pixelg
RUCHCHORZ - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3

RUCHCHORZ [RCW]

AKTUALNY KURS: 0,08 zł (+0,00%) 09-07-2019 15:19
raul07
0
Wpisów: 198
Wysłane: 4 grudnia 2008 20:26:37 przy kursie: 1,84 zł
dzisiaj zadebiutował pierwszy polski klub piłkarski na NC, to nie takie tuzy jak Legia, Wisła ale skromniutki Ruch Chorzów. Jako, że jestem kibicem piłkarskim i to że właśnie usłyszałem że RC chce się wzorować na Realu Madryt(nick zobowiązuje) naszły mnie pewne refleksje, niezbyt głębokie. Nie znam się na branżach tak dobrze jak niektórzy forumowicze, ale o piłce coś tam wiem. I tu właśnie analogia do spółek z innych branż, które często zamiast dobrych fundamentow sprzedaja nadzieje czy marzenia. Czasami mi trudno ocenic prawdopodobienstwo ziszczenia sie prognoz czy zamierzen spółek,ale w tym wypadku widać wszystko jak na dloni- z Ruchu Chorzów wielkiej druzyny nie bedzie. A nawet jesli bedzie to za kilka lat, to jedynie na polskim podworku gdzie na pilce sie nie zarabia, nowej Barcelony czy Milanu z tego nie bedzie. Na to potrzebne sa lata, nowi zawodnicy czy swietny trener nie sprawia, ze druzyna bedzie od razu mistrzem Polski. A na razie nic nie zapowiada, że druzyna zacznie wygrywac ze wszystkimi w Polsce. Głównym udziałowcem jest pan Klimek właściciel Reportera(spółka chciała miec 200mln przychodow i 5mln zysku, ale chyba sie nie uda), czyli do Telefoniki czy ITI "troszke brakuje". Czyli o jakims mega wypasionym budzecie mozemy zapomniec. A bez wielkich pieniedzy druzyny nie zbudujesz(zreszta z pieniedzmi tez nie zawsze-przyklad Górnika Zabrze). Kurde i teraz widze jak na gielde wchodza spolki wcale nie najlepsze, tylko te ktore chca wyciagnac kase od akcjonariuszy(w tym wypadku oferta byla kierowana do 14 inwestorow chyba).
Edytowany: 4 grudnia 2008 22:21

raul07
0
Wpisów: 198
Wysłane: 4 grudnia 2008 20:32:53 przy kursie: 1,84 zł