pixelg
KOGENERA - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3

KOGENERA [KGN]

AKTUALNY KURS: 34,40 zł (+1,18%) 06-12-2019 09:00
Idaho
Wpisów: 12
Wysłane: 14 sierpnia 2009 11:17:17 przy kursie: 82,45 zł
Chciałbym sprowokować dyskusję na temat tej spółki.

Nie ukrywam, ze branża jest mi mało znana, ale o ile się orientuję ceny węgla importowanego są niskie a opłaty za elektryczność rosną. Dla firmy oznaczać to może większe zyski. Tylko czy moje zyski pokryją większe rachunki za prąd Whistle

OFE PZU i skarb państwa pozbyły się niedawno trochę akcji, to mogło mieć wpływ na kurs ...

Od początku sierpnia kurs jest dosyć stabilny, gdyby nie małe obroty to spodziewałbym się wybicia

Na razie czekam...

ps. jestem tu początkujący więc z góry przepraszam za ignorancję... binky

ltxx
Wpisów: 7
Wysłane: 31 sierpnia 2009 22:58:18 przy kursie: 82,80 zł
Bardzo dobra i solidna spółka. Bessę przeżyła bez większych trudności, a już 2-3 miesiące po ogólnym dole pobiła swoje historyczne maksyma. W stały sposób zwiększają przychody i zyski. - zobaczcie dzisiejszy raport !!!!
Branża bardzo perspektywiczna. Ceny prądu i ciepła będą rosnąć. Głęboko wierzę że po hossie IT i nieruchomościowej czas na hossę energetyczną....

Problemem jest natomiast płynność. Nie ma możliwosci ustawienia stopa bo praktycznie natychmiast zwali się kurs na dolne widły.....Spółka dla cierpliwych średnio i długodystansowców.
Edytowany: 31 sierpnia 2009 23:00

jakub8174
Wpisów: 16
Wysłane: 23 listopada 2009 18:10:34 przy kursie: 77,00 zł
Zauważyliście wzmożony ruch na tej spółce?
Od piątku ktoś kupuje te spolke po 77zl (w piatek za ok 14mln i dzis za kolejne 4,5mln). To niespotykane obroty na tej spolce, tym bardziej, ze ma niski FF.

Czy ktos doswiadczony moze wyjasnic co moze oznaczac ten wzmozony ruch?

Wyglada to na wymiane pakietow lub wejscie jakiegos funduszu.

SirHoe
Wpisów: 709