Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

piotrsobien

piotrsobien

Ostatnie 10 wpisów
Miło byłoby gdyby wielkość redukcji uzależniona była od daty zapisu na akcje... Whistle

Ciekawy cytat z artykułu na stronie głównej StockWatch:
StockWatch napisał(a):
– Dzięki dużemu zainteresowaniu ofertą pozyskamy środki, które umożliwią nam rozwój i realizację wszystkich naszych planów prezentowanych w trakcie trwania IPO. Popyt ze strony inwestorów indywidualnych przerósł nasze oczekiwania – pozwoliłby na pokrycie całej emisji nowych akcji po cenie maksymalnej, czyli 35,50 zł za akcję. Jesteśmy bardzo wdzięczni za ich zaufanie. Ze względu na fakt, iż zależy nam na odpowiednio zbalansowanej strukturze akcjonariatu, w wyniku rozmów z inwestorami instytucjonalnymi podjęliśmy decyzję o ustaleniu ceny emisyjnej na poziomie 19 zł za akcję – mówi Marcin Olejarz, współzałożyciel, istotny akcjonariusz i prezes BoomBit.


PS. ATM Grupa odstąpiła od sprzedaży akcji własnych.

19 zł. I wszystkie akcje nowej emisji objęte przez inwestorów.

@Vox, nigdzie nie napisałem, że się zapisałem. Think

Ponad 30 komentarzy pod pierwszym wpisem w tym wątku i w ani jednym nie pojawiła się nazwa nawet jednej produkcji z bardzo bogatego portfolio BOOMBIT. Wystarczy spojrzeć na wyniki pobrań poszczególnych gier i ich oceny (pierwszy screen jest akurat z Google Play, ale polecam sensortower.com, jeśli kogoś interesują bardziej szczegółowe dane) i porównać je z wynikami innych producentów gier F2P z GPW... Sam ściągnąłem Car Driving School Simulator oraz Build a Bridge! (kilka screenów poniżej), bo byłem ciekawy jakości ich wykonania. Moją uwagę zwróciła również wyjątkowo duża ilość różnego rodzaju gameplay'ów publikowanych przez ludzi na YouTubie właśnie z grami BOOMBIT - trzeba przyznać rację prezesowi Olejarzowi, że spółka i jej gry są o wiele bardziej znane za granicą niż w Polsce. Chyba niewiele osób przejrzało też prezentację inwestorską (dwa najciekawsze według mnie slajdy wrzucam na dole), w której moją uwagę przykuł temat analizy danych w produkcji gier oraz bardzo ambitne plany na najbliższe miesiące. Nikt nie zwrócił uwagi na cel, na który zostaną przeznaczone pieniądze z IPO - a to dość istotne, zwłaszcza w kontekście informacji, która pojawiła się w prezentacji: szacowany przychód za marzec 2019 r. to ok. 3,1 mln zł. Nikt też nie zwrócił uwagi na zapowiedź wypłat dywidendy i na fakt, że BOOMBIT wypłacał je już w latach ubiegłych. Giełda wycenia przyszłość. Skupianie się na wskaźnikach, które mają swoje uzasadnienie w analizie "klasycznych" spółek, a nijak mają się do spółek gamingowych i technologicznych uważam za błąd - idąc tym tokiem rozumowania nikt nie powinien zainwestować w IPO Ubera, który przyznał w prospekcie, że może nigdy nie wyjść zero. Jestem ciekawy jakim zainteresowaniem spółka będzie cieszyła się ze strony inwestorów instytucjonalnych (tutaj kilka ciekawych spostrzeżeń w tym temacie). Podsumowując: spółka z silną marką i konkretnymi planami na przyszłość. Wszystkie negatywne komentarze odnoszące się do jej IPO mogły być dla niektórych dobrą zachętą, by zapisać się na akcje. Przy okazji wrzucę kilka komentarzy z pierwszej strony wątku TEN publikowanych w trakcie zeszłorocznego IPO:

PS. Jutro poznamy cenę ostateczną. Przewiduję, że będzie niższa od podanej wcześniej ceny maksymalnej.

win1248 napisał(a):
Po co oni wchodzą na giełdę, bo spółka z tego IPO nie dostanie nic, jedynie koszty poniesie, żeby główni się mogli z'cashować. 28% obecnych akcji jest sprzedawanych, czyli 100 baniek do kieszeni głównych, do kasy spółki 0.

GRAF78 napisał(a):
Spółka podobna do Vivid Games S.A. no może ma wiecej sukcesów na koncie ... dla przypomnienia gdy Vivid Games wchodzi na NC miał wycenę ok 7 mln PLN a tu ... prawie 350mln 3some Angel

1ketjoW napisał(a):
Jak dla mnie za drogo. Popatrzyłem na stopę dywidendy skoro piszą, że 75% będą przeznaczać na dywidendę. Nie wygląda to "rewelacyjnie" przy tej cenie akcji i prognozie zysku za 2018 r.

mysiauek napisał(a):
Przeczytałem prospekt i analizę i zastanawiam się pod co akcje tej spółki tym roku miałyby rosnąć? Może mi ktoś to wyjaśnić jak dziecku?

mazzgpw napisał(a):
Mnie nie podoba się że kasa nie idzie w żaden sposób do spółki. Chłopaki chcą po prostu wziąć kasę od ulicy.



kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć


salute

Zapisujesz się po cenie maksymalnej, ale akcje otrzymujesz po cenie ostatecznej.

Wiem, wiem. Wymieniłem tylko spółki z kapitalizacją powyżej 50 mln.

Krążą też plotki, że w poniedziałek mają pojawić się brakujące wyniki...

Zaktualizowana lista (stan na 12.04.2019 r.):

1. CD PROJEKT 20,5 mld
2. PlayWay 1,24 mld


3. 11 bit 884 mln

4. Ten 831 mln

5. CI 166 mln
6. Creepy 122 mln
7. Farm 51 122 mln
8. Forever Entertainment 116 mln
9. ULTIMATE 110 mln

10. Bloober 86 mln
11. Cherry 84 mln
12. One More Level 80 mln
13. VARSAV 57 mln
14. Artifex 54 mln
15. Vivid 50 mln

Nieodłączne komentarze pod informacjami o cenie każdej debiutującej spółki - za drogo. Ostatnio przeglądałem sobie archiwalne wpisy pod informacją o zapisach na akcje Dino. To samo, za drogo (30 kilka złotych przy debiucie i ponad 130 teraz).

Informacje
Stopień: Rozgadany
Dołączył: 21 listopada 2017
Ostatnia wizyta: 24 kwietnia 2019 21:21:36
Liczba wpisów: 197
[0,06% wszystkich postów / 0,38 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,191 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d