0 Dołączył: 2018-04-09 Wpisów: 8
Wysłane:
8 maja 2018 16:42:05
anty_teresa napisał(a):frik napisał(a):anty_teresa napisał(a):Nie jestem prawnikiem ale jak można wnioskować to: 1.Jeśli chodzi o odsetki to można mówić, że zobowiązanie powstaje po otwarciu restrukturyzacji i w świetle 326.2 muszą być regulowane, ale tylko do momentu uchwalenia układu, bo przecież pochodzić będą od obligacji które do układu wejdą. 2 Nie ma też co liczyć na wykup obligacji, bo to zobowiązania powstałe przed otwarciem restrukturyzacji i wejdą do układu.
W propozycji układowej jest punkt o umorzeniu wszelkich odsetek od obligacji i kredytów (pkt 2.3). Umorzeniu odsetek przyszłych, jak układ zostanie zatwierdzony - tak. Ale jest różnica pomiędzy wymagalnymi odsetkami, tych już nie płacimy, a odsetkami które dopiero narosną od niewymagalnych zobowiązań, bo te zgodnie ze wskazanym paragrafem spółka będzie musiała regulować - tak można to czytać i tak to interpretuje prawnik cytowany przez bankiera. Pkt 2.3 mówi o umorzeniu odsetek za okres do dnia otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego, jak i tych za okres po tym dniu. Cytowany prawnik mówi też, że wszystkie obligacje z terminami wykupu po otwarciu postępowania powinny być normalnie w terminie wykupione na mocy art. 326.2, a we wniosku jako wartość objęta układem jest kwota zawierająca wszystkie obligacje. Edyta dodaje, że też nie jestem prawnikiem ;).
Edytowany: 8 maja 2018 16:42
|
|
0 Dołączył: 2016-05-04 Wpisów: 6
Wysłane:
8 maja 2018 16:50:02
Czy macie przemyślenia w zakrsie - Jaki jest powód, że obligatariusze posiadający zabezpieczone papiery dostali gorszą ofertę niż ci bez zabezpieczeń ?
|
|
0 Dołączył: 2018-05-08 Wpisów: 22
Wysłane:
8 maja 2018 18:05:58
Spróbuj skontaktować się ze swoim DM. Może oni coś Ci doradzą (w sensie ich prawnicy).
|
|
|
|
0 Dołączył: 2018-05-08 Wpisów: 1
Wysłane:
8 maja 2018 18:32:28
W tej chwili najważniejsze są 2 rzeczy :