PARTNER SERWISU
rstfsgki
340 341 342 343 344
Weszkas
1
Dołączył: 2021-01-13
Wpisów: 11
Wysłane: 24 stycznia 2021 11:51:58 przy kursie: 250,10 zł
Uwielbiam takie wywody. Mnóstwo niezrozumiałych dla większości osób cytaty z wikipedii (z tym gpu to zaszalałeś jeśli myślisz, że ta definicja komukolwiek spoza branży cokolwiek rozjaśniła) tylko po to żeby poczuć się mądrzej. Ale abstrahując od podbudowywania samooceny, to to co mówisz nie jest prawdą. Przeskalowania setek tysięcy tekstur nie jest czasochłonne przy odpowiedniej mocy obliczeniowej, jaką cdr na 100% ma! Co więcej nie ma możliwości, żeby już tego nie zrobili, dlatego wygląd na ps4 i pc tak bardzo odbiega od siebie. To jest zabieg zastosowany w pierwszej kolejności, a jeśli nie to do wykonania w kilka dni. Zaprzestań proszę tego co robisz, bo wprowadzasz dezinformację. Problem cp2027 jest bardzo złożony i nie będę dywagował nad tym, czy uda im się go rozwiązać, czy nie, bo zwyczajnie nie wiem i ty też nie! Ale przytaczanie jednego z setek problemów i fałszywe zakładanie, że jest nierozwiązywalny w oparciu o fakt, że ty coś tam na ten temat wiesz, jest nie na miejscu. Tak naprawdę, w kwestiach technicznych nie powinien się wypowiadać nikt, kto nie pracował w cdr i nie wie w jaki sposób był prowadzony development. Tyle w temacie. Krewa ma rację, ma to tyle samo sensu, co analizowanie pojedynczej linijki kodu i twierdzenie, że źle dobrane wcięcia świadczą o niekompetencji i tym, że gra jest od podstaw nie do uratowania.

igen
47
Dołączył: 2013-03-15
Wpisów: 276
Wysłane: 24 stycznia 2021 12:07:14 przy kursie: 250,10 zł
krewa napisał(a):
Panowie,
kiedy jakaś głębsza analiza losowo wybranej linijki kodu z CP?


Krewa,

Wszystko o czym piszę opieram na wiedzy i tym co widziałem po uruchomieniu gry. Z tego wyciągam wnioski. Stąd też moje poważne obawy co do możliwości szybkiej i sprawnej naprawy tytułu CP2077.
A to implikuje przyszłość CDR i jego kurs na GPW.

Ok, nie będę już przynudzać techniką.
Pozdrawiam.

xazer
21
Dołączył: 2020-12-09
Wpisów: 55
Wysłane: 24 stycznia 2021 12:25:55 przy kursie: 250,10 zł
Załóżmy, że wersji na stare konsole nie da się uratować. HDD, GPU (@1ketjoW: GRU mnie rozbawiło, szkoda, że nie KGB Angel - też nie jestem informatykiem, nie przejmuj się ...), itd., itp. W takim razie nikt nowy nie kupi na stare konsole (poza jakimiś masochistami). I w porządku.

W 2021 sprzedanych zostanie ponad 30 milionów konsol nowej generacji. One mają SSD i wydajne GPU. Jakiś procent nabywców kupi CP2077, gdy w drugiej połowie roku wyjdzie wersja na nie zoptymalizowana. To daje kilka milionów sprzedaży. Do tego sprzedaż na PC, z którą nie ma problemów. Czy to samo w sobie nie wystarczy?


pivovarit
70
Dołączył: 2020-03-29
Wpisów: 317
Wysłane: 24 stycznia 2021 12:32:06 przy kursie: 250,10 zł
Cytat:
Nie jestem informatykiem. Proszę po ludzku.


Ale ja jestem i mogę to wytłumaczyć po ludzku bez kopiowania nieistotnych fragmentów z Wikipedii.

Igen miał na myśli, że dyski stosowane w starych konsolach są o rząd wielkości wolniejsze od obecnych standardów i trzeba minimalizować ilość danych, które konsola musi doczytywać na bieżąco.

To oczywiście jest prawda, ale przeskalowanie tekstur to co najwyżej kwestia odpalenia jednego skryptu. To nie zajmuje czasu. A jeśli skryptu nie ma, to można go napisać w kilka godzin. Można się rozejść.
Edytowany: 24 stycznia 2021 12:33

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 24 stycznia 2021 12:44:18 przy kursie: 250,10 zł
igen napisał(a):
krewa napisał(a):
Panowie,
kiedy jakaś głębsza analiza losowo wybranej linijki kodu z CP?


Krewa,

Stąd też moje poważne obawy co do możliwości szybkiej i sprawnej naprawy tytułu CP2077.
A to implikuje przyszłość CDR i jego kurs na GPW.

Ok, nie będę już przynudzać techniką.
Pozdrawiam.


Właśnie o to ryzyko operacyjne mi chodziło i stąd moje pytania techniczne. Sprawa wyjaśniona jak dla mnie. Nie widzę takiego ryzyka po tym co tu przeczytałem powyżej.

Piotrek_87
2
Dołączył: 2020-11-13
Wpisów: 91
Wysłane: 24 stycznia 2021 14:25:53 przy kursie: 250,10 zł
Ja 2 dni temu ukończyłem główny wątek, i zastanawiam się czy z tego można jeszcze stworzyć jakiś dodatek, według mnie tak, we wcześniejszym poście widzę że ktoś ogarnia temat informatyki, więc ile czasu może trwać robienie trybu multi? Do wakacji mogą zdążyć?

pivovarit
70
Dołączył: 2020-03-29
Wpisów: 317
Wysłane: 24 stycznia 2021 14:39:43 przy kursie: 250,10 zł
Cytat:
widzę że ktoś ogarnia temat informatyki, więc ile czasu może trwać robienie trybu multi?


Na takie pytanie można odpowiedzieć jedynie "to zależy", ale bazując na komunikatach CDR, to multi będzie oddzielnym produktem i najwcześniej w 2022.


Weszkas
1
Dołączył: 2021-01-13
Wpisów: 11
Wysłane: 24 stycznia 2021 14:40:43 przy kursie: 250,10 zł
To zależy od tego, czy już zaczęli go robić i na jakim etapie są prace. Sądząc po fakcie, iż nie udało im się skończyć podstawowej wersji gry na czas, wydaje mi się, choć jest to przeczucie, że nie są jeszcze na odpowiednim poziomie zaawansowania prac nad trybem multi. Zwłaszcza, że wszystkie siły na pokładzie zostały skierowane do naprawiania trybu singleplayer. Jeśli otworzyliby dodatkowy oddział odpowiedzialny tylko za multi, ze sporym zespołem, który wie co robi, to być może byłoby to możliwe.

Piotrek_87
2
Dołączył: 2020-11-13
Wpisów: 91
Wysłane: 24 stycznia 2021 14:58:56 przy kursie: 250,10 zł
Zakładając że patch w lutym będzie ostatnim poprawiającym grę na starsze konsole, zaczną skupiać się już tylko na nowe konsole i pc, to mogą już tworzyć jakieś dodatki do gry, dlc, jak i multi może jak się wezmą do roboty to multi może wyjść na prawdę fajnie

pivovarit
70
Dołączył: 2020-03-29
Wpisów: 317
Wysłane: 24 stycznia 2021 15:01:12 przy kursie: 250,10 zł
To jest oddzielny tytuł. Nie ma o nim żadnych informacji w sieci oprócz tego, że jest w produkcji. Nie ma szans, żeby się pojawił w tym roku.

Cytat:
Multiplayer Cyberpunk 2077 ma zadebiutować dopiero w 2022 roku, co zdziwiło fanów. Rzecz w tym, że będzie to pełna, samodzielna gra, co potwierdzili szefowie studia.

(...)

Adam Kiciński wspomniał, że niewłaściwym jest nazywanie multiplayera Cyberpunk 2077 zwykłym "trybem". Zamiast tego, mamy spodziewać się samodzielnego, pełnoprawnego projektu. "Wielkiej produkcji" - wspomina.


www.komputerswiat.pl/gamezilla...
Edytowany: 24 stycznia 2021 15:01


Weszkas
1
Dołączył: 2021-01-13
Wpisów: 11
Wysłane: 24 stycznia 2021 15:54:14 przy kursie: 250,10 zł
Na oficjalnej stronie Playstation store pojawiła się zakładka, dotycząca cyberpunka. Nie jestem pewien czy wcześniej jej już nie było, więc nie traktowałbym tego w kategorii wielkiego newsa, ale przeglądając psstore ze trzy dni temu, pod kątem właśnie CP2077, nie widziałem tego. Może to świadczyć o przegapieniu tej zakładki, ale może ktoś bliżej zainteresowany tematem się wypowie:

Link do ps store

W sekcji release date mamy pole
Cytat:
Release date to be determined.

Edytowany: 24 stycznia 2021 16:10

pivovarit
70
Dołączył: 2020-03-29
Wpisów: 317
Wysłane: 24 stycznia 2021 17:04:51 przy kursie: 250,10 zł
Na bank jej nie było wcześniej, więc coś się rusza powoli.

Piotrek_87
2
Dołączył: 2020-11-13
Wpisów: 91
Wysłane: 24 stycznia 2021 17:05:50 przy kursie: 250,10 zł
Zakładając że teraz jedyna niewiadomą są pozwy z USA,wersję na starsze konsole raczej już nie będą mocno poprawione (możliwości konsol) w perspektywie mamy dodatki do cyberpunk, tryb multi, mozliwa zapowiedź wiedzmina 4.czy kurs już teraz powoli będzie szedł w górę? Jak myślicie

pivovarit
70
Dołączył: 2020-03-29
Wpisów: 317
Wysłane: 24 stycznia 2021 17:12:15 przy kursie: 250,10 zł
Każdy rozsądny powie Ci, że nie wiadomo i że sam musisz oszacować ryzyko.

Pewniaki to mają tylko na pewnym forum na B.

Aussie
6
Dołączył: 2011-01-10
Wpisów: 48
Wysłane: 24 stycznia 2021 19:43:14 przy kursie: 250,10 zł
Pap biznes:

"Zgodnie z informacją podaną przez CD Projekt, do 20 grudnia sprzedaż gry sięgnęła 13 mln egzemplarzy.

Według opublikowanych w piątek danych firmy SuperData, do końca grudnia gracze kupili 10,2 mln cyfrowych kopii "Cyberpunk 2077". Liczba ta uwzględnia zwrócone kopie gry, jednak, zdaniem autorów raportu, nie wpłynęły one w istotny sposób na łączną sprzedaż. SuperData szacuje, że "CP 2077" zaliczył najbardziej udaną premierę w historii gier, biorąc pod uwagę sprzedaż cyfrową. Według szacunków, 80 proc. grudniowej sprzedaży gry w wersji cyfrowej mogło dotyczyć komputerów PC.

Czy dobrze rozumiem, że nawet zły marketing wciąż pobudza sprzedaż i jeśli do 20 Grudnia sprzedano 13 mln sztuk wraz z preorderami w wysokości 8 mln, to jeśli liczba ponad 10 mln sztuk jest prawdziwa mamy sprzedaż z preorderami na poziomie około 18 mln sztuk do końca 2020 roku?

Czyli przebito prognozy?: (www.stockwatch.pl/wiadomosci/d...)

– Spółka do 20 grudnia 2020 sprzedała 13 mln sztuk ‚CP2077’, liczba ta uwzględnia zwroty (przy założeniu zwrotów na poziomie 25-30 proc. sprzedaż brutto wyniosła około 17-18 mln kopii). Dla porównania ‚RDR2’ w niecałe 2 tygodnie od premiery sprzedało 17 mln egzemplarzy. Patrząc na spore problemy, które towarzyszyły ‚CP2077’ od momentu wydania, przy jego negatywnym odbiorze przez graczy konsolowych, obniżyliśmy nasze oczekiwania do 15,6 mln w całym IV kw. 2020 (PC/konsole odpowiednio 70/30 proc.). Tym samym odczyt ten był zbliżony do naszych oczekiwań i konsensusu (15,1-16,4 mln ‚do Świąt’), który mógł być zawyżony w ostatnich dniach przez informacje o szacunkowej sprzedaży z portalu SteamSpy (15,2 mln – PC). Szacujemy, że gra wypracowała w tym okresie 1,9 mld zł przychodów – czytamy w raporcie.
Edytowany: 24 stycznia 2021 19:43

Weszkas
1
Dołączył: 2021-01-13
Wpisów: 11
Wysłane: 24 stycznia 2021 20:03:57 przy kursie: 250,10 zł
Chwila ale dlaczego 18 mln? Gra wyszła 10 grudnia, więc możliwe, że większość z tych 10 mln sprzedało się przed premierą. Dajmy na to, że 4 mln preorderów sprzedało się do 10 grudnia. Daje nam to 6 pozostałych, czyli 6 + 8 = 14 mln sprzedanych kopii. Nie wiedząc ile się sprzedało przez pierwsze 10 dni grudnia nie mamy żadnych danych.
Edytowany: 24 stycznia 2021 20:07

Joker
127
Dołączył: 2009-03-01
Wpisów: 2 050
Wysłane: 24 stycznia 2021 20:06:41 przy kursie: 250,10 zł
Cytat:
Pierwszy z zestawów poprawek do gry "Cyberpunk 2077", tzw. patch, zbiera mieszane opinie graczy i komentatorów. Zwracają oni uwagę na niewielką liczbę zmian, ale jednocześnie wskazują na lekką poprawę płynności gry. Średnie oceny "CP 2077" po publikacji patcha nie zmieniły się, gra nie powróciła również do sklepu cyfrowego Sony.



infostrefa.com/infostrefa/pl/w...

pivovarit
70
Dołączył: 2020-03-29
Wpisów: 317
Wysłane: 24 stycznia 2021 20:08:04 przy kursie: 250,10 zł
Też nie rozumiem tych wyliczeń.

Mamy dwie informacje:
- 13mln do 20.12.2020 uwzględniając zwroty
- 10.2mln cyfrowo do końca 12.2020 bez uwzględniania zwrotów

Z tego dużo nie wydedukujemy.

Weszkas
1
Dołączył: 2021-01-13
Wpisów: 11
Wysłane: 24 stycznia 2021 20:22:49 przy kursie: 250,10 zł
Chyba, że ilość sprzedanych preorderów do końca listopada 2020 roku jest znana. Podawali taką informację na tydzień przed premierą? Jeśli tak to możemy dodać to co było do końca listopada plus 10 mln i mamy wynik za grudzień.

halflife
0
Dołączył: 2011-01-10
Wpisów: 13
Wysłane: 24 stycznia 2021 21:08:13 przy kursie: 250,10 zł
Nie wiadomo też czy SuperData ma informacje o sprzedaży na GOG-u. Normalnie GOG jest bardzo mały i skupia się na starszych grach, a większości nowych premier nawet na nim nie ma. Jednak nawet 1/3 preorderów cyfrowych na PC mogła być tam zakupiona.

Cytat:
Przedsprzedaż Cyberpunka 2077 trwa w najlepsze. Jak się okazuje, produkcja bardzo chętnie kupowana jest w należącym do CD Projekt sklepie – GOG.com. Rodzimy deweloper ogłosił na twitterze, że jedna trzecia wszystkich sprzedanych do tej pory cyfrowych egzemplarzy gry została nabyta za jej pośrednictwem. Należy mieć na uwadze także, że dane te dotyczą tylko wersji przeznaczonej na komputery osobiste.


www.gry-online.pl/newsroom/jed...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




340 341 342 343 344

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,258 sek.

jilhgmxh
hkofmlds
daoaqvxe
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ackcsgyu
jauzmbuv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat