SPÓŁKA: answear
-
Mroźna pogoda w ostatnich tygodniach wspiera sprzedaż na platformie Answear.com. Według aktualnych danych, sprzedaż kolekcji jesień-zima 2020 jest znacznie lepsza niż w ostatnim roku i powyżej celu sprzedażowego, jaki spółka wyznaczyła sobie przed sezonem.
-
Odbicie na akcjach Allegro i wzrosty na europejskich giełdach windują w górę indeksy w Warszawie. sWIG80 jest dziś najwyżej od 2007 roku.
-
Piotr Bogusz, analityk BM mBanku, w raporcie z 4 lutego wydał rekomendację kupuj dla Answear.com z ceną docelową 44,50 zł za akcję. W środę na zamknięciu sesji za jeden walor spółki płacono 35,90 zł.
-
Dobre wyniki Microsoftu i kolejny dzień mocnych wzrostów CD Projektu nie pomógł. Pikujące Allegro, korekta na miedzi i gorsze nastroje na rynkach ciągną w dół GPW. Warszawski parkiet jest jedynym z najsłabszych w Europie.
-
Pierwszy tydzień 2021 roku WIG20 zamknie wzrostami, powoli zmierzając ku poziomowi 2.100 pkt. Można to traktować jako dobrą wróżbę na cały rok, bo ten zapowiada się dobrze dla akcji. Szczególnie dla rynków wschodzących, a zwłaszcza notowanych tam małych i średnich spółek.
-
Answear.com według wstępnych danych wypracował w IV kw. 2020 r. 144 mln zł przychodów ze sprzedaży, oznacza to wzrost o 37 proc. rdr. W całym 2020 r. przychody zwiększyły się o 31 proc. rdr., wynosząc 408 mln zł.
-
Answear.com zadebiutuje na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w piątek, 8 stycznia.
-
Oferta publiczna akcji Answear.com spotkała się z dużym zainteresowaniem inwestorów. Cena jednej akcji w ofercie została ustalona na 25 zł. Oznacza to, że wartość oferty minimalnie przekroczy 80 mln zł. Przy uwzględnieniu ceny akcji w ofercie, kapitalizacja spółki w momencie debiutu na GPW osiągnie wartość prawie 430 mln zł. Dzięki emisji nowych akcji Answear.com pozyska ok. 45 mln zł.
-
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com SA rozmawia z redakcją StockWatch.pl o trwającym IPO, debiucie na GPW, programie lojalnościowym dla akcjonariuszy oraz planach rozwoju.
-
Answear.com nie wyklucza wypłaty dywidendy, jednak nie wcześniej niż za kilka lat i zamierza skupić się przede wszystkim na rozwoju organicznym, poinformował prezes Krzysztof Bajołek.
-
E-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczyna pierwszą ofertę publiczną akcji. Z emisji nowych akcji spółka oczekuje pozyskać ok. 65 mln zł na dalszy rozwój, a wartość całej oferty może wynieść nawet do 159 mln zł. Zapisy dla inwestorów indywidualnych będą prowadzone w dniach 10-17 grudnia.
-
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt Answear.com w związku z planowaną ofertą publiczną. Spółka chce zamknąć IPO jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
-
Platforma cyfrowej sprzedaży odzieży finalizuje postępowanie prospektowe i przygotowuje się do rozpoczęcia pierwszej oferty publicznej. Spółka planuje zadebiutować na rynku głównym do końca 2020 roku.
-
Platforma cyfrowej sprzedaży odzieży po trzech kwartałach br. zaraportowała 263 mln zł przychodów, 18 mln zł EBITDA oraz 12 mln zł zysku z działalności operacyjnej. W połowie września br. Answear.com złożył prospekt emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka liczy na debiut do końca 2020 r.
-
Właściciel Answear.com, platformy cyfrowej sprzedaży odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej, złożył prospekt emisyjny do KNF. Spółka chce zadebiutować na głównym rynku jeszcze pod koniec 2020 r.