PARTNER SERWISU
baggfsho
298 299 300 301 302
Przemtrad
10
Dołączył: 2020-04-07
Wpisów: 157
Wysłane: 19 grudnia 2020 13:55:08 przy kursie: 271,40 zł
Co o tym sądzicie:
Cytat:
Szykuje się pozew zbiorowy przeciw zarządowi CD Projekt. SII: "Informacje wpłynęły na kurs"

businessinsider.com.pl/gielda/...

Gra to specyficzny produkt ale np takie nie wydanie do recenzji gry na PS czy Xbox gdy ma ona tyle błędów (czy czego tam że jest taki s..sztorm) można by porównać do zatajenia przez zwykłą spółke np KGHM czy Orlen wiadomości o jakiejś nieudanej inwestycji która przyniesie straty a to już wpływa na zysk firmy (wpływy ze sprzedaży gry) a co zatem idzie na wycenę akcji.

Edytowany: 19 grudnia 2020 13:56

Bergman
87
Dołączył: 2020-01-06
Wpisów: 202
Wysłane: 19 grudnia 2020 14:24:49 przy kursie: 271,40 zł
Patrząc na Steam, Cyberpunk jest najpopularniejszą grą typu single player kiedykolwiek, a liczba recenzji w tydzień po premierze osiągnęła 1/4 liczby recenzji GTA V na Steam, który wyszedł 5 lat temu i już sam ten fakt mówi bardzo wiele z jakim produktem mamy do czynienia. Nie wiadomo jak dokładne są dane ze Steamspy, ale Cyberpunk trafił już w przedział liczbowy Wiedźmina 3 czyli między 10mln-20mln sprzedanych kopii na PC, a zainteresowanie grą na Youtube wielokrotnie przewyższyło GTA V.

Obok tej gry nie można przejść obojętnie więc tak spore emocje w pewnym sensie są zrozumiałe przy tak dużych zasięgach. Ja w dalszym ciągu uważam, że ta fala nienawiści jaka wylała się na firmę wynika z dziecięcego usposobienia graczy. Narzekają na to, że zabawka jest trochę popsuta, ale tak na prawdę nie chcą żeby tej zabawki nie było. Uważam, że to pokerowe sprawdzam ze strony firmy, że każdy może zwrócić grę jest marketingowo dobrym posunięciem. Ciekawa sprawa bo warto prześledzić Twitter by zobaczyć, że coraz więcej jest ludzi, którzy piszą do Sony, że "oni nie chcieli i jednak chcą zatrzymać tę grę". Gracze to specyficzna grupa konsumentów. Bardzo zabawny scenariusz, ale chciałbym zobaczyć trochę odwrotną sytuację - ci którzy teraz mają pretensje do firmy i domagają się zwrotów za chwilę będą wściekli na firmę, że jednak te zwroty dostali (już się to powolutku nawarstwia) ...

Nienawiść na YouTube też się dobrze sprzedaje i teraz to trochę tak modnie jest ponarzekać na Cyberpunka. Wszystko się wyjaśni po podaniu oficjalnych wyników, ale ja uważam, że firma wyjdzie z tej sytuacji obronną ręką.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 19 grudnia 2020 14:53:45 przy kursie: 271,40 zł
Bergman napisał(a):

Nie wiadomo jak dokładne są dane ze Steamspy, ale Cyberpunk trafił już w przedział liczbowy Wiedźmina 3 czyli między 10mln-20mln sprzedanych kopii na PC


Są bardzo niedokładne. Obecne wskazanie dla C2077 to 11,25 mln. W3: 12 mln.
W przypadku Green Hell błąd pomiaru to ponad 50%.


Bergman
87
Dołączył: 2020-01-06
Wpisów: 202
Wysłane: 19 grudnia 2020 15:24:47 przy kursie: 271,40 zł
@aircanada15

W takim razie przyjmując nawet 50% korektę, liczba sprzedanych kopii na samym Steam w okolicach 5,7 mln po tygodniu od premiery byłaby bardzo dobrym wynikiem. Cały czas nie byłby tutaj uwzględniony GOG ani Epic. Myślę, że na GOG sprzedaż również jest rekordowa bo Cyberpunk zajmuje 1 miejsce wśród najwyższej sprzedaży.

kokospl
46
Dołączył: 2010-08-07
Wpisów: 1 795
Wysłane: 19 grudnia 2020 15:46:21 przy kursie: 271,40 zł
Mysle,ze dalej wiekszosc nie rozumie ,ze sprzedaz nie jest w tej chwili najistotniejsza
Tu chodzi o reputacje i ryzyko odplywu talentow przez zla organizacje pracy

Morasek
33
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2019-12-16
Wpisów: 163
Wysłane: 19 grudnia 2020 15:54:08 przy kursie: 271,40 zł
Przemtrad napisał(a):
Co o tym sądzicie:
Cytat:
Szykuje się pozew zbiorowy przeciw zarządowi CD Projekt. SII: "Informacje wpłynęły na kurs"

businessinsider.com.pl/gielda/...

Gra to specyficzny produkt ale np takie nie wydanie do recenzji gry na PS czy Xbox gdy ma ona tyle błędów (czy czego tam że jest taki s..sztorm) można by porównać do zatajenia przez zwykłą spółke np KGHM czy Orlen wiadomości o jakiejś nieudanej inwestycji która przyniesie straty a to już wpływa na zysk firmy (wpływy ze sprzedaży gry) a co zatem idzie na wycenę akcji.



Już było :) parę stron wczesniej.

Cytat:
"Na forum bankier.pl osoba podająca się za adwokata poinformowała, że zbiera chętnych do uczestnictwa w pozwie zbiorowym, uznając, że został wprowadzony przez zarząd producenta gier w błąd"


Forum bankiera rzetelnym źródłem informacji... Dodatkowo brak podania z jakiej rzekomo jest kancelarii, mail z jakiś domeny ze stanów. A no i podoba mi się podkreślenie że jest warszawskim adwokatem! Bo to rpzecież od razu daje +10 do repa ;)

Cytat:
(niestety nie udało nam się bezpośrednio skontaktować)

Skoro ktoś rzuca taki pomysł (który wzbudził aż takie zainteresowanie) to dziwne, że odrzuca kontakt z mediami :) W końcu chyba po to to zrobił?

A tak dla roźluźnienia: ludzie zaczynają się oburzać że po wysłaniu wniosku o refundacje (refund) z ich konta... znika gra! Link do twittera

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 19 grudnia 2020 16:00:07 przy kursie: 271,40 zł
Nie napisałem w którą stronę "myli się" Steamspy. Chciałem tylko pokazać, że nie ma sensu sugerować się tym serwisem. Zdecydowanie lepiej polegać na własnym rozsądku przy obserwacji liczby komentarzy Cyberpunka na Steam.

juniorAccount
PREMIUM
41
Dołączył: 2020-02-26
Wpisów: 172
Wysłane: 19 grudnia 2020 16:42:19 przy kursie: 271,40 zł
Wszelkie szacunki i raporty sprzedaży zazwyczaj nie uwzględniają w swoich prognozach zwrotów, tyle powiem z doświadczenia. Korekty czasem po miesiącu są robione.

A tak, po złapaniu oddechu...

Żyjemy w kulturze anulacji. W dyktacie najgłośniej i najczęściej krzyczących, domagających się zrównania z ziemią, wykasowania, unicestwienia.

Prawda jest, że najgłośniej krzyczą niezadowoleni, ale prawda jest też taka, że nigdy wcześniej Sony nie zdecydowało się na podobny ruch w stosunku do produkcji Bethesdy (Fallout) czy Ubisoftu (AC).

Po kilku dniach - a wcale nie interesuje mnie ten temat aż tak głęboko - mam wiele newsfeedów na portalach wręcz zapełnionych informacjami o CP2077. Z drugiej strony, przed premierą, przynajmniej na YT iTwitterze co chwilę pojawiały mi się kolejne filmy i zapowiedzi... nadmuchano więc balon, który efektownie zrobił PUF!

Wyszły nowe patche, coś się dzieje, sprzedaż napewno wróci ale pozostanie głęboka blizna. Trzeba pozwolić Redsom wyprowadzić temat na prostą a na rozliczanie, zawsze przyjdzie dobry moment.

Skimixa
26
Dołączył: 2012-05-19
Wpisów: 354
Wysłane: 19 grudnia 2020 17:56:23 przy kursie: 271,40 zł
aircanada15 napisał(a):
"Nie zwracacie uwagi na jedno.

Publicznie dyskutuje się tylko o wtopie, nikogo nie obchodzi udana wersja na PC."

Nie wiem skąd u ciebie podobne przemyślenia.
Zapewne 99% inwestorów zdaje sobie sprawę z sukcesu sprzedażowego na PC, tylko w przeciwieństwie do ciebie wiedzą, że w długim terminie bez konsol ani rusz.


Ale na xbox x series plus plazma gra śmiga idealnie . Tu nie można przekreślić wpływu Cp77 na sprzedaż nowych konsol. A co dopiero wersja dedykowana na nowe konsole. Ja siedząc w barze widzę idealną okrągłą butelkę i cienie na etykiecie piwa. City też wygląda bardzo dobrze.
Edytowany: 19 grudnia 2020 18:00

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 19 grudnia 2020 18:26:18 przy kursie: 271,40 zł
Bergman napisał(a):
@aircanada15

W takim razie przyjmując nawet 50% korektę, liczba sprzedanych kopii na samym Steam w okolicach 5,7 mln po tygodniu od premiery byłaby bardzo dobrym wynikiem. Cały czas nie byłby tutaj uwzględniony GOG ani Epic. Myślę, że na GOG sprzedaż również jest rekordowa bo Cyberpunk zajmuje 1 miejsce wśród najwyższej sprzedaży.


W tym preordery zakupione na steam...
To wcale nie jest dobra estymacja, a samo zajmowanie pierwszego miejsca na gog też niewiele mówi, bo co to oznacza ? że sprzedaje się dziennie od 10 tyś do 300 tyś sztuk ? Czyli ile ? ;P

Pomimo nieciekawego komunikatu zarówno z Sony jak i MS osiągnięcie sprzedaży na poziomie obniżonych rekomendacji wydaje się być wykonalne do końca roku, tutaj kluczowym wyznacznikiem będzie wyprzedaż na Steam i to czy CP będzie w stanie się utrzymać na pierwszym miejscu pomimo licznych obniżek pozostałych gier, jeśli tak, to sprzedaż na PC powinna uciągnąć prognozowane ilości.

Oczywiście problem z konsolami będzie rzutował na późniejszą sprzedaż, spółka już nie skorzysta z napompowanego marketingiem balonu a i większość graczy podejdzie z nieufnością do produktu nawet jak wróci do sklepu Sony.
Tu jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia, którą nikt nie podnosi - mianowicie czy w ogóle to jest możliwe aby doprowadzić CP do wersji działającej "zadowalająco" na stare konsole.

Z kolei ten komunikat, który ma pójść przed świętami, to może się okazać nieokreślony jeśli nie podadzą informacji o skali zwrotów (w sklepie MS nie ma bariery do 21 grudnia).

No i jeszcze standardowe pytanie do użytkowników mylących to forum z tech-game'owym:
Skimixa napisał(a):

Ale na xbox x series plus plazma gra śmiga idealnie .

To jaką dopuszczasz kapitalizację 60 mld, 80 mld ? A jak butelka będzie odbijać światło bez raytracingu to jest szansa na 120 mld ??


kzak33
0
Dołączył: 2019-02-13
Wpisów: 22
Wysłane: 19 grudnia 2020 18:46:25 przy kursie: 271,40 zł
Jestem pewien, że skoro Redzi wydali tyle na marketing to teraz robią wszystko żeby wdrożyć jak najszybciej poprawki i usunąć błędy. Samo wypuszczenie dwóch hotfixów w ciągu 10 dni od premiery już to pokazuje.. Już pierwszy hot fix poprawił płynność gry na mojej konsoli Xbox One z 2013 roku.

Czy ktoś z Was dysponuje może danymi na temat ilości konsol starej/nowej generacji obecnie w użyciu? Chodzi mi o ilość aktywnych urządzeń z podziałem na PS4, PS5, Xbox One, Xbox One X itd.. Interesuje mnie jaki jest obecnie stosunek konsol tych najstarszych PS4, Xbox One oraz nowszych PS4 Pro, PS5, Xbox One S, One X.

Skimixa
26
Dołączył: 2012-05-19
Wpisów: 354
Wysłane: 19 grudnia 2020 18:48:31 przy kursie: 271,40 zł
odniosłem się do zdania - bez konsol ani rusz , podając przykład jak dobrze chodzi na nowych konsolach , czytaj ze zrozumieniem . W przyszłym roku może się sprzedać 50 mln nowych konsol- ilu kupi CP77- zgaduj. Kapa jest tu pochodną zbyt wielu czynników , sama sprzedaż jej nie definiuje , w krótkim terminie niemały wpływ ma "wojna" fundów. W długim terminie najważniejsza będzie wycena dwóch koegzystujących IP w jednych rękach .
Edytowany: 19 grudnia 2020 18:56

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 19 grudnia 2020 19:02:10 przy kursie: 271,40 zł
Skimixa napisał(a):

odniosłem się do zdania - bez konsol ani rusz , podając przykład jak dobrze chodzi na nowych konsolach , czytaj ze zrozumieniem . Kapa jest tu pochodną zbyt wielu czynników , sama sprzedaż jej nie definiuje , w krótkim terminie niemały wpływ ma "wojna" fundów. W długim terminie najważniejsza będzie wycena dwóch koegzystujących IP w jednych rękach .


Ależ czytam, czytam, po prostu to, że CP działa na konsole nowej generacji nic nie zmienia, każdy sobie może obejrzeć jak to wygląda w 8k, 4k i w czym tam chce, jest ok, w 8k nawet potrafi się zacinać i to na znacznie mocniejszym pc niż nowych konsolach.
Taka ilość konsol nowej generacji jakich jest dostępna starej to może będzie za 3-4 lata, a wtedy CP będzie kosztował znacznie mniej niż teraz, co z tego, że Wiedźmin teraz świetnie się sprzedaje i pękają kolejne miliony jak cena jest 40zł.
Jak to ma uzasadnić kapitalizację 40 mld ?

Dominik_hej
3
Dołączył: 2020-12-12
Wpisów: 15
Wysłane: 19 grudnia 2020 19:06:00 przy kursie: 271,40 zł
To nie jest tak, że na PC jest super i problem jest tylko z konsolami.
Procent pozytywnych komentarzy w kolejnych dniach od premiery do dziś godzina 18:40 na podstawie wykresu Steam o pojawiających się komentarzach.
75,62476278
81,91202753
80,64456135
80,63672716
79,80168034
78,125
77,66174623
74,78113527
72,91318089
74,4873866
strona steam cyberpunk 2077

Jak widać ocena graczy raczej się pogarsza co nie jest dobrą wróżbą jeżeli chodzi o dalszą sprzedaż.
Poruszany efekt, że najpierw wypowiadają się osoby niezadowolone a później będzie lepiej niekoniecznie się sprawdzi. Równie dobrze, może być tak, że najpierw wypowiedzą się Ci gracze którzy byli najbardziej
'napaleni' na grę, a później przyjdzie ocena graczy którzy będą bardziej obiektywni.

Sporo komentarzy odnośnie Patcha 1.05 jest pozytywnych, ale nie brak też takich użytkowników, którzy nie mogą się doczekać wyjścia łatki na PC, co pokazuje, że nie tylko konsole mają problem. Są też takie, które mówią, że gra wywala się częściej.
Ciągle wychodzą nowe błędy "krytyczne" jak maksymalna pojemność zapisu 8mb, po którym zapis stanu gry jest kasowany. Mowa tutaj o komentarzach na reddit

W cenie CD Projekt ma nie tylko dobrą sprzedaż ale też pewne oczekiwania co do dalszej twórczości i czasu w którym będzie realizacja zysków z nowych produktów.
Liczba negatywnych informacji sugeruję, że te oczekiwania należy zmniejszyć. Nie chodzi o to, że nie są w stanie im sprostać, ale o to w jakim czasie mogą to zrobić.
Łatka 1.05 naprawia wiele błędów, ale na pewno nie wszystkie, a póki co, są to jedynie błędy, a nie elementy gry na które nie starczyło im czasu wcześniej.

Fajnie, że dużo graczy protestuje wycofaniu CP ze sklepu Sony, to na pewno jest pozytywna wiadomość. Jak i komentarze pod informacją z MS, że gra nie zostanie wycofana. Ludzie się cieszą, że mogą grać a to jest bardzo ważne.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 19 grudnia 2020 20:38:53 przy kursie: 271,40 zł
u lalala... akurat o tym pisałem parę dni temu

Ciśnienie jakie kierownictwo CDP narzuciło pracownikom - termin, wszechobecny crunch, 6 dni pracy itd, wydaje się odbijać czkawką własnie

zaraz jeszcze wyjdzie tak że kluczowi twórcy pieprzną zwolnieniami na stół za połączenie crunchu z presją opinii publicznej na nich za wypuszczenie tak nieprzygotowanego produktu.

Cyberpunk Game Maker Faces Hostile Staff After Failed Launch

Cytat:
Frustrated and angry staff fired questions at the board during an internal video meeting Thursday that opened with management apologizing for Cyberpunk 2077’s disastrous launch, according to two people who were present. It was a fitting atmosphere for a company whose slogan, plastered on posters all around its Warsaw office, is “We are rebels.”

Developers asked blunt questions about the company’s reputation, the game’s unrealistic deadlines and the relentless overtime in the months and years leading up to the game’s Dec. 10 release.


znowu doceniam spokojny proces tworzenia gier w przykładowo 11bit i CRJ.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 19 grudnia 2020 20:42

d2fan
31
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2020-10-02
Wpisów: 168
Wysłane: 19 grudnia 2020 20:55:24 przy kursie: 271,40 zł
Pozytywną informacją jest to, że CDR tylko do 21-go grudnia przyjmuje zgłoszenia do refundacji zakupów. To kończy temat zwrotów z preorderów z pierwszych dni od premiery.

Nie bardzo rozumiem dlaczego MS zwraca koszty na Xbox bez tego terminu tylko "do odwołania". Trochę to niespójne. Może kolejne niedogadanie na linii CDR - właściciele konsol?

Spółka od szczytu spadła już o 40% ale widzę, że dla wielu z was to wciąż za mało. Dla tych którzy widzą spółkę po 130 zł - na prawdę uważacie, że kapitalizacja CDR może spaść do 13 mld zł? Przypomnę, że na górce było 46 mld zł. Spółka ma flagowego Wiedźmina i jest po premierze drugiego flagowego tytułu, który mimo falstartu będzie się sprzedawał latami. Do tego w perspektywie 2-3 lat multi. Chyba nie trzeba tłumaczyć co to oznacza dla sprzedaży produktu.

Niezależnie od poziomu sprzedaży na koniec roku to obecnie wciąż jest perła na GPW. Nie dajcie się wyleszczyć, nie będzie spadać w nieskończoność. To co się dzieje z CP2077 nie jest katastrofą, z którą nie da się nic zrobić. Temat jest już naprostowany (zwroty do 21.12), zapowiedziane kolejne pacze w styczniu i lutym. Już w piątek widać było, że nie doszliśmy do minimum z poniedziałku a kurs po otwarciu w ciągu godzin handlu piął się w górę. Dla wielu są to poziomy, na których po prostu trzeba zbierać.

Przed świętami będziemy mieli właściwie tylko jedną kluczową informację - poziom sprzedaży produktu w pierwszych dniach po premierze. Jeśli będzie słabo to będzie ostatnia okazja do odbioru akcji po taniości a jeśli będzie OK to widzę tu świecę w górę i powrót do trendu wzrostowego.

[mod: post kwalifikuje się do skasowania z powodu nakłaniania do zakupu akcji. każdy sam podejmuje decyzje inwestycyjne.]

Edytowany: 19 grudnia 2020 21:03

Bergman
87
Dołączył: 2020-01-06
Wpisów: 202
Wysłane: 19 grudnia 2020 22:44:03 przy kursie: 271,40 zł


Porównanie wpływu łatki na działanie gry na Xbox. Miejscami klatki skoczyły o 100%. Jeżeli dalej będą iść tym kierunkiem to wystarczy jeszcze jedna poprawka w optymalizacji by gra chodziła na starym Xbox One optymalnie bo już teraz brakuje bardzo niewiele. Natomiast jakościowo to cudów bym się nie spodziewał i jeżeli uda im się cokolwiek poprawić w grafice to w bardzo minimalnym stopniu. W każdym bądź razie z tego filmiku wynika, że pod względem optymalizacji Cyberpunk jest grywalny od łatki 1.05. Ludzie również chwalą w komentarzach poprawki.


Edytowany: 20 grudnia 2020 16:28

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 19 grudnia 2020 23:04:52 przy kursie: 271,40 zł
d2fan napisał(a):
Nie bardzo rozumiem dlaczego MS zwraca koszty na Xbox bez tego terminu tylko "do odwołania". Trochę to niespójne. Może kolejne niedogadanie na linii CDR - właściciele konsol?


Termin zwrotu Cyberpunka zarówno w PS Store, jak i Microsoft Store jest ściśle określony, wynosi 14 dni od daty zakupu.

d2fan napisał(a):

Spółka od szczytu spadła już o 40% ale widzę, że dla wielu z was to wciąż za mało. Dla tych którzy widzą spółkę po 130 zł - na prawdę uważacie, że kapitalizacja CDR może spaść do 13 mld zł? Przypomnę, że na górce było 46 mld zł.


A cóż to za argumentacja ? W bardzo pesymistycznym scenariuszu, na spółkę mogłyby spaść bardzo duże koszty transakcyjne obsługi zwrotów itp. zjadające sporą część przychodów.
Póki co, zarząd dość słabo rozgrywa to całe "gaszenie pożaru". Oby ostatecznie nie okazało, że same patche wypadną dość dobrze, natomiast sama polityka zwrotów okaże się finalnie kompletnym niewypałem pod względem finansowym.
Oczywiście nie twierdzę, że tak się stanie, ale ryzyko pozostaje.

d2fan
31
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2020-10-02
Wpisów: 168
Wysłane: 20 grudnia 2020 01:16:08 przy kursie: 271,40 zł
Porównanie performance 1.04 do 1.05 na bazowym PS4:



Dopiero teraz mogę się zgodzić z prezesem, że gra chodzi zaskakująco dobrze (ale w odniesieniu do performance z premiery). Szybko łatają i widać wyraźny wzrost wydajności oraz mniejszą ilość bugów. Ciekawe co na to Sony, brak produktu w ich sklepie to również mniej zysku dla Sony.

@aircanada15 pełna zgoda, nikt nie zna skali zwrotów, we wtorek spółka będzie miała jakieś dane na podstawie maili od graczy z prośbą o zwrot. Ciekawe czy w komunikacie sprzedażowym podadzą jakieś info na ten temat.

Obecna sytuacja trochę przypomina mi tą z premiery W2, wtedy też przed premierą balon był mocno napompowany, po premierze były lamenty dlaczego spada skoro gra jest świetna, później hype zamienił się w hate i niemal wszyscy, którzy naganiali przed premierą zaczęli wieszczyć, że już po Redach, że spółka stanie się groszowa, że zjadą poniżej złotówki. Co się stało później wszyscy wiemy. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że nic dwa razy się nie zdarza i że sytuacja jest zupełnie inna ale pewne skojarzenia są mocne.

Edytowany: 20 grudnia 2020 10:09

ciro
8
Dołączył: 2020-09-28
Wpisów: 26
Wysłane: 20 grudnia 2020 06:42:33 przy kursie: 271,40 zł
Steam - PC 78,08% pozytywnych
z drogi na powyżej 80% recenzentów zawrócił... komunikat o wycofaniu wersji gry na konsole przez Sony
z rzeczy o których tu nie pisaliście jeszcze:
- PayU oferuje 15% rabat na zakup CP w okresie świątecznym www.facebook.com/1191706548256...
- NVidia b. mocno promuje swój streaming poprzez właśnie CP, non-stop wypuszczając m.in. artykuły sponsorowane, np.

Pare dni temu pojawiło niepotwierdzone wloskie info o sprzedaży 15 mln wszystkich pre-orders PONOĆ, w co aż trudno uwierzyć, bo oznaczałoby 7 mln pudełek do już 8 mln kopii cyfrowych. Proszę traktować to jako raczej plotkę.
Edytowany: 20 grudnia 2020 07:01

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




298 299 300 301 302

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,277 sek.

iwvuwzos
sckgqtav
bvjsslyt
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
lqnciwzs
jpcsjvji
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat