Wyciągnąłeś nieco z kontekstu. Wypowiedź można tak interpretować. Jednak nie widać jakiś złośliwości czyli rozstali się w miarę w zgodzi.
Dobrze, że prowadzący rzucił temat częstości zmian w pracy w branży.
Ja sam uważałem, że długość projektu to ok 4 lata. Zastanów się jak długo jestś w stanie się zaangażować w wykonanie jakiegoś przedsięwzięcia. Ja po kilku latach jestem wypalony.
Nad P8 prace trwają już wcześniej niż 2018. Jakiś czas przed premierą FP.
Prace trwają już jakieś 5-6 lat. W czasie jak Marta zajmowała się zespołem doszło do zmiany silnika. Mieli pełną świadomość, że premiera będzie za 4 lata. To zbyt długi okres aby się w pełni zaangażować. Widziała, że ma dość i nie da rady się w pełni zaangażować aż do premiery.
Jeśli lider widzi, że nie ukończy gry nie weźmie odpowiedzialności za to kto robił coś wcześniej.
Dlatego mocne osobowości odchodzą. Takie jest moje zdanie.
Jeśli gra szłaby lepiej i nie było zmiany silnika myślę, że pociągnęłaby to.
Ja sądziłem o zmienności pracy ok 4 lata. W wywiadzie padło ok 2,5 roku.
Myślę, że to pokazuje jak jest na prawdę i zmiany miejsca pracy są bardzo duże.
Faktycznie 11bit jest tu ewenementem.
Z wywiadu nie wynika aby liczyli się ze skasowanie projektu. Gra buduje nowe kompetencje zespołu. Inna spółka już pewnie grę by wydała ale Bity lubią perfekcję co czasem jest pewną przesadą. Dlatego ja zakładam premierę nie w 2024 lecz w 2025 - tak samo jak Altersów w 2024 a nie 2023.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)