Spółka: answear
-
-
Najnowsza odsłona portfela BM BNP Paribas przyniosła dwie ciekawe roszady. W samym środku wakacji analitycy zrezygnowali z akcji Answear i Quercus, a w ich miejsce dodali reprezentantów branży kosmicznej i reklamowej.
-
Przychody ze sprzedaży Answear.com (według sprawozdawczości MSSF) wyniosły 394 mln zł w II kwartale 2025 r., co oznacza wzrost o 15 proc. r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. Przychody ze sprzedaży za I półrocze 2025 r. wyniosły 747 mln zł i wzrosły o 18 proc. r/r. W piątek akcje spółki drożeją o blisko 3 proc.
-
Najnowsza odsłona portfela BM BNP Paribas przyniosła jedną zmianę. W lipcu analitycy zrezygnowali z akcji Torpolu na rzecz innego reprezentanta branży budowlanej.
-
Środowa sesja na giełdzie w Warszawie upływa pod znakiem realizacji zysków (głównie wśród dużych spółek), po dwóch dniach mocnych wzrostów, gdy rodzimy parkiet był europejskim liderem. Bez wpływu na decyzje inwestorów jest debata nad wotum zaufania dla rządu Donalda Tuska, ale taki wpływ mogą mieć popołudniowe dane o inflacji w USA.
-
Answear otrzymał od MCI.PrivateVentures Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego zawiadomienie o zakończeniu przyspieszonej budowy księgi popytu (ABB) na sprzedaż 2,85 mln akcji posiadanych przez akcjonariusza, a w ramach procesu ostateczna liczba akcji sprzedawanych została ustalona na 3 666 355 sztuk przy cenie sprzedaży 26 zł za akcję.
-
Forum X FIZ - główny akcjonariusz Answear (fundusz powiązany z rodziną Bajołków) - przeniesie akcje spółki do fundacji rodzinnych KB&F i AB&F. Reorganizacja ma na celu optymalizację struktury holdingowej i nie zmienia kontroli nad spółką - wszystkie podmioty pozostają w rękach założycieli Krzysztofa i Arkadiusza Bajołków.
-
Analitycy BM BNP Paribas przeprowadzili jedną zmianę w swoim portfelu akcyjnym. Z grona faworytów wypadł Rainbow Tours, a w jego miejsce pojawił się broker bijący rekordy popularności.
-
Answear skokowo poprawił wyniki w I kwartale 2025 roku. Przychody wzrosły o 22 proc. rdr do 353 mln zł, a skorygowana EBITDA sięgnęła 10 mln zł – ponad trzykrotnie więcej niż rok wcześniej. Jak zaznacza spółka, to efekt udanej strategii premiumizacji, racjonalizacji kosztów i skutecznego zarządzania operacyjnego.
-
Po słabszym 2024 roku, Answear pokazuje oznaki wyraźnej poprawy. EBITDA za IV kwartał wzrosła o ponad 100 proc., a spółka kontynuuje transformację w kierunku segmentu premium. Analitycy podnoszą prognozy i ceny docelowe, a zarząd stawia ambitne cele na kolejne lata.
-
Akcjonariusze Answear.com przyjęli program motywacyjny na lata 2025-2027, zakładający wydawanie nowych akcji osobom uprawnionym, pod warunkiem wypracowania przez spółkę co najmniej 80 proc. wyników EBITDA, ustalonych na kolejne lata na poziomach odpowiednio: 80 mln zł w 2025 r., 100 mln zł w 2026 r. i 120 mln zł w 2027 r.
-
Analitycy BM BNP Paribas przeprowadzili dwie zmiany w portfelu akcyjnym. Z grona faworytów wypadły PKO BP i Mo-Bruk. W ich miejscu pojawił się reprezentant branży e-commerce i giełdowe TFI.
-
Maj na GPW upłynie w znacznej mierze pod dyktando raportów za I kwartał. StockWatch.pl sprawdził, jak na starcie 2025 r. poradziły sobie poszczególne branże oraz które spółki zdaniem ekspertów mogą sprawić pozytywne i negatywne niespodzianki wynikowe.
-
Gośćmi webinaru inwestorskiego StockWatch.pl byli Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com, Jacek Dziaduś, wiceprezes ds. finansowych oraz Kamil Bajołek, dyrektor marki PRM. Spotkanie było okazją do podsumowania wyników spółki za 2024 rok oraz przedstawienia planów rozwoju na kolejne lata.
-
W ostatnim kwartale minionego roku Answear osiągnął marżę brutto na poziomie 217 mln zł, co oznacza wzrost o 32 proc. rok do roku. EBITDA wzrosła ponad dwukrotnie – do 39 mln zł. Spółka odbudowała dynamikę przychodów i poprawiła rentowność operacyjną. W 2025 r. Answear chce wypracować 80 mln zł EBITDA, a rok później nawet 100 mln zł.
-
Piątkowa sesja na GPW rozpoczęła się od spadków indeksów. To wciąż pokłosie giełdowego armagedonu jaki w środę wywołał Donald Trump decyzją o cłach. Dodatkowo akcje rodzimych banków rozpoczęły dyskontowanie cięcia stóp procentowych w maju.
-
Answear miał w I kw. 2025 r. 351,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 22 proc. rdr. W minionym kwartale sprzedaż spółki była wspierana przez zimowe wyprzedaże oraz ofertę kolekcji wiosennej, która spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów.
-
Sezon wyników za IV kwartał i cały 2024 r. dopiero się rozkręca. StockWatch.pl sprawdził, jakie spółki zadaniem ekspertów z trzech biur maklerskich mogą sprawić pozytywną niespodziankę w raportach finansowych.
-
Wczorajsze mocne spadki na Wall Street popsuły nastroje na giełdzie w Warszawie, przerywając serię trzech wzrostowych sesji. Jednak relatywnie dobre zachowanie innych europejskich parkietów, a także rosnące notowania kontraktów na amerykańskie indeksy sprawiają, że losy dzisiejszej sesji wciąż jeszcze są kwestią otwartą.
-
Answear miał 546,3 mln zł wstępnej sprzedaży online, co oznacza wzrost o 23,6 proc. rdr. Z kolei sprzedaż online za 12 miesięcy 2024 r. wyniosła 1 520,4 mln zł i wzrosła o 19,8 proc. rdr.
-
Gośćmi webinaru inwestorskiego StockWatch.pl byli Kamil Bajołek oraz Jacek Dziaduś, przedstawiciele Answear.com. Tematem spotkania było omówienie wyników za III kw. 2024 oraz perspektyw na kolejne okresy.
-
Giełda w Warszawie koryguje wtorkową irracjonalną wyprzedaż akcji, która zakończyła się spadkiem WIG20 do najniższych poziomów od jesieni ubiegłego roku. Akcje Żabki drożeją o prawie 6 proc. Na szerokim rynku pozytywnie wyróżniają się jeszcze spółki Molecure, Cognor i Answear.
-
Answear.com odnotował 343,6 mln zł mln zł przychodów ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF w III kw. 2024 r., co oznacza wzrost o 25,8 proc. r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. W III kw. sprzedaż online wzrosła o 26,7 proc. r/r do 350 mln zł.
-
Walczący mimo ostrożnego przyjęcia decyzji Fedu o nowy rekord niemiecki indeks DAX ciągnie w czwartek w górę WIG i WIG20. Na warszawskiej giełdzie wyróżniają się akcje Develii, Elektrotimu, 11 bitu i Answear.com.
-
Answear odnotował 17,56 mln zł jednostkowej straty netto w II kw. 2024 r. wobec 11,61 mln zł zysku rok wcześniej. Kurs akcji spółki spada w czwartek rano o prawie 7 proc.
-
Sezon wyników za II kwartał pod pewnym względami będzie przypominał grę w sapera. StockWatch.pl sprawdził, przy których spółkach rynkowi eksperci postawili tzw. red flags.
-
Warszawskie indeksy pozostają blisko poziomów z czwartkowego zamknięcia. Inwestorzy czekają na popołudniowe dane z amerykańskiego rynku pracy, które prawdopodobnie przesądzą o losach dzisiejszej sesji na GPW.
-
Answear.com zanotował 341 mln zł przychodów ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF w II kw. 2024 r., co oznacza wzrost o 20 proc. r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. W II kw. sprzedaż online wzrosła o 21 proc. r/r, osiągając 344 mln zł.
-
Answear.com zanotował 289 mln zł przychodów ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF w I kw. 2024 r., co oznacza wzrost o 7 proc. r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. W I kw. sprzedaż online wzrosła o 5 proc. r/r, osiągając 280 mln zł.
-
Answear.com "raczej" nie planuje wejścia na nowy rynek zagraniczny w 2024 r. i chce skupić się na zwiększaniu przychodów na 12 rynkach, na których działa obecnie, poinformował prezes Krzysztof Bajołek.
-
Inflacja spada, rynek pracy pozostaje mocny, a transfery socjalne weszły na wyższy poziom. Zdaniem wielu ekonomistów, to konsument będzie najjaśniejszym punktem cyklu gospodarczego w 2024 r. StockWatch.pl sprawdził, które giełdowe spółki będą beneficjentami aktualnych trendów.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Sprawdź