
Answear
– W trzecim kwartale wypracowaliśmy solidne, kilkunastoprocentowe dynamiki wzrostu sprzedaży, mimo bardzo wymagającej bazy z ubiegłego roku. Osiągnięte rezultaty, w trudnym otoczeniu rynkowym i przy silnej konkurencji cenowej, potwierdzają skuteczność realizowanej strategii – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.
Answear pozostaje jednym z najszybciej rosnących fashion e-commerce w Europie, mimo bardzo wymagającej bazy porównawczej – w III kwartale 2024 r. spółka odnotowała najwyższą dynamikę przychodów w całym ubiegłym roku – wzrost o 26 proc. r/r.
– Oprócz wzrostu przychodów konsekwentnie poprawiamy naszą rentowność dzięki optymalizacji kosztów marketingu oraz udoskonalaniu oferty produktowej. Co istotne, osiągamy te rezultaty mimo faktu, że sprzedaż w trzecim kwartale przypada na typowy dla branży okres wyprzedażowy, charakteryzujący się niższymi marżami – dodaje Jacek Dziaduś, wiceprezes zarządu ds. finansowych Answear.
W minionym kwartale do oferty Answear dołączyły m.in. poniższe marki: Kenzo, Fusalp, Trussardi, Nokwol. Z kolei do oferty PRM dołączymy m.in. takie marki, jak Max Mara czy Willy Chavarria.
Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.