewni wysokiej jakości gry niczego więcej przed premierą nie da się zagwarantować. Ostateczny werdykt i tak wydadzą gracze.... zresztą tak samo jak w przypadku pozostałych graczy. Jest wiele przypadków gdzie gry za bardzo małe pieniądze zarabiają więcej niż wielokrotnie droższe tak jak chociażby TWOM. Na dziś nie da się wykluczyć, że FP nie osiągnie dobrego wyniku. Wystarczy powtórzenie sprzedaży TWOM. Chyba warto pamiętać, że portfolio produkcyjne jest już znacznie większe niż tylko FP i wydawnictwo.
Produkcja spółki tak samo jak i wydawnictwa się dopiero rozkręcają. Jak widać dotychczas także następny produkt jest co najmniej tak dobry jak poprzedni. Ten schemat działa i w produkcji i w wydawnictwie. TWOM nie gorszy niż Anomaly. BC nie gorsze niż Spacecom. Wystarczy utrzymać tą tendencję - nic ponadto. Wraz ze wzrostem wielkości produkcji i budżetów na marketing i dobrej marki będą rosły szanse na sukces. Spółka inwestuje w moce produkcyjne a to duży krok na drodze do sukcesu.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 7 maja 2017 16:55:03 przy kursie: 189,00 zł
baks@ jak zwykle stworzyłeś elaborat tylko że na tema jak zwykle niewiele. Porównujesz poprawianie gry i przekładanie terminów przy grach za setki min do gry za 6 min z kosztami marketingu? Napisałem i to podtrzymuje że praca nad grą za taką kase przez trzy lata to skandal. Pisałem o czerwcu bo jezeli oceny ludzi z branży bedą ok to kurs utrzyma kredyt zaufania, ale co bedzie jezeli te opinie nie bedą pochlebne to juz strach pomyśleć.

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 7 maja 2017 23:18:54 przy kursie: 189,00 zł
Nie wiem dlaczego spółka nie dementuje "starych" kosztów Frostpunka. Przy okazji trailera było porównanie, że przy TWoMie pracowało 12 osób a przy Frostpunk około 60. Dodatkowo czas w jakim go tworzą jest dłuższy niż TWoMa. Jeśli dodamy wersje konsolowe oraz aktualizacje po premierze to budżet Frostpunka kilkukrotnie przekroczy budżet TWoMa.
Trudno jest mówić o skandalu jak nikt jeszcze nie widział gry, nie było żadnej recenzji ani samej premiery. Nikt nie ma patentu na same hity, ale 11b udowodnił potrafi robić bardzo dobre gry, a gry z wydawnictwa to nie są ich produkty. Zatem na ich podstawie nie należy wysuwać wniosków na temat samego Frostpunka.
Inwestowanie w gamedev to ryzyko - szansa na spektakularny sukces ma każdy - ale procentowo nie jest po równo. Czy lepiej zaufać takim co regularnie tworzą dobre produkty, takim co się to czasami udaje czy też takim, którym kiedyś może się uda?

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 7 maja 2017 23:25:30 przy kursie: 189,00 zł
Rif napisał(a):
aircanada15 napisał(a):
Cytując 11Bit:
"Frostpunk is the first game of society survival. The sub-genre created by 11 bit fulfills the need to underline unusual mixture of city builder, survival and society simulation."


Kolega rockq zaraz napisze, że...


Raczej napisze, że do 95% gier można łatwo dokleić metkę "survival". Super Mario Bros jest brutalnym survivalem w krainie halucynogennych muchomorków, Monopoly to bezlitosny survival w świecie krwiożerczego kapitalizmu, Szachy są metaforycznym society-survivalem w realiach średniowiecznego dworu. Widzisz jakie to proste?

W przypadku Snipera przynajmniej można było pomarzyć, bo sukces w tym segmencie faktycznie przełożyłby się na gigantyczne przychody. Natomiast segment City Builderów jest jaki jest. Dla 11 bit sprzed sukcesu TWoM to faktycznie mogło być zielone pastwisko, natomiast dla 11 bit o kapitalizacji ponad 100 milionów dolarów może okazać się małą, ciasną, krępująca zagródką. Wątpię by semantyka przykryła analitykom fundów jego finansowe realia.

Ostatecznie liczy się jakość gry. Jeżeli w czerwcu pokażą grę po której już na pierwszy rzut oka będzie widać że faktycznie mocno wyróżnia się pod względem grywalności i grafiki na tle obecnych produkcji, to może coś z tego będzie. Jak pokażą przeciętniaka, to konsekwencje kursowe mogą być bardzo poważne, bo wątpię by kogokolwiek interesował "sukces" na miarę 2-4 milionów dolarów przychodu ze Steama w perspektywie dwóch lat.

Gdy 11 bit miał 20mln zł kapitalizacji, a Frostpunk pierwotny budżet w okolicach 1,2mln zł, te 2-4 miliony dolarów to faktycznie mógł być sukces, a dzisiaj?
Edytowany: 7 maja 2017 23:27

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



455 456 457 458 459

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,433 sek.

icjgagjn
gsfwtmfj
opavnuhw
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
wnewvwdc
mdhwsmvh
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat