PARTNER SERWISU
hngnuuhr
21 22 23 24 25
karwk
1
Dołączył: 2016-05-08
Wpisów: 12
Wysłane: 18 maja 2020 20:55:48 przy kursie: 556,00 zł
Chciałbym tylko zauważyć, że argument "anty_teresy" o cyklu produkcyjnym jest bardzo sensowny. Pewnych spraw nie da się przyśpieszyć, nie mam pojęcia o pisaniu gier, ale przypuszczam, że to w dużym stopniu tak jak z budową domu - rzucenie x10 ludzi nie sprawi, że dom będzie można postawić 10x szybciej. Zwłaszcza jak mówimy o produkcie jakościowym.
Ja nie spodziewałbym się następnej premiery wcześniej niż 2 poł. 2022. Przecież to normalka w tej branży (jak i w budownictwie Angel )
Edytowany: 18 maja 2020 20:56

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 18 maja 2020 21:09:05 przy kursie: 556,00 zł
mackopl napisał(a):
@Leszek
a Steamie jest tylko jedna nieskończenie długa pierwsza strona, także nie powinno być prblemu aby się utrzymać ;) store.steampowered.com/search/...


Jak jesteś zalogowany, to możesz sobie przywrócić dawny podział na strony, aby dopasować się do panującej na forach nomenklatury ;)

@aircanada15
Jeśli już miałby to być wydawca dla pudełek, to z wysokiej półki, liczący się gracz, a nie jakaś popierdółka bez realnego przebicia marketingowego. Mają szansę na takiego, bo produkt dostarczają bardzo dobry.

Teraz trzeba wyczekiwać na wieści dotyczące kolejnych aktualizacji, summer sale i oczywiście wersji na pstryczka.
Forever informuje za pomocą komunikatów o przejściu procesu certyfikacji i później o wyznaczeniu daty premiery. Dla przykładu dla Cooking Simulator było to:
22/4 Certyfikacja
27/4 Ogłoszenie daty premiery
14/5 Premiera

22 dni potrzebowali. Ostatnio (16/5) poszło info o przejściu przez certyfikację gry "Seeds of Resilience" z adnotacją, że premiera w ciągu najbliższego miesiąca, czyli w czerwcu.
Możemy zakładać, że w ciągu najbliższych trzech tygodni powinniśmy otrzymać info o certyfikacie dla GH. Jeśli nie, to możemy zapomnieć o premierze w Q2.

Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 18 maja 2020 21:37:24 przy kursie: 556,00 zł
Jak ktoś ma wątpliwości co do konsol, to nie przeczyta komentarze pod tym twittem
mobile.twitter.com/GreenHellGa...



Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 18 maja 2020 22:18:56 przy kursie: 556,00 zł
aircanada15 napisał(a):
Masz tu wgląd w ceny regionalne: https://steamdb.info/app/815370/
P.S. tego typu rzeczy można znaleźć chyba na google, by uniknąć zaśmiecania wątków ? blackeye


Znam, tylko patrząc na historię przychodów/zysków CRJ to te ceny lekko mi się nie spinają. Jakiś rynek zaważył? Wcześniej było taniej?

PR3 również wychodził z podobnymi założeniami, nic merytorycznego nie wycieli Shhh

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 18 maja 2020 22:43:48 przy kursie: 556,00 zł
mackopl: ale co ci się nie spina ? Zero konkretów. Mówisz, że stronę znasz, a tam przecież widać historię ceny od debiutu. O średnim przychodzie decyduje zwykle to, czy udział Chin jest znaczący, czy też nie.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 18 maja 2020 22:46:24 przy kursie: 556,00 zł
@Leszku, widzę 60 komentarzy. Nakładając, że wszystkie są pozytywne to stosując nawet mnożnik 100 mamy całe 6k kopii ;) To oczywiście żart. Jasnym jest, że to się może sprzedaż, pytanie tylko czego oczekiwać? Podobnego wolumenu jak na PC, dwa razy mniejszego czy może 4 razy większego? Żeby to wiedzieć, trzebaby znaleźć podobną grę dla której dane są publiczne i szczerze mówiąc trochę liczyłem, że taka informacja tutaj się pojawi. Ja jak pisałem graczem nie jestem, choć te gry kupuję, tylko nie mam czasu zagrać :)

Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 18 maja 2020 23:39:43 przy kursie: 556,00 zł
aircanada15 napisał(a):
mackopl: ale co ci się nie spina ? Zero konkretów. Mówisz, że stronę znasz, a tam przecież widać historię ceny od debiutu. O średnim przychodzie decyduje zwykle to, czy udział Chin jest znaczący, czy też nie.


Przychody z ostatniego roku, nieco ponad 3 miliony złotych.

karwk
1
Dołączył: 2016-05-08
Wpisów: 12
Wysłane: 19 maja 2020 00:45:22 przy kursie: 556,00 zł
JAKIE znowu 3 miliony, o czym ty piszesz? 952+2639+ 2355+1177 to daje za ostatnie 4 raportowane kwartały ponad 7 mln przychodu!

Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 19 maja 2020 01:04:42 przy kursie: 556,00 zł
Muszę ci przyznać rację. Generalnie w omówieniu AF widać spore różnice między kwartałami w cenie sztuki.
Edytowany: 19 maja 2020 01:12

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 19 maja 2020 01:35:30 przy kursie: 556,00 zł
Jeśli chodzi o omówienie sprawozdania, które już ma chwilę czasu to akurat tam zmienia się zysk na jednej kopii, a nie przychód jednostkowy... Ale może mówisz o czymś innym?


Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 19 maja 2020 06:47:59 przy kursie: 556,00 zł
@anty-teresa, pod koniec kwietnia zadebiutował na konsolach Stranded Deep.
W ciągu kilku dni miał już 1 tyś opini na Xboxa i ok 2 tyś opinii na PS4.
Znając przeliczniki na przykładzie CMS18, czy House Flippera, Thief Simulatora a nawet słabego debiutu Frostpunka opinie są kluczowe, a dla produkcji z grupy Playway wskaźnik ten wynosił razy 100.
Mowimy więc o fenomenalnym debiucie Stranded Deep na konsolach i kilkuset tysiącach kopii w 1 tygodniu.
Stranded Deep to kolejny udany debiut po The Forest i innych produkcjach tego typu na konsolach..

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 19 maja 2020 09:13:17 przy kursie: 556,00 zł
Mija dzisiaj szósty tydzień od premiery kooperacji i kolejna nadzieja ze stajni PLW została zdystansowana. W międzyczasie pojawił się i zniknął Frostpunk w promocji. W zasadzie tylko pre-order CP77 na stałe lepiej sobie radzi i jak zawsze Wiesiek 3 na promocji kosi równo na pierwszym miejscu :)
Byle tak dalej w pełnej cenie, nie wspominając o promocjach.

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 19 maja 2020 09:41:09 przy kursie: 556,00 zł
Trochę buchalterii. W 4 kw. 2018 CRJ miał sprzedaży za 2 mln PLN, w 2019 sprzedali za 7 mln PLN przy sprzedaży trochę ponad 300k kopii netto. Razem 9 mln przychodu + z prowizją steam +42,8% wychodzi 12,85 mln PLN/3,75 za USD = 3,4 mln USD.

I kw. 2020 to 1,2mln PLN (ponad 30k szt. netto) czyli ok. 0,4 mln USD przychodu z gry na steam przy kursie USD 4,2 PLN. Łącznie do początku II kwartału i debiutu coopa przychód steam z Green Hell 3,8mln USD zatem pozostaje 6,2 mln USD do progu 10 mln.

70% z 6,2mln to 4,34 mln USD co przy kursie 4,2 dawałoby 18,2 mln przychodu CRJ. Innymi słowy spodziewany za kilka/kilkanaście tygodni komunikat spółki o przekroczeniu progu 10 mln USD będzie oznaczał ok. 18 mln PLN czystego przychodu dla spółki z coopa. Przynajmniej tak to widzę o ile dobrze to policzyłem.
Edytowany: 19 maja 2020 09:42

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 243
Wysłane: 19 maja 2020 09:57:40 przy kursie: 556,00 zł
karwk napisał(a):
Chciałbym tylko zauważyć, że argument "anty_teresy" o cyklu produkcyjnym jest bardzo sensowny. Pewnych spraw nie da się przyśpieszyć, nie mam pojęcia o pisaniu gier, ale przypuszczam, że to w dużym stopniu tak jak z budową domu - rzucenie x10 ludzi nie sprawi, że dom będzie można postawić 10x szybciej. Zwłaszcza jak mówimy o produkcie jakościowym.
Ja nie spodziewałbym się następnej premiery wcześniej niż 2 poł. 2022. Przecież to normalka w tej branży (jak i w budownictwie Angel )


Wiele zależy od techniki produkcji gry. Nie jest tak, że większy zespół nie powoduje wzrostu efektywności pracy. Jak w każdej branży i tu występuje specjalizacja i każdy członek zespołu odpowiada za swoją działkę. Anty posłużył się sporym uproszczeniem podając przykład ciąży. Angel Zakładając jednak że ta sama gra byłaby pisana przez 1 osobę i równolegle przez 10 osobowy zespół. Myślę, że każdy się zgodzi, że zespół byłby efektywniejszy i szybciej wykonał zadanie z wyjątkiem sytuacji gdyby gra była banalnie prosta. Innymi słowy zespoły mają rację bytu inaczej żadna firma by ich nie tworzyła. Oczywiście wiele czynników ma wpływ na realizację gry w czasie. Tam też następują zmiany koncepcji w trakcie tworzenia gry etc. To nie są procesy do końca porównywalne i dlatego dochodzi do przesunięć czasowych w stosunku do pierwotnych planów.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 19 maja 2020 10:52:44 przy kursie: 556,00 zł
Utnapisztim napisał(a):
Trochę buchalterii. W 4 kw. 2018 CRJ miał sprzedaży za 2 mln PLN, w 2019 sprzedali za 7 mln PLN przy sprzedaży trochę ponad 300k kopii netto. Razem 9 mln przychodu + z prowizją steam +42,8% wychodzi 12,85 mln PLN/3,75 za USD = 3,4 mln USD.

I kw. 2020 to 1,2mln PLN (ponad 30k szt. netto) czyli ok. 0,4 mln USD przychodu z gry na steam przy kursie USD 4,2 PLN. Łącznie do początku II kwartału i debiutu coopa przychód steam z Green Hell 3,8mln USD zatem pozostaje 6,2 mln USD do progu 10 mln.

70% z 6,2mln to 4,34 mln USD co przy kursie 4,2 dawałoby 18,2 mln przychodu CRJ. Innymi słowy spodziewany za kilka/kilkanaście tygodni komunikat spółki o przekroczeniu progu 10 mln USD będzie oznaczał ok. 18 mln PLN czystego przychodu dla spółki z coopa. Przynajmniej tak to widzę o ile dobrze to policzyłem.


Projekcje byłyby łatwiejsze, gdybyśmy znali cenę przychodu dla egzemplarza od premiery co-opa. W zależności co kto przyjmie, aby osiągnąć ten wynik musieliby sprzedać od 500 do 600k egzemplarzy. Kto wie, może dowiozą do końca kwartału. Zakładam, że mają na ten moment ok 400k egzemplarzy.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 19 maja 2020 11:43:16 przy kursie: 556,00 zł
Utnapisztim napisał(a):
Trochę buchalterii. W 4 kw. 2018 CRJ miał sprzedaży za 2 mln PLN, w 2019 sprzedali za 7 mln PLN przy sprzedaży trochę ponad 300k kopii netto. Razem 9 mln przychodu + z prowizją steam +42,8% wychodzi 12,85 mln PLN/3,75 za USD = 3,4 mln USD..

Nie uwzględniłeś VAT-u.

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 19 maja 2020 12:20:26 przy kursie: 556,00 zł
A niby dlaczego miałbym uwzględniać VAT czy inne podatki? Przecież to nie jest przychód steam ani spółki. 30% przychodu po podatkach zabiera steam, pozostałe 70% dostaje wydawca/deweloper, ewentualnie kilka % z tego otrzymuje deweloper silnika ale zdaje się Unity jest praktycznie za darmo.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 19 maja 2020 13:28:09 przy kursie: 556,00 zł
A czy wiemy czy w mitycznych 10 mln dolarów zawiera się VAT czy nie?

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 19 maja 2020 13:51:37 przy kursie: 556,00 zł
A czy wiemy czy rzeczywiście cały przychód z GH wykazywany w raportach pochodzi ze sprzedaży na steam? Wtedy to dopiero oczekiwanie na przekroczenie 10 mln USD by się wydłuuuużyło.... wave

Jakieś rozsądne założenia trzeba przyjąć a nie wszystko na huraaa...

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 19 maja 2020 17:16:13 przy kursie: 556,00 zł
Rif napisał(a):
A czy wiemy czy w mitycznych 10 mln dolarów zawiera się VAT czy nie?

Kojarzę, że mowa była o przychodzie brutto, ale teraz nie mogę nigdzie tego znaleźć, więc nie mam pewności.
Jedyne co znalazłem to wypowiedź dziennikarza, który wyliczył ile trzeba sprzedać, żeby zeszli z prowizji i wyliczenia zrobił po cenie sprzedaży, ale czy potwierdził u źródła, czy może to jego interpretacja, tego nie wiem.
Cytat:
$10 million may sound high, but at a $60 price point, that’s around 167,000 sales

www.geekwire.com/2018/valves-n...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CREEPYJAR



21 22 23 24 25

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,345 sek.

zgufudmu
fmvcifos
jpyhidsh
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ltsodgqm
yordhyby
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat