PARTNER SERWISU
ymlavgpp
1 2 3 4
Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 9 czerwca 2020 08:37:42 przy kursie: 6,70 zł
144% przychodu r/r w maju. Kolejny dobry raport, free to play mocno w górę.

slaszu
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-03
Wpisów: 81
Wysłane: 9 czerwca 2020 08:47:57 przy kursie: 6,70 zł
A gry gatunku HOPA, po premierach na konsole wygenerowały dodatkowy 1.5 miliona przychodu. Zmiana strategi sprzedażowej przynosi jednak efekty ... czy to tylko epidemia ?

Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 9 czerwca 2020 08:59:35 przy kursie: 6,70 zł
W ocenie Zarządu Spółki na wzrost przychodów w analizowanym okresie kluczowy wpływ miały
następujące czynniki:
a) dynamiczny wzrost sprzedaży wersji gier HOPA na konsole, przekładający się na wzrost udziału
sprzedaży gier na konsole w całkowitej sprzedaży Grupy (wzrost z 19% do 37%), co jest
efektem modyfikacji polityki sprzedażowej w I kwartale 2020 r. oraz systematycznego
rozbudowywania portfolio konsolowego Grupy o gry wydane historycznie w wersjach
PC/mobile;
b) okresowa przecena całego portfolio Grupy na platformie Steam (tzw. Publisher Sale) w dniach
20-24 Maja 2020 r.;
c) systematyczny wzrost przychodów w segmencie free-to-play.


Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 8 lipca 2020 13:14:28 przy kursie: 8,08 zł
Właśnie przyznano im 6,6 mln z programu Gameinn.

slaszu
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-03
Wpisów: 81
Wysłane: 10 sierpnia 2020 10:56:21 przy kursie: 11,25 zł
Po wynikach Moviegames i Forever, których kapitalizacja to ok 300 mln, rynek postanowił doszacować Artefixa, który wyniki ma zbliżone a kapitalizacje ok 3 razy niższą Whistle

Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 3 września 2020 11:21:07 przy kursie: 10,00 zł
W dniu dzisiejszym miał miejsce soft-lunch aplikacji Unsolved (dalej: „Unsolved”) w wersji na urządzenia z systemem iOS. Moim zdaniem będzie generowała więcej przychodów niż na androida.

Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 4 września 2020 08:46:40 przy kursie: 10,00 zł
To zaczynamy wchodzić na obroty.

Zarząd Artifex Mundi S.A. z siedzibą w Zabrzu („Spółka”) informuje o ustaleniu daty premiery gry Hot Shot Burn na platformie Nintendo Switch („Gra).

Gra zadebiutuje 1 Października 2020 r. w Europie, Australii i Nowej Zelandii, a także w USA, Kanadzie, Meksyku. Cena gry to 14.99 Euro/14.99 USD. Przedsprzedaż gry rozpocznie się 24 września 2020 r. we wszystkich wyżej wymienionych regionach.

W opinii Zarządu sprzedaż gry Hot Shot Burn na platformie Nintendo Switch może mieć wpływ na wynik Spółki w roku 2020 jak i w kolejnych latach.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 26 października 2020 10:20:06 przy kursie: 9,50 zł
ARTIFEX - analiza techniczna na życzenie


Wykres historyczny w interwale tygodniowym. Patrząc w tym ujęciu, widać, że tegoroczne wzrosty stanowią odreagowanie historycznej bessy na walorze. Na razie kurs utkwił w konsolidacji pod zniesieniem Fibonacciego, będącym jednocześnie górnym pułapem konsolidacji z 2017 roku. Sam fakt konsolidacji należy odczytywać jako chęć kontynuacji wzrostów, zatem należy uzbroić się w cierpliwość i czekać na kolejny ruch kierunkowy. Wychwycenie jego początku nie powinno stanowić problemu - powinien w tym pomóc linia DMI, która obecnie przebywa w strefie niskich wartości.
Poziomy wsparć widać na osi wartości, kolejny opór zaś na poziomie 12,80 zł.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 1 lutego 2021 11:04:59 przy kursie: 11,95 zł
Przed spółką dobra perspektywa i powrót na ścieżkę wzrostową.

Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 2 lutego 2021 10:04:59 przy kursie: 11,75 zł
Dane za styczeń z Sensor Tower

Unsolved

Download 100k
Revenue 200k $

Bladebound

Download 60k
Revenue 90k $

F2P łącznie $290k czyli wzrost o 53%. Daje to około 1,1 mln PLN czyli o 38% więcej niż szacowane przychody z rekomendacji. UA podobno ciągle na poziomie testowym.


Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 12 lutego 2021 10:27:08 przy kursie: 12,35 zł
BDM o wynikach za styczeń AM

"BDM: pozytywne. Styczeń dla spółki okazał się historycznym okresem, w którym wygenerowała ona ponad 3,1 mln PLN przychodów. O 1001% r/r i 20% m/m urósł segment F2P (1,3 mln PLN), z czego „Unsolved” stanowił 0,9 mln PLN a „Bladebound” 0,4 mln PLN. Na UA w tym okresie wydano 0,9 mln PLN - łącznie „Unsolved” + „Bladeboud” (KPI poprawiły się na tyle, że uzasadniały testowe kampanie). Jesteśmy zaskoczeni pozytywnie tymi dynamiki, gdyż spodziewaliśmy się wolniejszego skalowania produktów."

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 5 kwietnia 2021 18:24:11 przy kursie: 15,25 zł
ARTIFEX MUNDI - spojrzenie na wykres


Kurs akcji spółki znajduje się w silnym trendzie wzrostowym i odrabia straty spowodowane bessą z lat 2017-2020. Teraz notowania znajdują się tuż pod najistotniejszym poziomem zniesienia Fibonacciego, pokonanie którego otworzyłoby drogę w kierunku historycznego maksimum. Patrząc na zachowanie kursu akcji względem poprzednich zniesień, należy liczyć się z korektą spadkową lub konsolidacją - zniesienie 38,2% zatrzymało zwyżkę na 12 tygodni, zniesienie 50% na 4 tygodnie.
Sygnalizowanym wykupieniem na RSI nie należy zbytnio się przejmować, taki stan w silnych trendach wzrostowych jest zjawiskiem normalnym - zwyżce z 3 zł do 10 zł towarzyszył wszak permanentny stan wykupienia na oscylatorze.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 10 kwietnia 2021 09:18:05 przy kursie: 17,05 zł
"Giełdowy producent i wydawca gier zamknął marzec z 70% wzrostem przychodów, do 4,0 mln zł. Od początku roku przychody Artifex Mundi wzrosły, według szacunkowych danych, o 88%, do 10,5 mln zł. Motorem napędowym wzrostu sprzedaży Grupy jest komercjalizacja Unsolved - aplikacji free-to-play oferującej gry HOPA z portfela giełdowej spółki, odpowiadającej za 46% przychodów spółki w marcu oraz blisko 40% w całym I kwartale br."

Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 16 kwietnia 2021 10:18:23 przy kursie: 18,40 zł
Nowa rekomendacja - kupuj 22,50 pln

infostrefa.com/infostrefa/pl/w...

slaszu
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-03
Wpisów: 81
Wysłane: 17 kwietnia 2021 21:53:28 przy kursie: 18,40 zł
Felek84, doceniam Twoja prace przy informowaniu o sukcesach spolki.
Masz moze informacje o planach spolki w sprawie Bladebounda ?
Gra dosc duza i zaawansowana, ale trudna w monetaryzacji.
Pozdrawiam

anti
28
Dołączył: 2020-08-22
Wpisów: 51
Wysłane: 18 kwietnia 2021 00:09:47 przy kursie: 18,40 zł
Niestety Bladebound nie uzyskał KPI uzasadniających płatne User Acquisition, w związku z czym spółka zrobiła (kolejne) odpisy na projekt i ogranicza dalsze nakłady. Informacja o tym pojawiła się w marcu:

Cytat:
"Zamiarem spółki jest maksymalizacja zysków netto z komercjalizacji gry przy równoczesnym istotnym zmniejszeniu inwestycji w jej dalszy rozwój oraz skoncentrowanie zasobów wewnętrznego studia spółki rozwijającego do tej pory Bladebound na projekcie nowej mobilnej gry RPG, o której spółka informowała m.in. w skonsolidowanym raporcie za III kwartał 2020 r." - napisano w komunikacie.

infostrefa.com/infostrefa/pl/w...

Cytat:
2020 r. przyniósł zauważalny wzrost przychodów Bladebound, jednak był on niższy od naszych założeń. Chcemy dalej aktywnie komercjalizować grę, równocześnie jednak ograniczamy inwestycje w jej rozwój, koncentrując zasoby segmentu na nowym, nieujawnionym jeszcze tytule RPG. Zakładamy, że nasza decyzja zarówno w krótkim terminie, jak i w ostatecznym rozrachunku, wpłynie korzystnie na wyniki Artifex Mundi i jej wartość dla akcjonariuszy – komentuje Przemysław Błaszczyk.

www.artifexmundi.com/pl/aktual...

Zespół pracujący nad Bladebound jest przesuwany do prac nad nową grą RPG, która jest na wczesnym etapie produkcji (global launch planowany na 2023). Bladebound może przynosić 300-400 tys. przychodów miesięcznie, ale trzeba pamiętać że jest jeszcze sporo nierozliczonych kosztów, które będą obciążały wynik. Niewykluczone też że mogą się pojawić jeszcze jakieś odpisy na ten projekt (zakładam że już niewielkie).

Głównym motorem wzrostu w najbliższym czasie ma być Unsolved - aplikacja miała bardzo optymistyczny początek roku, a jest dopiero we wczesnej fazie rozwoju, więc można mieć nadzieję że uda się z niej wycisnąć więcej.

Jeśli ktoś ma godzinę czasu to polecam obejrzeć spotkanie zorganizowane ostatnio przez Portal Analiz. Dużo wartościowych informacji i otwarte podejście prezesa spółki na pytania. Zapis video jest tutaj: www.youtube.com/watch?v=_sAJQD...
Edytowany: 18 kwietnia 2021 00:12

Felek84
3
Dołączył: 2017-10-23
Wpisów: 30
Wysłane: 18 kwietnia 2021 09:38:06 przy kursie: 18,40 zł
"Podsumowanie konferencji po wynikach 4Q’20 (07.04.2021)
- HOPY -> usługa „Google Play Pass” przyczyniła się do wzrostu kanału Google Play w 2020 roku. Wydali 13 portów w minionym roku i 5 nowych gier -> na razie nie planują nowych produkcji, może się to zmienić za kilka lat, jak będą potrzebowali dodatkowego kontentu do aplikacji „Unsolved” bądź podobnych. Za ponad 70% wzrostu sprzedaży gier HOPA w 1-2Q’21 vs 1-2Q’19 odpowiadają wersje konsolowe;
- „Unsolved” – planem na kolejne miesiące są dwie ścieżki rozwojowe 1) deweloperska – rozbudowa metagry (Gift Pass, Reklamy, Waluta Premium, Metaosiągnięcia) 2) UA – stabilizacja kampanii na FB, dołączenie nowych kanałów reklamowych -> Google Ads, Unity Ads, IronSource;
- „Bladebound” – przejście do trybu „low maintenance”, osiągnięcie stabilizacji zysków;
- nowa gra RPG – trwają prace koncepcyjne, które powinny zakończyć się na przełomie 2Q/3Q’21, a od 3Q’21 planują zacząć pre-prodkcję. W 3Q’21 planują zdradzić więcej szczegółów odnośnie tej produkcji.
Q&A:
- po miesiącach pracy nad Unsolved, spółka zauważa, że ich modele predykcyjne sprawdzają się bardzo dobrze;
- dopuszczają scenariusz, w których w celu „dociśnięcia” kampanii marketingowych, nakłady na UA przewyższą przychody z aplikacji Unsolved;
- nie planują zbytnio zwiększać UA przed wdrożeniem zmian (m.in. Gift Pass i reklamy) w Unsolved -> już teraz technicznie przygotowują się do odpalenia tych zmian;
- przychody z reklam na tego typu tytułach jak „Unsolved” potrafią dobić do 50%, potrzeba jednak wiele miesięcy aby uzyskać taki wynik. Na początku liczą na niskie kilkanaście %. Istnieje ryzyko kanibalizacji, jednak w ostatecznym rozrachunku dodanie reklam wyjdzie na plus."

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 28 kwietnia 2021 10:25:38 przy kursie: 17,60 zł
Cześć,

nie niepokoją Was te przekształcenia? Bo muszę przyznać, że mnie bardzo :(
Dobrze by było gdyby beneficjenci tej zmiany poinformowali co mają zamiar zrobić z akcjami (byleby nie sprzedawali na normalnych sesjach :( )

biznes.pap.pl/espi/pl/reports/...

biznes.pap.pl/espi/pl/reports/...


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 19 października 2021 18:14:53 przy kursie: 12,35 zł
Zero Lives Remaining – omówienie sprawozdania Artifex Mundi po II kw. 2021 r.

W ofercie publicznej z 2016 r. spółka wyceniła się na 225 mln zł roztaczając przed inwestorami wizję zawojowania segmentu Free to Play z Bladeboundem na czele i rozszerzeniem gatunków w ofercie gier premium. Z mocarstwowych planów wyszło tyle, że kapitalizacja spółki spadła w 2018 r. poniżej 50 mln zł, a w covidowej panice nawet zbliżyła się do 20 mln zł. Poniżej znajdą Państwo obraz jaki wyłania się ze sprawozdań po wielkim ognisku pieniędzy jakie urządziła spółka w latach poprzednich.

W zasadzie od razu po debiucie zaczęły się problemy. W raporcie za III kwartał 2016 r. wyniki okazały się gorsze r/r., podobnie jak wyniki za cały 2016 r. Spółka w 2017 r. wydała parę gier FTP w formule Soft Launch (premiera na paru wybranych rynkach w celu sprawdzenia i optymalizacji KPI), ale bez większych sukcesów o czym świadczy, choćby zaniechanie prac (Rabbit Inc., Spellblade), albo odpisanie większości kosztów (Kate Malone, Bladebound) w sprawozdaniu za 2017 r. Koszty odpisów i zaniechanych prac wyniosły około 10 mln zł, w porównaniu do 15,3 mln zł jakie spółka wydała na realizację gier.

Mimo niepowodzeń celem spółki na lata 2018-2021 nadal był rozwój segmentu FTP oraz Premium, choć w tym pierwszym już ograniczony do dwóch projektów: Bladebound i Tiny Dragons. W 2019 r. rozpoczął się przegląd opcji strategicznych, który zaowocował kolejnymi odpisami, tym razem w segmencie Premium – My Brother Rabbit oraz Irony Curtain, a ponadto zamknięciem paru innych projektów. Odpisy obciążyły wynik 2018 r. kwotą ponad 17 mln zł, przy poniesionych nakładach na produkcję w wysokości prawie 20 mln zł.

W wyniku przeglądu ogłoszonego w kwietniu 2019 r. dokonano zmian organizacyjnych w strukturze wewnętrznej i postanowiono skupić się na 4 najważniejszych projektach w segmentach FTP oraz Premium, odpowiednio na Hot Shot Burn i Rogal oraz Bladebound i Tiny Dragons. W styczniu 2020 r. w końcu zarząd wywiesił białą flagę i ogłosił koniec segmentu Premium. Walka o ten segment trwała 3 lata i wydaje się, że co najmniej o rok za długo.


kliknij, aby powiększyć


Jednocześnie, choć spółka nie komunikowała tego wprost w 2020 r. ograniczono też produkcje gier HOPA. W IV kw. 2020 r. nie było z tego segmentu żadnej nowej produkcji. Spółka ograniczyła się do przeprowadzenia portów wcześniejszych tytułów na konsole.


kliknij, aby powiększyć


Artifex jednak nie chciał się pogodzić z porażką segmentu Free To Play (dalej FTP) i akurat to przyniosło dobry rezultat. Jeszcze w 2019 r. rozpoczęto prace nad aplikacją Unsolved, czyli aplikacją która umożliwiła grę w kilka (już kilkadziesiąt) gier HOPA przez określony czas monetyzowaną za pomocą mikrotransakcji i reklam.

Efekty decyzji i działań przyszły już w I kw. 2020 r. Od tamtej pory sprzedaż rośnie r/r.


kliknij, aby powiększyć

W pierwszej połowie 2020 r. motorem napędowym wyników okazała się dystrybucja gier HOPA na konsolach, gdzie przychody wzrosły z 1,7 mln zł do 4,2 mln zł. Nie bez znaczenia był także lockdown w większości krajów świata i wzmożona konsumpcja elektronicznej rozrywki. W I półroczu 2020 r. wzrosty sprzedaży to już zasługa aplikacji Unsolved i segmentu FTP, natomiast segment HOPA trafił efekt wysokiej bazy.

Niestety wzrosty przychodów nie zawsze oznaczały lepszy wynik. Jak widać poniżej najlepszym kwartałem w ostatnich latach był II kw. 2020 r., co wynikało ze wspomnianego lockdownu. Do tego poziomu niestety nie udało się do tej pory zbliżyć i na razie nic nie wskazuje, że szybko się uda.


kliknij, aby powiększyć


Segment Premium
Przychody segmentu premium systematycznie opadają. Nie ma co się dziwić, skoro ostatnia pełnoprawna premiera miała miejsce w III kw. 2019 r., a działalność operacyjna segmentu została zamknięta w I kw. 2020 r. Co prawda w IV kw. 2020 r. wydano Hot Shot Burn na konsole, ale skoro tytuł nie chwycił na PC, a grę portował i wydał Forever nie należało oczekiwać istotnego wpływu na wyniki. Jak widać poniżej spółka odpisuje koszty projektu (amortyzację) na poziomie zbliżonym do przychodów. W efekcie na poziomie zysku ze sprzedaży wyniki oscylują wokół zera. Gdyby jednak nie rozpoznane wcześniej odpisy teraz byłyby straty. W segmencie tym zdarza się niski dodatni EBIT na skutek rozwiązania wcześniej zawiązanych odpisów. W sumie należałoby tę działalność pokazać jako zaniechaną, ale z jakiegoś powodu Artifex się na to nie zdecydował.


kliknij, aby powiększyć


HOPA
Najstarsza noga spółki jest w miarę stabilna. Wynik oczywiście podąża za przychodami, czemu sprzyjają koszty zmienne w postaci tantiem należnych studiom zewnętrznym. W ostatnim czasie spada amortyzacja (kończy się ta dotycząca starszych projektów, natomiast nowych projektów spółka nie wprowadza), dzięki czemu wynik operacyjny utrzymuje się na poziomie ok. 3 mln zł. Z danych miesięcznych raportowanych przez spółkę wynika, że w III kw. segment obniży przychód kw/kw, a także r/r (efekt wysokiej bazy - lockdown). W dłuższym okresie spółka będzie musiała jednak wprowadzać nowe gry, bo portfel starszych pozycji, które nie wyszyły na konsole, a wciąż mogą być atrakcyjne dla graczy się kiedyś skończy. Zgodnie z prezentacją za I kw. spółka miała do tej pory blisko 90 wydanych gier, z czego prawie 40 wyszło także na konsolach.


kliknij, aby powiększyć


FTP
Koniem pociągowym sprzedaży w ostatnich 2 kwartałach jest segment FTP, głównie za sprawą Unsolved. Przychody z Bladebound są oczywiście zauważalne, ale od stycznia to głównie aplikacja rządzi sprzedażą, czemu sprzyjały nakłady na pozyskanie użytkowników (UA – user aquisotion). Od lutego spółka w każdym kolejnym miesiącu osiąga na Unsolved po odliczeniu kosztów UA dodatni wynik, choć od V widać znaczący spadek nakładów, a w konsekwencji i przychodów.


kliknij, aby powiększyć


Dzieje się tak w związku ze zmianami jakie wprowadził Apple do systemu iOS. Od wersji 14.5 gigant wyłączył możliwość targetowania reklam, a tym samym badania efektywności. Cały świat FTP przygotowywał się na to wydarzenie, ale pomiędzy przygotowaniem a faktycznym wpływem bywają różnice.

Nakłady na pozyskanie użytkowników w rachunku segmentowym ujawniają się w kosztach sprzedaży. Sama amortyzacja, czyli odzwierciedlenie kosztów pisania gier i aplikacji pozostają na minimalnym poziomie. W tym roku nie widzieliśmy też odpisów na gry FTP, czyli Tiny Dragons oraz Bladebound. Pierwszy projekt został zakończony w 2020 r., natomiast ostatnio Artifex poinformował, że Bladebound przechodzi w tryb niskiej obsługi, co należy rozumieć jako brak aktywnego rozwijania, a tym bardziej pozyskiwania użytkowników do tej gry.


kliknij, aby powiększyć


Wyniki Artifexu bez dwóch zdań się poprawiły, a co najważniejsze spółka zaczęła generować gotówkę. Od II kw. 2020 r. tylko raz spółka zamknęła wynikiem poniżej zera (1Q21), natomiast po pozostałych okresach generowała od 2 do ponad 3 mln zł gotówki operacyjnej. Spółka nie inwestuje dzięki czemu przepływy inwestycyjne są na znikomym poziomie. W finansowych widzimy praktycznie tylko opłaty z tytułu leasingu.


kliknij, aby powiększyć


Artifex systematycznie odbudowuje swoją pozycję gotówkową, a tempo prac nad nowymi produkcjami zostało mocno ograniczone.


kliknij, aby powiększyć


Nadal jednak teoretycznie możemy mówić o pewnym rozwoju, gdyż nakłady kwartalne na gry przekraczają koszty amortyzacji. Jednak w tym momencie należy pamiętać o tym, że dokonane w poprzednich latach odpisy spowodowały znaczne zmniejszenie wartości bilansowej a tym samym amortyzacji. Tak naprawdę w tej chwili spółka bardziej trwa niż rośnie.


kliknij, aby powiększyć


Zysk netto za ostatnie 4 kwartały wynosi 10 mln zł, a dodatkowo zawiera ok. 1,5 mln zł odpisów aktualizacyjnych, które w związku z zakończeniem działalności w segmencie gier Premium oraz ograniczeniem FTP do jednej gry nie powinny się już pojawiać. W tym kontekście kapitalizacja na poziomie 150 mln zł nie wydaje się nadmiernie przesadna, choć jak wspomniałem w kolejnym III kw. trzeba się liczyć ze spadkiem przychodów. Sam wynik jednak powinien istotnie wzrosnąć r/r, bo jak się wydaje Unsolved powinien pokazać największy wynik do tej pory – 3,7 mln zł bez odjęcia kosztów amortyzacji. W drugim kwartale było to 2,8 mln zł, a w III kw. 2020 r. pojedyncze setki tysięcy złotych. W dodatku z kroczącego wyniku netto powinien wypaść odpis na kwotę ponad 1 mln zł.

Problem w tym, że w takim stanie jak obecnie, czyli nie wydając nowych gier bez nakładów na pozyskanie użytkowników, nie da się trwać długo. Być może to jest przyczynkiem korekty w ostatnich miesiącach.

Wydaje się jednak, że ten stan może się niebawem zmienić, przynajmniej jeśli zarząd spółki chciałby nabyć akcje z programu motywacyjnego. Co prawda w tej chwili te akcje nie prezentują bardzo dużego upside’u (kurs 12,4 zł, cena nabycia 9,1 zł), ale biorąc ambicje wyników jakieś ruchy powinny się zacząć. Zgodnie z warunkami programu, aby przyznać choć jedną akcję z puli spółka musi w latach 2021-2022 pokazać co najmniej 21 mln zł zysku netto, przed uwzględnieniem jego kosztu. Maksymalna pula na ten okres przewiduje wynik na poziomie 25 mln zł. W kolejnym oknie programu dwuletni wynik musi wynieść minimum 25 mln zł, natomiast aby objąć wszystkie akcje spółka musiałaby pokazać aż 35 mln zł. Teoretycznie od aktualnego stanu mamy wzrost o kilkadziesiąt procent do 17,5 mln zł (średniorocznie z drugiego okna). Najwyraźniej rynek „nie kupuje” tych założeń, co także wydaje się zrozumiałe. Zaufanie łatwo stracić jedną decyzją, natomiast odbudowywanie trwa lata. Właściciele już swoje zarobili podczas IPO, natomiast Ci co wzięli w nim udział jeszcze nie wyszli na swoje.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 20 października 2021 11:22

xszaryx
0
Dołączył: 2014-08-25
Wpisów: 5
Wysłane: 25 października 2021 19:27:48 przy kursie: 12,50 zł

kliknij, aby powiększyć


Wstępne wyniki za Q3 2021.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE ARTIFEX
  • Przerwa w korekcie na GPW, w grze CCC, KGHM, Text i Medinice
    Przerwa w korekcie na GPW, w grze CCC, KGHM, Text i Medinice

    Pierwsza we wrześniu sesja na GPW rozpoczęła się od odreagowania 3-dniowych spadków, które w piątek cofnęły indeks WIG20 do poziomów z końca czerwca. Nie zmienia to jednak podażowego spojrzenia na polski i globalny rynek akcji, stąd pomimo optymistycznego startu miesiąca, wrzesień raczej przyniesie kontynuację spadkowej korekty.

  • Artifex Mundi zwiększa przychody w II kwartale mimo osłabienia dolara
    Artifex Mundi zwiększa przychody w II kwartale mimo osłabienia dolara

    Artifex Mundi osiągnął 26,2 mln zł szacunkowych przychodów w II kwartale 2025 roku, co oznacza wzrost wobec 24,7 mln zł rok wcześniej. W samym czerwcu spółka wygenerowała 7,77 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów, rozpoznawanych jako kwoty pomniejszone o prowizje platform dystrybucyjnych. Koszty akwizycji nowych graczy (UAC) wyniosły w tym okresie 3,51 mln zł.




1 2 3 4

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,111 sek.

yflgnkhy
nnugiqad
aluemocs
Komunikaty ESPI/EBI Artifex Mundi SA

ZOBACZ TAKŻE:
Wiadomości | Akcjonariat | Wyniki finansowe
Analiza fundamentalna | Analiza techniczna | Wycena akcji

Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
lyiuzkvo
fbycztep
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat