PARTNER SERWISU
mbfwigmj
222 223 224 225 226
yoda
9
Dołączył: 2011-11-03
Wpisów: 100
Wysłane: 24 listopada 2014 20:24:34 przy kursie: 40,99 zł
bbartt napisał(a):

Teoria spiskowa, od wpisu antyteresy kurs spadał i się zamknął najniższej (brawa za wpływ na rynek:)

Też się nad tym zastanawiałem:) kota nie ma myszy harcują, przyszedł Anty i impreza się skończyłablah5 śmiem twierdzić, że gdyby SW był w USA to nie bylibyśmy świadkami bicia rekordów za rekordami na SP500:) tam chyba nikt nie tonuje nastrojów a wg kapitalizacji niektórych spółek inwestorzy oczekują bajecznych zysków:)
to tak w formie żartu, a tak merytorycznie to czy zauważyliście, że TWoM cały czas na 1 miejscu?
tools.garry.tv/steamchart/?sho...
Jeżeli zakładamy, że TWoM sprzedał się do tej pory np w 100k egzemplarzy to akceptujemy to,że 3 razy droższy CoD sprzedał się w ok 33k egzemplarzy? Czy nie sądzicie, że trochę mało jak na taką grę?

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 24 listopada 2014 21:04:34 przy kursie: 40,99 zł
Oczywiście trzeba wziaść poprawkę że CoD głownie spzredaje się na konsole, ale na PC też ma bardzo dużo fanów.

Teraz parę słów jak sie sprzedaje CoD.


gry.onet.pl/call-of-duty-advan...



kliknij, aby powiększyć



kliknij, aby powiększyć




del-15122020
5
Dołączył: 2010-09-08
Wpisów: 111
Wysłane: 24 listopada 2014 21:23:12 przy kursie: 40,99 zł
Czy ktoś mnie oświeci dlaczego niektórzy tutaj najwyraźniej uważają, że lista na Steamie jest układana wg kwot zarobionych ze sprzedaży danej grę, a nie ilości sprzedanych egzemplarzy (bez patrzenia na cenę)? Nie mówię, ze nie mają racji, ale bardzo w to wątpię stąd pytanie.
Przez "ktoś mnie oświeci" chodzi mi o jakiś wiarygodny link.


pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 24 listopada 2014 21:28:28 przy kursie: 40,99 zł
sgor napisał(a):
Czy ktoś mnie oświeci dlaczego niektórzy tutaj najwyraźniej uważają, że lista na Steamie jest układana wg kwot zarobionych ze sprzedaży danej grę, a nie ilości sprzedanych egzemplarzy (bez patrzenia na cenę)? Nie mówię, ze nie mają racji, ale bardzo w to wątpię stąd pytanie.
Przez "ktoś mnie oświeci" chodzi mi o jakiś wiarygodny link.



forums.steampowered.com/forums...


kliknij, aby powiększyć




i jeszcze jeden wycinek, z prasy.


kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 24 listopada 2014 21:31

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 24 listopada 2014 21:50:56 przy kursie: 40,99 zł
Teraz coś zupełnie z innej beczki. W ciągu ostatnich 20 sesji właściciela zmieniło 80% akcji będących w wolnym obrocie. RSI - 97 pkt. Tygodniowe - 91 pkt. Kształt dzisiejszej świecy po białym korpusie jest oznaką zmęczenia. Jakże odważnym trzeba być, by w tej sytuacji klikać "K".

karpaw
2
Dołączył: 2009-09-16
Wpisów: 72
Wysłane: 24 listopada 2014 22:03:38 przy kursie: 40,99 zł
Zastanawiam się jak sukces TWoM wpłynie na sprzedaż Anomaly. W recenzjach TWoM zawsze 11b przedstawiany jest jako twórca Anomaly. Czy może mieć to jakieś wymierne znaczenie?
Próbując oszacować ewentualny wzrost sprzedaży Anomaly zauważyłem, że na Games Republic na drugim miejscu w Best selling jest This War of Mine Soundtrack. Cena 2,99$. Jak widać spółka już szuka sposobów na dodatkowe źródła przychodu powiązane z TWoM.

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 24 listopada 2014 22:05:41 przy kursie: 40,99 zł
Pytałem o to na forum inwestorskim i odpowiedź brzmiała, że TWOM miał niewielki wpływ na sprzedaż innych produktów firmy.

kastalto
0
Dołączył: 2010-10-18
Wpisów: 434
Wysłane: 24 listopada 2014 22:35:23 przy kursie: 40,99 zł
Abstrahując od bieżących emocji bardzo mnie ciekawi którą drogą pójdzie studio. Najbliższe produkcje, które są w toku albo mają być rozszerzeniem/portem TWOM, są ustalonego, ekonomicznego kalibru. A tutaj będzie kilkadziesiąt (przynajmniej) milionów w kasie. Oby nie uwierzyli za bardzo we własną moc, kto wie czy nie mogliby kontynuować dotychczasowy profil działalności, co najwyżej stopniowo zwiększać budżety a inwestować przede wszystkim w większą ilość kreatywnych równoległych projektów. Małe jak się okazuje może być piękne... Co mi się niezwykle podoba, to ich efektywność kosztowa, oby sukces TWOM nie osłabił tego, jakże ważnego aspektu ich działalności.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 24 listopada 2014 22:36:34 przy kursie: 40,99 zł
o proszę... na onecie darmowa reklama ;)

Przy okazji info o dacie wejścia pudełek na rynek

This War of Mine w wersji pudełkowej w sprzedaży od 5 grudnia!

Cytat:
This War of Mine to wyjątkowa, rewolucyjna wręcz produkcja, która zebrała bardzo wysokie oceny od krytyków w kraju i za granicą. Polska gra okazała się również sukcesem sprzedażowym.


Cytat:
Co mi się niezwykle podoba, to ich efektywność kosztowa

mi tez kastalto, to jest piękne że wciąż można robić przejmujące i dobrze zarabiające gry, bez wywalania na nie 20, 30 czy 100 mln zł.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 24 listopada 2014 22:38

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 24 listopada 2014 22:42:12 przy kursie: 40,99 zł
Przed debiutem TWoM akcje spółki chodziły po 9-10zł, dzisiaj są warte 4-krotnie więcej. To wycena całkiem nowej spółki, która wyłoniła się w ciągu ostatnich dni, ponieważ:
- gra osiągnęła ogromny sukces nie tylko chwilowy ale długoterminowy (takie momemntum, które nie pozwoli odejść jej w zapomnienie; tak jak dziś niektórzy mówią, że jest podobne do Deadlight, za jakiś czas nowe gry będą porównywane do TWoM)
- spółka osiągnęła sukces finansowy, mniejsza o to czy jest to (a raczej będzie) X, 2X, czy 5X - porównując do poprzednich produktów to skala zmiany przychodów jest ogromna, do tego wiem, że potrafią "wyciskać cytrynę" na maxa (patrz A2 i inne mniejsze tytuły, które się wróciły mimo kiepskiej początkowej sprzedaży),
- mimo, że twórcy zapowiedzieli, że nie będzie serii TWoM - gra otrzyma dłuższe życie dzięki dodatkom i aktualizacjom (graczy jest wielu, więc i pomysłów też masa),
- sukces gry na PC znacząco przełoży się na "gwarancje" sukcesu wersji mobilnej oraz sensowność wersji konsolowych (tutaj też warto przypomnieć, że wersja A2 na PS4 raczej nie miała sensu finansowego, była jednak potrzebnym procesem przetestowania autorskiego silnika pod nową platformę oraz procesu certyfikacji),
- Games Republic również może liczyć na lepszą rozpoznawalność oraz dużo łatwiejsze rozmowy z kolejnymi dystrybutorami,
- nowe gry będą miały już łatwiejszą drogę do przebicia (O, to kolejna gra od twórców TWoM i Anomaly!),
- spółka rozwija również swoje rozwiązania technologiczne (silnik, platforma multiplayer?) - zobaczymy co będzie z tego chleba,
- 11B launchpad będzie miał się pochwalić wydanym co najmniej jednym super tytułem,
- spółka, dzięki znanej marce może otrzymać lukratywne propozycje współpracy (np. takiej jak CD Red i Fuero Games/tajemnicza umowa z DeepSilver)
- firma staje się też świetnym miejscem do pracy - kłopoty ze znalezieniem nowych pracowników powinny zniknąć,
- TWoM będzie się też dobrze sprzedawać pudełkowo oraz Mac App Store (liczę, że to już niedługo)

Nie widzę powodów dla których kolejny rok nie byłby tak samo udany jak ten - zakładam wersje TWoM na mobilne oraz konsole oraz dobrą sprzedaż wersji PC. Być może wydadzą Industrial oraz co najmniej 1 gra z launchpad. Za dwa lata zobaczymy co spółka wymyśliła dysponując dużo większym budżetem.

Jeśli porównujemy 11b do Vivid to mamy jedną zasadniczą różnicę: dla 11b wiemy, że już ma duże zyski, dla Vivid zakładamy, że takie będą.

Czy spółka jest warta 4x więcej niż 10 dni temu, pozostawiam do własnej analizy blackeye


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 24 listopada 2014 23:04:00 przy kursie: 40,99 zł
pieniek1 napisał(a):


jestes absolutnie pewny?? no po steam charts tego nie widac. Widac że w 2013 i 2014 były mocne promocje i ruszyła sprzedaż.

Przypomnij jaki był budzet Wieśka 2 ??


Masz rację po pierwszych wynikach nastąpiła konsternacja, że wyniki są słabsze niż się spodziewano. To wtedy wyszedłem z CDRed - więc w miarę dokładnie pamiętam. Było wielkie rozczarowanie i kurs w dość krótkim czasie rąbnął z poziomów około 11zł na 6,60zł. I faktycznie sprzedał się w 2 lata około 2mln a oczekiwali sprzedaży 1,5-2mln w ciągu niespełna roku i to było w cenach 11zł.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 24 listopada 2014 23:04:27 przy kursie: 40,99 zł
A która gra CIG powtórzyła sukces?

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 24 listopada 2014 23:23:48 przy kursie: 40,99 zł
GamesRepublic dodał gry Capcom do swojego katalogu thumbright

steampowers
0
Dołączył: 2014-11-24
Wpisów: 65
Wysłane: 24 listopada 2014 23:34:29 przy kursie: 40,99 zł
chimpo napisał(a):
GamesRepublic dodał gry Capcom do swojego katalogu thumbright



I z tego moim zdaniem będą jakieś stałe przychody i zyski.

www.dobreprogramy.pl/Ruszyla-i...

Podoba mi się, że przy tym całym sukcesie jakim jest TWOM już sprzedają jako osobny produkt ścieżkę dźwiękową do tej gry. Jak widać starają się i dobrze to wróży na przyszłość.

steampowers
0
Dołączył: 2014-11-24
Wpisów: 65
Wysłane: 24 listopada 2014 23:47:50 przy kursie: 40,99 zł
A skąd wiesz jaki będzie ten zysk? Pewnie można co nie co wywnioskowac po tym co już wiemy, ale sam zysk? Oczywiście według mnie będzie dużo wyższy, ale ja jestem akcjonariuszem i optymistą. Jednak tutaj co innego jest równie ważne. Przy okazji sukcesu gry zyska:
- sama spółka, która będzie bardzo rozpoznawalna na całym świecie dzięki temu nieoczekiwanemu suckesowi
- kolejne projekty będa miały łatwiej
- Games Republic zacznie przynosić profity
- spółka pozyska gotówkę niezbędną do produkcji kolejnych projektów
- nie będą musieli się wspomagać obligacjami, zadłużeniem zewnętrznym

Jednak taka gra będzie przynosić im zyski przez lat kilka. Koszty już się zwróciły po 2 dniach sprzedaży. teraz wszystko idzie do firmy i na podatek więc kompletnie nie wiem jak wyliczyłeś 10 mln zł zysku i za jaki okres.angry3

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 25 listopada 2014 00:09:42 przy kursie: 40,99 zł
Chciałem ostrożnie przypomnieć, że gra się sprzedaje 11 dni i przez cały czas była w 5-tce.
Według ostrożnych szacunków wielce prawdopodobne jest, że zarabiają dziennie około 1mln zł - co już na dzień dzisiejszy bardzo zbliżyło ich do zysku 10mln (jeśli go jeszcze nie osiągneli ).
W okresie przedświątecznym poziom sprzedaży (35 dni) powinien przekroczyć aktualną sprzedaż.
Pozwala to mieć wręcz pewność, że 10mln zysku zostanie przekroczone co da 5zł na akcję.
Nawet przy bardzo ascetycznym C/Z 10 daje kapitalizację powyżej 100mln. Perspektywy dla spółki są świetne i w przyszłym roku z samego TWOM powinna wyciągnąć powtórzenie a może podwojenie wyniku.
Niepoważne wydaje mi się założenie, że w przyszłym roku będzie 0.
Stoi to w rażącej sprzeczności z dyskontem wyceny np. CDRed gry jeszcze nie ma a C/Z awansem daje się kosmiczny. Teoretycznie mogą w grze wszystko zepsuć (W2 był słaby).
Przypomnę tylko nieśmiało ostatni produkt Ubisoftu !!!
Jeśli rynek pozna perspektywy spółki to będzie tak jak z tą ceną 8zł w trendzie wzrostowym CIG w 2011.
Te 50zł to żadna wycena. Kiedyś uczono mnie , że rynek dyskontuje przyszłość. Dlaczego więc tu się odmawia takiego dyskonta ??
Nikogo na rynku nie interesuje przeszłość tylko perspektywy a te są prawie niewyobrażalne.
Kto jest w stanie zagwarantować, że wszystkie platformy TWOM (konsole, tablety, smartfony) nie powtórzą sukcesu z PC i kto zapewni, że industrial nie odniesie dużego sukcesu. Nie wiemy dokładnie co jeszcze mają w zanadrzu. Pozostają kolejne platformy spacekoma i kolejne projekty niezależne.
To może być wielkie pasmo sukcesów i za 3 lata faktycznie jak mówił Scarry 11bit może osiągnąć wartość skali CDRed.
Cenne są ostrzeżenia ale pamiętajmy, że aktualnie spółka wymyka się wszelkim instrumentom giełdowym.
Tak też może ją wyceniać rynek i górny pułap kursu jest dość trudny do oszacowania na ten rok.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

surfmen
3
Dołączył: 2009-11-20
Wpisów: 110
Wysłane: 25 listopada 2014 07:47:21 przy kursie: 40,99 zł
Ja myślę że te rozważania mają sens ponieważ mamy tu do czynienia z tworzeniem przez firmę sztuki,a ta dziedzina ma to do siebie że liczą się nie zależnie od tego kto je stworzył tylko hity.Słuszne pytanie dlaczego w 2010 roku takiego nie stworzyli,tworzyli ale to nie były hity i dlatego istnieją jakoś tam się sprzedają.Teraz powstaje pytanie czy zespół ma potencjał na podsycanie długości istnienia obecnego hitu , no i czy to co przygotowują albo będą przygotowywać w przyszłości też będzie hitem.Tutaj właściwym porównaniem myślę jest CDR z W1 ,W2 i oczekiwanym W3,bo nie zależnie od tego co kto tu na ten temat pisze ten model kontynuacji istnienia hitu jest godny naśladowania.

kbernot
0
Dołączył: 2010-10-30
Wpisów: 12
Wysłane: 25 listopada 2014 08:17:27 przy kursie: 40,99 zł
To może dodam trochę od siebie. Anty_teresa trochę schłodził głowy i został za to zbesztany. Dodam własne przemyślenia i może z odpowiedzi sam się czegoś nauczę. Zaznaczam że nie jestem udziałowcem i nie zamierzam być - rynek NC mnie odstrasza zbyt małymi obrotami i spekulacjami nie do przewidzenia - choć sukces 11bit robi wrażenie.
Co do wyceny: producenci zaznaczają koszty produkcji na poziomie 1-2 mln. Załóżmy 1,5 mln. - i zwrot z produkcji po dwóch dniach. Niech Wam się poszczęści i taka sprzedaż utrzyma się do końca roku - 40 dni - zysk 30 mln zł.
Co dalej? ok - pudełka ( po co skoro można ściągnąć przez NET - sam nie pamiętam kiedy kupiłem grę w pudełku - chyba Wiedźmina)
konsole - tu byłbym bardzo ostrożny - gra jest bardzo ciekawa i nowatorska - ale nie jestem przekonany czy jego targetem są konsole - inni gracze, inne wymagania. Tak jak z grami strategicznymi lub MMO. Za diabła nie obsłużysz tego wygodnie padem. Nie znam szczegółów jak na konsolach wypada sprzedaż gier typu "point and click".
I to jest jedyna szansa na zysk w przyszłym kwartale. No chyba, że założymy iż następne tytuły będą takimi samymi hitami.
I tu się właśnie objawia przewaga spółek typu CIG lub CDR.
Nie wyobrażam sobie aby teraz twórcy zrobili grę TWOM 2 - bo niby jakby to miało wyglądać?
To nowatorski tytuł ale jednorazowy.
CIG ma serię Sniper ( o teraz w przypadku sukcesu LOTF), a CDR Wiedźmina. Te tytuły można długo rozwijać rozszerzając światy i tryby rozgrywki (np Multiplayer). Stąd powinna być wg mnie różnica pomiędzy kapitalizacją tych spółek. Pomijam fakt jak CIG i CDR rozwinęły swoje tytuły i jaki sukces osiągnęły.
Ważny też jest potencjał i jego prawdopodobieństwo.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 25 listopada 2014 08:32:53 przy kursie: 40,99 zł
steampowers napisał(a):
Odważny? Podobnie pisano o CIG, gdy wzrósł z 2 zł na 8 zł. I co? I nic. Ani nie było powrotu do bazy, ani nie było armagedonu.

A zwróciłeś uwagę co się stało na CIA w momencie jak cały FF został przemielony? Co prawda Marek "mam prawo do zysku" Tymiński zwiększył go nieco, ale następnie miała miejsce stagnacja płynnie przechodząca w spadki.

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 25 listopada 2014 08:35:15 przy kursie: 40,99 zł
@kbernot

30 mln ewentualnego zysku to wspaniała rzecz dla takiego studia jak 11 bit. Pytasz się co dalej, konsole( nawet jeśli jesteś sceptyczny to mogą tam mieć sprzedaż dodające pare mln do zysku), dalej promocje cenowe rozbudowa gry i co ważne MOBILKI. Po takim wejściu na PC sądzę, że jeśli produkt wejdzie na mobilki to też powinien zamieszać , skoro jest nowatorski na PC to tym bardziej będzie na mobilki ( tak czy nie).

I jeszcze jedna ważna rzecz w pzrypadku CIG i CDR, na kolejne produkty na rynku po sukcesach ich flagowcow musieliśmy czekac PARĘ LAT, w przypadku 11 bit tak nie będzie.

Mają 7 projektów na tapecie, w tym ten na ktory czekam 'a którego robi Maciej Szcześnik ( odpowiedzialny za gameplay i system walki w WIEDŹMINIE 3), ten projekt nazywa się industrial, programiści TWoM w jednym z wywiadów dali do zrozumienia, że pracują na kolejnym wyjątkowym projektem , który powienin zaskoczyć rynek tak samo jak TWoM a może jeszcze bardziej. Po tym jak sprzedaje sie TWoM to IM osobiście WIERZE , i uważam że wiedzą co mówią.

P.S akurat na obroty na 11 bit nie mozna narzekać, a te dynamiczne wzrosty nie wynikają ze spekuły, tylko z tego, że studio które zrobiło HITA PC towego, które bije się z produkcjami AAA, kosztowało tydzien temu 20 mln PLN.
Edytowany: 25 listopada 2014 08:36

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



222 223 224 225 226

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,165 sek.

lhugeugk
rwqfctpl
wlqnhdry
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
vnwlgzom
reqwltdy
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat