pixelg
CREEPYJAR - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

CREEPYJAR [CRJ]

AKTUALNY KURS: 1 165,00 zł (+10,95%) 10-07-2020 17:03
lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 643
Wysłane: 19 maja 2020 18:34:36 przy kursie: 556,00 zł
Oczywiście miałem na myśli brutto po korekcie o zwroty.

Leszekmr
Leszekmr PREMIUM
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 78
Wysłane: 19 maja 2020 20:00:26 przy kursie: 556,00 zł
Wczoraj pisałem o możliwym powrocie Green Hell na 1 stronę Steam w dniu dzisiejszym i dostałem wiadomą ripostę...
Na teraz do tego wyniku brakuje 9 miejsc.
GH pełna cena, zero reklamy i wsparcia na Steam.
No comment..

Scarry
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 536
Wysłane: 20 maja 2020 10:37:10 przy kursie: 576,00 zł
nie wiem czego na wątku zrobiła się taka napięta atmosfera, licząc dramatycznie konserwatywnie antyteresa też uważa że spółka jest ok 30% niedowartościowana (ja osobiście uważam że to jest raczej 400-500% i będzie rosło przez parę lat do ciężkich tysięcy procent, bo spółka ma wszelkie kompetencje, wyraźnie lepsze niż 11bit, do serii sukcesów kolejnych gier). Ale abstrahując, co by się nie działo: pierwsze raporty i koniec tematu, będzie pokazany zysk i informacje konkretniejsze o konsolach. Tu nie trzeba bić piany, wystarczy poczekać półtora miesiąca, 5 miesięcy, , wpadają kolejne raporty.... co się może złego stać ? Creepy Jar znalazł maszynkę do robienia pieniędzy a teraz pisze drugą, większą.

choć sam jestem entuzjastą nie wiem dlaczego część inwestorów zakłada że giełda da radę wycenić pozycję firmy za 2 lata w ciągu dosłownie paru tygodni... tak to nie działa dla większości, szczególnie dla drobnych inwestorów (bo szczerze - kto dał radę zostać z CDP pd 7 zł do teraz?) , pieniądz musi się przemielić, pozostaje tylko mieć nadzieję że robimy właściwe projekcje przyszłości dla spółki i zajmując teraz długą pozycję to my mamy rację.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 80% CRJ, 5% THD
Edytowany: 20 maja 2020 10:45


anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 134
Wysłane: 20 maja 2020 12:41:32 przy kursie: 576,00 zł
Panowie, udało mi się potwierdzić swoimi źródłami, że kwoty progów w Steam dotyczą kwoty netto po uwzględnieniu zwrotów. To nie jest wolumen netto razy cena sprzedaży gry do użytkownika końcowego. To jest wolumen netto razy przychód Steam (czyli cena bez VATu) Inaczej mówiąc @Utnapisztim słusznie nie uwzględniał VAT w swoich kalkulacjach

resor
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 229
Wysłane: 20 maja 2020 13:21:52 przy kursie: 576,00 zł
z grubsza sytuacja stabilna a sprzedaż wygląda przyzwoicie. ile tego sprzedają mozna z duza. precyzja sledzic poprzez przyrost opinii.

moim zdaniem teraz krytyczne będzie wypuszczenie na konsole. ktos tu wypowiadał sie ze switch nie dostanie trybu coop, co mnie trochę dziwi. uwazam ze produkt na konsole musi byc tak dobry jak to możliwe, brzmi trywialnie ale np teraz po dwoch aktualizacjach z poprawkami gra wygląda solidnie. w kolejce czeka zagadkowy tryb pve i scenariusz dla coop.

istotne kwestie
- z opinii wynika ze gra wygląda ok ale bywaja problemy w wydajnością. czy to utrudni port na switcha? Kiedy ukaże się jakiś update o switchu, mial byc pod koniec zeszłego a teraz w połowie 2020
- xbox i ps raczej ogarna gh, z tego co wiem portowano gre na świeższa wersję unity i raczej powinno sie to udac. czy praca nad poprawkami przesunie temat konsol?

ps. szanujcie sie wzajemnie, bo ciezko to sie czyta
Edytowany: 20 maja 2020 13:23

brutalp
brutalp PREMIUM
Dołączył: 2011-01-01
Wpisów: 67
Wysłane: 20 maja 2020 13:38:16 przy kursie: 576,00 zł
Czy dobrze rozumiem, że jeśli gra kosztuje 25 dolarów i sprzedaje się tylko za te 25 dolarów (pomijamy dystrybucje geograficzną), a VAT 10% (btw. jaki VAT można przyjąć dla sprzedaży globalnej?), to przychód Steama to 22,5 dolarów?

10 mln dolarów : 22,5 = ok. 444k kopii. W tylu sztukach musiałaby się sprzedać gra po 25 dolarów by przejść na prowizję 25 % na steamie?

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 134
Wysłane: 20 maja 2020 14:04:22 przy kursie: 576,00 zł
Mniej więcej tak to wygląda. Jaki trzeba przyjąć VAT zależy od rozkładu geograficznego sprzedaży, bo ten VAT jest lokalny. W stanach VATu nie ma, ale jest podatek obrotowy zależny od stanu. Można przyjąć, że to pewnie około 5-7 proc. Jeśli mamy sprzedaż pół na pół mniej więcej to Europejskie 20 proc. z amerykańskim 6 daje średnio 13 proc. To podstawowa stawka w.... Chinach. Więc nawet jak do gry wchodzą Chiny i Azja pewnie dobrą średnią estymacją jest wspomniane 13 proc.

lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 643
Wysłane: 20 maja 2020 16:12:42 przy kursie: 576,00 zł
@anty_teresa
Super, dzięki za potwierdzenie tej informacji. Moglibyśmy całymi dniami przerzucać się domysłami, a tak mamy konkret i już wiadomo dlaczego ciągle nie ma infa o przekroczeniu progu 10 mln$. Mimo wszystko są już blisko. Kwestia tygodni.

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 789
Wysłane: 20 maja 2020 17:19:48 przy kursie: 576,00 zł
Na bankierze (tfu, tfu, przez lewe ramię) ktoś wkleił konwersację z FB z CRJ, w której podano info, że tryb story do co-opa jeszcze w maju. Natomiast nie wiadomo czy będzie wiązało się to z jakąś promocją. Marketingowcy pewnie wiedzą lepiej jak się zachować tj. czy już teraz zaproponować jakąś zniżkę czy poczekać do summersale.

Leszekmr
Leszekmr PREMIUM
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 78
Wysłane: 20 maja 2020 17:32:25 przy kursie: 576,00 zł
W sprawozdaniu finansowy za I kwartał strona 14-ta,jest mowa, że nowy tryb będzie wiązał się Promocją.
Wishlista GH ma już pewnie ponad 800 tys osób, więc nowy tryb plus promocja może skłonić część z nich do zakupu.
Edytowany: 20 maja 2020 17:33


maksym_rog
Dołączył: 2016-09-01
Wpisów: 8
Wysłane: 20 maja 2020 19:06:23 przy kursie: 576,00 zł
Nie chcę studzić zapału, ale takiego screena można sobie zrobić samemu edytując DOM strony i wpisując tam cokolwiek, a sam bankier nie jest znany z wiarygodności. Więc nie brałbym tego za pewniaka.

psi_kuta_bez_s
Dołączył: 2020-05-20
Wpisów: 1
Wysłane: 20 maja 2020 19:51:34 przy kursie: 576,00 zł
a oficjalne info na stronie fejsbukowej creepyjar "coop story mode cooming soon" też podrobiony?

maksym_rog
Dołączył: 2016-09-01
Wpisów: 8
Wysłane: 20 maja 2020 23:08:48 przy kursie: 576,00 zł
Cytat:
a oficjalne info na stronie fejsbukowej creepyjar "coop story mode cooming soon" też podrobiony?

Przecież o tym, że wyjdzie "wkrótce" (w tym kwartale), to wiadomo od publikacji roadmapy. Natomiast tam, w rozmowie, było wspomniane już konkretniej, że przed końcem miesiąca, i jedynie to poddaję w wątpliwość.

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 134
Wysłane: 21 maja 2020 13:30:22 przy kursie: 566,00 zł
Déjà vu! – omówienie sprawozdania i sytuacji fundamentalnej Creepy Jar po I kw. 2020 r.
Uwaga! Pełna treść wpisu zarezerwowana jest dla osób posiadających abonament i stanie się ogólnodostępna dnia 21-05-2021 13:30:22.

Zamiast czekać, zamów abonament, a uzyskasz natychmiastowy dostęp do wszystkich treści i narzędzi serwisu.

(Liczba znaków: 20982)


>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj
Edytowany: 21 maja 2020 15:28

resor
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 229
Wysłane: 21 maja 2020 14:13:53 przy kursie: 566,00 zł
z ciekawostek dzisiejszych

Cytat:


WeirdFish zostało założone pod koniec 2019 roku z inicjatywy Marka Sobóla i Wiktora Szymańskiego. Pierwszy z nich znany jest m.in. jako jeden z założycieli notowanej na NewConnect spółki CreepyJar, kojarzonej przede wszystkim z sukcesu "Green Hell" - symulatora przetrwania w amazońskiej dżungli. Wcześniej przez kilka lat był prezesem zarządu Techland Warszawa, gdzie kierował również działem Level Designu. Wiktor Szymański przez sześć ostatnich lat pracował w studiu Techland Warszawa, gdzie był odpowiedzialny za organizację produkcji oraz pracę zespołu level designerów, wskazano również.

JonBon
JonBon PREMIUM
Dołączył: 2020-05-18
Wpisów: 12
Wysłane: 21 maja 2020 15:23:07 przy kursie: 566,00 zł
Antyteresa:
Liczysz przychód w 2 kwartale creepy 21 ( czyli jakieś 20 mln zysku ? ) a później do końca roku tylko 5 mln zysku ? mimo , że mają mieć premierę na konsolach w 4 kw i nintendo jeszcze w tym kwartale ?

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 134
Wysłane: 21 maja 2020 15:34:42 przy kursie: 566,00 zł
No przecież jest tabelka gdzie jest wszystko rozpisane... W II kw. 21,6 mln zł przychodu i 15 mln zł zysku netto. Jest wyjaśnienie w tekście dlaczego tak liczę i co uwzględniam. Przeczytaj jeszcze raz tekst na spokojnie

EDIT: Sam przychód po opodatkowaniu z ZEROWYMI kosztami dawałby 17,5 mln zł zysku netto...
Edytowany: 21 maja 2020 15:37

Leszekmr
Leszekmr PREMIUM
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 78
Wysłane: 21 maja 2020 18:02:24 przy kursie: 566,00 zł
Dzięki za analizę.
Czyli wycena na ten rok 1077 zł za Akcję, 1451 zł w 2021 i to przy konserwatywnym założeniu.
Mówimy o potencjale wzrostu 200%-300% w horyzoncie kilkunastu miesięcy.
Zobaczymy co przyniesie życie..

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 118
Wysłane: 21 maja 2020 18:48:17 przy kursie: 566,00 zł
A to ciekawe...
WeirdFish, które założył Marek Soból, również pracuje nad grą o tematyce przetrwania w kosmosie. Ma ona zadebiutować w przyszłym roku.
Mam przeczucie, że owy pan miał zdecydowanie inny pomysł na kolejną grę Creepy (konwencja komiksowa z elementami humoru) i w końcu zdecydował się założyć osobne studio.

www.stockwatch.pl/wiadomosci/w...

Cytat:
– Zakończyliśmy już etap pre-produkcji. Obecnie pracujemy nad wersją demo gry, którą chcemy zaprezentować pod koniec czerwca. Wersję gry w early access planujemy wprowadzić do sprzedaży w drugim kwartale przyszłego roku. Nasz projekt będzie grą kooperacyjną dla ośmiu osób, które pomagają sobie w trudach przeżycia w kosmosie. Już w trybie wczesnego dostępu gracze będą mieli okazję zagrać w nią w trybie kooperacji. Nad projektem w naszym studio pracuje 11 osób, a drugie tyle to zewnętrzni współpracownicy zewnętrzni – informuje Wiktor Szymański, członek zarządu WeirdFish.


Moderator:
Proszę dodawać cytaty do linków. Podmieniono link na własny
Edytowany: 21 maja 2020 19:56

lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 643
Wysłane: 21 maja 2020 19:45:53 przy kursie: 566,00 zł
Tak to wygląda. Byli na etapie wyboru koncepcji nowej gry i jego wizja nie zyskała poparcia, więc założył własne studio i realizuje swoją wizję. To bardzo prawdopodobny scenariusz. Ciekawe, że gdy rezygnował z zarządu to poszło info, że cyt. Pan Marek Soból wskazał, że rezygnacja wynika z przyczyn osobistych, całkowicie niezależnych od niego. Wygląda, że jednak było inaczej. Jestem przekonany jednak, że CJ podjęło słuszną decyzję. Robienie teraz gry z komiksową grafiką, byłoby co najmniej dziwną decyzją, biorąc pod uwagę fakt, że grafika w CJ jest jednym z najmocniej chwalonych elementów. Byłoby też wejściem na nowe, nieznane wody, zwiększające ryzyko niepowodzenia projektu. Zwiększenie skali projektu, ale bazowanie na tym w czym odniosło się duży sukces to naturalna droga ewolucji zamiast niepotrzebnej rewolucji.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,734 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +132,30% +26 459,17 zł 46 459,17 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d