pixelg
11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 350,00 zł (-0,57%) 22-10-2019 09:19
GRAF78
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 080
Wysłane: 27 lipca 2019 16:04:20 przy kursie: 417,00 zł
Skad ten pomysł na 236PLN (kapitalizacja 540kk)? macie na myśli testowanie dołka z H2 2018?

chris_martin
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 595
Wysłane: 27 lipca 2019 16:43:55 przy kursie: 417,00 zł
Chyba 935
Everything you know is wrong.........

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 149
Wysłane: 27 lipca 2019 18:07:52 przy kursie: 417,00 zł
o co tyle hałasu ..... koledze pomyliły się fora ...d'oh!

a tak na poważnie - każdy scenariusz na Giełdzie jest możliwy. Jedne są mniej inne bardziej prawdopodobne.
Patrząc na "gości" którzy rządzą w niektórych krajach to każdy scenariusz wydaje się potencjalnie prawdopodobny.
Wystarczy popatrzeć na szopki z negocjacjami z KRLD i Iranem - straszenia "szabelkami".
Wzajemne szantaże z Chinami i Europą.
Ktoś za dużo grał w Monopoly.
Strategia z biznesu czasem da się przenieść do polityki ale trzeba mieć pewien umiar.
Nie da się wszystkiego przenieść na pieniądze szczególnie zaufania. W biznesie można się nie liczyć ze słabszymi partnerami. W polityce samotny gracz w opozycji do wszystkich jest skazany kiedyś na porażkę.
Chiny nawet osłabione mają silną pozycję w Afryce i Ameryce Płd. Od dawna tam inwestują. Więc poradziliby sobie nawet bez pieniędzy USA.
Iran też mimo, że duży eksporter sobie poradzi. Jest ogromny przemyt ropy do Chin i nie tylko. Indie dość prawdopodobnie mogą wycofać się z embarga na ropę.

Nie przeceniałbym Iranu. Są większe zagrożenia.

Co do prognoz to wiadomo, że gorszą część roku spółka ma już a sobą teraz zbliżają się "żniwa".
Za kilka tygodni ukaże się raport za 1H. Będzie gorszy niż w roku premiery FP ale będzie to najlepsze 1H poza 2018 rokiem. Do tego perspektywy na 2H są bardzo silne.
Więksi gracze zdają sobie z tego sprawę i to są ostatnie dni na próby zbicia kursu i postraszenie mniej cierpliwych lub posianie zwątpienia.

Z tego co można odczytać jakiś czas temu przebiliśmy linię SMA 200 a z tego co widzę nadal jest tendencja na PLUS.
Chyba, że się mylę ...thumbright
Z wykresu nie można nic gwarantować. Jednak można wnioskować możliwość przebicia linii i spadku lub zbierania sił przed kolejnymi rekordami.
Patrząc na plany spółki przychylałby się ku zbliżaniu się do rekordów sprzed roku.
Sam nie spodziewam się bicia rekordów w tym roku.
Na razie wykres tygodniowy sugeruje falę wznoszącą o malejącej amplitudzie zmian.
Tak ja to widzę okiem "laika"....d'oh!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


sledzik007
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 48
Wysłane: 28 lipca 2019 12:52:36 przy kursie: 417,00 zł
Baks też sądze że zbliżymy sie do rekordów jednak dla mnie bardzo ważnym czynnikiem jest sukces lub jego brak CoM a jego sukces zależny jest od dostepności w Japonii .

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 612
Wysłane: 28 lipca 2019 20:53:07 przy kursie: 417,00 zł
CoM to nie jest gra, którą można podbić rynek japoński. To rasowe, zachodnie action RPG. Moim zdaniem decydującym rynkiem będzie USA. Jest robiona przez tamtejszą firmę, co powinno zaprocentować dodatkowym zainteresowaniem.

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 149
Wysłane: 31 lipca 2019 13:56:27 przy kursie: 417,00 zł
Ciekawostka z forum spółki

Dzień dobry

Wishlista dla "Children of Morta" wygląda zauważalnie lepiej niż w przypadku "Moonlightera" w analogicznym/porównywalnym okresie przed premierą gry i jest to sześciocyfrowa wartość.

analizował ktoś szczegółowo te poziomy dla ML ?
Może warto zastanowić się ile miał wtedy ML i co oznacza ilość 6 cyfrowa i jak ma się to do ML w tym okresie i w czasie premiery ...Think
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 612
Wysłane: 31 lipca 2019 23:52:15 przy kursie: 417,00 zł
Przed premierą Frostpunkowa lista życzeń liczyła ok 350 tysięcy osób.
Jeśli dla CoM liczy >100k w wersji PC, a dodamy jeszcze do tego obecność na wszystkich konsolach, to wygląda to naprawdę dobrze.

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 859
Wysłane: 1 sierpnia 2019 09:28:33 przy kursie: 412,00 zł
Umówmy się, że odpowiedź pana Darka nie mówi absolutnie nic...
Gdyby ranking wishlist był ustalany tylko według wielkości, to już na początku czerwca możnaby zakładać, że dla COM (24 pozycja) jest to zdecydowanie więcej niż 103 tys. Bum Simulator (43 miejsce).
Ja jednak wstrzymałbym się z pochopnymi wnioskami.

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 149
Wysłane: 1 sierpnia 2019 11:51:24 przy kursie: 412,00 zł
@air
Nie ma się co jarać bo to nic pewnego - jednak wykluczyć tego co piszesz na koniec czerwca nie można. Spółka jest wręcz ascetyczna w ogłaszaniu takich faktów.
Ale to premiera i dalsza sprzedaż faktycznie zweryfikuje te oczekiwania.
Nie zdziwię się jak prędzej od producenta się dowiemy o poziomie sprzedaży niż ze spółki - a może się pozytywnie zdziwimy ... Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

sasky
sasky PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 476
Wysłane: 2 sierpnia 2019 11:45:13 przy kursie: 402,00 zł
Drobna korekta harmonogramu publikacji wyników.
Raport za I półrocze pojawi się we wtorek 27 sierpnia (wcześniejsza data to 29 sierpnia)

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...


topfacet
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 2 462
Wysłane: 5 sierpnia 2019 00:20:04 przy kursie: 402,00 zł
Z piątkowego parkietu: dwóch ekspertów wytypowało 11BS do składu portfela parkietu na sierpień, licząc oczywiście na zwyżki.

andy_dufresne
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 755
Wysłane: 7 sierpnia 2019 11:19:29 przy kursie: 382,00 zł
Kilka ciekawostek z wywiadu z Pawłem Feldmanem na Gamesindustry:
Cytat:
Of course, the first year after the launch is always crucial. This War of Mine proved the point. During those 12 months, we sold about 700,000 copies of the game -- to date, the biggest annual number.

Cytat:
This War of Mine's first year on Steam brought in 24% of its user base. From that point it grew every year, which helped to keep sales at a steady rate. In the years 2014 to 2018, between the launches of This War of Mine and Frostpunk, 11 bit Studios earned more than €6 million. The biggest part of that came from This War of Mine.

Cytat:
This War of Mine was available in China from day one, but the Chinese language was added in February 2016 -- almost 18 months later. Thanks to localisation, and other marketing activities like events presence and media relations, we managed to raise the sales in the region significantly. In the first year, China contributed 1% of overall revenues for This War of Mine. In 2018, almost 25% of revenues came from there.


Wydaje się, że FP również ma zadatki na odniesienie podobnego sukcesu w długiej monetyzacji.

Elemis
Elemis PREMIUM
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 203
Wysłane: 7 sierpnia 2019 14:07:50 przy kursie: 382,00 zł
No to mamy kolejną, nieco przemilczaną premierę z 8 punktowej listy AD2019:

1. DLC do Frostpunka
2. Season Pass do Frostpunka
3. Frostpunk na MAC
4. Frostpunk na konsole
5. Children of Morta
6. Moonlighter DLC V
7. Moonlighter Mobile
8. Następny DLC do This war of Mine V

I choć nie na te punkty wszyscy - zestresowani Panem Trumpem i brakiem newsów o 11tkowych busterach - inwestorzy czekają wypada coćkolwiek skomentować.

Po pierwsze primo : Za forum inwestorskim i wielu innych źródłach. 3 dodatek z serii zamyka " kreatywną" część tworzenia TWoM. Spółka nie zamierza już rozwijać tytułu koncentrując się na jego monetyzacji i różnorakiej promocji. Łezka się kręci w oku. Toż to prawie 5 lat od debiutu... Półtora roku gra była tworzona.... A kiedy Pan Miechowski przeczytał " Rok w piekle" tego się już nie potrafiłem dogrzebać. Szczęśliwa klamerka została w jakiś sposób w dniu wczorajszym zamknięta. Jeszcze raz wielkie gratulacje dla teamu 11tki jeśli to czyta thumbright wav

Po drugie primo: Co prawda sam dodatek podobnie jak DLC ML wielkiego szału na steamie nie zrobił - ja jednak nie jestem akurat mocniej zawiedziony. Nie on ma robić tegoroczny wynik. Mało kto będzie go kupował samodzielnie a nie w paczce z pozostałymi lub complete edition. Grunt że został dowieziony, ma wysokie recenzje, przypomniał sobą po raz kolejny o fantastycznym tytule.

Po trzecie primo ultimo: Wygląda na to, że po raz kolejny spółka wypuszcza najpierw produkt, a dopiero po paru godzinach przecenia podstawkę. Tym razem jako dodatkowy " barometr" dla Steamu został wykorzystany GOG. Trwa tam właśnie przecena praktycznie wszystkich 11tkowych tytułów. Z niebytu powróciły nawet Tower57 i Bit Cop. Moonlighter i TWoM sprzedają się na pierwszej stronie. 50% przecena zapewniła walkę o podium listy rankingowej Frostpunkowi ( ustawicznie gryzie się o 3 miejsce z Diablo + Helfire )

Przeceny TWoM są następujące - GOG 79% Steam 75% Complete Edition Steam 63%

Daje to jeszcze całkiem fajne opcje na dodatkowe znaczniejsze przychody z tytułu w 5 rocznice jego debiutu.....

No i " truskawka na torcie". Osoby, które do tej pory współtworzyły TWoM zaczną pracę nad P9/P10.... Czy to WŁAŚNIE DZIŚ została otwarta kolejna szczęśliwa 7 letnia klamerka ? love4

Edytowany: 7 sierpnia 2019 14:11

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 612
Wysłane: 7 sierpnia 2019 14:09:52 przy kursie: 382,00 zł
Zarząd 11 bit studios S.A. (dalej "Spółka"), w nawiązaniu do informacji przekazanej w raporcie bieżącym nr 13/2019 z dnia 6 czerwca 2019 roku informuje, że globalna data premiery gry „Children of Morta” w wersji na komputery PC została ustalona na 3 września 2019 roku. Premiera gry w wersji na konsole: Xbox One, PS4 i Nintendo Switch będzie miała miejsce 15 października 2019 roku.
Gra „Children of Morta”, której producentem jest amerykańskie studio Dead Mage (11 bit studios S.A. jest wydawcą gry) będzie dostępna w dystrybucji cyfrowej na komputery PC oraz konsole Xbox One, PS4 i Nintendo Switch w cenie 21,99 USD/EUR. Wersje pudełkowe (za ich przygotowanie odpowiada firma Merge Games) będą dostępne na komputery PC (w Europie i Australii) oraz konsole PS4 i Nintendo Switch.

Trailer zapowiadający premierę jest dostępny pod linkiem:
www.youtube.com/watch?v=_oapcH...


Ech, czyli nie udało się dojechać z premierą jednoczesną, jak szumnie zapowiadali.
Ciekawe jakie ceregiele będą się działy przy premierze P8, jeśli będą tak synchronizować wszystkie wersje.

Elemis
Elemis PREMIUM
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 203
Wysłane: 7 sierpnia 2019 14:24:12 przy kursie: 382,00 zł
@ Rif

Nie chciałem tu nic pisać żeby nie stresować bardziej nikogo i przede wszystkim siebie, ale ja już miałem nerwa w ogóle o letnią premierę... Moonlightera anonsowali półtora miecha przed wydaniem, Beat Copa miesiąc..... jakby nie ogłosili daty premiery CoM do końca tego tygodnia obstawiałbym mocniejsze przesunięcie tego tytułu ogólnie. Co przy takim a nie innych Trumpie blah5 i szerokim nie musiało by się fajnie skończyć dla kursu Boo hoo!

A jak ogarną P8? Cóż z pewnością UCZĄ SIĘ. Premiera CoM jest pierwszą wieloplatformową premierą jaką przeprowadzają. 6 tygodni rozjazdu jeśli uda się to tak dowieźć ( odpukuję w niemalowane) nie jest złym wynikiem.

Z ciekawostek: Za forum inwestorskim - termin raportu półrocznego został przesunięty o 2 dni w związku z udziałem zarządu spółki w konferencji inwestorskiej we Frankfurcie. Chcieli by tam pochwalić się już wynikiem za całe półrocze. Chyba nie mają się czego wstydzić Think

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 612
Wysłane: 7 sierpnia 2019 14:49:01 przy kursie: 382,00 zł
Niby sześć tygodni, ale CoM w wersji PC miał mieć premierę w 2018 roku.

Trudno mi pozostawać optymistą w kwestii premiery H1/21 dla P8. Oni by się musieli wyrobić do lutego 2021 z produkcją na wszystkie platformy (wraz z przygotowaniem wielu wersji językowych), testami. Przejść szybko certyfikacje, tłoczyć płyty i wydawać. To tylko 20 miesięcy, a nawet nie wiemy czy już produkcja idzie pełną parą.

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 149
Wysłane: 7 sierpnia 2019 14:49:36 przy kursie: 382,00 zł
Chyba niektórzy zapominają, że 11bit nie jest producentem a tylko wydawcą.
To producent nie wyrobił się.
Ze swojej strony jestem przekonany, że inni wydawcy wydaliby grę taką jaka jest (w terminie).
To chyba "wina" 11bit , że tak dbają o jakość produkcji i trzymają standard.
Sądzę, że np. Paradox by się tak nie cackał. Jednak jak ktoś tak dba o swoją reputację to logiczne, że wolą podzielić premierę niż wypuścić kulawy produkt.
Moim zdaniem premiery wersji PC nie było sensu przeciąga na październik - bo wtedy mocno zawężałoby się okno sprzedaży w pełnej cenie - a na Steam to dużo istotniejsze niż na inne platformy.salute
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 149
Wysłane: 8 sierpnia 2019 12:21:18 przy kursie: 395,00 zł
Rif napisał(a):

Trudno mi pozostawać optymistą w kwestii premiery H1/21 dla P8. Oni by się musieli wyrobić do lutego 2021 z produkcją na wszystkie platformy (wraz z przygotowaniem wielu wersji językowych), testami. Przejść szybko certyfikacje, tłoczyć płyty i wydawać. To tylko 20 miesięcy, a nawet nie wiemy czy już produkcja idzie pełną parą.

Na pewno nie jest to do lutego - bo same testy gry potrwają ze 4 miesiące. W tym samym czasie może iść certyfikacja ale biorąc pod uwagę, że sama certyfikacja w sprzyjających okolicznościach i mniejszej liczbie certyfikowanych tytułów może potrwać 6 miesięcy.
Realnie muszą skończyć produkcję kilka miesięcy wcześniej max październik 2020.
Takie łapu capu przejdzie w innych spółkach. Jeśli nie skończą w październiku tylko w styczniu to realna premiera wrzesień.
Jednak jak spółka twierdzi produkują 18 mies - więc trzymajmy ich za słowo.
Co do fazy produkcji to nie ma sensu się do tego przywiązywać - bo i tak nie poznamy faktycznego stanu - a jeśli nawet to aktualny stan nie gwarantuje zakończenia prac w określonym harmonogramem terminie.
Pozostaje czekać i domyślać się na jakim są etapie i wnioskować o terminie premiery.
Jednak nie sam stan produkcji czy termin premiery jest kluczowy ale jakość produkcji i trafienie w gusta graczy ...Angel
Nietrafna fabuła czy rozgrywka nawet najlepszy produkt wyśle do "niszczarki" (kosza).

Myślę, że nie jest kluczowe przeprowadzenie wspólnej premiery - choć byłoby miło i być może byłby większy rozgłos czy efekt marketingowy.
Ważniejsze jest aby udało się w 2021 przeprowadzić premiery na wszystkie platformy a nie tak jak z FP. Spółka już nie powinna sięgać po argumenty zbyt małych sił - bo warunki i kadry powinny na to pozwolić - oby tylko nie kosztem zatrudniania ludzi z innych projektów ... d'oh!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 8 sierpnia 2019 12:25

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 612
Wysłane: 8 sierpnia 2019 12:47:04 przy kursie: 395,00 zł
Oczywiście, człowiek łudzi się, że tym razem wszystko wyjdzie tip-top, bo na papierze wszystko też wydaje się zgadzać. Niemniej port Frostpunka miał również być formalnością i wydawało się, że jedyny problem stanowić może sterowanie. Okazał się jednak dużo większym wyzwaniem technicznym, a wersji MAC możliwe, że wbrew zapewnieniom, jednak nie dowiozą.

Wierzę w sukces gry (P8), ale zdaję sobie sprawę z uroków tej branży. Im większy i bardziej złożony projekt, tym więcej "ciekawostek", które mogą się przytrafić podczas procesu produkcji. Dajmy na to przykład Wiedźmina 3. Też mu się sporo obsunęło.

Mi się nie spieszy, ale fajnie by było, żeby spółka rozwijała się zgodnie nie tylko naszymi oczekiwaniami, ale i oczekiwaniami (i zapewnieniami) zarządu. Od ilu lat bowiem słyszymy, że już za moment będą wydawać 3-4 gry rocznie z wydawnictwa, a stale i to z bólami, mamy jedną? :D

Elemis
Elemis PREMIUM
Dołączył: 2011-11-10
Wpisów: 203
Wysłane: 8 sierpnia 2019 14:32:17 przy kursie: 395,00 zł
Rif napisał(a):
Oczywiście, człowiek łudzi się, że tym razem wszystko wyjdzie tip-top, bo na papierze wszystko też wydaje się zgadzać. Niemniej port Frostpunka miał również być formalnością i wydawało się, że jedyny problem stanowić może sterowanie. Okazał się jednak dużo większym wyzwaniem technicznym, a wersji MAC możliwe, że wbrew zapewnieniom, jednak nie dowiozą.


Na forum inwestorskim w zasadzie zostało napisane. Port Mac jest aktualnie mocno powiązany z portem na konsole. Jeśli zakładasz, że może go nie być Twoja projekcja robi się sporo niebezpieczniejsza niż tylko utrata wizerunku spółki bom Było zresztą wałkowane. Opóźnienie i cały ten około opóźnienowy pasztet obarcza oczywiście spółkę. Tyle że spółce przypadła w tym momencie rola kelnera serwującego to niestrawne danie. Tyle, że klient restauracji rzadko kiedy ruga kucharza....

Rif napisał(a):
Wierzę w sukces gry (P8), ale zdaję sobie sprawę z uroków tej branży. Im większy i bardziej złożony projekt, tym więcej "ciekawostek", które mogą się przytrafić podczas procesu produkcji. Dajmy na to przykład Wiedźmina 3. Też mu się sporo obsunęło.


Fakt. Dlatego zapasy melisy i prozacu należy z odpowiednim wyprzedzeniem zmagazynować. Na pocieszenie przypomnij sobie kiedy kurs akcji 11Bit Studios zaczął rosnąć pod premierę FP. Czy było to już w momencie kiedy spółka ogłosiła datę premiery? I jak ewentualne przełożenie daty premiery wpływa na kurs spółek growych ogólnie w średniej/ dłuższej perspektywie? Załamuje ich kursy? Nie ma niczego? Czy może najczęściej stanowi dobrą okazję do dobrania paru akcji w ramach krótkotrwałego JEBS?

Rif napisał(a):
Mi się nie spieszy, ale fajnie by było, żeby spółka rozwijała się zgodnie nie tylko naszymi oczekiwaniami, ale i oczekiwaniami (i zapewnieniami) zarządu. Od ilu lat bowiem słyszymy, że już za moment będą wydawać 3-4 gry rocznie z wydawnictwa, a stale i to z bólami, mamy jedną? :D


Z wydawnictwa to akurat ja jestem przeogromnie dumny. Nie chcę tu pisać laurek, bo nie zawsze i nie wszystko mi się podoba w spółce jako takiej, ale ta gałąź akurat wydaje mi się być mocno niedoceniana ( i nie WYCENIANA occasion7 ) przez rynek.

Swego czasu mocniej kibicowałem projektowi GR niż wydawnictwu i w nim upatrywałem drugiej nogi dla spółki. Niepowodzenie projektu skłoniło mnie do przypuszczeń, że i tu noga może się powinąć. Myślenia, że może lepiej by było gdyby 11tka robiła tylko to na czym zna się na prawdę prześwietnie. Że nie ma sensu kombinować. No i na szczęście zostałem wyjaśniony. Moim zdaniem sprawa jest już " dokonana". Bo o ile absolutnie nie twierdzę, że każda ich gra jest skazana na sukces, to śmiem twierdzić, że spółka udowodniła już, że każda wydana przez nią gra ma zwielokrotnione szanse na sukces PONAD STAN. A udowodnił to już nawet nie Moonlighter. Odpowiedz sobie na pytanie ile Beat Copa sprzedało by się gdyby przy jego promocji nie maczali palców panowie z 7Brechta Street? Moonlighter jest niejako tylko potwierdzeniem pewnego faktu. CoM mam nadzieję położy stempel na sprawie. A co do ilości gier wydawanych w roku... Czy oby nie lepiej wydawać wciąż jedną, ale pokroju ML a teraz CoM ? Czy nie jest to fajniejsze niż 8 Spacecomów i 4 BeatCopy? Myślę, że i spółka ma już zbadane mocniej te wody. Świadczy o tym niedawny komunikat ( albo wypowiedź na forum - pamiętam, że sam o to zresztą pytałem pana Darka color ) Spółka może już przeznaczać ( choć oczywiście nie zamierza) na pojedynczy projekt nawet pierdylion złotych. A nie 2 lub 5 milionów jak to drzewiej bywało.....

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,915 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d