boyuaakr
Advertisement
PARTNER SERWISU
jgybepxo
1 2 3 4 5
Kris59
19
Dołączył: 2013-02-19
Wpisów: 242
Wysłane: 15 grudnia 2020 12:00:43
Ta wycena nie jest jeszcze tak straszna np. porównując do Dadelo SA. Tam wyceniono społkę po emisji na 4x przychody a tutaj jest ok 2x.No i podobno ostatni kwartał zwykle jest najlepszy dla branży modowej. Czekam jutro na info jaka była redukcja w detalu na Dadelo bo to bedzie pewien wyznacznik.Niby sprzedali wszystko po maksie ale detal nie do końca mógł dopisać skoro obniżyli transze. No i może się dowiem jakie było pokrycie księgi wśród instytucji.

Analityk Fundamentalny
PREMIUM
375
Dołączył: 2011-12-27
Wpisów: 995
Wysłane: 15 grudnia 2020 12:24:35
GPW Mistrzunio napisał(a):
Co do sprzedaży pakietu przez MCi a dokładniej przez TechV w którym MCI ma 51% certyfikatów to dokładnie tak jak odpowiedział Joker.30% wzrost moim zdaniem po słabej wiośnie nie jest wcale mały, bo należy pamiętać, że w pierwszym wiosennym lockdownie mocno ucierpiała także sprzedaż online o czym można było przeczytać w niejednym artykule, a teraz prezes to jeszcze raz potwierdził: https://youtu.be/N3zkE9rkHYY?t=875
Podejrzewam, że byłoby znacznie więcej.... W samym listopadzie już "tylko" 60%,

Jedyne co mnie dziwi, to dlaczego już wchodzą na giełdę, ale to może być przygotowanie pod znacznie większe IPO Morele.Net w 1Q2021 jak zapowiadał MCI, gdyby debiut Answear był udany.



Hmmm - a to dlaczego dynamik samego Q3 2020/Q3 2019 (23,8%) jest niższa od dynamiki H12020/H12019 (30,4%) skoro wiosna miała popsuć dynamiki? Patrząc na wykres z miesięczną sprzedażą (prospket str 87) widac, że faktycznie w marcu siadło ale został z nawiązką nadrobione w kolejnych 3 miesiącach więc to nie jest powód. Listopad wygląda faktycznie bardzo dobrze - szkoda, że nie wiemy jakie przyczyny leżą w tak dużym wzroście choć oczywiście widać m/m efekt sezonowości - a tutaj co ciekawe grudzień jest jakby słabszy (w porównaiu do lsitopada).

Dodatkowo w prospekcie jest ofnormacja: "* Sprzedaż online zaprezentowana jest według sprawozdawczości zarządczej Spółki, w której przychody ze sprzedaży komisowej prezentowane są w cenie netto sprzedaży do klienta, podczas gdy w sprawozdaniu finansowym przychód ze sprzedaży komisowej ujęty jest jako przychód z tytułu sprzedaży usług w wysokości uzyskanej prowizji na tym rodzaju transakcji." Pytanie czy to jakoś wpłynęło na dane raportowane czy nie ma to w sumie znaczenia,
Analityk fundamentalny z zawodu, ale przede wszystkim z pasji. Miłośnik GPW - #giełdamojapasja.
Twitter - @AnalitykF

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 15 grudnia 2020 13:41:26
Ile wynosi transza dla drobnych?
Co do Dadelo to tam poznamy redukcje dopiero 18.12, czyli o dzien za późno
Edytowany: 15 grudnia 2020 13:41


Kris59
19
Dołączył: 2013-02-19
Wpisów: 242
Wysłane: 15 grudnia 2020 15:28:59
Vox.
Wiem,że wg prospektu przydział akcji Dadelo jest 18-go ale sądziłem,że zrobia to wczesniej aby inwestorzy mogli przeznaczyć niewykorzystane środki na akcje Answear.com. Ktoś tutaj wcześniej pisał,że planują najpóźniej 16-go dlatego byłbym ciekaw jaka była redukcja.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 16 grudnia 2020 02:25:55
Moda na giełdową metkę – omówienie prospektu emisyjnego Answear.com SA

Druga połowa roku zdecydowanie stoi pod znakiem e-commerce. Mieliśmy debiut Allegro, było IPO Dadelo, a teraz inwestorzy mogą rozważać udział w ofercie Answear.com.

Spółka prowadzi działalność handlową w segmencie modowym, przy czym swoją ofertę plasuje wyłącznie w kanale online za pomocą witryn i przede wszystkim aplikacji na smartforny. W ofercie spółki znajduje się ponad 80 tys. produktów z ponad 350 światowych marek, wśród których są te należące do segmentu Premium (CK, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY, Diesel, Guess Jeans), marki sportowe (Adidas, Nike, New Balance), czy popularne odzieżowe jak Mango lub Vero Moda, a także rozwijana marka własna. Trzeba także dodać, że spółka prowadzi sprzedaż komisową na rzecz powiązanej jednostki BrandBQ (marka medicine) oraz sklep internetowy na jej rzecz. W przypadku sprzedaży komisowej przychodem spółki jest tylko prowizja.

Answear działa od 2011 r. a jej założycielem jest Krzysztof Bajołek, który wcześniej współtworzył marki LPP (House i Mohito). W 2014 oferta Answear pojawiła się na rynkach Czech i Słowacji, w 2015 na Ukrainie i w Rumunii, rok później na Węgrzech, a w 2018 r. w Bułgarii. Nic dziwnego, że spółka rośnie. Przychody w 2019 r. wyniosły 311 mln zł i były o 41 proc. wyższe r/r, natomiast w ciągu 9 miesięcy br. wyniosły 263 mln zł i wzrosły o 28 proc. r/r. Jak widać Answear nie jest już podmiotem małym - jest większy niż handlujące tradycyjnie ciuchami lub butami Monari, Silvano, Wojas czy Esotiq, a mniejszym od CDRL.


kliknij, aby powiększyć


Już w 2017 r. udział sprzedaży w kraju był niższy niż 40 proc. natomiast w 2019 r. spadł poniżej granicy 30 proc. i wyniósł 29 proc. Przychody spółki w 2019 r. najmocniej w ujęciu względnym rosły na Ukrainie (49 proc.), natomiast w ujęciu bezwzględnym na rynkach Węgier, Czech, Słowacji, Rumunii i Bułgarii – wzrost o 59 mln zł.
W okresie 9 miesięcy obecnego roku sytuacja była zbliżona. Najmocniej w odniesieniu do okresu porównawczego wzrosła Ukraina (77 proc.), natomiast największą wartość wzrostu odnotowano we wspomnianych 5 krajach - 24,2 mln zł. O ile jednak w 2019 r. dynamika na rynkach krajów EU była niewiele niższa od przyrostu na Ukrainie (46 proc. vs. 49 proc.), tak w tym roku tempo wzrostu w ujęciu względnym wyniosło tylko 20 proc.


kliknij, aby powiększyć


Ale Answear zwiększa masę nie tylko dzięki ekspansji geograficznej. Przychody w Polsce wzrosły w 2018 r. o 35 proc. względem 2017 r., natomiast w 2019 o 21 proc. (16,6 mln zł), a w okresie ostatnich 9 miesięcy o 25 proc. r/r. Wzrost sprzedaży ma dość złożony charakter. Warto pamiętać, że aby coś sprzedać najpierw trzeba ściągnąć klienta na stronę, lub do aplikacji. Żeby to zrobić trzeba ponieść wydatki marketingowe i jasnym jest, że im ich więcej tym potencjalnie większa szansa na sprzedaż. W 2019 r. spółka zwiększa nakłady marketingowe o 10 proc., natomiast w ciągu 3 kwartałów br. o 11 proc., aczkolwiek wzrost ten dotyczy wszystkich rynków, a nie tylko rynku krajowego.
Drugim powodem wzrostu sprzedaży na rynku krajowym jest prawdopodobnie stale rosnący asortyment. Zgodnie z danymi z prospektu liczba pozycji w ofercie wzrosła w 2019 r. o 16,7 proc. r/r (stan na koniec okresu), natomiast w pierwszej połowie 2020 r. o 6,7 proc. r/r.

Co istotne, spółka trzyma dość stabilną marże handlową, choć przecież działa na rynkach z różną walutą płatności i różną walutą zakupu. W prospekcie Answer opublikował dane zarządcze, ale niestety nie uzgadniają się one z danymi z raportów finansowych, czy danych cząstkowych. Z tego powodu za marżę handlową potraktuję różnicę pomiędzy przychodami ze sprzedaży towarów i kosztami sprzedanych towarów. W takim ujęciu rentowność spółki zawiera się w przedziale 36,6 proc. – 38,1 proc. i jak napisałem wyżej pozostaje relatywnie stabilna.

Skoro marża jest mniej więcej stała nie może dziwić, że rośnie wynik wygenerowany na sprzedaży. W 2017 r. spółka wykazała 51 mln zł zysku, natomiast w 2019 r. ponad 109 mln zł, (w ciągu ostatnich 4 ujawnionych kwartałów 129 mln zł), przy czym mówimy w tym miejscu o zysku liczonym jak wyżej (takowego w sprawozdaniu nie ma).


kliknij, aby powiększyć


Rosnąć to jedno, zarabiać to drugie. W raportach finansowych mamy rachunek wyników w układzie porównawczym, natomiast spółka w prospekcie udostępnia dwa inne parametry, które pozwalają wyciągnąć więcej wniosków – koszty marketingu i osobno koszty logistyki. Spółka obsługuje klientów z jednego magazynu centralnego zlokalizowanego w Małopolsce skąd wysyła towary do klientów we wszystkich obsługiwanych 7 krajach. Obsługa magazynu, dowóz towarów rodzą oczywiście koszty, zwane kosztami logistyki. Wydawać by się mogło, że przy rosnącej sprzedaży, a tylko jednym magazynie, udział kosztów logistyki w przychodach powinien maleć. Tak się jednak nie dzieje, a w zasadzie nie działo – w latach 2017-2019 był on w miarę stały i wynosił ok. 18,4 proc. przychodów. Drobne pozytywne odchylenie odnotowano w obecnym roku – 17,2 proc.
Za to co obserwujemy to spadek udziału kosztów marketingu w sprzedaży. Nakłady marketingowe są co prawda rosnące, ale rosną wolniej niżeli przychody.


kliknij, aby powiększyć


W tym miejscu zawsze powstaje pytanie, gdzie jest sufit sprzedaży przy określonym poziomie nakładów marketingowych. Tak czy owak niższa dynamika nakładów na reklamę pozwoliła wraz z rosnącą masą sprzedaży pierwszy raz pokazać dodatni wynik operacyjny w 2019 r., podobnie jak dodatnią EBITDA. W 2019 EBIT wyniósł 4,4 mln zł, natomiast w ciągu ostatnich 12 miesięcy już 15,5 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


Answear dynamicznie rośnie, zwiększa asortyment, w poprzednich latach ponosiło straty, więc raczej nie należało się spodziewać dodatnich przepływów operacyjnych. I faktycznie – w porównywalnych pełnych latach mamy cały czas ujemne saldo. Za ostatnie 4 kwartały jest za to nadwyżka (20,8 mln zł), ale w tym miejscu wkrada nam się w porównania sezonowość zapotrzebowania na kapitał obrotowy. Dużo istotniejsze są dwa pozostałe rodzaje przepływów. Proszę zwrócić uwagę, że do tej pory spółka praktycznie nie inwestowała w majątek trwały. Największe wydatki inwestycyjne odnotowano w 2019 r. (4,2 mln zł), a to poziom mniejszy niż amortyzacja w tamtym roku – a zatem mówimy tutaj raczej o odtworzeniu majątku. Jeśli się jednak mocniej wgłębić to w 2019 r. na aktywach spółki pojawiła się istotna wartość na rzeczowych aktywach trwałych, a w danych według PSR mamy wypływ gotówki w przepływach inwestycyjnych na poziomie ok. 19 mln zł. Można mniemać, że mamy do czynienia z jakąś formą rozliczania nabycia tego aktywa w formie leasingu.
Kolejna sprawa to emisje akcji i zaciąganie kredytów w działalności finansowej – jak widać niemal co roku mieliśmy do czynienia z emisją akcji dla właścicieli i zaciąganiem nowych zobowiązań finansowych. Zmianę obrazu sytuacji przyniósł trwający rok, choć jak wspomniałem mamy tutaj pewne efekty sezonowe. Sypnęło gotówką operacyjną dzięki czemu spółka mogła spłacić znaczną część zadłużenia, a dodatkowo pojawiła się gotówka ze sprzedaży majątku trwałego.


kliknij, aby powiększyć


Skoro mówimy o przepływach to w naturalny sposób przechodzimy do kapitału obrotowego. Okazuje się, że Answear coraz lepiej sobie radzi – dynamicznie spada cykl rotacji zapasów (234 dni na koniec 2017 r. vs. 178 dni na koniec 2019 r.) i w konsekwencji cykl rotacji gotówki (151 dni na koniec 2017 r. vs. 116 dni na koniec 2019 r.). Ze względy na sezonowość celowo nie analizuję danych za 3 kwartały.

Warto mimo wszystko zauważyć, że okresy rotacji są dość długie, co do pewnego stopnia tłumaczy sektor działalności. Cykl rotacji zapasów dla Silvano wynosi 242 dni (konwersji gotówki 138), dla CDRL odpowiednio 119 (81), natomiast z drugiej strony w przypadku LPP mamy 162 dni cyklu rotacji zapasów, i tylko 8 dni cyklu konwersji gotówki. Średnia dla sektora odzieżowego wynosi 177 dla cyklu rotacji zapasów i 118 dni dla konwersji gotówki. Jak widać pod względem efektywności spółka jest średniakiem, choć oczywiście porównujemy trochę rzeczy mało porównywalne ze względu na różne dominujące kanały sprzedaży. W kwestii kapitału obrotowego trzeba też dodać dwa aspekty. Po pierwsze spółka w sprzedaż dla BrandBQ nie angażuje własnych środków, po drugie w umowie z Punto (marki Mango) zobowiązana jest zapłacić jedynie za towar przez siebie sprzedany.


kliknij, aby powiększyć


Jak wspomniałem wcześniej już niejednokrotnie spółka rośnie, w związku z czym rośnie też jej suma bilansowa i przede wszystkim aktywa i zobowiązania krótkoterminowe. Na koniec września br. w kasie było 6,7 mln zł gotówki, spółka posiadała 26,2 mln zł kredytów, natomiast kapitał obrotowy był dodatni na kwotę ponad 42 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


Teoretycznie dług finansowy jest większy, bo spółka wykazuje na bilansie także 69 mln zł z tytułu zobowiązań leasingowych. Jednak jak można przeczytać w prospekcie emisyjnym banki patrzą na wskaźnik dług netto do EBITDA ale dla notacji sprzed wejścia w życie MSSF16, więc i ja takowej w obliczeniach użyję. Z noty nr 7 do raportu za 9 miesięcy można odczytać, że amortyzacja w okresie 9 miesięcy tego roku wzrosła o ok. 2,4 mln zł, co daje obciążenie roczne na poziomie 3,2 mln zł. A zatem jeśli o tę wartość skorygujemy kroczącą EBITDA (23,4 mln zł) powinniśmy dostać wskaźnik tożsamy z bankowym. Wobec powyższego można oszacować, że dług netto do EBITDA wynosi ok. 1.
Wydaje się, że przy tak dobrej zdolności do obsługi długu spółka bez trudu pozyskałaby dodatkowe finansowanie na kwotę 40 mln zł, a nie wykluczone jest także 60 mln zł. To dość istotne w kontekście faktu, że z emisji chce pozyskać… 65 mln zł, a przedmiotem oferty jest od 1 mln do 1,84 mln akcji nowej emisji i ponad 2,5 mln akcji należących do MCI. Nie sposób nie odnieść wrażenia, że to głównie chęć skeszowania inwestycji przez MCI TechVentures. 1.0, który miał problem z wypłatami środków na rzecz inwestorów, gdyż z pierwszeństwa do umorzenia korzystał uprzywilejowany członek funduszy, czyli inna spółka z grupy MCI.

Przy założeniu uplasowania wszystkich akcji i ceny maksymalnej kapitalizacja spółki wyniosłaby 627 mln zł. Kwota wydaje się spora, bo działające w segmencie e-commerce Oponeo.pl jest wyceniane na 532 mln zł, przy przychodach na poziomie miliarda i zysku operacyjnym w wysokości 31 mln zł (15,5 mln zł dla spółki). Działające na rynku modowym CDRL może pochwalić się przychodem na poziomie 435 mln zł, EBIT 21 mln zł i… kapitalizacją w okolicy 100 mln zł.

Jeśli jednak pobawimy się trochę liczbami to wartości nie są wcale aż tak absurdalne. Ansewar jest spółką mocno wzrostową i co do tego nie ma żadnej dyskusji. Oponeo poprawiło kroczącą roczną sprzedaż o 3 proc. kw/kw, a spóła o 5 proc., przy spadku w CDRL. Można mniemać, że taki charakter zostanie zachowany przynajmniej w zakresie w jakim pozwala na to finansowanie.

Spółka chce pozyskać z emisji między innymi 30 mln zł na zwiększenie asortymentu. Kapitał obrotowy (zapasy+należności-zobowiązania handlowe) wynosił 87 mln zł, a zatem nowe środki powiększą go o ok. 30 proc. Zakładając brak utraty efektywności powinno się to przełożyć na wzrost obrotów o 30 proc. czyli do kwoty ok. 480 mln zł. Pozostaje pytanie co stanie się z kosztami. Na podstawie historycznych wyników możemy próbować szacować składową stałą i składową zmienną. Ja wziąłem dwa wektory wyników – jeden pełny, gdzie odchylenie od linii regresji jest duże, drugi z ostatnich dwóch pełnych lat i wyniku TTM za 2020 r., gdzie odchylenie jest niewielkie.


kliknij, aby powiększyć


Z pierwszego wektora przy takim poziomie sprzedaży dostalibyśmy 29 mln zł zysku na sprzedaży, z drugiego 34 mln zł. Można spekulować, że pozyskany kapitał obrotowy tylko dzięki wzrostowi asortymentu powinien dać na wynik netto na poziomie 22-26 mln zł. A przecież spółka chce wejść też na nowe rynki, a dodatkowo jak wspomniałem w omówieniu istnieją spore możliwości pozyskiwania dalszego finansowania i skalowania biznesu.


>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

rzezbi
1
Dołączył: 2010-08-27
Wpisów: 15
Wysłane: 16 grudnia 2020 18:13:44
Kris59 napisał(a):
Vox.
Wiem,że wg prospektu przydział akcji Dadelo jest 18-go ale sądziłem,że zrobia to wczesniej aby inwestorzy mogli przeznaczyć niewykorzystane środki na akcje Answear.com. Ktoś tutaj wcześniej pisał,że planują najpóźniej 16-go dlatego byłbym ciekaw jaka była redukcja.

a to nie jest tak, że jeśli dojdzie do redukcji np. 90% to ta część 90% zostanie inwestorom zwrócona dopiero za kilka tygodni? Ktoś uczestniczył w jakimś IPO i wie jak to jest? Od czego / kogo to zależy jak szybko środki są zwracane?

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 16 grudnia 2020 18:23:54
zwrócili im już teraz na Dadelo i zrobią nam tłum na Answear.
No chyba że awaria w Alior potrwa, to zmniejszy redukcję.

Kris59
19
Dołączył: 2013-02-19
Wpisów: 242
Wysłane: 16 grudnia 2020 18:28:28
Masz rację,że zrobią nam tłum na Answear.com i redukcja może siegnąc nawet 95% a to byłaby masakra. Powinni im zrobić przydział 18-go i zwrot kasy też.
Człowiek świadomie nie kupuje Dadelo bo wie,że ich wycena to kosmos a mnóstwo inwestycyjnych leszczy łapie wszystko co popadnie bez dogłębnej analizy.

Joker
127
Dołączył: 2009-03-01
Wpisów: 2 050
Wysłane: 16 grudnia 2020 19:03:42
rzezbi napisał(a):
Kris59 napisał(a):
Vox.
Wiem,że wg prospektu przydział akcji Dadelo jest 18-go ale sądziłem,że zrobia to wczesniej aby inwestorzy mogli przeznaczyć niewykorzystane środki na akcje Answear.com. Ktoś tutaj wcześniej pisał,że planują najpóźniej 16-go dlatego byłbym ciekaw jaka była redukcja.

a to nie jest tak, że jeśli dojdzie do redukcji np. 90% to ta część 90% zostanie inwestorom zwrócona dopiero za kilka tygodni? Ktoś uczestniczył w jakimś IPO i wie jak to jest? Od czego / kogo to zależy jak szybko środki są zwracane?
Tego samego dnia co przydzial. Nie czekasz kilku tygodni.

Johnny Bravo
14
Dołączył: 2010-10-19
Wpisów: 301
Wysłane: 16 grudnia 2020 22:53:12
Zrobiłem sobie małe podsumowanie podstawowych danych z oferty pod kątem prawdopodobnej redukcji zapisów w transzy inwestorów indywidualnych.
Oferta dotyczy łącznie do 4 364 500 akcji (2 523 500 akcji sprzedaje MCI, do 1 841 000 akcji to nowa emisja, z której wpływy idą do spółki). Wartość oferty przy założeniu utrzymania maksymalnej ceny 36,50 zł wynosi ponad 159 mln zł. Intencją spółki jest zaoferowanie inwestorom indywidualnym od 10 do 15% akcji, tak więc transza dla drobnych może wynieść:
- od 436 450 akcji (10%) - 15 930 425,00 zł
- do 654 675 akcji (15%) - 23 895 637,50 zł

ostatnie oferty publiczne:
Wartość transzy dla drobnych w emisji Dadelo wyniosła 16,2 mln zł. Redukcja 91,37%
Wartość transzy dla drobnych w emisji PCF wyniosła 28,5 mln zł. Redukcja 98,5%
Wartość transzy dla drobnych w emisji Pure Biologics wyniosła 9 mln zł. Redukcja 91,278%

tak więc na starcie można szacować redukcję na co najmniej 90% angry3

Z ciekawostek:
- w spółce mamy program motywacyjny – do 471 000 akcji przez 3 lata (2020-2022), po max 157 000 akcji na rok. Jeśli dobrze czytam zapisy to akcje z PM będą obejmowane po nominale (0,05 zł!). Cel na 2020 to 23 mln zł EBITDA. Po 3 kwartałach EBITDA wynosiła 18,244 mln zł, jednak dane nie podlegały badaniu, ostatnie badane to po I półroczu i wówczas EBITDA wyniosła 12,176 mln zł. Ponadto cel wynikowy wcale nie musi być zrealizowany w 100%, po szczegóły odsyłam do punktu 16.6 prospektu (strony 186-191)
- w prezentacji wynikowej MCI za I półrocze 2020 na stronie 7 mamy skład subfunduszu MCI.TechVentures1.0., gdzie udziały tegoż subfunduszu w Answear.com wycenione są na 124 mln zł, co po podzieleniu przez 5,047 mln akcji daje wartość około 24,57 zł, podczas gdy w prezentacji za 2019 rok było to około 19,22 zł. jak widać wartość szybko rośnie, bo teraz kupujemy po 36,50 zł.

(mogłem się pomylić w obliczeniach, jeśli ktoś to inaczej widzi to proszę o sprostowanie)


kokospl
46
Dołączył: 2010-08-07
Wpisów: 1 795
Wysłane: 16 grudnia 2020 23:20:18
Johnny rozumiem ze rezygnujesz z zapisow?
Generalnie redukcja pewnie bedzie wyzsza niz przy Dadelo ale nizsza niz przy PCF

Johnny Bravo
14
Dołączył: 2010-10-19
Wpisów: 301
Wysłane: 17 grudnia 2020 08:38:47
Nie napisałem, że rezygnuję. Decyzję podejmę dziś wieczorem. Fakt jest taki, że ponownie trzeba angażować dużo pieniędzy by dostać akcji za kilka procent kapitału. Pewnie masz rację z tym, że redukcja będzie między 91 a 98%. Dla mnie próg bólu to 95%, powyżej moim zdaniem nie warto w ogóle brać udziału w ipo.

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 17 grudnia 2020 14:02:56
Wiadomo już jakie jest zainteresowanie/redukcja dla instytucji?

Joker
127
Dołączył: 2009-03-01
Wpisów: 2 050
Wysłane: 17 grudnia 2020 16:10:14
To kreacje na imprezy po 17 stycznia nasze Panie kupią już tylko na Answear.com skoro wszystko zamkną. ;)

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 17 grudnia 2020 16:11:56
Też myślę że Gamedev i Sklepy online takie jak Answear skorzystają
na Narodowej Kwarantannie Boo hoo!

szkoda tylko że ogłosili to dziś a nie np. jutro, bo redukcję podbiją.
Edytowany: 17 grudnia 2020 16:12

Joker
127
Dołączył: 2009-03-01
Wpisów: 2 050
Wysłane: 17 grudnia 2020 17:20:18
Ktoś ma pomysł, dlaczego wyskakuje mi błąd blokady środków na rachunku w BOS?

kokospl
46
Dołączył: 2010-08-07
Wpisów: 1 795
Wysłane: 17 grudnia 2020 17:30:23
Zapisalem sie - licze,ze redukcja bedzie mniejsza ze wzgledu na rozczarowanie inwestorow duzymi redukcjami

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 17 grudnia 2020 17:36:57
Cytat:
Ktoś ma pomysł, dlaczego wyskakuje mi błąd blokady środków na rachunku w BOS?


Była awaria ING, Alior... wiec teraz kolej na? Ja sie zapisałem już wczoraj.
Edytowany: 17 grudnia 2020 17:37

del-09122024v2
6
Dołączył: 2017-11-21
Wpisów: 259
Wysłane: 17 grudnia 2020 18:07:17
Joker napisał(a):
To kreacje na imprezy po 17 stycznia nasze Panie kupią już tylko na Answear.com skoro wszystko zamkną. ;)

Po 28 grudnia, Joker. Wtedy wszystko zamykają;)

del-09122024v2
6
Dołączył: 2017-11-21
Wpisów: 259
Wysłane: 18 grudnia 2020 09:45:20
Cena ostateczna: 25 zł za akcję. Spodziewałem się tego, fajnie.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE ANSWEAR
  • 10 ciekawych spółek na sierpień wg BM BNP Paribas
    10 ciekawych spółek na sierpień wg BM BNP Paribas

    Najnowsza odsłona portfela BM BNP Paribas przyniosła dwie ciekawe roszady. W samym środku wakacji analitycy zrezygnowali z akcji Answear i Quercus, a w ich miejsce dodali reprezentantów branży kosmicznej i reklamowej.

  • Answear wstępnie zwiększył przychody o 15 proc. r/r w II kw. 2025 r.
    Answear wstępnie zwiększył przychody o 15 proc. r/r w II kw. 2025 r.

    Przychody ze sprzedaży Answear.com (według sprawozdawczości MSSF) wyniosły 394 mln zł w II kwartale 2025 r., co oznacza wzrost o 15 proc. r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. Przychody ze sprzedaży za I półrocze 2025 r. wyniosły 747 mln zł i wzrosły o 18 proc. r/r. W piątek akcje spółki drożeją o blisko 3 proc.




1 2 3 4 5

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,307 sek.

dajrkdeg
tzjzgdqo
qraistlw
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
irpoinzw
dgvhpbag
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat