Cytat:podstawowa rzecz to odpowiednia reklama - bez tego trudno o pozyskanie klienta - gdyby stworzyła się moda na żywienie się w lokalach Polskie Jadło to myślę że stworzyłby się solidny konkurent dla tych wszystkich McD , KFC czy innych burgerów
sama koncepcja jest piękna na papierze, ale koszty wypromowania takiej marki bedą OGROMNE. Reklama w telewizji, radio, internet, reklama klasyczna wielkoformatowa i papierowa. Lata budowania marki. Gdzie tu pieniądze w firmie, która z trudem wiąże koniec z końcem na mniejszą skalę z wysokim zadłużeniem własnym (na SW ma rating kredytowy B-)? Przecież tu trzeba pieniędzy i skali rozmachu na którą żaden bank nie pozwoli Polskiemu Jadłu (bo to one musiałyby kredytować stworzenie polskiej marki tradycyjnego jedzenia).
tak wogóle mam takie subiektywne wrażenie że nasze polskie jedzenie średnio nadaje się na ogólno-krajowy fast-food, tak jak amerykańskie hamburgery i ich pochodne. To nie jest jedzenie do zrobienia w 3 minuty na głębokim oleju.
Do tego konkurencją są setki lokalnych knajp z klimatem jedzenia takiego folkowo-narodowo-tradycyjnego (te wszystkie knajpy z bali, podające pseudo-staropolskie jedzenie).
hm,... pomysł fajny, ale szans w realizacji nie widzę żadnych. Tylko wyciągnięcie kasy od akcjonariuszy.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD