PARTNER SERWISU
xfqlauqj
498 499 500 501 502
Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 17 listopada 2017 11:37:09 przy kursie: 166,50 zł
Na spółce nie zadziało się w ostatnich dniach nic czego by nie dało się przewidzieć.
Raport jak miał być minusowy tak był, jak Tower 57 miało okazać się sprzedażowo słabe tak jest.
Mnie jednak na plus zaskoczyło DLC, którego pomysł był mocno świeży i pewnie Q4 podciągnie nieco wyniki całoroczne.

Niemniej jak już wcześniej napisał kolega Greenthumb, wszystko co najgorsze za nami (obyśmy się nie mylili ;)
Przy czym nie zakładałbym jednoczesnej premiery FP w wersji PC i konsolowych. Przypuszczam, że jak już to konsole dołączą na jesieni.

Teraz spokojnie możemy przyglądać się sprzedaży do końca roku poszczególnych produktów, a potem już Q1 i wydarzenia związane z podaniem daty premiery i z samą premierą Frostpunka, a także premiera Moonlightera, którego zapowiedź została tak ciepło przyjęta przez fanów Nintendo Switch, a przypominam, że wyjdzie jednocześnie na PC i trzy konsole.

Wierzę, że cierpliwość popłaci tj. Frostpunk okaże się nie tylko najlepszą grą 11bit, ale i najlepiej sprzedającą się, a dwie pozycje bloku wydawniczego będą takim oczekiwanym zaskoczeniem na plus :)

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 17 listopada 2017 11:41:04 przy kursie: 166,50 zł
Frey napisał(a):
Z ocenami pionu wydawniczego wstrzymałbym się do premiery większych gier - Moonlightera i Children of Morta, a nie wylewał żale.

Zgadzam się. Co do tych premier sama spółka też ma większe oczekiwania. Wydawnictwo jak na razie nie ma istotnego udziału w przychodach spółki i takie znaczenie należy moim zdaniem mu przypisywać. Osobiście traktuję to na razie jako poszukiwanie pereł;) Zakładam scenariusz, że spółka zamknie ten projekt, jeżeli zacznie systematycznie przepalać kasę jak Games Republic, choć teraz z pewnością jest za wcześnie na takie decyzje.
Jestem na Twitterze

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 17 listopada 2017 11:42:16 przy kursie: 166,50 zł
@andy_dufresne
trochę zdenerwowałem się jak zobaczyłem wielkość przychodów i jednocześnie stratę, dobrze, że naprostował mnie @Utnapisztim, raportu nie przejrzałem, więc się nie odniosę.

Reko Bosia moim zdaniem jest racjonalna:
Cytat:
Ponadto skorygowaliśmy założenie co do częstotliwości wydawania gier przez 11 bit studios i zakładamy, że Spółka będzie wydawać jedną nową grę co 2 lata, a nie co rok. Zatem premiera Project 8 powinna mieć miejsce w  2020 roku (wcześniej zakładaliśmy 2019). Podtrzymujemy natomiast prognozę wolumenu sprzedaży Frostpunka w ciągu 12 miesięcy w wysokości 750 tysięcy sztuk w wersji PC i 250 tysięcy sztuk w wersji na konsole.
.

Takie podejście zgadza się z moimi wypocinami sprzed paru stron o cyklu produkcyjnym.
Wycena wydaje mi się ciut za wysoka - moim zdaniem maksima kursu z tego roku bardziej odpowiadałyby tym założeniom, ale to tylko moje zdanie.

ps. Boś też przestrzelił wyniki 3Q i odpis na wydawnictwo nie tłumaczy tej różnicy.
Edytowany: 17 listopada 2017 12:46


jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 17 listopada 2017 12:30:40 przy kursie: 166,50 zł
Problem w tym ,że najgorsze to może być dopiero przed nimi. BC czy Tower 57 to tylko takie preludium, w sumie mało znaczące kwestie ale być może pokazujące pewien TREND( jak to było z CIG przy okazji enemy front alien rage itp) oby nie. Jeśli FP delikatnie mówiąc nie "sprosta oczekiwaniom" to ciekawy jestem jaka będzie wartość 11 bit w 2020 czy w 2021 przed premierą Projekt 8.

Ludzie piszą o błędzie w przypadku BC, problem w tym ,że nie chodzi o BC ale o to iż olali totalnie najlepszy czas na rozwój. W Marcu 2014 roku sciagneli 2 ludzi z CDR odpowiedzialnych za W3, lokalna praca growa zrobiła z tego niezły szum. Jeden z nich miał za zadanie tworzenie FP( wtedy jako industriala), drugi odpowiadał za LP. FP mała gra za budżetem kilku mln PLn powstaje 4 lata Maciej Szcześnik odchodzi z 11 bit, a pan Marek odpowiedzialny za pion wydawniczy w przeciągu 3 lat wydaje 2 gry z budżetem kilkuset K PLn każda.

Tego moim zdaniem nie należy rozpatrywać w kategoriach blędu tylko olania wielu rzeczy dokumentnie. Pytanie teraz takie czy do się zemści czy nie, początki debiutów z LP nie są zachęcające.

P.S Swoja droga przypadek 11 bit może wiele nauczyć. Mówię tu o pewnych wypowiedziach insaiderów , pan Marek w 2016 roku wypultał sie ze " zaczynają powoli pracować nad FP" zrobił się szum na forum 11 bit ale Admin oczywiście odkręcała kota ogonem. Po czasie wyszło, iż insaider Wiedział co mówi, piszę to w kontekście tego co dzieje się ostatnio na CDR. Nie zdziwie sie jeśli faktycznie debiut CP2077 będzie dopiero po roku 2020.
Edytowany: 17 listopada 2017 12:31

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 17 listopada 2017 17:09:26 przy kursie: 166,50 zł
jurror napisał(a):

Ale chyba poważny inwestor patrzy na to jak wypadają ich produkty w monetyzacji. Te produkty( z wydawnictwa) też miały mieć duży potencjał sprzedażowy, to dlatego tłumaczyli tak długie bujanie się nawet z grami z LP, by miały najwyższą jakość gwarantowana przez nich , a co za tym idzie i ich sprzedaż.

do tej pory powinni wypuścić już z 10 gier, a wypuścili DWIE, z czego Tower 57 jeszcze biedniej pod względem sprzedaży wygląda niż beatcop ( i będą mieli mniejsze kupony z niego).

I tu rodzi się pytanie czy porzucenie pierwotnych planów rozwoju jakie zaprezentowali w 2015 roku nie odbije się czkawką, bo rynek growy jest dynamiczny szybko się zmienia i kilka lat opóźnień może być przysłowiowym strzeleniem sobie w stopę. Czasami trzeba kuć żelazo póki gorące, bo potem może być za późno żeby iść w fali żaru rozpalonym przez TWoM. Widać szał na pixeloze jednak mija.

Jedno jest pewne TWoM nieźle nadal się monetyzuje, ale nie zapewnia już zysków . Czas sprawdzam nadchodzi wielkimi krokami , ale te małe przymiarki z gier z LP nie wyglądają zachęcająco i nie można się dziwić że nerwowość się pojawia i spadek kursu.

P.S Póki co wyliczenia i przewidywania wyników w poszczególnych latach z reko można wyrzucić do śmieci.

O czym ty piszesz jaki plany rozwoju .... to nie budowlanka...
Ta branża wymaga szybkiej reakcji i dostosowujesz się .... albo wypadasz z gry i cię nie ma.
Masz przykłady słynnego CIG. Do tej pory nie nauczyli się, że niedorobiona gra to "gwóźdź" do upadku firmy.
Dopiero teraz zrozumieli, że nie mają kompetencji do AAA .... a teraz także nawet kasy.
Spółka reaguje na zmiany rynku. Może niektórym wydaje się, że za wolno. Jednak ja uważam, że nie można wykonywać nerwowych ruchów tylko przemyślne.
Ktoś inny może mieć inne preferencje i inwestować gdzieś indziej...Angel
Do zmian spółki muszą być choć trochę przygotowane i planować 2-3 kroki (3-5 lat) naprzód.
Pokazał to ostatnio CDP ... jak nie robić .... brak silnika do CP.
Tak się śpieszyli, że zapomnieli, że nie mają odpowiedniego silnika ..Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 17 listopada 2017 17:25

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 17 listopada 2017 17:24:26 przy kursie: 166,50 zł
andy_dufresne napisał(a):
Frey napisał(a):
Z ocenami pionu wydawniczego wstrzymałbym się do premiery większych gier - Moonlightera i Children of Morta, a nie wylewał żale.

Zgadzam się. Co do tych premier sama spółka też ma większe oczekiwania. Wydawnictwo jak na razie nie ma istotnego udziału w przychodach spółki i takie znaczenie należy moim zdaniem mu przypisywać. Osobiście traktuję to na razie jako poszukiwanie pereł;) Zakładam scenariusz, że spółka zamknie ten projekt, jeżeli zacznie systematycznie przepalać kasę jak Games Republic, choć teraz z pewnością jest za wcześnie na takie decyzje.

Wydaje mi się, że kluczowy będzie 2018 rok.
Jeśli Moon i Moorta nie zarobią co najmniej +200% wkładu a nic ciekawego nie będzie się działao do końca 3 q to spodziewam się, że projekt zostanie zamknięty.
Choć spółka może mieć inne zdanie na ten temat.
Zamknięcie projektu może przyspieszyć bardzo duży sukces FP no chyba, że znajdą jakieś perły.
Spółka może jednak traktować to jak okienko przez które będą mieli wgląd nad czym pracują inni...Think
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 17 listopada 2017 20:48:21 przy kursie: 166,50 zł
W tej rekomendacji dm boś kupuj i cena docelowa 12m 231 złotych.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 17 listopada 2017 23:49:04 przy kursie: 166,50 zł
Marketing za pomocą TWOM działa - mamy już 5 najwyższy wynik grających w danym miesiącu i 4 wynik średniej jednocześnie grających w danym miesiącu od premiery TWOM. Biorąc pod uwagę dość niską bazę około 700 mamy już wyraźnie powyżej 1500 a promocja jeszcze potrwa od groma czasu. Przy max dziś ponad 6tyś fajnie rokuje.
Taki marketing nic nie kosztuje a przygotowuje niezłą bazę pod FP i niezły strumyk kasy. Zagranie z tą megadługą promocją było świetne.....
Jak stawiacie pęknie 2,5 mln do końca roku na Steam ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 18 listopada 2017 11:34:01 przy kursie: 166,50 zł
baks napisał(a):
jurror napisał(a):

Ale chyba poważny inwestor patrzy na to jak wypadają ich produkty w monetyzacji. Te produkty( z wydawnictwa) też miały mieć duży potencjał sprzedażowy, to dlatego tłumaczyli tak długie bujanie się nawet z grami z LP, by miały najwyższą jakość gwarantowana przez nich , a co za tym idzie i ich sprzedaż.

do tej pory powinni wypuścić już z 10 gier, a wypuścili DWIE, z czego Tower 57 jeszcze biedniej pod względem sprzedaży wygląda niż beatcop ( i będą mieli mniejsze kupony z niego).

I tu rodzi się pytanie czy porzucenie pierwotnych planów rozwoju jakie zaprezentowali w 2015 roku nie odbije się czkawką, bo rynek growy jest dynamiczny szybko się zmienia i kilka lat opóźnień może być przysłowiowym strzeleniem sobie w stopę. Czasami trzeba kuć żelazo póki gorące, bo potem może być za późno żeby iść w fali żaru rozpalonym przez TWoM. Widać szał na pixeloze jednak mija.

Jedno jest pewne TWoM nieźle nadal się monetyzuje, ale nie zapewnia już zysków . Czas sprawdzam nadchodzi wielkimi krokami , ale te małe przymiarki z gier z LP nie wyglądają zachęcająco i nie można się dziwić że nerwowość się pojawia i spadek kursu.

P.S Póki co wyliczenia i przewidywania wyników w poszczególnych latach z reko można wyrzucić do śmieci.

O czym ty piszesz jaki plany rozwoju .... to nie budowlanka...
Ta branża wymaga szybkiej reakcji i dostosowujesz się .... albo wypadasz z gry i cię nie ma.
Masz przykłady słynnego CIG. Do tej pory nie nauczyli się, że niedorobiona gra to "gwóźdź" do upadku firmy.
Dopiero teraz zrozumieli, że nie mają kompetencji do AAA .... a teraz także nawet kasy.
Spółka reaguje na zmiany rynku. Może niektórym wydaje się, że za wolno. Jednak ja uważam, że nie można wykonywać nerwowych ruchów tylko przemyślne.
Ktoś inny może mieć inne preferencje i inwestować gdzieś indziej...Angel
Do zmian spółki muszą być choć trochę przygotowane i planować 2-3 kroki (3-5 lat) naprzód.
Pokazał to ostatnio CDP ... jak nie robić .... brak silnika do CP.
Tak się śpieszyli, że zapomnieli, że nie mają odpowiedniego silnika ..Angel


Przeczytaj sam siebie,a wówczas stwierdzisz iż sam sobie zaprzeczasz.

Growa branża jest dynamiczna i trzeba odpowiednio reagować to fakt, problem w tym że bujanie się z wydaniem gry za kilkaset K pln 3 lata od pierwszej premiery( spacecom) do następnej ( beatcop) nie jest szybkim reagowaniem. Produkcja gry za 6 mln pln w 4 lata( Frost Punk) też nie jest elastycznym podchodzeniem do tematu.

Jeśli już wspominasz CP2077 to zauważ że być może faktycznie debiut nie będzie po 4 latach od W3 tylko później później, ale nie porównuj gry z budżetem pewnie większym niż 100 mln $ do gry z budżetem 2 mln $( w przypadku FP) czy gier z budżetami kilkaset K pln ( w przypadku tych z LP).

Poza tym po co stworzono wydawnictwo w 11 bit, bo sądzili że sama nazwa 11 bit jako wydawcy mocno spotęguje sprzedaż gier przez nich wydawanych . Sądzili że duża baza klientów zbudowanych na TWoM przełoży się niejako z automatu na duży potencjał gier wydawanych tez z wydawnictwa. Jak widać po 2 premierach z LP to wcale nie jest takie proste i łatwe. Klienci (gracze ) selekcjonują jednak gry, które kupują i nie ma co się dziwić że tak jest w tym zalewie nowych tytułów ( szczególnie małych gier) jakie debiutują non stop na rynku. Dlatego też jest spore ryzyko ze FP wcale z automatu się świetnie sprzedać nie musi. Jeśli gracze uznają produkt za wtórny, za zbyt mało emocjonalny w stosunku do TWoM , za zbyt np statyczny ( skoncentrowany na citi-buildingu),być może zbyt drogi na to co oferuje, to może się okazać ,że baza potencjalnych klientów zbudowana przez TWOM, nie musi się automatycznie przełożyć na ( co najmniej oczekiwaną)sprzedaż FrostPunka. Takie na chwile obecną można wysnuć wnioski po( mało zadowalających )debiutach gier z ich wydawnictwa.


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 18 listopada 2017 12:46:43 przy kursie: 166,50 zł
Beat Cop said: This Quarter is mine! – omówienie sprawozdania finansowego 11 bit studios za III kw. 2017 r.


Kwartał ciężko zaliczyć do udanych, ale tego właśnie należało się spodziewać. Od premiery silnika napędowego wyników minęło już 3 lata, premiery DLC dla TWOM prawie rok, a Beat Cop nie dość, że jest autorstwa obcego studia to wiadomo było, że nie ma potencjału na hit.

Przychody spółki wyniosły 2,49 mln zł i były o 47,7 proc. niższe r/r, ale trzeba pamiętać, że w 1 kw. 2016 r. miała premierę konsolowa wersja TWoM, a sama wersja PC znajdowała się w znacznie wcześniejszym etapie życia produktu. Poziom przychodów jest zbliżony do pierwszego kwartału tego roku, ale wtedy w zasadzie sprzedawał się sam TWoM (nieudana premiera Beat Copa miała miejsce 30 marca), a obecnie TWoM i Beat Cop. Co ciekawe przychody były znacznie niższe (o połowę!) niż oczekiwania niektórych analityków – 4,9 mln zł.

Z geograficznego rozkładu przychodów (po siedzibie kraju dystrybutora) wynika, że r/r skurczyły się przede wszystkim z platform w USA, czyli Steam, Google, Apple itd. Przychody z USA wyniosły 1,8 mln zł czyli o 54 proc. mniej r/r. Jeszcze mocniej spadły przychody z platform zarejestrowanych w Chinach – 60 proc. i wyniosły tylko 0,1 mln zł. W tym miejscu należy jednak pamiętać, że w III kw. 2016 r. spółka podpisała umowę z Taptapem i dostała zaliczkę, która przeszła przez przychody. W kolejnych kwartałach pojawiały się dodatkowo przychody od Tencenta. Za to przychody z Europy (Koch Media) pozostają na najbardziej stabilnym poziomie i gdyby nie słaby I kw. byłyby w miarę równomierne w ostatnich kwartałach, a to prawdopodobnie zasługa... rynku chińskiego. Apple sprzedaje TWoM na tym rynku za pomocą spółki zależnej zarejestrowanej w... Europie.


kliknij, aby powiększyć


Potwierdza to niejako struktura należności, gdzie Apple ma stały i w miarę stabilny udział.


kliknij, aby powiększyć


Gdyby liczyć sprzedaż Beat Copa na podstawie liczby posiadaczy na Steam (przyrost o ok. 50 tys. kopii w III kw.) i cen sprzedaży, to można dojść do wniosku, że gra ta wygenerowała przy średniej cenie 10 USD (cena regularna 15 USD, a cena w promocji lipcowej 10 USD, cena w promocji wrześniowej 7,5 USD) ok. 1,3 mln zł obrotu dla spółki, czyli prawie połowę przychodów tego kwartału. Tak jednak prawdopodobnie nie jest, gdyż Beat Cop był sprzedawany w boundlach po, jak mniemam, znacznie niższych cenach. Tym niemniej w tym kwartale stanowił mocno zauważalną część przychodów. Podobne wyliczenie dla TWOM na Steam daje ok. 2 mln zł przychodów, a zatem efektywnie sprzedaż obydwu gier musiała być znacznie niższa (przekroczony poziom sprzedaży skonsolidowanej).

Zysk brutto ze sprzedaży (przychody minus amortyzacja) wyniósł 2,3 mln zł i był o 2,4 mln zł niższy niż przed rokiem. Suma podstawowych pozycji kosztów sprzedaży i zarządu (wynagrodzenia, usługi obce, materiały) wyniosła 2,4 mln zł i była poziomem zbliżona do kosztów sprzed roku, ale o ponad 200 tys. zł wyższa niż w poprzednim kwartale do czego przyczynił się wzrost kosztów usług obcych. Przypominam, że są to koszty ponoszone poza pisaniem gier, bo te są kapitalizowane na WNIP i wraz z rozpoczęciem sprzedaży amortyzowane. Jeśli poziom kosztów uznać za stały to dochodzimy do wniosku, że 11B musi zrobić rocznie zysk brutto na sprzedaży w kwocie 9,6 mln zł, aby wyjść na operacyjne zero.

W tym kwartale na poziomie operacyjnym spółka odnotowała 672 tys. straty, do czego w dużej mierze przyczynił się odpis na jednym z projektów wydawniczych w kwocie 445 tys. zł. Gdyby nie odpis, to i tak na poziomie EBIT byłaby w tym kwartale strata. Spisana kwota wydaje się stosunkowo duża przy zakładanych budżetach nogi wydawniczej. Wygląda na to, że projekt porzucono przy stosunkowo dużym zaawansowaniu. Odpisów na zaniechane prace nie można traktować jako zdarzenie niepowtarzalne, bo to normalna część biznesu i pojawiały się już takie w przeszłości, tyle, że na własne produkcje. Oczywiście poziom odpisu należy rozłożyć na większt przedział czasu niż tylko jeden kwartał.


kliknij, aby powiększyć


Operacyjna strata powiększyła się do 1 mln zł na poziomie zysku brutto, na co wpływ miały przede wszystkim ujemne różnice kursowe pochodzące głównie od trzymanych środków pieniężnych – prawie 400 tys. zł.

Skoro już mowa o gotówce, to pod koniec kwartału spółka znacząco zmniejszyła swoją ekspozycję walutową – saldo dolarowe spadło 4,77 mln do 1,64 mln. Jak mniemam, wrześniowy wzrost kursu dolara do okolic 3,70 zł został przez spółkę wykorzystany do zamknięcia otwartej pozycji spekulacyjnej.

Jednak najważniejsze rzeczy w bilansie dzieją się w wartościach niematerialnych i prawnych, a konkretnie pracach rozwojowych, gdzie spółka kapitalizuje koszty pisanych gier. W wyniku amortyzacji zakończone prace rozwojowe spadły o 227 tys. zł – kwota ta stanowi przypisany okresowi III kw. koszt pisania gier.


kliknij, aby powiększyć


Na niezakończonych pracach rozwojowych 11B posiada już skapitalizowane prawie prawie 10 mln zł, na co składają się prócz Frostpunka, DLC do TWOM także projekty wydawnicze. Kwartalne nakłady na pisanie gier wyniosły 1,77 mln zł i były najwyższe w historii. Na szczęście spółka przyspieszyła poziom wydatków, które w II kw. spadły w ujęciu kw/kw. Pozycja niezakończonych prac rozwojowych rośnie wolniej niż wskazuje na to podana kwota (1,77 mln zł), co oczywiście ma związek z dokonanym odpisem na projekt wydawniczy.


kliknij, aby powiększyć


W obecnie trwającym kwartale z niezakończonych prac rozwojowych na zakończone wejdą koszty dotyczące DLC dla TWOM i Tower’a.

Dla wyceny spółki bieżące wyniki mają już marginalne znaczenie i rynek wycenia przede wszystkim przyszłe sukcesy z Frostpunkiem na czele (nogę wydawniczą cały czas przeciwnie do wydawanych rekomendacji uważam za niewielki dodatek, który nie buduje istotnej wartości). W tym kontekście brak premiery tej gry trzeba odebrać negatywnie – okazuje się, że czas starty sprzedaży został zmieniony nie tylko ze względu na wydanie wersji pudełkowych, ale także optymalizację gry, o czym informuje spółka w raporcie.

Zarząd zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami podtrzymuje, że początkowo premierę będzie mieć wersja na PC. Taki sam scenariusz dyskontują maklerzy w ostatnich rekomendacjach. Brak informacji o podpisanych umowach wydawniczych i brak komunikatów o certyfikacji przez XBOX oraz Sony niestety mocno podważa wyrażoną poprzednio tezę o wydaniu gry na wszystkie platformy jednocześnie. Obawy i nadzieje co do Frostpunka pozostają takie same jak poprzednio, czyli brak innowacyjności na poziomie Anomaly i TWoM, znana już grupa docelowa oraz znacznie większa znajomość marki i wyższy budżet.

Do premiery nowej gry, o ile nie zostanie przesunięta, nie spodziewam się istotnych zmian fundamentalnych, co oczywiście nie oznacza zmian w wycenie i rekomendacjach. Już mamy pierwsze namiastki, choć dość formalne. Proszę zauważyć, że pomimo dwukrotnego wydłużenia okresu produkcji i odstępu między premierami w ostatniej rekomendacji jednego z biur wartość rezydualna spółki spadła tylko z 481 do 410 mln zł, co można interpretować jako 15-proc. redukcję generowanego strumienia pieniężnego w przyszłości. Moim zdaniem na obecną chwilę założenia w rekomendacjach są optymistyczne, co oczywiście nie oznacza, że nie zostaną pobite.

Zarząd 11 bit pokazał na przykładzie Beat Copa, że umie prowadzić odpowiednio kampanie promocyjne, co daje nadzieję na to, że Frostpunk sprzeda się w nakładzie większym niż prognozowany. Gra jest najważniejszym testem dla spółki, który odpowie na pytanie czy 11 bit potrafi seryjnie produkować wyjątkowe gry, czy TWoM był jednorazowym tak wyśmienitym produktem.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj
Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 18 listopada 2017 13:09


kastalto
0
Dołączył: 2010-10-18
Wpisów: 434
Wysłane: 20 listopada 2017 21:11:51 przy kursie: 176,80 zł
Czy można prosić znawców AT o komentarz obecnej sytuacji?

Z tego co widzę na poniższej AT, nastąpiło opuszczenie kanału spadkowego i najbliższy opór to okolice 180 natomiast można przyjąć że notowania znajdować się będą w konsolidacji chyba że w najbliższych dniach nastąpi powrót do kanału, czy tak?

AT z 13 listopada

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 21 listopada 2017 01:20:32 przy kursie: 176,80 zł
Moonlighter na Switch wyjdzie parę miesięcy po premierze na PC i konsole.

W wersji na PC gra już jest niemal ukończona. Trwa dopieszczanie oraz przygotowywanie wersji na konsole.

www.kickstarter.com/projects/d...

Małe preview:

Cytat:

Moonlighter is shaping up to be a quite addicting game. That adventure/sell mechanic can draw you in deep. If I can sell just 5 more vines, I can get that big old sword to make my expeditions easier. If I can just sell 10 more bars of iron I can finally afford to make my own weapons and not have to pay anyone else to do it. Now, time to dive back in for materials to make things and sell. That is a surefire recipe for some addictive gameplay.
cogconnected.com/preview/moonl...


Poza tym brawa dla 11B za całą akcję marketingową związaną z 3 rocznicą TWOM thumbright
Ciekawe co spółka przygotowała na jutro..

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 22 listopada 2017 00:25:39 przy kursie: 181,10 zł
Jest szansa na update sytuacji technicznej?

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 22 listopada 2017 10:13:36 przy kursie: 179,90 zł
Wytworzyła się ciekawa sytuacja na Steam charts. Średnia ilość grających w listopadzie może przebić tą najwyższą z grudnia 2014 - to pokazuje wyraźny długotrwały wzrost zainteresowania grą. Bez wątpienia jest to spowodowane ciekawym i udanym DLC. Oby kolejne były równie udane. Jak widać tytuł może być nadal longsellerem...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 22 listopada 2017 10:40:20 przy kursie: 179,90 zł
@ kastalto, @ topfacet

Pewnie załoga SW wrzuci świeży wykres, ale warto spojrzeć na analizę krewy z 24 października, str. 494 forum.
Kurs doszedł niemal w punkt do pierwszego z sygnalizowanych wsparć thumbright i się dynamicznie odbił.

Osobiście do kanału, o którym mowa w późniejszej analizie z 13 listopada (z którego rzeczywiście kurs wyszedł górą) nie przywiązuję zbyt wielkiej wagi, bo wg mojego spojrzenia na wykres ma znaczenie krótkoterminowe i podrzędne wobec długoterminowej szerokiej konsolidacji w przedziale między około 160-210 (lepiej ją widać na wykresie tygodniowym).

Niewątliwie dużym pozytywem jest fakt, że kurs w dobrym stylu wrócił do obszaru tej konsolidacji. Trochę strachu było, ale scenariusz negatywny z analizy krewy się nie zmaterializował.

Z punktu widzenia byków fajnie byłoby wrócić powyżej średniej 200-sesyjnej, która obecnie znajduje się w okolicy 184 PLN, a docelowo w górne rejony konsolidacji.
Jestem na Twitterze

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 22 listopada 2017 10:51:18 przy kursie: 179,90 zł
Ostatnia analiza techniczna 11b z 10 listopada jest dostępna pod tym linkiem:
www.stockwatch.pl/wiadomosci/c...

Cytat:
Wskaźniki techniczne sugerują jednak, że przecena stopniowo wytraca swój impet i są spore szanse na to, że z okolic 154 zł gracze wyprowadzą korektę wzrostową.


Wieczorem zobaczę, czy warto robić aktualizację - tzn czy będzie coś ciekawego do powiedzenia

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 22 listopada 2017 23:11:11 przy kursie: 179,90 zł
Jak widać dział marketingu pracuje nad poszerzeniem bazy potencjalnych nabywców dla FP i kolejnych produktów. Ten ruch może nie przyniesie wielu milionów teraz. Jednak za dostęp do gry dostali jakieś płatności. Poza tym jak to się mówi grosz do grosza ... Co dla spółki wciąż na dorobku ma jakieś znaczenie. Zobaczymy jak to się przełoży na nabywców wersji konsolowych pod koniec przyszłego roku.

Kolejna polska gra trafi do usługi Xbox Game Pass
Michał Król 21 listopada 2017
1 grudnia do płatnej usługi Xbox Game Pass trafi kolejna świetna polska produkcja.
Tym razem jest to fantastyczne This War of Mine: The Little Ones
graczpospolita.pl/kolejna-pols...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 23 listopada 2017 16:15:01 przy kursie: 180,55 zł
Update reko BZ WBK:

11 bit studios Kupuj 209 zł Kupuj 215 zł

www.stockwatch.pl/wiadomosci/d...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 24 listopada 2017 12:32:06 przy kursie: 180,45 zł
No i mamy nowy rekord.... grających za miesiąc
Średnia graczy za ostatnie 30 dni przekroczyła najwyższą dotychczas średnią z grudnia 2014
a jeszcze parę dni promocji mamy - więc średnia zostanie jeszcze wyśrubowana wyżej.Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Elemis
86
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 334
Wysłane: 29 listopada 2017 13:07:15 przy kursie: 180,00 zł
Jakieś..... 3 lata temublackeye funkcjonowało fajne zestawienie tools garry tv steamchart. Można było na nim zobaczyć na wykresie, jaką pozycję zajmowała w rankingu steam gra w nieodległej przeszłości. Fajna sprawa, jak znalazł żeby teraz po promocjach uporządkować sobie w głowie, jakie miejsca zajmowała gierka przez 3 ostatnie tygodnie w best sellers. Niestety za Chiny ludowe nie mogę tej strony znaleźć/odpalić. Wydaje mi się, że po prostu już nie funkcjonuje. Czy ktoś może coś więcej powiedzieć na ten temat - ewentualnie znalazł coś w podobie?

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



498 499 500 501 502

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,499 sek.

zotkoabj
cutxevkv
wfvixtey
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
nyfnphgk
wfgxnkyi
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat