PARTNER SERWISU
ztqihztu
340 341 342 343 344
GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 1 września 2015 09:01:04 przy kursie: 66,28 zł
nie nie zakładam podboju świata wersja na konsole, widze to jako podtrzymanie status quo obecnych przychodów do czasu premiery Industriala która będzie miała miejsce pół roku później niż wszyscy zakładaliśmy

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 1 września 2015 10:02:06 przy kursie: 66,28 zł
Scarry napisał(a):
@faraquet

po 24 godzinach miał ok. 100 000, po tygodniu coś ponad 300 000 (400?).


Nie rozumiem po co te kłamstwa. Myślisz, że każdy wierzy Ci na słowo? W poniższym linku, wchodząc w odnośnik "więcej", można wyświetlić statystykę filmu. Po tygodniu nie było 300k, a tym bardziej 400k, a coś ok. 230k. Co więcej przez 2,5 miesiąca, na koniec maja, wyświetleń było ok. 250k.


Kod:
mod: usunięto pozostałą, niemerytoryczną część wpisu
Edytowany: 1 września 2015 10:14

surfmen
3
Dołączył: 2009-11-20
Wpisów: 110
Wysłane: 1 września 2015 11:13:04 przy kursie: 66,28 zł
Nareszcie doczekałem się negatywnych opinii,jakoby 11B nie znał się na swojej robocie i teraz to będzie tylko gorzej.I bardzo dobrze bo teraz to raporty będą stymulować kurs a nie odwrotnie.Zastanawiam się z kąd ta nagla aktywność po pewnym czasie nie obecności i kolejna lekcja pouczeń w nucie pesymizmu.A jakiś czas temu spotkałem się z opinją że to forum nie jest ceno twórcze a opinio twórcze,może się mylę ale dla mnie to to samo.


lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 1 września 2015 12:51:52 przy kursie: 66,28 zł
Trailer mega hitu METAL GEAR SOLID V, wypuszczony przez PlayStation dzień po wypuszczeniu przez nich trailera TWoM:LO, ma 133k wyświetleń, a więc raptem dwa razy więcej.


Kod:
mod: usunięto niemerytoryczną część wpisu


Dodam, że zamieściłem to porównanie absolutnie nie dlatego, że uważam iż sprzedaż TWoM:LO będzie niewiele mniejsza niż MGS V, ale w odpowiedzi na twierdzenia, że 64k wyświetleń po czterech dniach jest dowodem na małe zainteresowanie grą.

The Vanishing of Ethan Carter ma 148k wyświetleń przez blisko 2 miesiące, a już zaliczył premierę. Chłopaki chwalili się, że w pierwszych dniach po premierze dwukrotnie zwróciły im się koszty portu na PS4. Vanishing jest wolną, spokojną grą, gdzie głównie podziwia się krajobrazy i jakoś zaliczyli udany debiut na konsolę. Jak czytam wpisy niektórych speców, że zakładają sprzedaż TWoM:LO na poziomie 70k!? (10% sprzedaży na PC) Czyli mniej więcej po 35k na każdą konsolę to nie mam pytań.
Edytowany: 1 września 2015 14:28

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 1 września 2015 15:35:18 przy kursie: 66,28 zł
lelo-pakero napisał(a):
Scarry napisał(a):
@faraquet


tu sterta bzdur zdenerwowanego akcjonariusza zapakowanego na górce [/code]


Pierdzielisz panie leo-pakero strasznie ja podałem ILOŚĆ WYŚWIETLEŃ TRAILERÓW a nie trailera.

na pytanie kolegi faragquet-a
Cytat:
A ile wyświetleń miały trailery TWOM-PC po ok 4-5 dniach ?


odpowiedziałem, pamiętając jeszcze choćby o Vimeo, które samo 11bit polecało jako lepszą jakość do oglądania. A nie sam jeden trailer.

I tak mam rację - po tygodniu te trailery miał ok 300 000 mój amatorze giełdowy o słabych nerwach



.. kolejna osoba która zaczyna mi uświadamiać jak obecnie wygląda i jak przerażony możliwym ruchem w dół, jest nowy akcjonariat. Hmm... normalnie daliście mi do myślenia jak nigdy.

surfmen napisał(a):
Nareszcie doczekałem się negatywnych opinii,jakoby 11B nie znał się na swojej robocie i teraz to będzie tylko gorzej.I bardzo dobrze bo teraz to raporty będą stymulować kurs a nie odwrotnie.Zastanawiam się z kąd ta nagla aktywność po pewnym czasie nie obecności i kolejna lekcja pouczeń w nucie pesymizmu.A jakiś czas temu spotkałem się z opinją że to forum nie jest ceno twórcze a opinio twórcze,może się mylę ale dla mnie to to samo.

To szkoda tylko ze wyciągasz wnioski po czytaniu jednej strony forum. Negatywne opinie były tutaj i przy Anomaly Korea i przy Anomaly 2, i przy SpaceCom, i nawet po sukcesie TWOM. Ciekawie czy równie nierozważnie podejmujesz decyzje giełdowe?
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 1 września 2015 15:47

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 1 września 2015 17:03:04 przy kursie: 66,28 zł
Scarry napisał(a):
Pierdzielisz panie leo-pakero strasznie ja podałem ILOŚĆ WYŚWIETLEŃ TRAILERÓW a nie trailera.


A to bardzo pana przepraszam. W takim razie pomylił się pan nie 64-krotnie a 230-krotnie. Ponieważ czy tego pan chce czy nie to trailery wersji konsolowej TWoM mają ok. 230k wyświetleń obecnie. Jak na niecałe 5 dni to całkiem nieźle na moje oko :-) Dodajmy, że na razie Xbox nie wypuścił trailera, a jedynie PS. Kampania reklamowa dopiero raczkuje.
Edytowany: 1 września 2015 17:03

Asston
6
Dołączył: 2010-12-14
Wpisów: 132
Wysłane: 1 września 2015 18:45:28 przy kursie: 66,28 zł
GRAF78 napisał(a):
Asston napisał(a):
Dobrze Rocqu zauważył, najwyraźniej wydawca nie widzi potencjału w TLO i dlatego nie dał mu szans wyjścia w najlepszym okresie sprzedażowym.

jak by nie widział potencjału to by nie podpisali umowy wiele miesięcy temu z 11Bit a bez tej umowy nie było by TWOM na konsole...


Spokojnie Graf78, w moim poście była nutka ironii, miałem nadzieje, że Rocqu odpowie ale jak widać on tylko filantropijne ostrzega ludzi na forum spółki, w której nie widzi żadnych plusów tylko negatywy.

Ja uważam wręcz odwrotnie, to 11 bit studios S.A. mogło zdecydować o przesunięciu premiery na przyszły rok wykorzystując dzięki temu znacznie dłużej, pozytywny wpływ dużej kamapnii marketingowej potentata branży wydawniczej na sprzedaż dotychczas wypuszczonych na rynek wersji TWoM salute

kastalto
0
Dołączył: 2010-10-18
Wpisów: 434
Wysłane: 1 września 2015 18:48:24 przy kursie: 66,28 zł
Trochę się tu za gorąco zrobiło, ale może jest korelacja z pogodą.

Tym niemniej podstawowa teza Scarrego w ogóle nie jest przedmiotem dyskusji. Może ją powtórzę i rozwinę:

11 bit traci być może nawet rok na wyciskaniu resztek soku z cytryny, zamiast skoncentrować się na nowym produkcie, który mógłby dać firmie szybszego "kopa" w górę. Póki co leżą pod krzakiem jak wąż, który właśnie pochłonął owcę. To jest marnowanie potencjału talentów które zgromadzili. Oby się zanadto nie rozleniwili.

Asston
6
Dołączył: 2010-12-14
Wpisów: 132
Wysłane: 1 września 2015 19:07:36 przy kursie: 66,28 zł
Kastalto, najwyraźniej nie słuchałeś audycji radiowej, w której pan Karol z 11 bit mówi o tym, że w lipcu praktycznie reszta zespołu(link),
radioszczecin.pl/212,2058,0808...
która pracowała na portowaniem TWoM na inne urządzenia została przesunięta do pracy nad zaplanowanym na przyszły rok (wcześniej planowany na IV kwartał tego roku) projekt pod nazwą Industrial.
Jakby wąż z owcą w brzuchu był na tyle żwawy by dziergać jednocześnie drugi projekt o jeszcze większym potencjale to wypada jedynie pogratulować thumbright
Edytowany: 1 września 2015 19:08

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 1 września 2015 19:38:13 przy kursie: 66,28 zł
kastalto napisał(a):

11 bit traci być może nawet rok na wyciskaniu resztek soku z cytryny, zamiast skoncentrować się na nowym produkcie, który mógłby dać firmie szybszego "kopa" w górę. Póki co leżą pod krzakiem jak wąż, który właśnie pochłonął owcę. To jest marnowanie potencjału talentów które zgromadzili. Oby się zanadto nie rozleniwili.


Ciężkie musi być życie załogi 11-Bit. Co nie zrobią to źle. Jakiś czas temu jeden z użytkowników dość długo użalał się, że spółka nie kuje żelaza póki gorące i nie wypuszcza TWoM na konsole. Jak się okazało, że jednak wypuszcza - to pojawiają się zarzuty, że źle robi, bo trwoni potencjał i niepotrzebnie traci czas...d'oh!
Moim zdaniem - spółka bardzo dobrze robi, że wypuszcza jednak TWoM na konsole. Dzięki temu zdobędzie przede wszystkim doświadczenie (bo to dopiero druga ich gra na konsole) i pewnie nowe kontakty - co z pewnością zaprocentuje w przyszłości.
Co do samego sukcesu TWoM na konsole - tu jestem podobnie sceptyczny jak Scarry - świata konsolowego tą grą nie zawojują, ale z drugiej strony nie uważam, żeby było jakoś przesadnie źle - spółka powinna na tym przyzwoitą kasę zarobić. Ile - tego nie sposób w tej chwili przewidzieć. TWoM porusza nośny obecnie - z racji wielu konfliktów temat, który chętnie podchwytywany jest przez media. Dzięki temu kampania promocyjna może być udana, a sprzedaż na dość wysokim poziomie (oczywiście to nie GTA czy Metal Gear Solid i tylu nabywców nie znajdzie).
Piszący, że spółka się rozleniwiła zupełnie pomijają, że powody przełożenia industriala są tak naprawdę dwa. Nie chodzi tylko o wyciskanie soków z TWOM, ale też o to, że w spółce na tyle poprawiła się sytuacja finansowa, że postanowiła rozbudować Industrial. Dla mnie to niewątpliwy plus, a nie powód do narzekań. Dostaniemy produkt bardziej dopracowany, większy i pewnie ciekawszy. Spółka ma robić dobre gry, a nie skupiać się na zadowalaniu chcących szybkich zysków akcjonariuszy. Cierpliwi zarobili już swoje i jeszcze zarobią - bo spółka niewątpliwie się rozwija.


mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 1 września 2015 20:07:20 przy kursie: 66,28 zł
Jedno co wiadomo jest teraz to, że gracze konsolowi w takie gry jak TWoM nie grają i ich nie kupują. A to tylko dlatego, że takich gier na konsole nie ma. Przed premierą, TWoM był grą niszową skierowaną do wąskiej grupy dorosłych graczy. Jak widać, ta "nisza" jest dość spora - dlatego nie ma co ferować wyroków przed premierą. Spółka musiała zrobić wersję konsolową, bo wielu fanów dopytywało się o nią, tak samo jak i sensowne jest darmowe rozwijanie TWoMa na inne platformy. Tak się buduje rzesze fanów - nie tylko gry, ale i dewelopera. Ci zadowoleni użytkownicy chętnie kupią, pewnie jako jedni z pierwszych nowy tytuł, bo będą liczyć, że deweloper będzie dalej wspierał produkt a nie tylko po premierze.
Podobna niszowość gry jest na mobilnych - cena spora, ale zawsze można zrobić przecenę i pójść w ilość.

Może i lepiej jest zainwestować siły w Industriala, ale nie warto jest też stawiać wszystko na jedną kartę. TWoM na wszystkich platformach zapewni spółce spory strumień gotówki w ciągu najbliższych kilku lat. Jak industrial dorówna sukcesem TWoMowi, to będzie można zrobić kolejny skok w historii spółki, jeśli nie - to nie zachwieje to sytuacją spółki i będzie można spokojnie szukać pomysłu na kolejny hit.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 1 września 2015 20:41:21 przy kursie: 66,28 zł
Z forum inwestorskiego:

Dzień dobry
Z relacji kolegów, którzy byli na miejscu wynika, że TWoM:TLO spotkał się z ciepłym przyjęciem i dużym zainteresowaniem. Potwierdzeniem, że gracze czekają na naszą grę może być fakt, że nasz nowy trailer od premiery obejrzało już łącznie ponad 230 tys. fanów (jest prezentowany na siedmiu kanałach na Youtube) i liczba ta stale rośnie.
Jeśli chodzi o kolejne imprezy targowe, na których w tym roku będziemy pokazywali TWoM:TLO, to będziemy na Paris Games Week oraz Milan Games Week. Zaznaczymy też swoją obecność w wiodących branżowych mediach papierowych na czele z Official Xbox Magazine.
Pozdrawiamy.


PS. No to oprócz mnie jeszcze Pan Dariusz potrafi zliczyć liczbę wyświetleń na YouTube ;-)

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 2 września 2015 19:19:38 przy kursie: 65,00 zł
kastalto napisał(a):
Trochę się tu za gorąco zrobiło, ale może jest korelacja z pogodą.

Tym niemniej podstawowa teza Scarrego w ogóle nie jest przedmiotem dyskusji. Może ją powtórzę i rozwinę:

11 bit traci być może nawet rok na wyciskaniu resztek soku z cytryny, zamiast skoncentrować się na nowym produkcie, który mógłby dać firmie szybszego "kopa" w górę. Póki co leżą pod krzakiem jak wąż, który właśnie pochłonął owcę. To jest marnowanie potencjału talentów które zgromadzili. Oby się zanadto nie rozleniwili.


dokładnie tak. Mówimy o małej zdolnej firmie, która powinna szukać kolejnych pomysłów na zaskakujące hity, najlepiej stworzone możliwie małym nakładem finansowym :).

A odcinanie kuponów kończy się tak, że firma zaczyna wychodzić z trudem na zero, tak jak skończyło się to z serią Anomaly, która zarobiła całkiem konkretnie na początku, ale po 4 częściach (każda w paru wariantach), to tak naprawdę końcówka była już zupełnie niepotrzebna... ile można? Boje się że 11bit ma tendencję do takiego niepotrzebnego przeciągania tematów.

Industrial, osobiście czekam na połączenie Steam-punkowych klimatów SF z MMO i może z czymś ala jakiś Tycoon?

Mam też nadzieję że przynajmniej 2-3 osoby pracują nad kolejnym pomysłem.

Cytat:
Jedno co wiadomo jest teraz to, że gracze konsolowi w takie gry jak TWoM nie grają i ich nie kupują. A to tylko dlatego, że takich gier na konsole nie ma.
no ale jak wyobrażasz sobie przyjemność z grania w point'n'click na padzie konsoli przy dużym TV ? Serio, przecież każdy klient posiadający np PS4 ma też jakiś tablet czy peceta, na których TWOM grać się będzie dużo przyjemniej.

Ano gry były i nie cieszyły sie mega-popularnością, choć niektóre z nich były fajne na PC.
takie przykładowe gry dostępne dla Plejaka 3:
Syberia I
Sybiera II
Machinarium
Secret of Monkey Island
parę gier studia Telltale
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 2 września 2015 19:21

malgoga
0
Dołączył: 2011-01-26
Wpisów: 26
Wysłane: 2 września 2015 20:40:18 przy kursie: 65,00 zł
Ciekawa informacja z forum spółki dotycząca ROAD SHOW

Takie spotkania organizowane są dość regularnie, zazwyczaj po zakończeniu sezonu wynikowego, przez różne biura maklerskie. Uczestniczą w nich wybrane, zaproszone spółki (zazwyczaj kilka, kilkanaście) oraz inwestorzy (zarządzający, analitycy). Chodzi po prostu o zaprezentowanie się spółek wobec inwestorów finansowych, możliwość swobodnej rozmowy z zarządami w niewielkich grupach bądź one-2-one, itp. To organizator wybiera spółki, które chce zaprosić na podstawie sygnałów "z rynku". W tego typu road-show uczestniczą zatem nieliczne podmioty i już sam fakt otrzymania zaproszenia (11 bit studios nic nie płaci za to) pozwala czuć się wyróżnionym zwłaszcza jeśli chodzi o spółkę z NC.
Odnośnie możliwości emisji to posiadane zasoby gotówkowe, które całkowicie zaspokajają nasze potrzeby finansowe związane z produkcją kolejnych gier na długi czas, wykluczają możliwość emitowania nowych akcji. Dotyczy to również emisji kierowanej do inwestorów finansowych (funduszy). W naszej ocenie free-float, który sięga (przynajmniej teoretycznie) 60 proc. kapitału oraz relatywnie wysoka płynność akcji (mierzona wolumenem i wartością obrotów) pozwalają zainteresowanym inwestorom na swobodny handel bez konieczności „drukowania” kolejnych serii papierów (zwłaszcza, że na tle innych spółek „growych” nasza wycena wskaźnikowa jest niska). Na pewno nie będziemy emitować nowych akcji tylko po to, żeby „zrobić dobrze” funduszom. Przy obecnej wycenie rynkowej rozwadnianie kapitału jest całkowicie nieatrakcyjne z punktu widzenia obecnych udziałowców. A po drugie, najzwyczajniej w świecie, więcej gotówki nie jest nam potrzebne, żeby zrealizować inwestycje/projekty (nowe gry), które zaplanowaliśmy w dającej się przewidzieć przyszłości. I tak część inwestorów ma nam za złe, że chomikujemy gotówkę na kontach i prowadzimy skrajnie konserwatywną politykę finansową.

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 3 września 2015 00:20:19 przy kursie: 65,00 zł
@Scarry

Przecież wiesz, że to nie o sterowanie chodzi tylko o klimat gry. W jednej z recenzji wspominali, że po pewnym czasie łatwo się przyzwyczaić do tego sterowania, zwłaszcza jeśli pochłania Cię gra. Nie należy zapominać też o rzeszy graczy PC, którzy domagali się obsługi kontrolera - niektórzy lubią grać na kanapie.
Nie zgodzę się z porównaniem do Anomaly w kwestii odcinania kuponów. Co innego wypuścić 4 tytuły, a tak w zasadzie to ponad 10 produktów w ciągu 4 lat w zasadzie o tym samym, a co innego jest zrobić to z jednym tytułem na kilka platform w ciągu jednego roku. Ciekawe czy też tak powiesz o Paradox, które ciągle wypuszcza kolejne DLC do starszych już wersji.
Cytat:
ile można? Boje się że 11bit ma tendencję do takiego niepotrzebnego przeciągania tematów.

Przecież jest Industrial w drodze. Jak okaże się sukcesem to też będziesz protestował przeciwko kolejnym portom i sequelom?
Edytowany: 3 września 2015 00:22

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 3 września 2015 08:28:52 przy kursie: 65,00 zł
Cytat:
Ciekawe czy też tak powiesz o Paradox, które ciągle wypuszcza kolejne DLC do starszych już wersji

o właśnie Paradox robi jak trzeba - jeden produkt i potem przez 2-3 lata masa płatnych DLC. Produkt podstawowy jest tak dobry i elastyczny że można go rozszerzać i nadal na nim zarabiać (500 godzin w Crusader Kings zaliczone :P).

Tu właśnie jest inaczej, mamy kolejne produkciki. Niby podobne lub takie same ale osobne.

Industrial to MMO, trochę inna sprawa.

Cytat:
nie o sterowanie chodzi tylko o klimat gry

dlatego też podałem przykłady gier z naprawdę dużą dawką klimatu
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 3 września 2015 08:29

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 4 września 2015 14:30:45 przy kursie: 67,99 zł
Sensor Tower podał statystyki sprzedaży za sierpień (43kUSD dla TWOM).
Warto zwrócić uwagę na premierę Don't starve na smarfony.
Wygląda to póki co tak, jakby sprzedawało się podobnie do wersji na tablety (stąd niska pozycja w top grossing na iphone).

Administrator spółki na forum inwestorskim podał informację jakoby rynek tabletów stanowił zaledwie 10% rynku urządzeń mobilnych, patrząc na premierę don't starve na smartfony ciężko oczekiwać, że TWOM w takiej wersji będzie się sprzedawał 10 razy lepiej niż w przypadku tabletów.
Edytowany: 4 września 2015 14:31

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 4 września 2015 15:17:51 przy kursie: 67,99 zł
w powyższym poście "43kUSD" to wartość tylko dla IOS, wersja dla androida jest znowu dziwnie źle policzona. (sorry za kolejny post, ale nie mogłem już edytować)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 4 września 2015 16:00:09 przy kursie: 67,99 zł
vladinho napisał(a):
Sensor Tower podał statystyki sprzedaży za sierpień (43kUSD dla TWOM).
Warto zwrócić uwagę na premierę Don't starve na smarfony.
Wygląda to póki co tak, jakby sprzedawało się podobnie do wersji na tablety (stąd niska pozycja w top grossing na iphone).

Administrator spółki na forum inwestorskim podał informację jakoby rynek tabletów stanowił zaledwie 10% rynku urządzeń mobilnych, patrząc na premierę don't starve na smartfony ciężko oczekiwać, że TWOM w takiej wersji będzie się sprzedawał 10 razy lepiej niż w przypadku tabletów.

Chyba nie ma co aż tak się przywiązywać do tych szacunków. Na części sprzętu nie da się grać w TWOM z różnych względów. Na pewno można wykluczyć część starszych modeli (powyżej 2 lat) ze względu na moc). Kolejna grupa odpadnie ze względu na wielkość wyświetlacza. Osobiście niekomfortowe wydaje mi się granie na smartfonie z ekranem mniejszym niż 5". A wręcz niemożliwe przy wielkości poniżej 4,5".
Tak więc moim zdaniem faktyczny rynek smartfonów "zdatnych" do rozgrywki nie jest większy niż 3 krotność rynku tabletowego i sprzedaż 3 razy większą uznam za sukces.

Nie ulega jednak wątpliwości, że rynek smartów z coraz większymi wyświetlaczami gwałtownie rośnie, co będzie zwiększać możliwości sprzedaży w najbliższych miesiącach napędzane rosnącym rynkiem i promocjami. Więc o sprzedaż można być spokojnym. Mam nadzieję, że potwierdzą się oceny Zarządu, że Industrial ma większy potencjał ....Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 4 września 2015 16:02

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 4 września 2015 17:09:29 przy kursie: 67,99 zł
@baks
nie jest to takie proste i uważam że wrzucanie tabletów i smartfonów razem w szacowania TWOM jest nie do końca zasadne. Dlaczego?

Ano TWOM to gra ambitna, klimatyczna ale czasochłonna... to nie angry birds na 10 minut w autobusie, tablet, z którym możesz pograć dłuższą sesję nadaje się do niej doskonale (jak i do charakteru gry), za to phablety już zdecydowanie nie.

mam na phablecie Note 3 Spacecom i mam je na iPadzie Air 2 - niby ta sama gra a różnica w przyjemności rozgrywki jest ogromna na korzyść tabletu, tak jak i potrzebny do gry czas.

.. więc podsumowując możliwe że na smartfony, nawet te duże, sprzeda się bardzo słabo.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 4 września 2015 17:10

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



340 341 342 343 344

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,407 sek.

enrtsglz
roonvidf
geibrjux
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
fcnbgzpv
mpisdlny
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat