PARTNER SERWISU
oqofwkos
569 570 571 572 573
pikupiku
1
Dołączył: 2016-08-14
Wpisów: 23
Wysłane: 11 maja 2018 16:03:45 przy kursie: 441,00 zł
Cytat:
Najświeższy raport pochodzi z Pekao IB, w którym cena docelowa akcji spółki została ustalona na 586,1 zł.


www.pb.pl/kurs-11bit-studios-n...

Zaczynają wreszcie sensownie wyceniać:)


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 11 maja 2018 16:08:17 przy kursie: 441,00 zł
Też to widziałem dostałem info w mailu. Prenumerujesz PB ?
To też chyba awans do wyższej ligi
nie pamiętam aby PKO interesował się naszą perełką

Kurs 11bit studios na nowym maksimum
W piątek kurs 11bit studios ustanowił nowy rekord na poziomie 418,5 zł, a obroty akcjami producenta gier dobijają do 16 mln zł. W ostatnich zwyżkach pomóc mogły raporty analityczne z podwyższonymi cenami docelowymi.

Najświeższy raport pochodzi z Pekao IB, w którym cena docelowa akcji spółki została ustalona na 586,1 zł. Kilka dni wcześniej wycenę zaktualizował BOŚ ustając ją na 480 zł za szt.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 11 maja 2018 16:16

mazzgpw
1
Dołączył: 2017-04-24
Wpisów: 31
Wysłane: 11 maja 2018 16:09:08 przy kursie: 441,00 zł
No i mamy górne widły, obrót zawieszony.


win1248
0
Dołączył: 2014-03-12
Wpisów: 529
Wysłane: 11 maja 2018 16:27:06 przy kursie: 441,00 zł
Bosie przy 480 widzieli 1,5 mln kopii sprzedanych, wycena z najnowszej reko jest już bardziej adekwatna do 2 mln kopii, ale nie znam szczegółów i co tam sobie panowie ponapisywali.

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 11 maja 2018 16:35:29 przy kursie: 441,00 zł
Czy dobrze widzę, że właśnie dziś 11bit zostaje unicornem? Miliard kapitalizacji!!!
Przepraszam za patos, ale na naszych oczach dzieje się historia.
Jestem na Twitterze
Edytowany: 11 maja 2018 16:40

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 11 maja 2018 16:45:12 przy kursie: 441,00 zł
pikupiku napisał(a):
baks napisał(a):
Też to widziałem dostałem info w mailu. Prenumerujesz PB ?
To też chyba awans do wyższej ligi


Kiedyś prenumerowałem, ale uznałem, że nie warto. Teraz chyba ponownie zacznę:)

Lada chwila stuknie nam miliard kapitalizacji. Niezłe szaleństwo dzisiaj na gamedevie - nawet Vivid rośnie:)

Jak widać jak to się mówi dożyliśmy ciekawych czasów. Teraz ostatnio mają więcej ciekawych rzeczy niż jakiś 1-2 lata temu. Przynajmniej dla mnie.

Szkoda tylko, że Król Parkietu (CDP) dziś dostał zadyszki.
Sądzę jednak, że to tylko chwilowe. Fajnie by było aby przewodził nam taki rycerz.

Szkoda mi Techlandu, że nie zdecydowali się wejść 2 lata temu jak się przymierzali. Wydaje mi się, że teraz mogą żałować. Przespali chyba najlepszy czas. Nasz dzisiejszy debiutant wypadł rewelacyjnie. Tylko zobaczymy co pokaże dalej. PLW też wysoko startował ale później długo zbierał się do lotu d'oh!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 11 maja 2018 21:10:02 przy kursie: 441,00 zł
andy_dufresne napisał(a):
Czy dobrze widzę, że właśnie dziś 11bit zostaje unicornem? Miliard kapitalizacji!!!
Przepraszam za patos, ale na naszych oczach dzieje się historia.


Łezka w oku, pamietam jak dziś kapitalizację c.a. 20M na dzień premierą TWoMa. Frostpunk jest mega sukcesem ale czy te nowe rekomendacje to nie jest już przesada. Rozumiem TWoM był jedną z najlepiej sprzedających się gier 2014, Frostpunk sprzedaje się 4 razy lepiej więc poprzeczka dla P8 zawieszona jest naprawdę bardzo wysoko.
Dodatkowo mam wątpliwości jak szybko uda się przeskalować biznes z obecnych około 100 etatów na 2-3 razy więcej.
Patrząc na kapitalizację pozostałych spółek gamedev widzę, że sukces ich produktów jest prawie gwarantowany.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 11 maja 2018 22:00:11 przy kursie: 441,00 zł
@MR
Wychodzisz z błędnego założenia. Spółka nie zamierza iść w ślady CIG i szybko tworzyć duże studia pod szybkie utworzenie jakiś projektów. Jak podano w tym roku mają zamiar zwiększyć zatrudnienie ok 20 osób.
Można więc stwierdzić, że chcą rosnąć "organicznie:. Czyli powoli ale optymalnie wykorzystując nowe nabytki i tylko takie które spełniają wysokie wymagania. Można dojść do wniosku, że zakładają, że więcej nie ma możliwości rocznie pozyskać. Stąd ich produkcje nie będą trwały 1,5 roku. Bo tłum ludzi nie przyspiesza prac a często sobie przeszkadza. Oni tworzą w mniejszych zespołach i dłużej ale dzieła sztuki. To warto uszanować. Duże zespoły nie zawsze a nawet rzadko osiągają szybko duże sukcesy.
FP tworzyła grupa 20 osó a później nie więcej niż 50-60 osób. Z tego sądzę, że połowa może dalej tworzyć pakiety DLC.
Reszta stopniowo będzie zasilać projekt P8 którego produkcja na pewno się mocno rozkręci pod koniec roku. Gra jest już na zaawansowanym etapie więc potrzeby będą rosnąć i zagospodarują większość sił. Reszta po trochu będzie wspierać prace koncepcyjne P9.
Wypowiedź o równoczesnej pracy na 3 grami trochę wprowadziła w błąd.
Choć teraz już pracują na 4 grami - stare TWOM, FP i P8 - co prawda nie o nie chodziło.
Być może chodziło o FP, P8 i P9. Warto chyba zauważyć, że prace nad 3 grami będą na różnych etapach.
FP to etap dopieszczania - P8 etap dochodzenia do pełnej mocy produkcyjnej - P9 kończenie prac koncepcyjnych ...
Obserwując spółkę już od 7 lat sądzę, że podobny cykl się utrzyma. Tyle tylko, że w miarę wzrostu kadr produkcje także będą rosły. Nie należy jednak oczekiwać, że w przyszłym roku załoga 11bit będzie liczyła ponad 200 osób. Jest to wręcz niemożliwe patrząc na strategię.
Jak pytałem pojemność aktualnego biura wynosi około 140 osób jednak spółka ma możliwość pozyskiwania kolejnych powierzchni. Od tej strony nie ma problemu. Jednak jak to już kilka razy sugerowałem szybkie wdrożenie i efektywne wykorzystanie dużej grupy nowych ludzi do jednego dużego projektu nikomu się jeszcze w branży nie udało. Poległo na tym m.in CIG.
Warto uczyć się na błędach innych a oni mają dużo własnego doświadczenia co widać w strategii powolnych ostrożnych kroków.
Zatrudnienie do 20 osób to oficjalna wypowiedź. Jak widać mają rozpoznane potrzeby na przyszłość.

Z tą gwarancją sukcesów to mieliśmy kilka próbek ostatnio i kilka ostrych przecen. Jednak nikomu nie można odbierać możliwości odniesienia sukcesu przed czasem.
Każdy projekt to nowa szansa. Warto trzymać kciuki. Byle jakość nie popłaca co pokazała nawet SM od Paradoxu czy TB od tegoż.

Jak wypowiadał się Prezes nie będzie wora pieniędzy dla P*. Sam się trochę zdziwiłem bo zakładałem, że budżet wzrośnie do blisko 20 mln. Nie można wykluczyć bo nie znamy jaki był planowany a sformułowanie podobnej wielkości nie wykluczał 15mln. Teraz dołożenie np. 5 mln nie zmieni znacząco skali. Więc może to i prawdą. Co do jednego nie ma wątpliwości wielkość budżetu na pewno będzie większa tylko o ile. Nie znamy także dokładnie jaki był budżet FP. A jeszcze jedna sprawa jest istotna. Muwi się o budżecie FP 10 mln ale wraz ze wszystkimi DLC koszt pewnie przekroczy 15mln. Myślę, że tak można myśleć o rzeczywistych kosztach tej gry. Podobnie było z TWOM. Budżet początkowy 1,5-2 mln a później doszły DLC kilkaset tyś teraz pakiet kilkaset. Inny rozdział to mobilne i konsole. Konsole sfinansował ktoś inny i zyski z nich także.
Teraz konsole finansuje spółka. Pozostaje kwestią otwartą czy koszty na konsole są ujęte czy nie.
Jak zauważyliśmy spółka realizuje zadania doskonale zagospodarowując zasoby ludzkie. Tworzy grę doskonałą ale stosunkowo małą. Później mocno ją rozwija a ludzie się nie nudzą. Następnie płynnie przechodzą do kolejnego projektu. Pokazali, że można małą grupą zrobić doskonały produkt.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 11 maja 2018 22:12

inwestor intuicyjny
1
Dołączył: 2018-03-11
Wpisów: 86
Wysłane: 11 maja 2018 22:38:35 przy kursie: 441,00 zł
mrJackson napisał(a):
Patrząc na kapitalizację pozostałych spółek gamedev widzę, że sukces ich produktów jest prawie gwarantowany.


Tak, szczególnie po dzisiejszej sesji nad całą branżą już wyraźnie unosi się zapach gorączki. Zupełnie jakby na giełdę zleciały się grajki od „inwestowania” w krypto-waluty, i zaczęły kupować wszystko jak popadnie, bez patrzenia na cenę, wskaźniki, perspektywy i inne „duperele”. Wszystkie branżowe fora giełdowe są rozgrzane do czerwoności, w co drugim wpisie drobni wieszczą hossę stulecia i wyliczają ile to nie zarobią na swoich akcjach. Z jednej strony człowiek się cieszy bo konto puchnie, a z drugiej cała sytuacja jest nieco przerażająca, bo historycznie taki klimat sygnalizował że urwisko może być już niedaleko.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 11 maja 2018 22:56:21 przy kursie: 441,00 zł
Wybaczcie, ale te wszystkie spółki, które podpinały się dzisiaj pod sukcesy większych, tak naprawdę miewały już wyższe szczyty gorączki.
Otrzeźwienie przyjdzie prędzej czy później, zakładam nawet, że wcześniej.
Przypomnijcie sobie jak jeszcze z miesiąc temu wieszczono, że wraz z premierą FP zacznie się sypanie akcjami, nieważne czy będzie sukces czy nie.
Wskazywano co się działo na wielu innych spółkach od czasu premiery TWOM i W3. Sęk w tym, że to było sprawdzam dla tych słabych spółek i znów będą musieli się sprawdzić, gdy ich produkty ujrzą światło dzienne.
Niemniej życzę im samych sukcesów w produkcji gier, a nie tylko wbijaniu kolejnych poziomów kursu bazując na marzeniach. Niech wszyscy pamiętają o "wzlotach" i upadkach CIG. Silna branża i jak najwięcej zarabiających spółek to klucz do sukcesu, by walczyć z terminem balonu giełdowego.


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 11 maja 2018 23:16:20 przy kursie: 441,00 zł
inwestor intuicyjny napisał(a):
mrJackson napisał(a):
Patrząc na kapitalizację pozostałych spółek gamedev widzę, że sukces ich produktów jest prawie gwarantowany.


Tak, szczególnie po dzisiejszej sesji nad całą branżą już wyraźnie unosi się zapach gorączki. Zupełnie jakby na giełdę zleciały się grajki od „inwestowania” w krypto-waluty, i zaczęły kupować wszystko jak popadnie, bez patrzenia na cenę, wskaźniki, perspektywy i inne „duperele”. Wszystkie branżowe fora giełdowe są rozgrzane do czerwoności, w co drugim wpisie drobni wieszczą hossę stulecia i wyliczają ile to nie zarobią na swoich akcjach. Z jednej strony człowiek się cieszy bo konto puchnie, a z drugiej cała sytuacja jest nieco przerażająca, bo historycznie taki klimat sygnalizował że urwisko może być już niedaleko.

Umknął Ci chyba kluczowy argument
piszesz na spółce która odniosła niecodzienny sukces. Notowania jej możesz oglądać na co dzień na Steam. Ten ranking nie kłamie. Niewiele było gier nawet od czasu debiutu W3 które tak długo utrzymywały się tak wysoko w rankingu. To nie bierze się z niczego. Gracze też nie kupują powodowani ściemą reklamową wpakowanych setem milionów w straszące na każdym zakręcie bilbordy.
Gra 11 bit reklamuję się niema sama.

Nie wiem o jakiej hossie Ty piszesz branży dotyczy ale ogólnie na GPW jest straszna nędza. W takiej sytuacji osiągać sukcesy to chyba warte pogratulowania
Umyka Ci chyba jeszcze szczegół ale to nie jest dziwne gdy spółkę komentuje laik nic nie wiedzący o spółce lub ignorujący to w jaki sposób działają i jak zarabiają spółki z tej branży. Poobserwujesz trochę dłużej spółkę sam się nią zachwycisz.
Może zgodzisz się a może nie ale spółka przed FP była dość mocno niedowartościowana szczególnie w zakresie potencjału i perspektyw na tle innych spółek. A zachowanie teraz to tylko "odrabianie" dystansu.
Spółka w końcu została dostrzeżona przez inwestorów choć o to szczególnie nie zabiegała jak inni. O to i cała tajemnica.
Teraz dopiero zaczyna się dostrzegać, że ta spółka ma naprawdę bardzo duże perspektywy i daje dość duże gwarancje wysokiej jakości produktu. A to więcej niż połowa sukcesu.Boo hoo!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

pikupiku
1
Dołączył: 2016-08-14
Wpisów: 23
Wysłane: 11 maja 2018 23:59:59 przy kursie: 441,00 zł
Obejrzałem jeszcze raz ostatnią konferencję i spisałem wszystkie nowości produktowe, które mogą nas czekać w 2018. Te niezapowiedziane przez spółkę wprost, ale wysoce prawdopodobne oznaczyłem znakiem zapytania. Będzie się działo!

1) This War of Mine

- 2nd story
- 3rd story
- niespodzianka

2) Beat Cop

- niespodzianka

3) Frostpunk

- roadmapa (najpóźniej do końca maja)
- wersja na konsole (?)
- bezpłatne aktualizacje (?)
- płatne DLC (?)
- sandbox mode (?)
- start dystrybucji w Chinach (?)

4) Tower 57

- wersja konsolowa
- start sprzedaży w Chinach

5) Moonlighter

- premiera 29 maja (PC/PS4/XONE), w tym sprzedaż pudełkowa
- nintendo switch (z konferencji można wywnioskować, źe również 29 maja, ale wątpię)
- start sprzedaży w Chinach

6) Children of Morta

- premiera 2H 2018 (PC/PS4/XONE), w tym sprzedaż pudełkowa
- start sprzedaży w Chinach

7) inne

- ogłoszenie nowej premiery z wydawnictwa na rok 2019 (?)
Edytowany: 12 maja 2018 00:00

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 12 maja 2018 08:47:40 przy kursie: 441,00 zł
chris_martin napisał(a):
30.000 userów on-line we wtorek i mamy 150.000 sztuk gry w ciagu doby......


Czy ktoś był równie precyzyjny w prognozę sprzedaży w ciągu 24h po debiucie?, jakieś biuro maklerskie na przykład?
Everything you know is wrong.........

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 12 maja 2018 10:28:48 przy kursie: 441,00 zł
To nie ma teraz znaczenia Chris, ja też optymistycznie rzuciłem 30k peak premierowo, nie tak wiele zabrakło.
Pytanie ważniejsze: czy ktoś zna jakiekolwiek założenia z rekomendacji Pekao (proszę nie mylić z PKO BP) ?

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 12 maja 2018 12:28:25 przy kursie: 441,00 zł
Jeśli nawet są gdzieś dostępne to w weekend BM często prowadzą prace konserwacyjne i dostępy do baz w BM są niemożliwe
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 12 maja 2018 16:34:47 przy kursie: 441,00 zł
@baks

Spółkę znam bardzo dobrze i uważam, że przez większość jej giełdowego żywota była niedoszacowana. Pamiętam czasy kiedy giełdowi fantaści widzieli 500zł za akcje - dziś to nie jest już fantasmagoria. 11b odniósł sukces bo jego właściciele skupiają się na robieniu świetnych gier a nie na zarabianiu pieniędzy. Pieniądze to efekt uboczny ich pasji blackeye
Dzisiaj obserwuje coś na kształt euforii, że spółka jest takim Midasem co wszystko zamienia na złoto. Ja pamietam kilka sukcesów, które okazały się nie tak duże jak oczekiwano. Seria Anomaly a szczególnie Anomaly Defenders, dotychczasowe tytuły z wydawnictwa, z których żaden nie przyniósł kokosów spółce czy GR. Tak wiem, że ML i ChoM są lepsze ale to dalej gry pixel czy roguelike.
Przez poprzednie lata przetoczyła się fala krytyki dotycząca, utraty kluczowych pracowników, rozsypki Industriala, robienia projektu za 4M 4 lata, indie apokalipsy itp. Czas zweryfikował co było istotne i prawdziwe a co nie.
Spółka świetnie sobie radzi do tej pory i wykorzystuje nisze - ale nisza ma limit i jeśli chcemy wejść do wyższej ligi to trzeba wejść do mainstreama.
Jeśli chcemy porównać do innych spółek na CDR mamy scenariusz ogromnego sukcesu CB2077, zaś Paradox ma kapitalizacje 5,6 MLD PLN ale ma na Steam 343 pozycje i kilka dużych premier w ciągu roku oraz wiele tytułów przynoszących mniejsze lub większe dochody.
Podzielam pogląd innych użytkowników forum na temat sprzedaży w tym roku, natomiast jestem sceptyczny czy ten trend da się utrzymać w dłuższym okresie. Z drugiej strony rozumiem duży kapitał, który mając do wyboru elektrownie czy telekoma gdzie koszty i otoczenie rynkowe raczej nie będą sprzyjać w dłuszym okresie wybiera spółki gdzie kupuje się marzenia o przyszłości - bardzo prawdopodobne ale dalej marzenia.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 12 maja 2018 22:27:33 przy kursie: 441,00 zł
TAK masz rację Angel
starzy zatwardziali bywalcy (na spółce) wiedzą o tym co piszesz - pamiętają te fakty.
Jak widać sukces rzadko rodzi się łatwo - tutaj rodził się w bólach. Jednak jeśli ktoś miał dość cierpliwości aby przyjrzeć się dokładniej spółce było widać wzrost kompetencji i utrzymywanie wysokiej jakości pracy. W końcu pozwoliło to na zbudowanie sukcesu na skalę dużo większą niż wcześniej.
Jak widać w tej spółce kluczowe karty rozdaje Zarząd. Tylko, że sam Zarząd nie stworzy gry. Jednak to Zarząd dobiera odpowiednich ludzi do planowanych zadań.
Sukces pokazuje, że ze swojej roli kreatywno kontrolnej wywiązali się doskonale. Wybranie odpowiednich ludzi na kierowników zespołów to spora część sukcesu który odnieśli.
Sukces udowodnił, że TWOM nie było "wypadkiem przy pracy" a potwierdziły ciągłość pasma sukcesów poczynając od wspomnianego Anomaly. Anomaly się nie przebił jak oczekiwaliśmy. Dla nas jednak było tylko kwestią czasu aż stworzą projekt który pozwoli rozwinąć skrzydła thumbright

Jeśli się zastanowisz to zauważysz, że spółka cały czas ewoluuje. Anomaly była produktem w innej niszy niż TWOM ... prawda ?
Znaleziono tematykę która jest ważna dla ludzi i na którą warto zwrócić uwagę.
Łatwo także zauważyć, że spółka nie usiłuje zarabiać na ludzkich nieszczęściach. Potwierdza to m.in to, że nie uksplatują nadmiernie tematyki TWOM a część zysków przeznaczyli na wsparcie akcji Children...
Po TWOM stworzono także wymagający emocjonalnie produkt ale już dla szerszego grona graczy. Wiele wskazuje, że FP powinien się sprzedać zdecydowanie liczniej.
Pokazuje to w jaką stronę zmierza spółka. Nie ma obaw, że skończy jej się nisza - ponieważ spółka "łączy" różne nisze.
Dlatego mnie nie zdziwi jeśli P9 lub P10 będzie produktem klasy AAA ale także o unikalnej tematyce ale już dla bardzo szerokiego odbiorcy.
Nie zdziwi mnie kiedyś opinia, że połączyli w grze grę RPG z wyścigami (typu GTAV) oraz jakiś inny. Jeśli to miałoby pozwolić sprzedać powyżej 5mln egzemplarzy w 6-9 miesięcy i 10 mln w kolejnych 3-4 latach - to czemu nie.
Siedzisz tu długo a nie dostrzegłeś ich geniuszu - szkoda.salute
Spółka się rozwija tylko mają swoją własną wizję rozwoju. Ich idolem był Paradox. Jednak w niektórych dziedzinach uczeń już przerósł mistrza Boo hoo!
Inwestowanie w spółkę ma sens gdy się wierzy w jej perspektywy. Jeśli ktoś nie ma takiej wiary powinien chyba zainteresować się inną spółką lub branżą thumbright

Przypomnij sobie historię CDP. instytucje uwierzyły po słabej sprzedaży W2 i z 7-8 doszli do ponad 20. Dalej wierzyli i odebrali niecierpliwych po premierze W3 .......... a gdzie teraz jest kurs CDP ? to jest skutek wiary w kolejne projekty i duże przychody z nich.
Tak samo teraz jest z 11bit. Duzi inwestorzy zauważyli jak świetny jest zespół i jakie ma perspektywy. Dlatego postanowili zainwestować tu dłużej.
Nie można wykluczyć, że P8 nie będzie już Indie premium - tylko AA
a kolejny produkt już AA+ - co także pokazywano na jednym ze slajdów na konferencji.
To chyba wszystko w temacie. Jedni mogą w to wierzyć inni nie. Na Giełdzie więcej zyskuje ten kto lepiej trafi. Nie ulega wątpliwości, że żaden projekt nie gwarantuje sukcesu i zysków.wave
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 12 maja 2018 22:35

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 13 maja 2018 07:29:17 przy kursie: 441,00 zł
andy_dufresne napisał(a):
krewa napisał(a):
Można jakoś sensownie ekstrapolować dane o dotychczasowej sprzedaży?


Kiedyś, chyba przy okazji prezentacji wyników za 4Q 2014, prezes Bitów szacował, że w kwartale premierowym sprzedaje się ok. 10%-20% docelowego wolumenu danej gry.


Prezes Grzesiek Miechowski na ostatniej Konfie przezetowal ten wykres gdzie "sky is the limit'',
Zakładając sprzedaż FP 1mln w Q2 to oznaczałoby potencjał 5-10mln long-term. TWom potwierdził ten trend
Everything you know is wrong.........

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 13 maja 2018 10:34:00 przy kursie: 441,00 zł
W ciągu ostatnich 24h liczba komentarzy wzrosła dokąd ie o 202co implikuje sprzedaż na poziomie ca. 14.000 kopii ergo ca 700tys przychodów PLN czyli ca. USD 200.000- top 4-8, na steam w weekendy tak się monetyzuje w USD na dobę
Everything you know is wrong.........

jarek1111
0
Dołączył: 2009-06-28
Wpisów: 93
Wysłane: 13 maja 2018 16:00:37 przy kursie: 441,00 zł
chris_martin napisał(a):
andy_dufresne napisał(a):
krewa napisał(a):
Można jakoś sensownie ekstrapolować dane o dotychczasowej sprzedaży?


Kiedyś, chyba przy okazji prezentacji wyników za 4Q 2014, prezes Bitów szacował, że w kwartale premierowym sprzedaje się ok. 10%-20% docelowego wolumenu danej gry.


Prezes Grzesiek Miechowski na ostatniej Konfie przezetowal ten wykres gdzie "sky is the limit'',
Zakładając sprzedaż FP 1mln w Q2 to oznaczałoby potencjał 5-10mln long-term. TWom potwierdził ten trend



prezes odnosil sie do estymacji w oparciu o sprzedaz twom w pierwszych 14 dniach ktora w kolejnych 3 latach wzrosla bodajze 11 krotnie w stosunku do pierwszych 2 tygodni. jesli zalozyc ten sam wariant w stosunku do frosta (sprzedaz w pierwszych 14 dniach byla chyba w ilosci 500 tys sztuk) to mielibysmy w 3 latach sprzedaz w okolicach 5,5 mln sztuk .oczywiscie moze byc wiecej bo jest to tylko ewentualne szacowanie sprzedazy .pozdr

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



569 570 571 572 573

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,161 sek.

rrwwskmj
ykmhcoma
dgzwtevf
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
vuwhpkem
ifdpmmvm
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat