pixelg
11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 489,00 zł (-0,41%) 14-06-2021 17:03
baks
27
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 591
Wysłane: 15 września 2015 17:33:28 przy kursie: 64,90 zł
Gdyby brali pod uwagę wyceny na naszym parkiecie to bez wątpienia wybraliby VVG ... Angel spółka z takimi perspektywami Think
i zaraz wskaźnik C/Z skoczyłby o jeszcze jedno "zero" do 1:300 ...wave
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 15 września 2015 17:34

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 277
Wysłane: 15 września 2015 21:46:19 przy kursie: 64,90 zł
Być może to tylko plotka o przejęciu CDR a chodzi o współpracę np. GOG. Patrząc na liczbę polskich gier które pojawiły się w tym roku w best sellerach Steam nie ma co wątpić, że światowe koncerny baczniej się nam przyglądają.

Co do samej spółki to wraca pytanie kto kupił niecałe 5% od głównych udziałowców? Inwestor instytucjonalny czy branżowy?
Edytowany: 15 września 2015 21:54

baks
27
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 591
Wysłane: 16 września 2015 00:20:09 przy kursie: 64,90 zł
Tak "namieszałeś", że aż trzeba zapytać - mówisz o CDR czy 11bit ?
CDR nie obserwowałem sprzedaży pakietówek czy były ale być może pytasz o tą sprzedaż 11bit po 68 zeta ... Jeśli tak to pytanie jest dość zasadne ale chyba nie jest to informacja krytyczna. Być może nie poznamy jej nigdy. Mnie jednak nie spędza to snu z powiek..Angel
Bardziej mnie ciekawi ile będzie premier w 2016 z launchpada.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)


rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 16 września 2015 23:48:42 przy kursie: 62,30 zł
Hmmm... wygląda na to, że 11 Bit zaczyna tracić kluczowych pracowników. We wrześniu pożegnał się z nimi główny programista This War of Mine Grzegorz Mazur (www.linkedin.com/pub/grzegorz-...). Wcześniej odszedł jeden z głównych projektantów gry Kacper Kwiatkowski. Teraz panowie założyli własne studio Vile Monarch. Ciekawe czy to nie jest preludium jakiegoś większego exodusu? Chyba te pieniądze zarobione przez This War of Mine podziałały na wyobraźnię nie tylko inwestorów giełdowych, ale i pracowników.

GRAF78
44
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 242
Wysłane: 17 września 2015 08:13:19 przy kursie: 62,30 zł
Mają może ambitne plany a założą własne studio i co dalej? nawet dojść do poziomu Jujubee (spółka notowana na NC 2 projekty w imadle) będzie im niezmiernie trudno, a pisząc jakieś małe gierki nie utrzymaja się i szybko wrócą pod skrzydła dużego producenta.

krewa
krewa PREMIUM
433
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 8 104
Wysłane: 17 września 2015 09:51:22 przy kursie: 63,94 zł
Piwo szkodzi. Kiedyś przeprowadzałem zakład produkcyjny w trybie "ściśle tajne". Do przeprowadzki konieczny był specjalistyczny sprzęt, więc została wynajęta firma specjalizująca się w nietypowych przeprowadzkach. Uczuliłem dyrektora, by zachował się jak profesjonalista i nie obnosił się z tym zleceniem. Usłyszałem w odpowiedzi, że lojalność w stosunku to tak szanownego klienta to ich priorytet. Po czym misiu poszedł do knajpy i przy piwie zaczął opowiadać znajomym jakie to nie poderwał tłuste zlecenie. Pech chciał, że tuż obok biesiadował przedstawiciel konkurencji, który prędko zorientował się co jest grane i cały misterny plan poszedł w 3,14...

No, ale co to ma wspólnego z 11B? Wbrew pozorom wiele. Jeżeli ktoś zamierza przejść do konkurencji i głośno gada o tym w miejscach publicznych, to zawsze jest szansa, że zostanie usłyszany nie tylko przez adresatów tych słów, ale i przez osoby znajdujące się o w promieniu kilku metrów. Kolega mojego kolegi wrócił ostatnio do domu bogatszy o info, że szef "gejms prowins" czy "gejms distrikt" - kolega nie ma dobrej pamięci do nazw - zamierza opuścić dotychczasowego pracodawcę i zasilić szeregi konkurencji.

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 277
Wysłane: 17 września 2015 11:38:03 przy kursie: 63,94 zł
@krewa
Powiedz lepiej, że chodzi o "Gejms republik" bo osoba dyrektora jest wszystkim znana. A jeśli to prawda to co?

@rockq
Zmiany personalne w tej branży (IT) są na porządku dziennym, niektórzy zmieniają pracę co rok. Proszę oto jak wyglądał zespół co stworzył pierwszego wiedźmina. I jak wygląda CDR po tym jak wiekszość ludzi odeszła?

W trosce o ich przyszły byt trzeba podesłać im linka o zbliżającej się indieapokalipsie - może nie jest jeszcze za późno i zrezygnują blackeye

Ciekawe co by się stało jakby spółka podniosła wszystkim pensje np. o 20% - co na to akcjonariusze?

baks
27
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 591
Wysłane: 17 września 2015 12:40:45 przy kursie: 63,94 zł
No niektórym 20% by nie wystarczyło. Jeśli już coś udało się im napisać to pewnie chcieliby mieć 50-100% - każdy może wybrać swoją ścieżkę kariery i spółka to dość dobrze kontroluje.
Z tego co mówiono wynika, że każdy w spółce miał możliwość przystąpienia do programu PM ale przystąpiła tylko część. Moim zdaniem to brak refleksji nad możliwościami rozwoju. Osoby które wzięły udział (wierzyły w projekt) raczej nie mają powodu odchodzić, bo może im się to nie opłacać.
Obejmą akcje po 8zł a sprzedadzą za dużo więcej - po kursie z końca 2017 roku. Nawet przy wycenie tylko z poziomu ostatniego szczytu to mają już 900% na plusie.
Inna sprawa jak ktoś jest tak dobry, że jego oczekiwania są wyższe niż możliwości spółki - to może szukać swojej szansy tyko we własnym biznesie o ile da radę go "pociągnąć".
Jak widać z sytuacji na giełdzie nie każdy biznes gamedev "daje radę" - czego przykładem jest chociażby Nicolas Games. Firma w upadłości.
Podsumowując odejście i założenie własnej firmy nie gwarantuje sukcesu. Na rozpoczęcie biznesu trzeba mieć trochę kasy - nawet spore trochę.
Jak ma się już jakieś konkretne projekty (jak jujubee) i można starać się po 2 latach o pozyskanie finansowania z giełdy - to jednak trzeba mieć kasę na te co najmniej 2 lata funkcjonowania.
Nawet będąc na giełdzie można ponieść porażkę - chociaż NG cały czas słabo sobie radził.
Tak więc poza dobrym programistą czy grafikiem trzeba być dobrym przedsiębiorcą i mieć cały pakiet dobrych pomysłów, które dobrze przyjmie rynek. Bez tego nie będzie sukcesu. Nie każdy się nad tym zastanawia - ale każdy może spróbować jeśli czuje się na siłach.Angel

@krewa
Powiedz lepiej, że chodzi o "Gejms republik" bo osoba dyrektora jest wszystkim znana. A jeśli to prawda to co?

Może się zniechęcił , bo może zespół GR nie wypracuje zysków takich jak w PM i nie dostanie akcji.
Może miał za słabą siłę przebicie i może ktoś inny zrobi to lepiej. Nie ma ludzi niezastąpionych CDR pokazał to wyraźnie. Pomimo ubytku kilku ważnych ludzi w czasie produkcji dali radę nadspodziewanie dobrze. Dla mnie to normalna sprawa.
Martwiłoby mnie gdyby nie było odejść - świadczyłoby, że spółka za dużo płaci...Angel wave
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 17 września 2015 12:45

lelo-pakero
10
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 697
Wysłane: 17 września 2015 15:48:00 przy kursie: 63,94 zł
Wy debatujecie o tym, że odszedł Kazio, a przyszedł Zdzisio, a ja się zastanawiam ile mogą zarobić na sprzedaży wersji konsolowej, bo pod to będzie gra w niedługim czasie...

The Vanishing ofEC, a więc gra, która sprzedała się jak dotąd 2,5 razy gorzej na Steam niż TWOM, której klimat jest bardzo spokojny, a sama gra chwalona jest głównie za piękne krajobrazy ;-), na PS4 poradziła sobie chyba całkiem dobrze. Przynajmniej tak twierdzą przedstawiciele firmy. Chwalili się, że po tygodniu nie tylko zwróciły się koszty, ale zarobili dwu-krotność kosztów konwersji na konsolę. Nie wiem jakie mieli koszty, ale mogły być one sporo większe niż w przypadku TWOM, gdyż musieli napisać grę od zera na nowy silnik UN4, a nie zrobić tylko zwykłą konwersję. Trzeba też dodać, że nie wydali gry na XboxOne, a jedynie na PS4 i co najistotniejsze jedynie w wersji cyfrowej, która stanowi tylko ułamek całkowitej sprzedaży na konsole.

www.playstationlifestyle.net/2...

Przyjemnie tez patrzy się na sprzedaż nowej generacji konsol, która to jest kluczowa dla sprzedaży TWOM:LO. Gdyby TWOM wyszło na konsole rok temu to gra mogłaby trafić do maksymalnie ok. 15 mln posiadaczy PS4 i ok. 10 mln posiadaczy XboxOne. Łącznie dałoby to ok. 25 mln posiadaczy konsol. Na koniec czerwca 2015 r. było już ok. 40 mln posiadaczy konsol nowej generacji. Tymczasem w styczniu 2016 r. te liczby prawdopodobnie się podwoją i sięgną ok. 50 mln użytkowników konsol. Podsumowując, w dniu premiery TWOM:LO będzie można liczyć na dwukrotnie większą sprzedaż na konsole nowej generacji niż gdyby gra wyszła w dniu premiery na PC. Gdy do tego dodamy, że gry na konsole sprzedają się średnio w dwa razy większej ilości niż na PC, gdy wychodzą na wszystkie platformy jednocześnie, to robi się ciekawie.

www.extremetech.com/gaming/211...

lelo-pakero
10
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 697
Wysłane: 18 września 2015 14:55:20 przy kursie: 65,00 zł
Pojawił się bardzo ciekawy artykuł w PB, dotyczący 11bit oczywiście. Polecam lekturę. Linka nie podaję, bo na tym forum to chyba zabronione (poprzedni mój wpis został skasowany).
Kod:
mod: nie, to nie jest zabronione pod warunkiem przestrzegania regulaminu forum.  - 7. Wklejając linki do komunikatów, artykułów prasowych czy innych źródeł, należy opatrzyć je komentarzem dlaczego zdaniem autora są ważne, oraz kilkuzdaniowym cytatem ze źródła, do którego odsyłają.
Edytowany: 18 września 2015 15:02


Scarry
184
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 915
Wysłane: 18 września 2015 19:04:31 przy kursie: 65,00 zł
lelo-pakero napisał(a):

The Vanishing ofEC, a więc gra, która sprzedała się jak dotąd 2,5 razy gorzej na Steam niż TWOM, której klimat jest bardzo spokojny, a sama gra chwalona jest głównie za piękne krajobrazy ;-),


VofEC to gra 3D, jakby stworzona na konsole nowej generacji .... dokładnie odwrotnie niż TWOM. Wyciąganie wniosków ze sprzedazy wersji PC i ich projekcja na rynek konsol .... zupełnie sie z tym nie zgodze.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

lelo-pakero
10
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 697
Wysłane: 18 września 2015 19:18:04 przy kursie: 65,00 zł
Rozumiem argumentację moderatora, dlatego chętnie powiem dlaczego artykuł w PB był bardzo ważny dla akcjonariuszy i potencjalnych inwestorów.

Wywiad był z Grzegorzem Miechowskim.

-Była mowa o tym, że 11bit po przeprowadzce na główny parkiet chce ścigać w kapitalizacji giełdowej CD Projekt.
-Była mowa o tym, kiedy zostanie wydany Industrial.
-Była mowa o kolejnym projekcie po Industrialu.
-Była mowa o budżecie produkcyjnym Industriala, a także o budżecie marketingowym.
-Była mowa o strategii i kierunku w jakim zamierzają pójść przy produkcji kolejnych gier w tym Industriala oczywiście - przede wszystkim była mowa o tym w jakim segmencie zamierzają produkować gry (tu niespodzianka dla wielu forumowiczów zapewniam).
-Była mowa o zyskach w tym i następnym roku, w kontekście sprzedaży TWOM:LO oraz Industriala.
-Była także wypowiedź analityka z Noble Securities, który wypowiadał się na temat jakości i potencjału sprzedażowego TWOM:LO, a także o perspektywach na przyszły rok 11bit.

Generalnie lektura obowiązkowa dla akcjonariuszy i potencjalnych inwestorów, w szczególności dla wieszczących apokalipsę oraz oczekujących testu stop-losów na 57-53 zł.

baks
27
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 2 591
Wysłane: 18 września 2015 23:30:50 przy kursie: 65,00 zł
Co do tych stoplosów to bym nie przesądzał - artykuł był płatny a ponad 23zł za dostęp jednorazowy chyba zdecyduje się zapłacić tylko posiadacz większego pakietu a zazwyczaj większość transakcji odbywa się na poziomie 10-20 szt. Więc chyba niewielu to przeczyta. Choć informacje są sporego kalibru ale większość była znana już dużo wcześniej dla osób mocno zainteresowanych spółką.
Ja tam szczególnych hiciorów nie zauważyłem choć jest kilka ciekawostek.
Wcześniej pytałem - pytanie było skierowane raczej do "naszych analityków" forumowych co sądzą o artykule ale posty zostały wycięte z posądzeniem o namawianie do kradzieży treści. Artykuł w pewnym stopniu obala tezy o braku możliwości dynamicznego rozwoju spółki.
A może Scary coś się wypowie - artykuł raczej potwierdza nasze wcześniejsze oczekiwania i założenia.
Może trudno przełożyć to na konkretne wyceny ale uważam, że powtarzalność sukcesu jest bardzo prawdopodobna w najbliższych latach. Za sukces uważam oczywiście co najmniej kilkadziesiąt % wzrostu przychodów rocznie.

A odnośnie cytatów i uwagi (Moda) to wydaje mi się, że na cytaty z płatnych artykułów trzeba mieć zgodę redakcji ....Think
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 18 września 2015 23:33

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 19 września 2015 00:59:17 przy kursie: 65,00 zł
Przyjrzałem się dokładniej zmianom osobowym w spółce, i wygląda na to, że odeszło z niej dodatkowo jeszcze przynajmniej trzech pracowników pracujących nad TWOM:

Marcin Jefimow (producent gry) przeszedł do CD Projekt - www.linkedin.com/pub/marcin-je...

Bartek Rydel (Senior 3D Artist) przeszedł do 4A Games - mt.linkedin.com/pub/bartek-ryd...

Krzysztof Lipka (Sound Engineer) przeszedł do CD Projekt - pl.linkedin.com/pub/krzysztof-...

Jak na tak małą spółkę, 11 Bit ma zaskakująco dużą rotację pracowników. Core Team TWOM ponoć liczył 13 osób, a tutaj już 5 pożegnało się ze spółką. Zastanawiam się co stoi za tak dużą liczbą odejść? I czy to przypadkiem nie one przyczyniły się do opóźnień w realizacji projektów?

Te odejścia, oraz historia z prezesem Games Republic, mogą sygnalizować że w spółce tli się jakiś konflikt wewnętrzny. Jak dodamy do tego to, że pracownicy po godzinach dłubią prywatne projekty które mogą się zamienić we własne biznesy, oraz to że CD Projekt (ale i Vivid Games) zaczął bardzo agresywnie rekrutować nowych pracowników, to może się okazać że spółka niedługo stanie przed bardzo realnym ryzykiem drenażu kapitału ludzkiego.




Klimt
Klimt PREMIUM
0
Dołączył: 2010-05-15
Wpisów: 8
Wysłane: 19 września 2015 01:25:17 przy kursie: 65,00 zł
Puls Biznesu w wersji papierowej kosztuje 4.99 i zawiera wspomniany artykul. Co do cytatow to tak na marginesie, ze zacytuje wikipedie: "Prawo cytatu dotyczy twórczości chronionej majątkowymi prawami autorskimi i stanowi ich ograniczenie na rzecz dozwolonego użytku", zatem przy wlasciwym oznaczeniu autora cytat takze z płatnego artykulu jest dopuszczalny.

Odnoszac się zas do tresci artykulu to trudno rzetelnie dyskutować (co jest jednym ze zdaje się deklarowanych celów tego forum) jak również zapewnić rowny dostep do informacji bez wskazania części informacji z tego artykulu. Swoja szosa przydaloby się potwierdzenie przez spolke, ze:

- Data wydania Industriala to druga polowa 2016 r.
- Trzy gry w ramach lunchpad w 2016 r.
- Koszty Industriala bez marketingu - 4 mln
- Prace koncepcyjne nad kolejnymi grami wystartowaly.

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 19 września 2015 01:41:09 przy kursie: 65,00 zł
No i szykuje się kolejna duża strata dla spółki. Według tego filmiku

www.youtube.com/watch?v=2MMT5K...

Rafał Włosek (pl.linkedin.com/pub/rafa%C5%82...), który był głównym projektantem TWOM, oraz głównym projektantem Anomaly 2 (i szefem tego projektu), również szuka nowego pracodawcy.

Wygląda na to, że te odejścia to nie preludium, ale już exodus w pełnym rozkwicie :/

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 277
Wysłane: 19 września 2015 10:02:41 przy kursie: 65,00 zł
Cytat:
No i szykuje się kolejna duża strata dla spółki.


I nie puścili tego przez ESPI? No chyba, że puszczą jak w końcu odejdzie blackeye.

Popatrz - prezes w ostatnim wywiadzie dla PB mówił o tym, że co roku będą coraz większe zyski a o takiej stracie się nawet nie zająknął. Myślę, że już czas codziennie sprawdzać czy w biurze światło zgaszone na noc, żeby szybko zyski nie wyparowały. blackeye

@rockq Wspominałeś, że pracujesz w branży gamdev. Interesuje cię tylko dobro akcjonariuszy czy masz korzyści z czarnego PR'u psując opinie o konkurencji?

Każdy z członków zespołu TWoMa ma swoje 5 minut. Dlaczego nie mogą szukać szczęścia gdzieś indziej. Każdy z nich ma też swoje ambicje i nie dla każdego znajdzie się projekt gdzie dostanie możliwość kreowania swojej wizji czy dalszego awansu zawodowego.

To jest normalne w tej branży. Dyskutujmy na poważne tematy a nie zniżajmy się do poziomu kroniki towarzyskiej z brukowców Shame on you
Edytowany: 19 września 2015 10:04

kastalto
kastalto PREMIUM
0
Dołączył: 2010-10-18
Wpisów: 434
Wysłane: 19 września 2015 10:19:47 przy kursie: 65,00 zł
Wychodzi na to że 10-15% zaspołu odeszło w ciągu 12 miesięcy. To poważne osłabienie ale nie katastrofa. W tym czasie zatrudniono podobną ilość osób, więc rozwój firmy pod względem ludzkim stoi. To tłumaczy opóźnienia.

Rockq: żeby ocenić jak sobie radzi 11bit, dobrze byłoby porównać rotację z innymi firmami w branży. Jak rozumiem sam działasz w gamedevie. Czy mógłbyś napisać jak to wygląda u Ciebie? Czy nie jest tak, że duże sukcesy zawsze mają wielu ojców i trudno jest zaspokoić oczekiwania wszystkich. Pamiętajmy, że kontrola kosztów, którą chwalimy w 11bit ma swoją cenę w takich sytuacjach. A może właśnie zastąpienie w zespole przez młode wilki, głodne sukcesu, przy wsparciu seniorów może mieć też dobre strony w dłuższym terminie?!

bbartt
bbartt PREMIUM
1
Dołączył: 2010-11-25
Wpisów: 73
Wysłane: 19 września 2015 11:05:40 przy kursie: 65,00 zł
Cytat:
rockq
siejesz siejesz i nie spada. Zauważ, że Pan Rafa zamieścił swoje ogłoszenie w styczniu 2015, wszak wrzesień już mamy!

Swoją drogą wczoraj straciłem bohatera o twarzy Pana Rafała w TWOMie. Myślisz, że to coś znaczy?

Szkoda, że firma o ważnych sprawach istotnych dla akcjonariuszy puszczą parę w płatnych artykułach. Po co ta cała zajawka na własne forum informacyjne i ludzi do tego zatrudnionych.

Shame on you


PS. Wpadłem na pomysł TWOM3:Exodus. Uciekasz z Pogoren, forsujesz granice, zdobywasz co do życia potrzebne, ładujesz smartfony, szzzukasz drogi by uciec przed wojną. Dobre? czy za mało nośne?

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 19 września 2015 11:25:54 przy kursie: 65,00 zł
rockq napisał(a):
Przyjrzałem się dokładniej zmianom osobowym w spółce, i wygląda na to, że odeszło z niej dodatkowo jeszcze przynajmniej trzech pracowników pracujących nad TWOM:

Marcin Jefimow (producent gry) przeszedł do CD Projekt - www.linkedin.com/pub/marcin-je...

Bartek Rydel (Senior 3D Artist) przeszedł do 4A Games - mt.linkedin.com/pub/bartek-ryd...

Krzysztof Lipka (Sound Engineer) przeszedł do CD Projekt - pl.linkedin.com/pub/krzysztof-...

Jak na tak małą spółkę, 11 Bit ma zaskakująco dużą rotację pracowników. Core Team TWOM ponoć liczył 13 osób, a tutaj już 5 pożegnało się ze spółką. Zastanawiam się co stoi za tak dużą liczbą odejść? I czy to przypadkiem nie one przyczyniły się do opóźnień w realizacji projektów?

Te odejścia, oraz historia z prezesem Games Republic, mogą sygnalizować że w spółce tli się jakiś konflikt wewnętrzny. Jak dodamy do tego to, że pracownicy po godzinach dłubią prywatne projekty które mogą się zamienić we własne biznesy, oraz to że CD Projekt (ale i Vivid Games) zaczął bardzo agresywnie rekrutować nowych pracowników, to może się okazać że spółka niedługo stanie przed bardzo realnym ryzykiem drenażu kapitału ludzkiego.







Trzymajmy się faktów, w raporcie za 2 qw 2015 roku mamy taką informację odnośnie zatrudnienia (ciekawi mnie z czego wynika taka próba zafałszowania rzeczywistości i wprowadzania dezinformacji z twojej strony).


kliknij, aby powiększyć


www.bankier.pl/static/att/ebi/...

Jak sądzisz te "ponoć" 40 osób więcej o których piszesz, to kim są ?? Związkowcami?? Pracownikami administracyjnymi?? Ludźmi z układu?? Tymi którzy są bezproduktywni a żerują na spółce??



Edytowany: 19 września 2015 11:28

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,841 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +170,17% +34 033,03 zł 54 033,03 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło