PARTNER SERWISU
rtaeveco
260 261 262 263 264
11 bit team member
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-10-14
Wpisów: 112
Wysłane: 29 grudnia 2014 13:57:13 przy kursie: 75,50 zł
Cytat:
Niewątpliwie sukces etc etc ale ten bardzo dobry wynik jest w okresie poświątecznym, czyli kiedy poziom sprzedaży jest bardzo niski.

Warto doczytać czym są wyprzedaże na Steam.

A w temacie 11 bit studios. TwoM grą roku wg Polygamii:
polygamia.pl/Polygamia/1,96455...

pozdr.

Pochi
6
Dołączył: 2009-05-12
Wpisów: 97
Wysłane: 29 grudnia 2014 15:03:57 przy kursie: 75,50 zł
SimonS napisał(a):
Niewątpliwie sukces etc etc ale ten bardzo dobry wynik jest w okresie poświątecznym, czyli kiedy poziom sprzedaży jest bardzo niski. Do tego mamy największą promocje dotychczas czyli -25%.

Skoro ranking steam budowany jest na zasadzie porównań sprzedaży gier w danym przedziale czasowym, to też trzeba wziąć pod uwagę.


promocja -25% wystartowała w czasie rekordu zalogowanych użytkowników. dokładnie 8,357,541.
uważam, że idealnie się wstrzeliliDancing

ChiefMike
0
Dołączył: 2012-10-10
Wpisów: 575
Wysłane: 29 grudnia 2014 15:19:26 przy kursie: 75,50 zł
Ale liczba graczy grających w grę spadła od debiutu. Teraz na święta jest ich więcej tak to spadek byłby -50% zaraz po debiucie grało 7100 Graczy. Aktualnie gra 4100 Graczy to jest przecież strasznie mało przeciętnie 1700-2200 Graczy.

Słabo świadczy o grywalności gry. Może ludzie kupują ale nie grają albo nie wciąga ich na długo ta gra, gra jest bardzo krótka - mało kontentu.

Może jak na Polskie standardy sukces duży ale globalnie to jest bardzo słabo.


Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 29 grudnia 2014 15:34:14 przy kursie: 75,50 zł
Tak. Jest bardzo słabo. Zaryzykowałbym nawet tezę, że tragicznie. Powrót na drugie miejsce listy bestsellerów największej platformy sprzedażowej na świecie to niewątpliwie mniejszy sukces niż np. dobra ekspozycja na półce w Biedronce. Trudno tu mówić o sukcesie. Co najwyżej taki malutki - na miarę naszego niewielkiego przecież kraju. Sick
A teraz już na poważnie - a wziąłeś pod uwagę, że to nie multiplayer i gra drm free? W tego typu grach liczba graczy będzie zawsze znacznie niższa niż np. w counter strike.
Poza tym w czasie wyprzedaży ludzie kupują z reguły po kilka gier - bo są w dobrych cenach. Od razu we wszystkie zagrać nie sposób.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 29 grudnia 2014 15:45:48 przy kursie: 75,50 zł
baks napisał(a):
Korekta jest typowa dla każdej spółki ale jest istotna tylko dla grających na "krótko".


Czy Kolega Baks byłby uprzejmy wyjaśnić jak można grać na "krótko" na walorach 11B?

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 29 grudnia 2014 18:04:08 przy kursie: 75,50 zł
baks napisał(a):
Na pewno wiesz o czym mówię są tacy co inwestują na daytreydingu lub na kilka dni i wychodzą zadowalając się kilkoma %. Myślałem, że wyrażam się zrozumiale - ot skrót myślowy. Sądziłem, że tu nie trzeba walić wykładów i nie będę tak często łapany za słówka jesteśmy wśród "znawców" giełdy przynajmniej w dużej części.

Gra na krótko to nie jest krótkoterminowa inwestycja tylko tzw krótka sprzedaż - strategia niemożliwa do zrealizowania na walorach 11B. Pisząc o grze na krótko wprowadzasz niedoświadczonych użytkowników forum w błąd.

ChiefMike
0
Dołączył: 2012-10-10
Wpisów: 575
Wysłane: 29 grudnia 2014 21:41:30 przy kursie: 75,50 zł
Scarry napisał(a):
[quote=ChiefMike]Ale liczba graczy grających w grę spadła od debiutu. Teraz na święta jest ich więcej tak to spadek byłby -50% zaraz po debiucie grało 7100 Graczy. Aktualnie gra 4100 Graczy to jest przecież strasznie mało przeciętnie 1700-2200 Graczy.

Słabo świadczy o grywalności gry. Może ludzie kupują ale nie grają albo nie wciąga ich na długo ta gra, gra jest bardzo krótka - mało kontentu.

Może jak na Polskie standardy sukces duży ale globalnie to jest bardzo słabo.


Kod:
mod: usunięto uwagi personalne


Mówię niestety prawdę, gra jest krótka, mało osób w nią gra to widać. To, że się nie jaram jak inni to od razu moje posty są z pupy - no dziękuje za informacje. Ale dla mnie ta gra jest po prostu nudna.

Gra nie jest multiplayer ? No właśnie szkoda... Kilku graczy każdy ma inne umiejętności i trzeba kooperować aby przejść dalej. To było by coś. Multiplayer, zakładanie Gildii, budowanie zespołów turnieje, kibice, społeczność pod to się buduje gry inaczej gra szybko umiera. BRAK WIZJI W FIRMIE ?

W bardzo zbliżone Gry we Flash, można pograć za darmo na internecie - The Last Stand w 2007 roku zabijanie zombiaków. Teraz masz masę opcji w The Last Stand: Dead Zone możesz zrobić w CIULA więcej RZECZY w porównaniu do TWOM, Bronie, Levele postaci, Crafting, Unikalne przedmioty Akcja- zabijanie PVP - Multiplayer no niemożliwe 0_0 itp.





Tutaj chodzi mi o to, że więcej się spodziewałem od firmy notowanej na Giełdzie.

Kod:
mod: usunięto uwagi personalne


To moje zdanie mam do tego prawo. Może 11BIT pójdzie dobrą drogą i doda kontent i multiplayer zobaczymy.
Edytowany: 29 grudnia 2014 22:38

djrosby
0
Dołączył: 2010-10-29
Wpisów: 29
Wysłane: 29 grudnia 2014 21:45:59 przy kursie: 75,50 zł
11 bit team member napisał(a):
Cytat:
Niewątpliwie sukces etc etc ale ten bardzo dobry wynik jest w okresie poświątecznym, czyli kiedy poziom sprzedaży jest bardzo niski.

Warto doczytać czym są wyprzedaże na Steam.

A w temacie 11 bit studios. TwoM grą roku wg Polygamii:
polygamia.pl/Polygamia/1,96455...

pozdr.



Chciałem wkleić trochę informacji na temat promocji na steamie.

Przykład gry Garry's Mod która najwiekszą sprzedaż miała właśnie podczas wyprzedaży - wzrost wielokrotny. Dane ostatnie z 2012 ale od tego czasu Steam znacznie sie rozroslo.

Proszę zerknąć na linki by się samemu przekonać - nie wymagają komentarza:)

en.wikipedia.org/wiki/Steam_%2...:Garrys-Mod-sales-graph.png

www.pcgamer.com/garrys-mod-has...


introverted_investor
0
Dołączył: 2014-12-11
Wpisów: 79
Wysłane: 29 grudnia 2014 21:55:57 przy kursie: 75,50 zł
Wstawiam notkę do zweryfikowania po raporcie:

Moje statystyczne szacunki na chwilę obecną pokazują ok. 212tys. kopii na Steamie. A więc 270-280tys. cyfrowych kopii ogółem.

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 29 grudnia 2014 22:16:53 przy kursie: 75,50 zł
ChiefMike napisał(a):


Mówię niestety prawdę, gra jest krótka, mało osób w nią gra to widać. To, że się nie jaram jak inni to od razu moje posty są z pupy - no dziękuje za informacje. Ale dla mnie ta gra jest po prostu nudna.

Gra nie jest multiplayer ? No właśnie szkoda... Kilku graczy każdy ma inne umiejętności i trzeba kooperować aby przejść dalej. To było by coś. Multiplayer, zakładanie Gildii, budowanie zespołów turnieje, kibice, społeczność pod to się buduje gry inaczej gra szybko umiera. BRAK WIZJI W FIRMIE ?

W bardzo zbliżone Gry we Flash, można pograć za darmo na internecie - The Last Stand w 2007 roku zabijanie zombiaków. Teraz masz masę opcji w The Last Stand: Dead Zone możesz zrobić w CIULA więcej RZECZY w porównaniu do TWOM, Bronie, Levele postaci, Crafting, Unikalne przedmioty Akcja- zabijanie PVP - Multiplayer no niemożliwe 0_0 itp.

www.youtube.com/watch?v=ZdrAa4...
www.youtube.com/watch?v=tVs8Hl...

Tutaj chodzi mi o to, że więcej się spodziewałem od firmy notowanej na Giełdzie.

No ale ja oczywiście się nie znam nie mogę mieć swojego zdania i moje posty są z pupy.

Może 11BIT pójdzie dobrą drogą i doda kontent i multiplayer zobaczymy.


Ale powiedz szczerze co to kogokolwiek obchodzi, że ta gra Ci się nie podoba?
Można się różnić w szacunkach, ale niezaprzeczalnym faktem jest, że TWOM sprzedaje się świetnie.
Po opiniach, z których 96% jest pozytywnych widać, że większości nabywców, którzy zdecydowali się na wystawienie opinii gra się podoba. A, że Ty i pewnie też niektórzy inni macie odmienne zdanie - who cares???
TWOM to niezaprzeczalny sukces 11-bit. Trzeba naprawdę wiele złej woli by sądzić, że jest inaczej, a jeszcze więcej tupetu by posądzać twórców tej gry o brak wizji.
Z faktami się nie dyskutuje, a fakty są takie, że setkom tysięcy graczy na całym świecie TWOM i przedstawiona w niej wizja bardzo odpowiadają.
Edytowany: 29 grudnia 2014 23:52


Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 29 grudnia 2014 22:56:38 przy kursie: 75,50 zł
ChiefMike napisał(a):

W bardzo zbliżone Gry we Flash, można pograć za darmo na internecie - The Last Stand w 2007 roku zabijanie zombiaków. Teraz masz masę opcji w The Last Stand: Dead Zone możesz zrobić w CIULA więcej RZECZY w porównaniu do TWOM, Bronie, Levele postaci, Crafting, Unikalne przedmioty Akcja- zabijanie PVP - Multiplayer no niemożliwe 0_0 itp.

To moje zdanie mam do tego prawo. Może 11BIT pójdzie dobrą drogą i doda kontent i multiplayer zobaczymy.


kogo to obchodzi ? Widać że nie masz zielonego pojecia o materii jaką próbujesz roztrząsać...

Papers Please - ok. 1,2 mln sprzedanych cyfrowo gier - widziałes tą grę? Jest o niebo prostsza od TWOM i sprzedaje się rewelacyjnie. Dałoby się ją napisać na 8-bitowym komputerze, a ludzie zostawili na Steamie kupe kasy żeby w nią grać na nowoczesnych pecetach.

(przy okazji zobacz sobie ilość graczy - maksymalną i średnią w Papers gościu, kiedy Autorzy PP poinformowali o przekroczeniu 1 mln sprzedanych sztuk, a nie sprzedawali gry w pudełkach wcale). TUTAJ.


Wspomniany Last Stand to gra o zombie.. kolejna gra dla dzieciaków, całkowicie inna niż TWOM.


Kod:
/mod:Nie dyskutujemy o userach, tylko o spółce i jej produktach/
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 29 grudnia 2014 23:54

Tofik
6
Dołączył: 2009-12-08
Wpisów: 101
Wysłane: 29 grudnia 2014 23:13:29 przy kursie: 75,50 zł
Wow wow wow. Panowie poziom gorszy niz na bankierze . Masakra co tutaj sie wyprawia. Widze ze niektorym kolegom co sprzedali akcje ewentualnie nie kupili zylka strzela. Porownywanie TWOM do last stand jest tak poronione ze nawet sie odpowiadac nie chce... na dodatek chlopiec marudzi ze jemu sie nie podoba. Wszyscy lub prawie wszyscy recenzenci najwiekszych swiatowych mediow od gier komputerowych sa zachwyceni, pisza o innowacyjnym podejsciu i niezwyklej dawce emocji i atmosfery. Gra zdobywa nagrody w wielu plebiscytach jest nominowana do gry roku a kosztowala niecale 0,5 mln euro. I przepraszam admin ale jakis niedouk zarzuca tworca najwiekszego polskiego hitu ostatnich lat w zakresie elektronicznej rozrywki wtornosc i brak pomyslu... a drugi introvertyk pisze ze sie w/g niego sprzedalo 215 k kopi. Hmmm moze 215435 bo to tak samo wyssane z palca. Ale to wszystko udowadnia ze sporo drpbnych juz nie posiada akcji a to dodatkowo daje szanse na kolejne w pelni uzasadnione wzrostu
Kod:
mod: każdy ma prawo do własnego zdania i prezentowania wyliczeń, argumentów oraz opinii, dopóki nie łamie regulaminu. obrót giełdowy bierze się z przeciwstawnych opinii i to forum szanuje każde, nawet skrajne oceny, o ile są uzasadnione i merytoryczne
Edytowany: 29 grudnia 2014 23:15

steampowers
0
Dołączył: 2014-11-24
Wpisów: 65
Wysłane: 30 grudnia 2014 00:21:32 przy kursie: 75,50 zł
I chyba dobrze, że już nie posiadają. Będzie miał kto kupować na wyższych poziomach cenowych. Warto zwrócić uwagę na zestawienie ze statystką przedstawioną przez twórców Ethana Cartera. Do połowy grudnia sprzedali już 100.000 kopii pomimo, że nie gościli na takich miejscach jak TWOM, sprzedawali się w gorszych okresach i jednak odbiór, ilośc recenzji, kuratorów steam był na o wiele niższym poziomie choć gra bardzo fajna i moim zdaniem po TWOM zasługuje na druge gre roku w Polsce. LOTF i Enemy Front jak dla mnie to nioeporozumienia.

www.gry-online.pl/S013.asp?ID=...

gry.onet.pl/the-vanishing-of-e...


a tutaj mamy wykresy jak poszczególne gry notowane były na STEAM

tools.garry.tv/steamchart/?sho...

Jak nałozycie na siebie te dwa zestawienia to zobrazuje to doskonale jak bardzo ta sprzedaż się różni oczywiście na korzyść TWOM. Co do promocji to ktoś już wcześniej wkleił w formie wykresu, diagramu co działo się z Garys M. I to sa dane sprzed kilku lat, kiedy sprzedawało się dużo mniej niz teraz.

Oczywiście nie jestem takim optymistom, aby uwierzyć w to co mówił przedstawiciel Valve, że sprzedaż co roku od 2009 rośnie o 100% rocznie, ale niech to będzie 50% to i tak będzie dobrze. Jak widać w 2012 r sprzedawało się średnio ok. 2000 dziennie tej gry a podczas promocji dochodziło do 8000 czy nawet więcej dziennie. A gra chodziła jednak gorzej niż TWOM.
Edytowany: 30 grudnia 2014 00:27

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 30 grudnia 2014 00:33:48 przy kursie: 75,50 zł
@steampowers

uważam że userzy na forach zdecydowanie za często prezentują te wykresy garry.tv.

To nie są wykresy sprzedanego wolumenu, tylko wykresy dziennej relatywnej popularności na Steam, bez znajomości wolumenu sprzedaży tego dnia. Dla wielu osób jest to niezwykle mylące, bo uważam że np Ethan Carter w październiku z pozycji 10tej sprzedawał się na 99% procent gorzej niż TWOM z pozycji 50tej teraz w okresie przecen.

* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

steampowers
0
Dołączył: 2014-11-24
Wpisów: 65
Wysłane: 30 grudnia 2014 00:47:55 przy kursie: 75,50 zł
W pełni się zgadzam Scarry:

- do tego TWOM swoją sprzedaż prowadzi w najbardziej optymalnym okresie
- najpierw mieliśmy szał zakupów spowodowany opiniami graczy, recenzjami, darmową reklamą w mass mediach na całym świecie
- potem czarny piątek, teraz świąteczna i noworoczna sprzedaż po prostu bajka
- jednak te wykresy obrazują, iz pomimo, że Ethan jest bardzo dobrą grą to notowany był o wiele niżej, momentami na tygodnie wypadał z pierwszej setki i wtedy potrafił mimo to sprzedać 40.000 z czego 3/4 na STEAM a resztę na innych platformach
- do tego u nas dochodzi bardzo dobra sprzedaż na Maca w sklepie app

appshopper.com/mac/bestsellers...

obecnie jestesmy w TOP 14 ale tak na prawdę 4 gry przed nami to gry w zakresie 0,99-4,99 dolara

Prawda jest taka, że sprzedaż jest rekordowa i tak na prawdę będzie zaskoczeniem dla większej części rynku.

Mnie osobiście bardzo podoba się rozgrywanie zarządzających spółką. Przemyślane promocje, w przemyślanych momentach nie pozwalają zapomnieć o grze a co za tym idzie napełniają nasze portfele.

Na wielu forach czytałem teksty, o tym, że właściciele juz powinni sprzedawać, kupować maybachy, futra etc.Shame on you

A jednak nie sprzedają. Czemu? Bo wiedzą o co idzie gra i jaki potencjał skrywa TWOM oraz inne produkcje, które perwnie tylko zyskały na popularności TWOM. Nie sprzedają bo nadal jest tanio, albo bardzo tanio.

Ja tylko proszę nie płaćcie dywidendy. Nie marnujcie tej kasy. Nie będziecie się musieli wspomagac drogimi kredytami, obligacjami. Nie popełniajcie błędów poprzedników. Róbcie to co robicie a pieniędzy zaarobionych na TWOm wystarczy na wiele produkcji.

Wystarczy bo kolejny bardzo duży zastrzyk gotówki nadejdzie z wprowadzeniem TWOM na mobilki od androida po iphona. Tam sa bardzo duże pieniądfze, które na was czekają. Ja sam pomimo, iz mam juz dwie wersje na płycie i jedną elektroniczną na STEAM od razu taką sobie kupię.

ChiefMike
0
Dołączył: 2012-10-10
Wpisów: 575
Wysłane: 30 grudnia 2014 00:58:45 przy kursie: 75,50 zł
Scarry napisał(a):


kogo to obchodzi ? Widać że nie masz zielonego pojecia o materii jaką próbujesz roztrząsać...

Papers Please - ok. 1,2 mln sprzedanych cyfrowo gier - widziałes tą grę? Jest o niebo prostsza od TWOM i sprzedaje się rewelacyjnie. Dałoby się ją napisać na 8-bitowym komputerze, a ludzie zostawili na Steamie kupe kasy żeby w nią grać na nowoczesnych pecetach.

(przy okazji zobacz sobie ilość graczy - maksymalną i średnią w Papers gościu, kiedy Autorzy PP poinformowali o przekroczeniu 1 mln sprzedanych sztuk, a nie sprzedawali gry w pudełkach wcale). TUTAJ.


Wspomniany Last Stand to gra o zombie.. kolejna gra dla dzieciaków, całkowicie inna niż TWOM.



Napisałem co myślę, aby podyskutować. Myślisz inaczej super. Tylko nie obrażaj innych osób na forum. Papers kupiło 1 000 000 + ludzi a gra 700 nie chce mi się sprawdzać co to za gra ale to też pokazuje, że gra jest mało grywalna gracze odpalą ją raz albo dwa. To FAKT nie mówię,że nie da się na tym zarobić mówię o samej GRYWALNOŚCI.

A TWOM jest niby Grą dla kogo ? Dla starych 40 ? 50 latków ?

Młode osoby które mają czas Grają w Gry inni mają życie. Ja niestety w temacie nie siedzę tak mocno jak dawniej ale wiem co bym chciał mieć w Grze aby do niej siąść. Podstawa dla mnie to Multi Player, plus inne rzeczy o których wspomniałem wcześniej. Super że Gra ma pozytywne recenzje i ciesze się, że zrobiła Grę Firma Polska i Fajnie, że odnieśli Sukces !

Ja tylko mówię (wyrażam swoją opinie), że DO mnie ta GRA w dalszym ciągu nie PRZEMAWIA, i MI w niej DUŻO brakuje to MI jako Graczowi i Inwestorowi MA się podobać Produkcja i Firma a nie innym osobą bo to moje pieniądze i robię z nimi co chcę - moje prywatne zdanie, i moja wolność dysponowania środkami finansowymi.

Mam GRAĆ w GRĘ i KUPOWAĆ akcje bo inni KUPUJĄ ? - chyba raczysz żartować kupuje to co mi się podoba i z czym się dobrze czuje dobrze w Portfelu.

Tak, że proszę powstrzymać się od osobistych uwag.

Jeszcze raz powtarzam. Super, że Gry powstają w PL nad Wisłą, Super że mamy takie Firmy co Potrafią coś zrobić to naprawdę Cieszy. Cieszy mnie to, że Inwestorzy długoterminowi trafili i zarobili.

PS. Żyłka mi nie strzela. Jedynie się trochę podirytowałem, że nie można napisać tego co się myśli.
Jeśli już to żyłka strzela moim szanownym rozmówcą. Którzy kreują się na Profesorów - są w końcu szkoleni, i Ekspertów w Branży Rozrywkowej. Jak komuś się nie podoba to jest Nieukiem i nie ma pojęcia o branży.

Proszę po raz kolejny powstrzymać się od osobistych uwag to właśnie te komentarze które nic nie wnoszą WŁAŚNIE zniżają poziom forum do poziomu wspomnianego Bankiera.







steampowers
0
Dołączył: 2014-11-24
Wpisów: 65
Wysłane: 30 grudnia 2014 01:06:28 przy kursie: 75,50 zł
Na szczęście dla gry Mike i dla samej spółki opinie podobne twojej są w zdecydowanej mniejszości. Ocena na STEAM jest czytelna "przytłaczająco pozytywna" 96% graczy chwali grę. I to z reguły są goście którzy mają pow. 100, 200 czy 400 gier na koncie.

Co do wieku użytkowników. Ja mam 44 lata i tak na prawdę ta gra przywróciła mnie do życia w wirtualnym świecie. Czasami grywałem z młodymi na XBOXIE w jakies wyścigi, strzelanki, ale rzadko. Gdy usłyszałem reklamę, wrzawę wokół TWOM po prostu kupiłem. I wiesz co? Ta gra mną wstrząsnęła. Dopiero wtedy kupiłem akcje 11 Bit bo zrozumiałem, że jeśli ja tą grę kupiłem, to kupiło ją lub kupi full nałogowych graczy. Skoro ja kupiłem kilka egzemplarzy (część na prezenty) to kupi ją jeszcze wiele podobnych mi osób. Moi znajomi z ulicy poszli za moim przykładem i tez nabyli, jednak tylko w formie pudełkowej. Inne pokolenie. Ale to właśnie buduje wartość tego dzieła.

Możesz się śmiac, ale uważam, że tą grę śmiało można wykorzystać w procesie edukacji antywojennej. Wymowa przeraża, ale i zmusza do myślenia. A co by się stało, gdyby...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 30 grudnia 2014 01:17:57 przy kursie: 75,50 zł
No to już wiem dlaczego dla mnie płyty zabrakło ... bo kolega inwestor kupił 2 ładnie to tak ?
A wracając do spółki nie sądzę aby mieli w planach dywidendę. Pewnie pamiętają, że CIG chwalił się tym jakiś czas a teraz ciągle jedzie na kroplówce kredytowej.
Spółka jeszcze wiele lat nie powinna płacić tylko mądrze inwestować w rozwój. Czy słyszał ktoś o tym, że CDR chciałoby płacić dywidendę - nie - i chyba nigdy nie zapłaci patrząc na logarytmicznie rosnące ich koszty produkcji. Zarząd ma na razie genialną strategię oby tylko nie zabrakło pomysłów na produkcje i nie zepsuła się współpraca w spółce to będzie dobrze. Mam nadzieję, że już w 2015 roku ogłoszą założenia kolejnego programu motywacyjnego. Zobaczcie jakie efekty przyniosło zaledwie 6 miesięcy pierwszego programu. Aż się boją marzyć gdzie będziemy w następny Sylwester - jaka wycena spółki. Rok 2015 zapowiada się bajkowo. Czy kolejny będzie znów jeszcze lepszy od 2015-go ? Jeśli industrial tak samo złapie wiatr w żagle to może być najdroższą spółką z tej branży na giełdzie i poza nią - i tego nam życzę. Wczorajsze najwyższe zamknięcie w historii spółki powinno pozwolić z radością wznieść jutro szampana.3some salute
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 30 grudnia 2014 01:24:06 przy kursie: 75,50 zł
@steampowers
O to witam rówieśnika

Ja gram od 10 roku życia i czasów ZX spectrum, miałem wszystkie możliwe komputery i prawie wszystkie konsole, ale generalnie tylko strategie i rpgi, gry multi rzadko a nawet bardzo rzadko (z wyjątkami typu Eve online). TWOM jest jak dzieło sztuki, każdy przeżywa je w swoim tempie. .. zupełnie nie widzę tu sensu multi.... chiefmike piszacy o multi i grach zombie pasuje narracja do dość młodych ludzi. .. kompletnie nie wyczuwa klimatu TWOM, zresztą dlatego też tak mało osób poza nami, wystartowało z akcjami poniżej 10 zl. Poza tym coś mu się caps lock psuje. ..pewnie od tego poziomu

Zresztą po co upodabniac dzieło sztuki do popcornu jak gra tak fantastycznie nam się sprzedaje.

Cytat:
Wczorajsze najwyższe zamknięcie w historii spółki powinno pozwolić z radością wznieść jutro szampana

Czy ja wiem? IMHO gra na emocjach będzie aż do samego raportu, tu jeszcze mogą być i zjazdy i górki. ..
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 30 grudnia 2014 01:41

steampowers
0
Dołączył: 2014-11-24
Wpisów: 65
Wysłane: 30 grudnia 2014 01:39:01 przy kursie: 75,50 zł
I to jest właśnie nasza przewaga. Zarządzający 11 Bit Studio mogą uczyć się na błędach poprzedników. Szczególnie uczyć się na błędach CIG, które doprowadziły do takiej a nie innej sytuacji finansowej. Ale jak na razie nie popełniają tych błędów poza jednym. Polityką informacyjną nie do końca szczęśliwą. Mówię z to z pełną świadomością jako współwłaściciel jednej ze spółek notowanych na warszawskim parkiecie.

Od zawsze byłem zwolennikiem comiesięcznych raportów. Może nie w takiej formie jak to miało miejsce w latach 90-tych ale jednak. Wiem, że spotkam się z zarzutem, że to znacząco podnosi koszta. Nic z tych rzeczy. Nie chodzi o super szczegółowy raport o standardach raportów kwartalnych czy półrocznych. Chodzi o kilka suchych faktów, czyli sprzedaży. W przypadku 11 Bit nie jest to najmniejszym problemem, gdyż dane ze Steam, czy od innych sprzedających przychodzą na bieżąco. Informowanie o sprzedaży w krótszych okresach niż kwartalne zapobiega działaniom tzw. spekuły. Zapobiega również w pewnym stopniu kupowaniu spółek, w których sytuacja finansowa szybko sie pogarsza. Dlatego też wspólnie z właścicielami kilkunastu spółek tworzymy pewien projekt, który ma jednak przywrócić w bardzo uproszczonej wersji raportowanie miesięczne. Tak jest przejrzyściej, bezpieczniej i lepiej.

Taka polityka informacyjna bardziej wygładza wykresy, ale zdecydowanie lepiej jest odbierana przez zarządzających instytucjami finansowymi lokującymi swoje środki finansowe w akcjach notowanych na polskiej giełdzie.

Lepiej dla wszystkich jest gdy kurs rośnie stabilnie i nie jest przerywany lukami wrostowymi czy spadkowymi.blackeye

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



260 261 262 263 264

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,399 sek.

dcvlmzlv
tjavpivf
stwazyje
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
qpasokqg
psnxrvfv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat