0 Dołączył: 2018-05-03 Wpisów: 184
Wysłane:
20 września 2018 08:57:00
Dziękuję również za informacje. Czy ktoś na tym forum rozumie pkt 5 że umorzona część obligacji będzie mogła zostać odpisana od podstawy opodatkowania? Czy takie odpisanie będzie mógł zrobić przeciętny Kowalski który pracuje na umowę o pracę za 2300 netto i jakie będzie miał z tego korzyści? Może głupie pytanie ale jestem laik w tych sprawach.
|
|
0 Dołączył: 2017-09-03 Wpisów: 117
Wysłane:
20 września 2018 09:53:24
Apel obligatariuszy indywidualnych do wierzycieli zabezpieczonych (głównie banków) na pewno nie zaszkodzi. I wystarczy nawet wklejenie krótkiego apelu na forach bankiera odpowiednich banków. Tylko ważne jest, aby sporo ludzi pod tym klikało, a jest ile dużo więcej niż tu wypowiada się regularnie na forum.
Pewnie chodzi o banki: Mbank, Getin Noble Bank, PKO BP(chyba), BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen, Alior bank, Idea Bank (chyba) plus TFI: Quercus, ......
Trzeba chyba wspomóc naszą RW!
Edytowany: 20 września 2018 09:54
|
|
Wysłane:
20 września 2018 10:31:53
Dlaczego to jest ważne!
Zajrzyjcie w to wstępne niezaudytowanego sprawozdanie finansowe za 2017 - to kolorowe (może w tym kolejnym też to jest).
Dalej idźcie na stronę 75, gdzie jest tabelka z zestawieniem zobowiązań zabezpieczonych. Są tam m.in kredyty zabezpieczone udzielone przez banki (wymieniłem we wcześniejszym poście).
I teraz najważniejsze (np. Getin Bank): - wartość zobowiązań = 45 600 000 - wartość zabezpieczenia = 124 213 639
Czyli 45 mln vs 124 mln !!!
Tj. wartość ustanowionego zabezpieczenia na portfelach wierzytelności wielokrotnie przewyższa wartość samej wierzytelności.
Następnie Alior bank: 42 mln vs 239 mln.