PARTNER SERWISU
xlsrusbw
215 216 217 218 219
myton
23
Dołączył: 2011-06-14
Wpisów: 139
Wysłane: 22 listopada 2014 12:52:05 przy kursie: 30,99 zł
Mam jedno pytanko. Mam nadzieję, że ktoś z Was jest w stanie odpowiedzieć. Przy tak dobrej sprzedaży gry zastanawia mnie stosunkowo mała ilość graczy on line na steam. Inne produkcje z Top`u mają dużą ilość graczy on line a TWOM utrzymuje się w przedziale 3-4 tys. graczy on line. Przepraszam za moją indolencję ale czy ktoś może mi odpowiedzieć z czego to wynika? :)Anxious

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 22 listopada 2014 13:28:42 przy kursie: 30,99 zł
@myton

bo średnia czasu gry tutaj to nie sa setki godzin tylko parenascie, rzadko paredziesiąt. Jednak mówimy o grze singleplayer bez trybu multi, który pochłania graczom mnóstwo czasu.

sporo zmienić mogą dodatki typu edytor, albo rozszerzenia...

no i proszę, ten art na blogu washington post... gra zaczyna przebijać się do mainstreamu...


Cytat:
Jeżeli przyjmuję się często, że spółki ze stabilnym, przewidywalnym biznesem powinny mieć C/Z 10, a te bardziej ryzykowne C/Z 5, tak by poziom zwrotu z inwestycji był na poziomie odpowiednio 10% oraz 20%.

eee - mackopol - mówimy o branży nowych technologii, gdzie produkuje się wirtualny towar, możliwy łatwo do powielenia w milionach sztuk... tutaj nie obowiązuja takie wskaźniki. Nigdzie na świecie. Dojrzałe rynki wyceniają firmy od softu rozrywkowego na C/Z 1/30-1/40 (taki Electronic Arts ma 1/35). Tutaj popularność może eksplodowac w każdej chwili i premia za sukces jest drastycznie wyższa niż w branżach produkcyjnych (jest ogromna łatwość szybkiej eksploatacji popularności sprzedawanego towaru).
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 22 listopada 2014 13:46

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 22 listopada 2014 13:59:12 przy kursie: 30,99 zł
myton napisał(a):
Mam jedno pytanko. Mam nadzieję, że ktoś z Was jest w stanie odpowiedzieć. Przy tak dobrej sprzedaży gry zastanawia mnie stosunkowo mała ilość graczy on line na steam. Inne produkcje z Top`u mają dużą ilość graczy on line a TWOM utrzymuje się w przedziale 3-4 tys. graczy on line. Przepraszam za moją indolencję ale czy ktoś może mi odpowiedzieć z czego to wynika? :)Anxious

A spawdzil pan ilu graczy jest on line grających w Call of Duty ktory tez jest w Top 5.?


GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 22 listopada 2014 14:03:44 przy kursie: 30,99 zł
mi wychodzi że w Call of Duty grało godzine temu 3883 czyli odrobine wiecej od TWoM

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 22 listopada 2014 14:04:49 przy kursie: 30,99 zł
edit: grało 4161

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 22 listopada 2014 14:08:36 przy kursie: 30,99 zł
nie, no bez jaj, gier multi nie porównuje się do gier single. Przecież znalezienie gier singlowych nie jest problemem.

* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 22 listopada 2014 14:17:25 przy kursie: 30,99 zł
@Scarry

Zgadzam się, w porównaniu z innymi przedstawicielami branży jest dosyć tanio. Jednak czy branża faktycznie jest w stanie dostosować się zyskami do wyceny?

Spółka dzięki TWOM zarobi 10 mln(wersja optymistyczna?) a jej kapitalizacja wzrosła w tym czasie o 45 mln.

138tyś akcji przemielone przez pierwszy dzień to 6% akcji ogółem. Łącznie 736 tyś daje 33%.
Na razie brak komunikatu, jednak daje to wszystko do myślenia.
Edytowany: 22 listopada 2014 14:18

myton
23
Dołączył: 2011-06-14
Wpisów: 139
Wysłane: 22 listopada 2014 14:17:26 przy kursie: 30,99 zł
pieniek1 napisał(a):
myton napisał(a):
Mam jedno pytanko. Mam nadzieję, że ktoś z Was jest w stanie odpowiedzieć. Przy tak dobrej sprzedaży gry zastanawia mnie stosunkowo mała ilość graczy on line na steam. Inne produkcje z Top`u mają dużą ilość graczy on line a TWOM utrzymuje się w przedziale 3-4 tys. graczy on line. Przepraszam za moją indolencję ale czy ktoś może mi odpowiedzieć z czego to wynika? :)Anxious

A spawdzil pan ilu graczy jest on line grających w Call of Duty ktory tez jest w Top 5.?

aż tak staro wyglądam?? Eh?
nie jestem specjalistą wiec dlatego pytam :)
196 tys grających - Counter-Strike: Global Offensive, farCry 4 - 10 tys grających, 11 tys. Call of Duty: Advanced Warfare - Multiplayer
po drobnej analizie chyba skłaniałbym się do tego, że gry typu multiplayer mają dużo wyższą grywalność on line ;)prawda to? dzieki Scarry
Edytowany: 22 listopada 2014 14:29

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 22 listopada 2014 14:22:14 przy kursie: 30,99 zł
Nie wiem jak pan wyglada,ale twierdzi pan ze gry z top sprzedazy steama mają dużo wiecej graczy on line,a to nie do konca prawda.
Edytowany: 22 listopada 2014 14:23

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 22 listopada 2014 14:25:42 przy kursie: 30,99 zł
mackopl napisał(a):
@Scarry
Spółka dzięki TWOM zarobi 10 mln(wersja optymistyczna?) a jej kapitalizacja wzrosła w tym czasie o 45 mln.

wg mnie TWOm w tym roku zarobi nie mniej niż 30 mln, sprzedając nie mniej niz 600 000 kopii. W następnym roku dołoży do tego jeszcze z 50%, może 100%, ale to już będzie bardzo rozłożone w czasie. Zyski z tabletów bedą na pewno niższe, ale niezwykle wysoka jakość gry i oceny na PC na pewno nakręcą spory hype i pierwsza fala rzuci się dosłownie na grę.

@myton
spoko, tylko że ta ogromna masa grających online nie przekłada się na pieniądze dla inwestorów, dlatego lepiej wydać i sprzedać parę gier single niż jedną online, w którą gracz potem tłucze 5 lat, nie kupując innych gier. Jakimś rozwiązaniem jest tu model F2P, ale rzadko chwyta w dużej skali.

Fajnym obejściem problemu jest też propozycja Paradoxu, wypuszczającego grę-bazę i potem sprzedającego bardzo rozbudowane rozszerzenia do niej przez rok-dwa od premiery. Są na tyle rozbudowane że gracze nie kręcą nosami na nie jak na klasyczne DLC, często strasznie na siłę wyciągające kasę.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 22 listopada 2014 14:34


t0m4s
23
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 222
Wysłane: 22 listopada 2014 14:40:57 przy kursie: 30,99 zł
Kwestia znacznie wiekszej kapitalizacji dzięki wskaźnikowi C/Z to jedno.
A co z wartością wzrostu marki 11 bit studios ? Przecież ta dzięki TWoM wzrosła gigantycznie.
Myślicie że rynek będzie próbował to jakoś wyceniać ?

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 22 listopada 2014 14:43:37 przy kursie: 30,99 zł
rynek nie wie co się dzieje, spekulanci kupili akcje bo dynamicznie rosną, grupka ludzi znających firmę i branżę i tak ma akcje kupione drastycznie taniej niż reszta.... za to maklerzy i zawodowi doradcy finansowi nie mają pojęcia o firmie, po prostu. Dlatego też jestem pod wrażeniem tego że wczoraj PKO już zdążył zaprezentować 11bit inwestorom, szybko reagują.

To była mała firemka, jedna z kilkuset na NC, dla nich zapis w katalogu, nic nie znaczący, póki nie usłyszą o przełomowej technologii, produkcie czy wielomilionowych przepływach finansowych nikt nie ma pojęcia co to jest.

Dlatego na giełdzie tak ważny jest timing ;)
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 22 listopada 2014 14:46

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 22 listopada 2014 14:49:41 przy kursie: 30,99 zł
myton napisał(a):
pieniek1 napisał(a):
myton napisał(a):
Mam jedno pytanko. Mam nadzieję, że ktoś z Was jest w stanie odpowiedzieć. Przy tak dobrej sprzedaży gry zastanawia mnie stosunkowo mała ilość graczy on line na steam. Inne produkcje z Top`u mają dużą ilość graczy on line a TWOM utrzymuje się w przedziale 3-4 tys. graczy on line. Przepraszam za moją indolencję ale czy ktoś może mi odpowiedzieć z czego to wynika? :)Anxious

A spawdzil pan ilu graczy jest on line grających w Call of Duty ktory tez jest w Top 5.?

aż tak staro wyglądam?? Eh?
nie jestem specjalistą wiec dlatego pytam :)
196 tys grających - Counter-Strike: Global Offensive, farCry 4 - 10 tys grających, 11 tys. Call of Duty: Advanced Warfare - Multiplayer
po drobnej analizie chyba skłaniałbym się do tego, że gry typu multiplayer mają dużo wyższą grywalność on line ;)prawda to? dzieki Scarry
cs jest na rynku od 2012 roku to gra multiplayer , i jest niewatpliwym hitem.
Ale zastanawiam się do czego pan zmierza, czy kwestionuje pan pozycjonowanie steama jeśli chodzi o dochodowość produktów, w danych jednostkach czasu??
Te pytania i wątpliwości ,mają jakąś puente, ciekawi mnie jak ona wygląda.

myton
23
Dołączył: 2011-06-14
Wpisów: 139
Wysłane: 22 listopada 2014 14:49:48 przy kursie: 30,99 zł
jest chyba też coś w tym , że firma jest notowana na NC, wielu doradców po prostu nie interesuje się rynkiem. Niestety, mała giełda jak do tej pory nie wzbudziła zaufania inwestorów z uwagi na wiele dmuchanych spółek...nie mówię oczywiście o wyjątkach.:)

Pieniek1 - nie mam żadnej odkrywczej "płenty" :) , nie jestem graczem i nie wiem jak pozycjonuje Steam, nie wiem czy pozycjonują w ilości kopii czy dochodu..(pewnie zaraz mi się oberwie, że gdzieś to już na forum było :) ) ucze się rynku gier tylko jako Inwestor... od dawna akcjonariusz 11B - więcej mam pytań niż odpowiedzi w dziedzinie gier. Ale dzieki stałym bywalcom tego forum nauczyłem się już troche :) dzieki
Edytowany: 22 listopada 2014 14:56

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 22 listopada 2014 14:53:20 przy kursie: 30,99 zł
@myton
zdaje się antyteresa kiedyś świetnie to podsumowa - z NC jest tak:
kupujesz tanio akcje 10 potencjalnie ciekawych spółek.

9 z nich ledwo zipie lub bankrutuje i traci potężnie na wartości, 1 przebija sufit rozwijając się tak że zarabiasz potężnie.

Oczywiście nie musi to być stosunek 9:1, ale coś w tym jest. Maklerzy, doradcy finansowi, całe banki, strasznie boją się tej zmienności i wirtualności małej giełdy, dlatego np na akcje NC nie da się brać lewarów kredytowych.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 22 listopada 2014 14:54

surfmen
3
Dołączył: 2009-11-20
Wpisów: 110
Wysłane: 22 listopada 2014 14:56:38 przy kursie: 30,99 zł
Nie znam procedury ale dobrze by było żeby firma poczyniła starania na przeniesienie notowań na parkiet główny,tam jest multum spółek korszych od 11 Bit.

myton
23
Dołączył: 2011-06-14
Wpisów: 139
Wysłane: 22 listopada 2014 15:02:53 przy kursie: 30,99 zł
a ja myślę, że NC powinien poczynić większe starania aby być bardziej wiarygodnym rynkiem :).....nie ma nic złego w tym, że jest rynek firm nowych, innowacyjnych o dużym potencjale ale nieporównywalnie większym ryzyku... Inwestując w spółki z NC Inwestor będzie wiedział, że ryzykuje i wkłada pieniądze w coś wiecej niż produkcję piekarników do zabudowy

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 22 listopada 2014 15:02:55 przy kursie: 30,99 zł
@surfmen

ale po co? Da im to jakąkolwiek wymierną korzyść w robieniu lepszych gier?

duża giełda - dużo większe koszty bardzie dokładnych audytów, dużo więcej osób zajmujących się pierdołami a nie pisaniem gier. Oni mają pisać dobre gry i na nich zarabiać. Nie wiem po co Wam ta presja na GPW.

Przecież jednym z argumentów za 11bit jest to że potrafi świetnie trzymać w ryzach koszty.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 22 listopada 2014 15:03

albercik8503
0
Dołączył: 2010-07-08
Wpisów: 45
Wysłane: 22 listopada 2014 15:06:20 przy kursie: 30,99 zł
Czy ktoś z Was wie jak wycenia bestsellery Steam? wg ilości czy wartości sprzedaży?

Nie wiem czy dobrym pomysłem promocyjnym nie byłaby akcja: 1% dochodów z TWOM dla tej fundacji działającej na rzecz dzieci pokrzywdzonych przez wojnę...

Fajnie byłoby jakby spółka podała np. wynik sprzedaży po pierwszym tygodniu, bo jak na razie możemy tylko szacować ...

W mojej opinii tak naprawdę wygranymi na tej spółce będą Ci, którzy, mimo pokusy realizacji zysków, potrzymają akcje przez najbliższe kilka/kilkanaście miesięcy, a już koniecznie do wyników za 4Q, bo to może być przełomowy moment dla firmy, a tym samym jej kursu, czego wszystkim współwłaścicielom życzę thumbright Pomyślcie jak wyglądałyby notowania, gdyby nie miał kto sprzedawać przy takiej presji i sukcesie gry.

A Wojciech Białek to jeden z rozsądniejszych analityków na naszym rynku...
Edytowany: 22 listopada 2014 15:09

kjujik
31
Dołączył: 2012-02-14
Wpisów: 110
Wysłane: 22 listopada 2014 15:14:14 przy kursie: 30,99 zł
Dla mnie jeżeli sprzedadzą milion kopii, to będzie tak jak w Space Engeneers, tzn: 21 000 000 godzin gry i około 20 k pozytywnych opinii na steam. Narazie możemy pomarzyć o zbliżonym wyniku ale za rok... może.
Obecną sprzedaż szacuję na ok. 100 k sztuk

51,000 worlds on the Steam Workshop
52 new weekly updated since launch
1,300 mods on the steam workshop
230,000 weekly active players
675,000 monthly active players
21 MILLION in-game house played by the community.
17,000+ Forum Members
24,000 positive reviews making it overwhelmingly positive on steam!

Edytowany: 22 listopada 2014 15:20

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



215 216 217 218 219

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,435 sek.

weszpwda
hpdsbnpl
jxqdjemi
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
npikioit
kpwmbjsq
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat