Myślę, że warto zamieścić poprawkę na podstawie wypowiedzi admina na forum spółki
Dzień dobry
Chińczycy mogą "Frostpunka" kupować przez Steam i inne globalne platformy. Radzą sobie z tym całkiem nieźle. Chiny, zarówno jeśli chodzi o wolumeny, jak i przychody, są w pierwszej trójce najważniejszych rynków dla "Frostpunka". Nasza gra nie jest dostępna na chińskim rynku przez lokalnych partnerów. Mimo starań, ze względu na tematykę (totalitaryzm), "Frostpunk" nie zdobył stosownego zezwolenia chińskiego Ministerstwa Kultury (cenzury). Nie składamy jednak broni. To wszystko, co możemy powiedzieć na ten temat.
Jeśli chodzi o ostateczne koszty "Frostpunka" to wyniosły one ok. 12 mln PLN. Z tego ok. 10 mln PLN to były koszty produkcyjne, które co już informowaliśmy, będą amortyzowane liniowo przez trzy lata począwszy od II kwartału 2018 roku. Pozostałą część stanowiły wydatki marketingowe, które na bieżąco przechodziły przez nasz rachunek wyników. Do rozliczenia, w II kwartale 2018 roku, pozostała już niewielka kwota.
Pozdrawiamy.
Poprawka jest o tyle istotna, że może chodzić nie o 10mln zwrotu w 66 godzin tylko o 12mln. Może nie jest to jakaś gigantyczna różnica.
Jednak dyskutując o rekomendacjach należy to wziąć pod uwagę.
Wydający aktualnie rekomendacje mogą mieć już rozeznanie co do kwot przychodu ilości sprzedanych sztuk i zysku na sztuce.
Niby niewiele ale jeśli założyć 12 mln przychodu zamiast 10 przy określonej ilości sztuk to widełki na wykresie czy w arkuszu zdecydowanie się rozszerzają
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)