pixelg
CREEPYJAR - Spółki od A do Z - NewConnect - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

CREEPYJAR [CRJ]

AKTUALNY KURS: 1 165,00 zł (+10,95%) 10-07-2020 17:03
Percances
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 15 maja 2020 20:10:12 przy kursie: 526,00 zł
Zgadza się @antyteresa. salute Wiadomo,większość nadal działa przy GH, ale po Story i PvE większość już przejdzie do nowego projektu. Ciekawy będzie na pewno. Podobno już na Unrealu będą pracować.
Wyniki bez szału, ale w 2kwartale mogą pozamiatać,bo już sprzedali ponad 300 tysięcy sztuk, a dopiero jesteśmy w połowie i przed storymodecoop i summer sale. Whistle Whistle

Leszekmr
Leszekmr PREMIUM
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 78
Wysłane: 15 maja 2020 20:20:05 przy kursie: 526,00 zł
Tak jeszcze odnośnie wydatków, ćwierć miliona to kosztuje często sama gra z grupy Playway, więc..
Jeżeli Foreveren wyrobi się z debiutem GH na Nintendo w II kwartale to będzie jeszcze dodatkowy dochód, to akurat na luzie, ale wyniki może podkręcić..


Leszekmr
Leszekmr PREMIUM
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 78
Wysłane: 15 maja 2020 23:04:34 przy kursie: 526,00 zł
Przeczytałem sprawozdanie finansowe Foreveren opublikowane 27 kwietnia i cały czas podtrzymują premierę GH w 2 kwartale. Sam Prezes Foreveren na czacie, na pytanie o grę z największym potencjałem odpowiedział, że GH to ich czarny koń. Właściciel tej firmy, wie jak idzie sprzedaż poszczególnych tytułów.
Dlatego 2 kwartał, gdzie jesteśmy dopiero w połowie, może przynieść nam wiele miłych niespodzianek..


1ketjoW
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 716
Wysłane: 16 maja 2020 00:01:07 przy kursie: 526,00 zł
Czy przypadkiem poniższe informacje z raportu za 1Q2020 nie są ciekawe.

Cytat:
W dniu 28 kwietnia 2020 r. sprzedaż brutto GREEN HELL od daty premiery w trybie wczesnego dostępu, poprzez platformę STEAM przekroczyła poziom 700 tys. sztuk sprzedanych egzemplarzy, w tym 300 tys. sztuk brutto zostało sprzedanych od dnia aktualizacji gry o tryb kooperacji (CO-OP MODE) tj. od 7 kwietnia 2020 r. Oprócz poziomu zrealizowanej sprzedaży doskonałym benchmarkiem świadczącym o niewyczerpanym potencjale sprzedażowym GREEN HELL jest liczba graczy nadal oczekujących na zakup gry, mających dodaną ją na tzw. liście życzeń („wishlista”). Zgodnie z danymi przekazanymi przez Emitenta według stanu na dzień 28 kwietnia 2020 r. poziom wishlisty dla GREEN HELL na platformie STEAM przekroczył 765 tys. osób, co oznacza, że wciąż więcej osób oczekuje na zakup gry, niż do tej pory ją kupiło od dnia premiery w trybie wczesnego dostępu.





aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 118
Wysłane: 16 maja 2020 00:12:54 przy kursie: 526,00 zł
Nie są, bo to tylko powtórzenie treści komunikatu z 28 kwietnia.

1ketjoW
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 716
Wysłane: 16 maja 2020 10:51:21 przy kursie: 526,00 zł
Nie chodzi mi o to czy to powtórzone informacje czy nie. Tylko o ich interpretację. Spółka sprzedaje około 350 tys. szt. gry kwartalnie. Jeżeli nawet trend nieco spadnie powinni przekroczyć lekko 1 mln sztuk na stream e do końca roku. Dziwne że jak dotąd nikt nie pokazał obliczeń do swoich prognoz zysku 15 mln. Moim zdaniem będzie więcej i spółka jeszcze ciągle jest relatywnie tania. Ma dobry zespół. Osiągnęła sukces. Ma duże szanse aby go powtórzyć. Produkty zapewniają długoterminowe przychody.

pandorinium
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 619
Wysłane: 16 maja 2020 11:10:28 przy kursie: 526,00 zł
Sprzedali ze 400K do dziś od premiery co-op. Średniej za sztukę nie wyliczymy to mamy rozstrzał od 10 baniek (25zł za kopię) do 16 mln (40 zł). Przed nami kolejne 4 wyprzedaże w tym roku, w tym dwie duże. Plus pozostałe miesiące. Do 30 mln powinni dobić z samego peceta. Story mode i PvE, trudno oszacować wpływ na ile podbije jeszcze bardziej sprzedaż.

Nie znamy struktury geograficznej od kwietnia to nie znamy ceny jednostkowej. Bez tego możemy tylko wróżyć.

bronex16
Dołączył: 2016-08-25
Wpisów: 35
Wysłane: 16 maja 2020 13:28:38 przy kursie: 526,00 zł
po pozycjonowaniu możemy stwierdzić, że kupuje głównie Europa od czasu coop'a :)
W QI pozycjonowanie zdecydowanie było lepsze podczas życia w Chinach - u nich lockdown.
U nas to się zaczęło dopiero na koniec Q1, więc właściwie cała premiera COOP'a.

Dla mnie poziom 25 PLN to jakaś abstrakcja. Liczę średnio na min. 40 PLN

Scarry
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 536
Wysłane: 16 maja 2020 13:38:15 przy kursie: 526,00 zł
Drobna rzecz ale nie daje mi spokoju - ktoś ma pomysł na to jak i ile doliczać do zarobku netto za to ze gra zarabia jeszcze kasę w usłudze GeForce Now ?

Btw - nawet jeśli Forever zdąży w 2 kwartale, to na sam koniec, wydaje mi się ze zysk z tego rynku zobaczymy dopiero w raporcie za 3 kwartał...w skali roku oczywiście to nic nie zmienia.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 80% CRJ, 5% THD

maksym_rog
Dołączył: 2016-09-01
Wpisów: 8
Wysłane: 16 maja 2020 13:54:59 przy kursie: 526,00 zł
Cytat:
Drobna rzecz ale nie daje mi spokoju - ktoś ma pomysł na to jak i ile doliczać do zarobku netto za to ze gra zarabia jeszcze kasę w usłudze GeForce Now ?


Żeby grać na Geforce Now trzeba najpierw grę kupić na Steamie, więc jest to jeden kanał dystrybucji.


Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 789
Wysłane: 16 maja 2020 14:23:43 przy kursie: 526,00 zł
bronex16 napisał(a):
po pozycjonowaniu możemy stwierdzić, że kupuje głównie Europa od czasu coop'a :)
W QI pozycjonowanie zdecydowanie było lepsze podczas życia w Chinach - u nich lockdown.
U nas to się zaczęło dopiero na koniec Q1, więc właściwie cała premiera COOP'a.


Bazując tylko na obserwacjach po udostępnieniu CO-OPa, jasno wynika, że to nie Chiny generują największe przychody, bo w godzinach ich szału zakupowego gra spada znacznie w rankingach, a dopiero godziny europejskie ciągną wynik. Ponieważ nie śledziłem rankingów wcześniej, to zostałem zaskoczony "chińskim" wynikiem za egzemplarz gry z raportu wczorajszego. Jak widać kooperacja zmieniła wiele, ale jak to jest naprawdę dowiemy się dopiero w sierpniu.

W temacie konwersji na "pstryczka", to mam nadzieję, że Forever nie strzeli sobie w stopę i od początku udostępni wersję zawierającą kooperację. Widać po jego przyjęciu, że nie ma sensu wypuszczać produktu wybrakowanego, pozbawionego jego największego atutu, zwłaszcza na tak kooperacyjną zabawkę.

Szkoda, że CRJ szuka wydawcy na kolejne konsole, bo to jednak dzielenie się kasą, a że można spokojnie wydać grę samemu pokazało Beam Team od "Stanged Deep"/

Scarry
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 536
Wysłane: 16 maja 2020 14:41:05 przy kursie: 526,00 zł
maksym_rog napisał(a):
Cytat:
Drobna rzecz ale nie daje mi spokoju - ktoś ma pomysł na to jak i ile doliczać do zarobku netto za to ze gra zarabia jeszcze kasę w usłudze GeForce Now ?


Żeby grać na Geforce Now trzeba najpierw grę kupić na Steamie, więc jest to jeden kanał dystrybucji.

Nie trzeba, bez sensu odpowiedz. Kupujesz abonament I póki go opłacasz korzystasz z bazy gier.

Nvidia chwali się ze ilość userow przyrasta bardzo szybko

Cytat:
Nvidia pochwaliła się, że od chwili jej uruchomienia już ponad 1 mln graczy skorzystało z planu darmowego lub członkostwa Founders. Zieloni zapewniają, że to dopiero początek drogi i ich platforma będzie się rozrastać w szybkim tempie, co powinno przyciągnąć kolejnych użytkowników.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
aktualny portfel szacunkowo: 80% CRJ, 5% THD
Edytowany: 16 maja 2020 14:44

resor
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 229
Wysłane: 16 maja 2020 14:50:01 przy kursie: 526,00 zł
z gf now korzystam głównie używając steama, chociaż większość gier i tak jest zablokowana na gfnow. nie zaprzatal bym tym sobie głowy

korekta: gh dostępny wyłącznie poprzez steam na gf
Edytowany: 16 maja 2020 15:02

bronex16
Dołączył: 2016-08-25
Wpisów: 35
Wysłane: 16 maja 2020 15:13:15 przy kursie: 526,00 zł
Rif napisał(a):
bronex16 napisał(a):
po pozycjonowaniu możemy stwierdzić, że kupuje głównie Europa od czasu coop'a :)
W QI pozycjonowanie zdecydowanie było lepsze podczas życia w Chinach - u nich lockdown.
U nas to się zaczęło dopiero na koniec Q1, więc właściwie cała premiera COOP'a.


Bazując tylko na obserwacjach po udostępnieniu CO-OPa, jasno wynika, że to nie Chiny generują największe przychody, bo w godzinach ich szału zakupowego gra spada znacznie w rankingach, a dopiero godziny europejskie ciągną wynik. Ponieważ nie śledziłem rankingów wcześniej, to zostałem zaskoczony "chińskim" wynikiem za egzemplarz gry z raportu wczorajszego. Jak widać kooperacja zmieniła wiele, ale jak to jest naprawdę dowiemy się dopiero w sierpniu.

W temacie konwersji na "pstryczka", to mam nadzieję, że Forever nie strzeli sobie w stopę i od początku udostępni wersję zawierającą kooperację. Widać po jego przyjęciu, że nie ma sensu wypuszczać produktu wybrakowanego, pozbawionego jego największego atutu, zwłaszcza na tak kooperacyjną zabawkę.

Szkoda, że CRJ szuka wydawcy na kolejne konsole, bo to jednak dzielenie się kasą, a że można spokojnie wydać grę samemu pokazało Beam Team od "Stanged Deep"/


na 99% GH nie będzie od początku z COOP na NS

pandorinium
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 619
Wysłane: 16 maja 2020 15:36:49 przy kursie: 526,00 zł
Scarry napisał(a):
maksym_rog napisał(a):
Cytat:
Drobna rzecz ale nie daje mi spokoju - ktoś ma pomysł na to jak i ile doliczać do zarobku netto za to ze gra zarabia jeszcze kasę w usłudze GeForce Now ?


Żeby grać na Geforce Now trzeba najpierw grę kupić na Steamie, więc jest to jeden kanał dystrybucji.

Nie trzeba, bez sensu odpowiedz. Kupujesz abonament I póki go opłacasz korzystasz z bazy gier.

Nvidia chwali się ze ilość userow przyrasta bardzo szybko

Cytat:
Nvidia pochwaliła się, że od chwili jej uruchomienia już ponad 1 mln graczy skorzystało z planu darmowego lub członkostwa Founders. Zieloni zapewniają, że to dopiero początek drogi i ich platforma będzie się rozrastać w szybkim tempie, co powinno przyciągnąć kolejnych użytkowników.


Najlepiej jest samemu poczytać najpierw bardziej wnikliwie, a nie kilka zdań i dopiero zabierać głos.

Aby uruchomić wybrany tytuł, musicie posiadać go w swojej prywatnej bibliotece Steam, Uplay bądź na koncie Battle.Net

Geforce daje maszynę w ramach abonamentu. Gra musi być kupiona osobno.
Edytowany: 16 maja 2020 15:38

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 789
Wysłane: 16 maja 2020 15:44:12 przy kursie: 526,00 zł
To nie jest wczesny dostęp czy nawet wersja PC. Jeśli nie będzie kooperacji na starcie, to w ogóle mogą sobie darować tę premierę. Na konsolach gra musi od początku zrobić mocne wrażenie. Renomę tej konkretnej gry zrobiono fajnym trybem kooperacji i gra dostanie po tyłku od recenzentów i graczy. Szkoda zachodu. Zamiast cieszyć się efektem czarnego konia, Forever puści bąka, a to utrudni rozmowy z wydawcami pozostałych wersji.

resor
Dołączył: 2009-03-18
Wpisów: 229
Wysłane: 16 maja 2020 16:37:41 przy kursie: 526,00 zł
skad wiadomo ze switch dostanie wersję bez coop?

karwk
Dołączył: 2016-05-08
Wpisów: 10
Wysłane: 16 maja 2020 18:49:02 przy kursie: 526,00 zł
Witam szanowne grono. Pytanie do mądrzejszych (bardziej zorientowanych) ode mnie: Na podstawie danych za 1 kwartał wychodzi przychód 25-26 złotych od sztuki (1177K przychód/45-47K sprzedane).
Dlaczego tak mało? Czy są jakieś znaczące kraje gdzie sprzedają grę po dużo niższych cenach?

EDIT: Doczytałem powyżej, rozumiem że to Chiny. Ale i tak jestem lekko zaskoczony wielkością przychodu.
Edytowany: 16 maja 2020 18:56

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 789
Wysłane: 16 maja 2020 19:39:09 przy kursie: 526,00 zł
Skąd wziąłeś ten wolumen sprzedaży?
Moim zdaniem przesadzasz z ilością sprzedanych kopii.
Kwota, którą podajesz to jest kwota po odjęciu VAT i 30% Steam, więc też mocno zaniżona w stosunku do ceny końcowej.

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 554
Wysłane: 16 maja 2020 20:33:28 przy kursie: 526,00 zł
No przecież oczywiste jest że prowizja steam i podatki nie stanowia przychodu spółki więc jak ma liczyć?
Sprzedaż brutto na 16.01.2020 360tys. szt., sprzedaż brutto na 7.04.2020 400tys. szt., więc sprzedali ok. 40 tys kopii brutto co daje w granicach 29,5 zł z kopii a po odliczeniu 15% zwrotów wychodzi 17,6% więcej czyli netto ok. 34,5 zł z kopii. Izolacja w Chinach zaczęła się 6 tygodni wcześniej niż w Europie i stąd taki wynik. W II kwartale udział chińskich graczy powinien się zmniejszyć, ale będzie z kolei więcej promocji cenowych więc na wyższą marżę na kopii bym nie liczył. Dłużej będziemy też czekać na przekroczenie progu 10 mln USD sprzedaży na steam - raczej na pewno nie będzie to w tym kwartale chyba że story mode mocno odpali.
Edytowany: 16 maja 2020 20:42

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,482 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +132,30% +26 459,17 zł 46 459,17 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d