pixelg
PGE - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

PGE [PGE]

AKTUALNY KURS: 10,01 zł (-2,29%) 15-06-2021 14:10
Lukdrew
0
Dołączył: 2009-05-13
Wpisów: 13
Wysłane: 30 października 2009 13:19:35
No to uwierz - mam podpisaną umowę na mocy której całkowity koszt do dnia zapisania akcji na moim rachunku inwestycyjnym ryczałtowo wynosi 2k (0,25%) negocjowaną z kierownikiem oddziału. Odsetki nalicza się od 3 - więc kredytu nie będę już miał. Aby się upewnić przed chwilą sprawdzałem umowę z BZWBK.

szkodnik07
0
Dołączył: 2009-06-03
Wpisów: 31
Wysłane: 30 października 2009 13:23:35
dzisiaj w transakcjach pokazal sie moj kawalek tortu. tylko dlaczego pozostala kasa z redukcji jest zablokowana

krewa
krewa PREMIUM
433
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 8 107
Wysłane: 30 października 2009 13:29:32
szkodnik07 napisał(a):
dzisiaj w transakcjach pokazal sie moj kawalek tortu. tylko dlaczego pozostala kasa z redukcji jest zablokowana

gdzieś obiło mi się o oczy, że zwrot może w ciągu 14 dni nastąpić. przeglądam, ale nie mogę odnaleźć tego fragmentu


szkodnik07
0
Dołączył: 2009-06-03
Wpisów: 31
Wysłane: 30 października 2009 13:44:07
troche dlugo. Jak to sie ma do tych co brali kredyt. W moim przypadku byly to srodki wlasna, czy jest jakas roznica?

vica
0
Dołączył: 2009-10-16
Wpisów: 1
Wysłane: 30 października 2009 14:03:21
z lewara 54 tyś dostalismy 8 akcji----ale złodzi........!!!!Liar

szkodnik07
0
Dołączył: 2009-06-03
Wpisów: 31
Wysłane: 30 października 2009 14:36:40

z lewara 54 tyś dostalismy 8 akcji----ale złodzi........!!!!Liar
btn

JAK TO MOZLIWE JA Z 30TYS. DOSTALEM 48

Vers
0
Dołączył: 2008-11-20
Wpisów: 20
Wysłane: 30 października 2009 15:02:56
vica napisał(a):
z lewara 54 tyś dostalismy 8 akcji----ale złodzi........!!!!Liar


Redukcja w moim przypadku wyniosla okolo 96.5%.

Wedlug mnie zgubiles przecinek i tak naprawde zapisales sie ze srodkami 5.400zl, a nie 54 tys. Ewentualnie zgubiles zero przy 8 i zapisales sie na 80 akcji, co raczej tez cie nie urzadza.

Pozdrawiam.

mathu
0
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 30 października 2009 15:04:49
Kiedy zwalnia się kasa z redukcji?
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

irfy
0
Dołączył: 2009-04-09
Wpisów: 1 143
Wysłane: 30 października 2009 16:31:13
Nie wiem jak tam u innych - mi ustnie zapowiedziano (ale na nagrywanym telefonie :) ), że środki mają zostać zwrócone 2 listopada. Z tym, że ja wojowałem kapitałem własnym, więc nikogo nie kusi, żeby potrzymać je kolejne dwa tygodnie, w celu naliczenia odsetek :P
Czmychnąć na czas, by móc jeszcze raz :)
A tu do posłuchania :) www.youtube.com/watch?v=_-clFZ...

adamos
0
Dołączył: 2009-04-18
Wpisów: 338
Wysłane: 30 października 2009 16:43:58
mathu napisał(a):
Kiedy zwalnia się kasa z redukcji?


Wlasnie sprawdzalem i mi juz oddali niewykorzystana kase. Ale jeszcze zadnych PDA nie mam.
"Privatize the gains,socialize the losses"


adamos
0
Dołączył: 2009-04-18
Wpisów: 338
Wysłane: 30 października 2009 16:44:31
Tez kupowalem za swoje,wiec nie mam stresu za to zalapalem sie na jakies ochlapy d'oh!
"Privatize the gains,socialize the losses"
Edytowany: 30 października 2009 16:50

Virus69
0
Dołączył: 2009-05-04
Wpisów: 39
Wysłane: 30 października 2009 17:01:32
mathu napisał(a):
Kiedy zwalnia się kasa z redukcji?

mi kase po redukcji juz zwrocili ( mbank ) ale papier jako taki sie nie wyswietla nigdzie. Tylko w histori transakcji widac ze kupilem... i czekam na debiut Dancing

majama
1
Dołączył: 2009-01-12
Wpisów: 1 178
Wysłane: 30 października 2009 17:03:08
A u mnie bez zmian, kredyt ciagle uzywany, kasy brak, akcji nie widać. Widac kazdy bank ma swoje tempo. Ale cos robia bo rachunek ledwo chodzi

edit: ledwo to napisałem to wyskoczylo mi że transakcja rozliczona, pieniądze wróciły, papierów nie widać
To jest gra. Zabawa na pieniądze.
Edytowany: 30 października 2009 17:05

mathu
0
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 30 października 2009 17:17:06
adamos napisał(a):
Wlasnie sprawdzalem i mi juz oddali niewykorzystana kase.

No to panowie, zabierać się do pompowania GPW Boo hoo!
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

irfy
0
Dołączył: 2009-04-09
Wpisów: 1 143
Wysłane: 30 października 2009 18:16:24
mathu napisał(a):

No to panowie, zabierać się do pompowania GPW Boo hoo!

A w życiu :)) Ja, chociaż jakieś tam ochłapy dostałem, to mam cichą nadzieję, że nawet spadnie, życząc wszystkim lewarszczykom potrójnych dolnych wideł :) Nie, żebym był jakimś sadystą żerującym na tragedii bliźnich, ale gdyby nie krechy na akcje, to nie byłoby tu takiej farsy... A tak, wygrały banki. Znowu. angry3
Czmychnąć na czas, by móc jeszcze raz :)
A tu do posłuchania :) www.youtube.com/watch?v=_-clFZ...

Fidiasz
5
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-04-23
Wpisów: 154
Wysłane: 30 października 2009 19:08:13
irfy napisał(a):
mathu napisał(a):

No to panowie, zabierać się do pompowania GPW Boo hoo!

A w życiu :)) Ja, chociaż jakieś tam ochłapy dostałem, to mam cichą nadzieję, że nawet spadnie, życząc wszystkim lewarszczykom potrójnych dolnych wideł :) Nie, żebym był jakimś sadystą żerującym na tragedii bliźnich, ale gdyby nie krechy na akcje, to nie byłoby tu takiej farsy... A tak, wygrały banki. Znowu. angry3


Podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami ;)
Przez te cholerne lewary dostałem jakieś resztki nie warte poświęconej uwagi i czasu... puke_l

majama
1
Dołączył: 2009-01-12
Wpisów: 1 178
Wysłane: 30 października 2009 19:29:47
irfy napisał(a):
mathu napisał(a):

No to panowie, zabierać się do pompowania GPW Boo hoo!

A w życiu :)) Ja, chociaż jakieś tam ochłapy dostałem, to mam cichą nadzieję, że nawet spadnie, życząc wszystkim lewarszczykom potrójnych dolnych wideł :) Nie, żebym był jakimś sadystą żerującym na tragedii bliźnich, ale gdyby nie krechy na akcje, to nie byłoby tu takiej farsy... A tak, wygrały banki. Znowu. angry3


Zgoda, ci co to przewidzieli maja juz kupione akcje banków, albo zaraz kupią :)
Forsa wraca w grubej postaci, od poniedzialku można to skierowac na giełde więc spodziewam sie że mamy pewne wzrosty na kilku spółkach, sam juz wybieram jakiś bank do kupienia. Redukcja podniosła nam koszty zakupu jednej akcji, bo prowizje itp dziela sie n amniejsza ilosc papirów. Na to co do dzisiaj zapłacilem z moich wyliczen wychodzi że zwrot z inwestycji mam przy cenie sprzedaży około 26,80zł. Pewnie wielu ludzi tak ma więc ta cena to może byc pierwsza bariera do pokonania dla wzrostów.
Zastanawiam się czy ogólne niezadowolenie (niespotkałem jeszcze ludzia co by sie cieszyl ze go tak zredukowali) nie zaowocuje niskim kursem w początkowej fazie notowań PGE. Jakby sie udało kupić tanio to może dobiorę uśredniając zeby wyrównac liczbe przyznanych akcji 167 do okrągłego 200, albo 300 czy jakoś tak.
To jest gra. Zabawa na pieniądze.

JAG
0
Dołączył: 2008-10-12
Wpisów: 533
Wysłane: 31 października 2009 09:49:56
Tak się zastanawiam nad Waszymi wpisami i to przeciez wiadomo było ze bedzie taka redukcja. Jesli kilka banków w trakcie trwania oferty musialo podwyzszac limity na kredyty bo im zabraklo kasy to nalezalo sie spodziewac olbrzymiej redukcji. Jak BOS na kilka dni przed koncem zapisow dal oswiadczenie ze udzielil kredytów na 2 mld a BZ WBK na 2,5 mld to sobie odpusciłem ten temat.

Debiut na początku moze byc ciekawy a potem spodziewam się olbrzymiej podaży. A jak kurs spadnie to spokojnie kupię po 20 zeta.

MAC
0
Dołączył: 2009-01-16
Wpisów: 76
Wysłane: 31 października 2009 14:39:49
stopa redukcji jak i wysokośc udzielonych kredytów (z tego co czytałem kredyt bedzie spłacany od rzeczywistej zakupionej liczby akcji - sam nie korzystałem więc nie wiem napewno)myslę że nie spowoduje wielkiej fali podaży - z czym tu szalec jak sie zakupiło ok 100 akcji? to raptem 2.300 zł Jesli osoba posługująca się lewarem liczyła na niebotyczny zysk - to przy takiej redukcji "lekko" sie przeliczyła. Trzeba wliczyc marżę za kredyt, odsetki od kredytu, marżę za sprzedaz papierów, podatek "belkowy". Jak akcjonariusz sobie to podliczy - to stwierdzi niech lepiej lezą (ja akurat mam zamiar dokupić pod kątem potencjalnych dywident). Mam nadzieję ze akcjonariusz nie poczuje się nabity w butelkę i nietety dla rynku - odwróci sie od niego, czując się oszukany przez redukcję. Nie liczyłbym na zalew pieniędzy na rynku wkładami własnymi.

Edytowany: 31 października 2009 14:41

krewa
krewa PREMIUM
433
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 8 107
Wysłane: 31 października 2009 15:18:54
MAC napisał(a):
(z tego co czytałem kredyt bedzie spłacany od rzeczywistej zakupionej liczby akcji
prowizja jest pobierana od kwoty przyznanego kredytu, odsetki naliczane od całej zaangażowanej kwoty kredytu.


MAC napisał(a):
Nie liczyłbym na zalew pieniędzy na rynku wkładami własnymi.

załóżmy, że większość posłużyła się lewarami 10:1, więć na zapisy wpłacono ok. 2,5 mld własnych pieniędzy (mówię o indywidualnych). Spora część wróci na rynek, wydaje się, że dużo osób zamykało inne pozycje, by mieć gotówkę na PGE i teraz będą chcieli powrócić.

Edytowany: 31 października 2009 15:19

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,918 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,47% +33 694,53 zł 53 694,53 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło