PARTNER SERWISU
eymdtojn
145 146 147 148 149
WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 28 czerwca 2013 11:59:51 przy kursie: 9,14 zł
Cytat:
Masz coś konkretnego na myśli? Ok, będziemy mieli platformy mobile, twórcy jakiś czas temu zbierali feedback od graczy co by chcieli, czyli pewnie będzie jakiś map pack albo dodatkowy tryb multi (np. 2 vs 2). Co jeszcze by tu można wymyśleć? Dodatku bym się nie spodziewał...

Na mobilnych platformach jest dużo do zrobienia, bo to zupełnie osobny rynek, dający dzień w dzień przychody nawet długo po premierze.
Poza tym, o czym firma zbyt głośno nie mówi, ale to widać w działaniach i raportach - tylko trzeba się wczytać - całkiem pokaźną częścią biznesu jest B2B. Tytuł demonstrujący możliwości graficzne platformy jest poszukiwany przez producentów sprzętu.
Sytuacji ogólnej to jednak nie zmienia. A2 nie jest tym hitem, na który wszyscy czekają.

Cytat:
Jakiś pomysł co z tym zrobić? Powoli przebijamy się do mainstreamu o własnych siłach, bo mamy dobry produkt czy część kasy przeznaczamy dla kogoś, kto nam te drzwi otworzy?
Doświadczenie uczy, że jeśli przebijamy się sami, to albo dlatego, że mamy coś, co porusza miliony (vide Minecraft) albo robimy coś o potencjale AAA, co wysadza mózg (vide Wiedźmin 3). O ile pierwsza taktyka to szczęście (i, jak rozumiem, do niej odnosiła się metafora z rodzynkiem) tak na ścieżkę drugą 11 bit jest na razie za cienkie.

AAA jest zbyt ryzykowne. Stawianie wszystkiego na jedną kartę i konkurowanie z najbogatszymi to nie jest strategia, na którą bym postawił swoje pieniądze.
Z marketingiem są dwa wyjścia: albo kupić te kompetencje, albo budować je samemu do skutku. Czyli czas albo koszty, co na jedmo wychodzi. Może będzie też trzecie wyjście, ale zostawmy to spółce, żeby nie odfrunąć w dywagacjach.
Edytowany: 28 czerwca 2013 12:00

rybeusz
23
Dołączył: 2011-09-15
Wpisów: 243
Wysłane: 28 czerwca 2013 12:56:36 przy kursie: 9,14 zł
Cytat:
Tytuł demonstrujący możliwości graficzne platformy jest poszukiwany przez producentów sprzętu.


Jeśli chodzi o mobile, to w takich działaniach bryluje zwłaszcza Samsung, który od 4 czy 5 lat przyjął politykę ścisłej współpracy z wydawcami i samemu mocno szuka partnerów do tego typu akcji. Do swoich sprzętów lubi pre loadować nie tylko aplikacje czy gry, ale również całe filmy i raczej nie skąpi na to budżetu. Z tego co pamiętam, w Stanach do Galaxy S dorzucali np. pełną wersję Avatara zoptymalizowanego na tą platformę, w Europie zdaje się Incepcję (wszystko kilka tygodni po premierze kinowej, więc tanio napewno nie było), a przy Galaxy III wynegocjowali z Disneyem dobry deal na Avengersów, który też był ówcześnie na Zachodzie #1 w box office. Warszawski oddział Samsunga też z tego co wiem ma dosyć 'otwarte głowy' i chętnie podejmuje podobne rozmowy, także jakiś pieniądz pewnie tu również jest wave

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 29 czerwca 2013 00:00:36 przy kursie: 9,14 zł
WatchDog napisał(a):

AAA jest zbyt ryzykowne. Stawianie wszystkiego na jedną kartę i konkurowanie z najbogatszymi to nie jest strategia, na którą bym postawił swoje pieniądze.
Z marketingiem są dwa wyjścia: albo kupić te kompetencje, albo budować je samemu do skutku. Czyli czas albo koszty, co na jedmo wychodzi. Może będzie też trzecie wyjście, ale zostawmy to spółce, żeby nie odfrunąć w dywagacjach.


Ja staram się obserwować działania marketingowe spółki i ich skutek w internecie. W przypadku Anomaly 2 gra miała sporą ilość recenzji ale nie było wielu fanów którzy "naganialiby" na granie w A2. Dlatego spółka potrzebuje grupy fanów, którzy pomogą rozbujać marketing. I firma to powoli buduje z kolejnymi produktami via Twitter/Facebook.
Jednym ze sposobów na reklamę i zdobycie fanów jest również wypuszczenie darmowych gier - wg. mnie FS nie sprzedawała się rewelacyjnie więc powinna być za free (na razie wciąż jest dla iOS) i stanowić platformę reklamową dla pozostałych produktów.
Kolejnym moim pomysłem jest zrobienie np. gry planszowej opartej na fabule Anomaly - gry open-source, czyli możemy kupić fizyczną grę - planszę i figurki lub też wydrukować sobie tą plansze i figurki (za pomocą drukarki 3D). Dodatkowo jeśli dodamy możliwość tworzenia własnych planszy i rozwijaniu gry przez samych graczy to jest szansa na ciekawy produkt reklamujący serię Anomaly.


GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 29 czerwca 2013 19:08:22 przy kursie: 9,14 zł
A ja myśle że trzeba wyść poza Anomaly i stworzyc całkiem nowy tytuł. Gry planszowe to nie ten kierunek. Moze je duża firma jak CD red wydawać ale dla 11Bit to strata czasu, energia powinna isc na marketing i nowy tutuł.FS za darmo z reklama na lotniskach to jak najbardziej dobre posuniecie.

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 30 czerwca 2013 22:05:09 przy kursie: 9,14 zł
@GRAF78
Zgadzam się z tobą, że nie ma sensu robić już kolejnych wersji Anomaly przy obecnym zainteresowaniu. A2 powinno wyść na platformy mobilne - to już jest w planach i nie jest to zbyt kosztowne/ryzykowne. Natomiast warto spróbować wspomóc sprzedaż Anomaly używając niekonwencjonalnych sposobów niewielkim nakładem kosztów.

PS.
Na google play jest promocja Anomaly Korea, dzięki której również pokonaliśmy barierę 50 tys pobrań.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 1 lipca 2013 00:24:18 przy kursie: 9,14 zł
jaki jest szacunkowy poziom sprzedaży A2 jest to juz 100 tys? czy moze 50tys?
są gdzies szacunkowe dane?

del-20141129
0
Dołączył: 2010-08-05
Wpisów: 59
Wysłane: 2 lipca 2013 21:44:59 przy kursie: 9,00 zł
moim zdaniem sprzedało się maxymalnie 30 tysięcy na steamie i macappstorze dlatego też kurs pada na pysk bo dopiero po sprzedaży 50tys. zwrócą się koszty produkcji.nie chcą nic powiedzieć na temat sprzedaży to można se postrzelać zresztą większość wpisów na tym forum to różnego rodzaju wróżby i spekulacje.salute

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 3 lipca 2013 00:57:59 przy kursie: 9,00 zł
Oni nigdy nic nie mowili o sprzedazy, tak samo bylo przy AWE, AK, Funky etc.

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 4 lipca 2013 23:51:40 przy kursie: 9,00 zł
Pytanie do przedstawicieli spółki: Czy spółka zamierza przedstawić plan wydawniczy na drugie półrocze 2013/2014, ewenutalnie podać nad jakimi projektami obecnie pracuje? Z tego co udało mi się wyszperać to:
- Anomaly 2 czeka update w postaci nowej mapy do multi-player oraz obsługi kontrolera
- Anomaly 2 będzie wydane na platformy mobilne (w tym roku?)
- spółka pracuje nad jednym nowym (dwoma?) dużym projektem

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 5 lipca 2013 09:50:57 przy kursie: 9,02 zł
Zapomnij że ktoś Ci odpowie. Mogę napisać już, że będzie to odpowiedź w stylu: pracujemy nad nowym fajnym rewolucyjnym projektem.


GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 5 lipca 2013 10:43:46 przy kursie: 9,02 zł
Wiekszość Spółek jak CD red, City, Vivid - podaje info nad czym pracuja i mniej wiecej jak wyglada sprzedaż a 11Bit milczy, wprawdzie wole podmioty które wiecej robia niż obiecują ale jakies podstawowe infa by sie przydały. Obawiam się że w tym roku Spółka nie wyda już nic poza wersja mobilna A2.

11 bit team member
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-10-14
Wpisów: 112
Wysłane: 5 lipca 2013 11:26:25 przy kursie: 9,02 zł
<troll mode> Pracujemy nad nowymi fajnymi rewolucyjnymi projektami. </troll mode>

Proponuję zajrzeć do innych wątków / inne fora i zobaczyć reakcje akcjonariatu dużych spółek growych, kiedy obietnice nie pokrywały się z rzeczywistością. Koreluje to również z wartością akcji. Proszę przejrzeć dupnięcie akcji CDP, kiedy rozgrzane głowy oczekiwały zbyt wiele, choć CDP i tak sobie świetnie radzi i robi kapitalne gry.

Informowanie o grze (jakiejkolwiek) na forum giełdowym lub w raporcie, to nie jest (wbrew tutejszym opiniom) wyłącznie informowanie akcjonariuszy, tylko spalenie assetu w postaci zapowiedzi gry. Wiemy z doświadczenia, że prasa growa wyszukuje takich informacji. Potem oficjalne ogłoszenie gry już nie jest żadnym "kaboom", bo o grze wiadomo, przynajmniej w Polsce.

Kombinujemy w wielu kierunkach i naszym zadaniem jest wykorzystanie wiedzy, talentu i doświadczenia, aby zrobić grę, która zawojuje świat. Wierzę, że to nastąpi i mam nadzieję, że już z jednym z tych IP, nad którymi właśnie siedzimy.
pozdr.

del-24032025
0
Dołączył: 2011-01-14
Wpisów: 183
Wysłane: 5 lipca 2013 11:40:54 przy kursie: 9,02 zł
Cytat:
Informowanie o grze (jakiejkolwiek) na forum giełdowym lub w raporcie, to nie jest (wbrew tutejszym opiniom) wyłącznie informowanie akcjonariuszy, tylko spalenie assetu w postaci zapowiedzi gry. Wiemy z doświadczenia, że prasa growa wyszukuje takich informacji. Potem oficjalne ogłoszenie gry już nie jest żadnym "kaboom", bo o grze wiadomo, przynajmniej w Polsce.


No tak, zapominam o tym aspekcie. Dzięki za odpowiedź i zabawny trolling king Pytanie o grę / wyniki powraca już któryś raz z rzędu. Może by zbudować mały dekalog zasad / FAQ i odsyłać zawsze zbłąkane dusze do niego?

Moja propozycja:

1. Spółka informuje o wynikach finansowych w raportach. Nigdy nie informuje o sprzedaży jednostkowej, gdyż nie daje to rzetelnej podstawy do oszacowania przychodów (różne promocje, bundle itp.)
2. Spółka informuje o nowych produktach tylko i wyłącznie za pomocą przygotowanych własnych kampanii reklamowych. Pozwala to zbudować kompletną strategię reklamową.
3. Spółka nie traktuje żadnego kanału komunikacji, żadnego forum itp. priorytetowo, wyjątkowo. Komunikacja z rynkiem w kwestiach istotnych dla spółki odbywa się tylko za pomocą odpowiednich narzędzi / kanałów.


Co Wy na to? Prośba o komentarze, uwagi, moderację ;)

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 5 lipca 2013 23:02:20 przy kursie: 9,02 zł
@11 bit team member

Dzięki za odpowiedź. Jestem pewny, że cięzko pracujecie, rozumiem również, że checie wykorzystać element zaskoczenia z nową grą. Niestety akcjonariusze nie wiedzą nic. Dotychczasowa praktyka spółki w tej dziedzinie była troche inna - była mowa o kilku lub kilkunastu grach/produktach w danym roku. W obecnej chwili wiem, że pracujecie nad czymś (pewnie dwa nowe większe projekty, czy są jakieś małe?) ale nie mam pojecia kiedy moge się ich spodziewać. Co w przypadku, kiedy rozpoczniecie prace na dużym tytułem z terminem wydania za 1,5 roku - również zamierzacie nie informować o niczym przez np. rok czasu. Nie oczekuje szczegółów, ale chcicałbym wiedzieć czy planujecie coś w tym roku czy dopiero w kolejnym.

pio355
0
Dołączył: 2009-03-09
Wpisów: 237
Wysłane: 6 lipca 2013 00:07:37 przy kursie: 9,02 zł
słabe to jest
zawiodłem się Think
Piękne słowa nie zawsze są prawdziwe, a prawdziwe nie zawsze są piękne...

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 8 lipca 2013 10:31:50 przy kursie: 9,38 zł
11 bit team member napisał(a):
<troll mode> Pracujemy nad nowymi fajnymi rewolucyjnymi projektami. </troll mode>

Proponuję zajrzeć do innych wątków / inne fora i zobaczyć reakcje akcjonariatu dużych spółek growych, kiedy obietnice nie pokrywały się z rzeczywistością. Koreluje to również z wartością akcji. Proszę przejrzeć dupnięcie akcji CDP, kiedy rozgrzane głowy oczekiwały zbyt wiele, choć CDP i tak sobie świetnie radzi i robi kapitalne gry.

Informowanie o grze (jakiejkolwiek) na forum giełdowym lub w raporcie, to nie jest (wbrew tutejszym opiniom) wyłącznie informowanie akcjonariuszy, tylko spalenie assetu w postaci zapowiedzi gry. Wiemy z doświadczenia, że prasa growa wyszukuje takich informacji. Potem oficjalne ogłoszenie gry już nie jest żadnym "kaboom", bo o grze wiadomo, przynajmniej w Polsce.

Kombinujemy w wielu kierunkach i naszym zadaniem jest wykorzystanie wiedzy, talentu i doświadczenia, aby zrobić grę, która zawojuje świat. Wierzę, że to nastąpi i mam nadzieję, że już z jednym z tych IP, nad którymi właśnie siedzimy.
pozdr.


@11 bit team member
Spadki kursu wywołane rozejściem się oczekiwań/szacunków i rzeczywistości to normalność na giełdzie - nie da się tego uniknąć, bez względu na to, czy produkujecie gry, ubrania czy uszczelki. Giełda wycenia przyszłość, więc siłą rzeczy bazuje na plotkach, szacunkach i oczekiwaniach. Także argument, że "nie chcemy nic obiecywać by potem nie zarzucono nam, że nie dotrzymujemy obietnic" albo "nie chcemy rozpalać wyobraźni" jest trochę nie na miejscu, zważywszy, że dotyczy samej istotny giełdy.

W rzeczywistości chodzi o to aby dać ludziom podstawę dla rzetelnej wyceny. I to właśnie (w mojej ocenie) powinno być osiągane przez odpowiednio skrojoną politykę informacyjną.

Rozumiem, że dla was info o nowym IP czy releasie to info kluczowe z punktu widzenia działania biznesu. Pamiętajcie jednak, że to co dla was jest kluczowe pod względem biznesowym, jest kluczowe również i dla nas - akcjonariuszy. Nikt nie oczekuje, aby takie informacje kierowane były najpierw do inwestorów. Warto jednak podkreślić, że branża i inwestorzy to grupy oczekujące nieco odmiennych informacji. Branża lubi być zaskakiwana. Inwestorzy lubią przewidywalność. Branże najbardziej interesuje to, CO się ukaże, szczegóły. Inwestorów zaś interesuje bardziej kwestia tego KIEDY coś się ukaże. Jasne, z biegiem czasu, na podstawie udostępnianych materiałów rynek bedzie szacował potencjał sprzedażowy. Początkowo jednak ważne jest to, czy mamy na co czekać (po co trzymać akcje), a dopiero potem to, ile na tym zarobimy. I wcale nie trzeba mówić co produkujemy. Ważne, że coś mamy na tapecie i koniec prac zaplanowany jest na X.

Z tego względu nie widzę przeciwwskazań, abyście opracowali coś na wzór "planu wydawniczego", który aktualizowany byłby np. rocznie, półrocznie, jak tam wasze plany się kształtują - coś na wzór planu CDR. Zresztą, nie muszę tego przecież tłumaczyć - na potrzeby dokumentu informacyjnego opracowane zostało coś podobnego. Było powiedziane - lata 2010 - 2012 mamy w planie 12 gier / produktów. I był to jakiś punkt odniesienia, dla którego można było kupić akcje.

Obecna sytuacja jest idealnym potwierdzeniem stwierdzenia, że taki "punkt odniesienia" w postaci planu wydawniczego lub po prostu celów biznesowych spółki jest niezbędny. Podtrzymaliście prognozy na ten rok, co oznacza, że jeśli zostaną zrealizowane, to obecne 9 zł za akcje 11 bit studios jest ceną tak śmiesznie tanią, że nic tylko opróżniać skarpety, rozbijać świnki i biec do biura maklerskiego. A mimo tego od ponad roku mamy trend boczny w okolicach 8-10 zł bo rynek nie ma tego punktu odniesienia, nie ma "pod" co tego kursu ciągnąć w dół lub górę.

Na koniec zapytam więc - czy aby na pewno nie ma możliwości, byście kierować do inwestorów pewien strumień informacji, który z jednej strony nie ujawnia zbyt dużo branży, z drugiej strony mógłby stanowić podstawę dla w miarę rzetelnej wyceny spółki?
Edytowany: 8 lipca 2013 10:34

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 8 lipca 2013 15:49:11 przy kursie: 9,38 zł
Zgadzam sie w pelni z piotrch, pisalem juz o tym kilka razy, ciezko jest prognozowac nie majac tak naprawde zadnych danych o przyszlych produktach firmy, nie majac nawet danych ile tych produktow i kiedy wejdzie na rynek. A mozna inaczej (nie mowie nawet o CDP, CIA) np. Vivid z wyprzedzeniem informuje o nowych projektach.

t0m4s
23
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 222
Wysłane: 8 lipca 2013 17:57:47 przy kursie: 9,38 zł
Też uważam że polityka informacyjna to największy minus spółki (jest w ogóle ktoś kto uważa inaczej?!)
Ale w tym roku to już przeszliście samych siebie, nie wiadomo KOMPLETNIE NIC, wiadomo tylko
że będzie Anomaly 2 na "mobilne", natomiast zupełnie nie wiadomo KIEDY będzie (w tym roku ? w przyszłym?) i na JAKIE platformy, (IOS i Android razem czy w pół rocznych przerwach)

Wiadomo że nad "CZYMŚ" pracujecie - ale nad czym ? Jedna gra,dwie,pięc,siedem ? "Małe,duźe" ?
Nie musicie podawać tytułów, ani zarysu fabuły - starczy zastosować się do wyżej podanych pomysłów i przedstawić plan wydawniczy
z informacjami o "rozmiarze gry", docelowych platformach i KIEDY będzie wydana.

Patrząc na kompletnie ZEROWY poziom inforacji w tym roku, trudno się oprzeć wrażeniu że to specjalne działanie z waszej strony by trzymać kurs na niskim poziomie, jest DUŻO gorzej niż rok temu, a już wtedy wasza polityka informacyjna była określana jako kiepska, teraz wznieśliście się na wyżyny - jest beznadziejnie... protest

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 8 lipca 2013 20:23:02 przy kursie: 9,38 zł
Jak rozumiem, sugerujesz manipulację kursem i generalnie nieczyste zamiary, w rodzaju kształtowania określonej polityki w jakichś celach. To poważne zarzuty.

Nie reprezentuję spółki, ale mam do Ciebie prośbę, żebyś zgłosił swoje podejrzenia wszelkim możliwym, powołanym do tego organom. Trzeba wyjaśnić tego rodzaju wątpliwości. Sam będę spokojniejszy, jeśli KNF prześwietli wszystkie transakcje na akcjach i wszystko co uzna przy tej okazji za stosowne. Jest to w interesie wszystkich akcjonariuszy.

Sam wolę, żeby spółka robiła i sprzedawała gry, a nie politykę. Im mniej domysłów i spekulacji tym lepiej.

cad_man
0
Dołączył: 2011-07-29
Wpisów: 1 159
Wysłane: 8 lipca 2013 21:07:56 przy kursie: 9,38 zł
wg mnie trochę przesadzone argumenty: inwestorzy proszą o plan wydawniczy (bez określenia fabuły i bliższych info o samej grze - jedynie o ich licznie i planowanym kwartale/półroczu/roku wydania), a odsyła się ich do KNFu... Rozumiem temperowanie spekulantów - częste informacje, które by nie miały potem potwierdzenia w rzeczywistości to jak woda na młyn dla nich - ale żeby "karać" przez to pozostałych akcjonariuszy (obecnych i przyszłych)? Przesłanie spółki wydaje się jedno: nie będzie żadnych komunikatów o planach produkcyjnych i róbcie drodzy inwestorzy co chcecie - albo się z tym godzicie i siedzicie cicho, albo sprzedajcie akcje bo inaczej nie będzie - przynajmniej szczere (aż do bólu)
jakże się sytuacja odwraca gdy chodzi o pozyskanie kapitału bezpośrednio od inwestorów...Sick

ot takie moje całkowicie bezstronne odczucia z wypowiedzi, które powyżej przeczytałem, a dotyczyły one polityki informacyjnej spółki giełdowej...


Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku...
Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



145 146 147 148 149

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,229 sek.

krkglquz
tmttaixv
mxgkqqiq
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
vixdsfec
fqcbkojn
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat